SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdF means you're fucked
Gooi m er maar op. Maar persoonlijk zou ik niet voor die Netrebko gaan, hij heeft geen specialiteit eh...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:57 schreef MrMoon het volgende:
Iemand die hier vanavond eventueel een openingsbod van 200k op zou willen/kunnen doen (jemig ik blijf er wel om zeuren zeg)
[..]
[..]
Dan kan ik Alexey Netrebko (346962425) proberen binnen te halen
Nee, dat denk ik nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:15 schreef Patroon het volgende:
Denken jullie dat hattrick ermee gaat stoppen?
Thnx.. Hij staat er opquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Gooi m er maar op. Maar persoonlijk zou ik niet voor die Netrebko gaan, hij heeft geen specialiteit eh...
Volgens mij ben je daar zelf altijd aardig creatief mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Thnx.. Hij staat er op
Nog ideeën voor een competitienaam?
wat mij betreft nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:27 schreef Gijs_ het volgende:
Oh sorry, had nog niet gelezen dat YUReen openingsbod zou doen... vast geen ramp.
Geen probleem, doe ik toch nog iets nuttigs met dat team. Weet niet heel goed wat ik er mee aan moet en de bankrekening is goed gevuld.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat mij betreft nietbedankt voor de openingsboden
Hattrick? Nee hoor, dat stopt niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:36 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb dit nooit eerder gezien., ik vind dit wel gaaf.Heb me dus ingeschreven zojuist.
En nu lees ik dat jullie suggereren dat het ophoud te bestaan ofzo?
Kut.
Dan overschat je de ontopic posts nog hoor...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:43 schreef The_Hives het volgende:
ja, maar van de 200 posts was 75 procent offtopic
De naamswijziging is iig wel topquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Geen probleem, doe ik toch nog iets nuttigs met dat team. Weet niet heel goed wat ik er mee aan moet en de bankrekening is goed gevuld.
Hagonline.org kan je heel goed op weg helpen! De tip verder: heb geduld!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:49 schreef Marsenal het volgende:
Als dat zo is dan ga ik me nu even goed inlezen hoe die poep in zijn werk gaat.
Mijn teamnaam is AjaxArsenaal, onwerkelijk dat de naam Marsenal al bezet was.
en vragen staat vrijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hagonline.org kan je heel goed op weg helpen! De tip verder: heb geduld!
*bookmarkt*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hagonline.org kan je heel goed op weg helpen! De tip verder: heb geduld!
Voor je eerste elftal zijn de 'echte' wedstrijden op zondag en de oefenwedstrijden tussen dinsdagavond en donderdagmorgen. Je hoeft dan niet online te zijn, maar je moet je orders minstens 20 minuten voor de wedstrijd gegeven hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:14 schreef Marsenal het volgende:
Jezus, ik moet flink aan de slag, zie ik al.
Even maar een paar vragen afvuren dan, om een beter beeld te krijgen.
Wedstrijden vinden dus op een bepaald moment af? Mijn eerstvolgende is om 15-06-2012 21:36 zie ik nu, maar net was dat nog niet. Kan iemand mij bewust toegevoegd hebben? Moet ik dan nu om die tijd ook online zijn, of gaat er gewoon een lijstje statistieken door de site heen en kan ik later dan het resultaat zien?
Die pot is al over 25 minuten, ik zit pas op pagina 3 van de handleiding.
nope, maar hij is al openbaar..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:10 schreef YUR het volgende:
MrMoon, hebben we al een nieuwe voor in de jeugdcompetitie?
de eerste speelronde staat gepland voor morgenavond 18:30quote:
Er is 1 manier om daar achter te komenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de eerste speelronde staat gepland voor morgenavond 18:30
Ben benieuwd of we dat nog steeds halen.
doe maarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Er is 1 manier om daar achter te komen
Misschien ook ff op HT-forums mikken ofzo?
Staat op Globalquote:
Top!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Staat op Global
Kom ik er net achter dat het helemaal geen zin heeft om m op Global te zetten, omdat we een nationale jeugdcompetitie hebben
Dus nu staat ook op op het NL-forum
quote:Rutger van der Reis [Moederclubbonus]
17 jaar en 8 dagen, TSI = 1 010
Vorm: redelijk Conditie: zwak [Technisch]
Ervaring: rampzalig Leiderschap: waardeloos
Clubtrouw: goddelijk
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 7/20 goed
Passen: 5/20 matig
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 4/20 zwak
Feddo Geitenbeek [Moederclubbonus]
17 jaar en 14 dagen, TSI = 1 100
Vorm: redelijk Conditie: zwak
Ervaring: rampzalig Leiderschap: matig
Clubtrouw: goddelijk
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 7/20 goed
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Ach, het was maar een kleine moeitequote:Op zondag 17 juni 2012 02:55 schreef MrMoon het volgende:
Zie net dat we vanavond alweer kunnen beginnen. Thnx YUR
Mooie spelersquote:Op zondag 17 juni 2012 06:06 schreef maniack28 het volgende:
Eerste twee spelers uit eigen jeugd voor mijn team. Komende weken volgen er nog 4
[..]
Wat zei dat je zou gaan winnen met 5-2? HO geeft wel percentages aan met kans op winst, dan nog is er altijd kans op verlies. De uitslag staat van te voren toch niet vast..quote:Op zondag 17 juni 2012 23:11 schreef mrbombastic het volgende:
Wat een klote dag. Ik zou met 5-2 gaan winnen volgens, dus ik heb PIC gespeeld.
Verlies ik met 2-3 + 2 rode kaarten.
En wie bedenkt dit is godsnaam?
[...] leek in de 61e minuut te gaan scoren toen hij vrij doorging over de rechterkant, echter door een dwaling van de assistent-scheidsrechter werd de goal op onverklaarbare wijze afgekeurd.
Netjes.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
4-2 gewonnen, een goed begin...
Interessante ratings ook bij de andere wedstrijden, kon wel eens een interessant seizoen gaan worden. Woensdag weer een 'bot' in de bekert
Ook goed leiderschap coach? Geeft wel een mooie extra dimensie aan het spel.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:51 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb mijn eerste competitie wedstrijd met 8-0 gewonnen omdat ik thuis moest tegen een ploeg die zich laat afzakken. Ik heb lekker PIC kunnen spelen om mijn teamgeest te laten stijgen.
A.s. Woensdag ook PIC om zondag lekker PIN te kunnen spelen.
Ja, Ik heb hem afgelopen woensdag aangesteld.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:54 schreef Patroon het volgende:
Ook goed leiderschap coach? Geeft wel een mooie extra dimensie aan het spel.
Netjes, ik zal ook weer even op zoek naar een toekomstig coach.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:59 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, Ik heb hem afgelopen woensdag aangesteld.
Mijn oude was naar matig gezakt. Die siert nu de Hall of fame.
Ziet er wel leuk uitquote:Op maandag 18 juni 2012 14:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heb binnenkort nog wel een leuke voor je te koop staan. Nederlands, 28jr, formidabel ervaring, goed leiderschap, wereldklasse PM en buitenaards Vleugelspel. Kostprijs ergens tussen 2,7-3,0 mln schat ik.
Helaas past die niet in mijn speel en trainingswijze.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heb binnenkort nog wel een leuke voor je te koop staan. Nederlands, 28jr, formidabel ervaring, goed leiderschap, wereldklasse PM en buitenaards Vleugelspel. Kostprijs ergens tussen 2,7-3,0 mln schat ik.
Ik zou het voor een prijs 250k boven de TV niet doen, ook al is [snel] de meerprijs best waard. Misschien is er net iemand specifiek op zoek naar zoiets...quote:Op maandag 18 juni 2012 14:20 schreef Patroon het volgende:
Raak ik deze speler vanavond kwijt?
Snelle Nederlandse winger van 22 jaar 250k boven TPE.
Ja, zelf koop ik er ook niet snel boven. Maar klopt, het is hopen op die ene gekquote:Op maandag 18 juni 2012 14:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zou het voor een prijs 250k boven de TV niet doen, ook al is [snel] de meerprijs best waard. Misschien is er net iemand specifiek op zoek naar zoiets...
Volgens de match predictor die Foxtrick levert. Tegenstander had 4% kans om te winnen als ik PIN zou spelen en 8% bij PIC. Heb voor PIC gekozen, omdat mijn teamgeest net was gedaald. De rest van het team begon zich zorgen te maken over de toekomst, omdat ik mijn slechtste verdediger had verkocht :Squote:Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat zei dat je zou gaan winnen met 5-2? HO geeft wel percentages aan met kans op winst, dan nog is er altijd kans op verlies. De uitslag staat van te voren toch niet vast..
Ik heb vorig seizoen ook een hoop wedstrijden gewonnen waarin mijn winstkans <10% waren.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:19 schreef mrbombastic het volgende:
Volgens de match predictor die Foxtrick levert. Tegenstander had 4% kans om te winnen als ik PIN zou spelen en 8% bij PIC. Heb voor PIC gekozen, omdat mijn teamgeest net was gedaald. De rest van het team begon zich zorgen te maken over de toekomst, omdat ik mijn slechtste verdediger had verkocht :S
Ik kon 'm een paar weken terug voor 2,4 mln met zwak vorm op de kop tikken (paar ton onder de tvgl). Hij speelt hier een paar weekjes mee totdat de vorm weer wat is aangetrokken en dan kijken of ik er nog iets op kan verdienen (ondanks ruim 30k/week salarisquote:Op maandag 18 juni 2012 14:09 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit
Alleen is mijn team op dit moment blut en zoek ik een verdediger als toekomstig coach.
Mijn team zit een beetje vol vanwege de aankoop van wat spelers.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik kon 'm een paar weken terug voor 2,4 mln met zwak vorm op de kop tikken (paar ton onder de tvgl). Hij speelt hier een paar weekjes mee totdat de vorm weer wat is aangetrokken en dan kijken of ik er nog iets op kan verdienen (ondanks ruim 30k/week salaris)
Wat voor mids wil je hebben?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:02 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mijn team zit een beetje vol vanwege de aankoop van wat spelers.
Ik heb nu:
5 Middenvelders (normaal 6)
3 Vleugelspelers (normaal 2)
5 Aanvallers (normaal 4)
Ik moet kwijt:
2 Middenvelders (24 jr. reusachtig PM, wonderbaarlijk passen (naar vaste koper) en 23 jr. wereldklasse PM, briljant vleugel en wonderbaarlijk passen)
1 Aanvaller (24 jr. Bovennatuurlijk Scoren, wonderbaarlijk passen (ook vaste koper))
Het lastige is om geschikte middenvelders te vinden.
Ik zoek:quote:
Wat train je dan? Hoeveel PM hebben je DEFS?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zoek:
Leeftijd: hoog 19 of laag 20 jaar (midden 20 indien reusachtig)
Positiespel: Bovennatuurlijk (of Reusachtig)
Passen: Matig of beter
Specialiteit: Snel of Koppen
Leeftijd: Max 21 jaar
Positiespel: Bovennatuurlijk
Vleugel: Briljant of beter
Passen: Zwak of beter
Specialiteit: Snel of Koppen
Ik train Korte pass.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:12 schreef Patroon het volgende:
Wat train je dan? Hoeveel PM hebben je DEFS?
Is wel een leuke speler.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:35 schreef Patroon het volgende:
Ik train PM en wil misschien deze gaan kopen:
http://www94.hattrick.org(...)x?playerId=332038629
Hij komt dan op woensdag als IM te staan voor 100% training.
Wat vinden jullie?
Ik wil hem dan doortrainen tot wereldklasse. Hij is dan 24j50dagen.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:39 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Is wel een leuke speler.
Tot welk niveau PM wil jij hem trainen?
Ja, maar ik twijfel of niet beter een gedeelte van het geld moet gebruiken om mijn stadion groter te maken. Volgens de calculator kan mijn stadion wel 37k zijn. Hij is nu 25k. groot.quote:
Zulke spelers zie ik niet vaak op de TL.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef Patroon het volgende:
Ja, maar ik twijfel of niet beter een gedeelte van het geld moet gebruiken om mijn stadion groter te maken. Volgens de calculator kan mijn stadion wel 37k zijn. Hij is nu 25k. groot.
Besloten om toch niet te doen. Uitmuntend wing is te laag om WC PM op te trainen. Dan zit ik over 3 seizoenen met een speler met te laag wing.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Zulke spelers zie ik niet vaak op de TL.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:00 schreef YUR het volgende:
lol....je biedt ff op wat hele jonge spelers met mooie stats, en meteen loopt je inbox vol
Mensen die vragen wat ik ermee van plan ben, omdat ze de spelers voor U20 willen trainenquote:
Ja, het is inderdaad het het seizoen daarvoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef YUR het volgende:
Mensen die vragen wat ik ermee van plan ben, omdat ze de spelers voor U20 willen trainen
Weet ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:04 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad het het seizoen daarvoor.
Standaard heb ik 2 wingers.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:26 schreef Patroon het volgende:
Hoeveel wingers hebben jullie in de selectie? Ik heb er 3 maar zit er aan te denken om 2 te nemen. Bij blessure zit ik er een IMtW neer.
Ik train wingers, maar heb maar 1 echte winger in de selectie. Ik train verder twee spelers met wereldklasse PM op wing en een bovennatuurlijke spits.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:26 schreef Patroon het volgende:
Hoeveel wingers hebben jullie in de selectie? Ik heb er 3 maar zit er aan te denken om 2 te nemen. Bij blessure zit ik er een IMtW neer.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:26 schreef Drassss het volgende:
Avond, even een media"fok"stilte maar daar ben ik weer
De Prentjes staan weer 0-4 voor in de beker, hij gaat lekkerrrrr.
Mooi zo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:41 schreef Drassss het volgende:
Volgende ronde tegen een VI'er. Moet allemaal wel lukken zo te zien.
Ochja hij zal misschien wat oude spelers hebben met flink wat loon? Ook geen bijzonder team in de V..quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mooi zo.
Hier de volgende tegenstander uit de V. maar ik weet niet wat hij daar moet met dit team.
220 hatstats vanavond. 274 in de competitie. coach met zwak leiderschap (dus wssl geen PIC), redelijk (laag) middenveld. 434k TSI en 225k loonIk snap niet wat zo'n gast in de V. doet...
Ik haal 400k TSI met de helft minder loon...
Hier moet ik van kunnen winnen met PIC.
Waarschijnlijk wel. Hij is net gepromoveerd...dan verjong je toch? ach misschien ben ik wel te fanatiekquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochja hij zal misschien wat oude spelers hebben met flink wat loon? Ook geen bijzonder team in de V..
Tja eigenlijk moet je voor je promotie al verjongd hebben, want anders zak je enorm weg (normaal gesproken).. Sommige mensen zijn minder fanatiek of doen het op een andere manier, niet de goede,quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Hij is net gepromoveerd...dan verjong je toch? ach misschien ben ik wel te fanatiek
Ja, misschien is mijn reactie ook wel zo omdat ik erg blij ben zo'n team te treffen. Ik was er namelijk vanuit gegaan dat ik een veel sterkere tegenstander zou treffen en het woensdag mijn laatste PIC in de beker is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja eigenlijk moet je voor je promotie al verjongd hebben, want anders zak je enorm weg (normaal gesproken).. Sommige mensen zijn minder fanatiek of doen het op een andere manier, niet de goede,
Je bent zelf een VII? Tja vaak is ronde 3 een lastige, nu ik hoog in de V meedraai heb ik daar even geen last meer van en kan ik een paar rondes doorvlammen. Ook wel eens lekkerquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, misschien is mijn reactie ook wel zo omdat ik erg blij ben zo'n team te treffen. Ik was er namelijk vanuit gegaan dat ik een veel sterkere tegenstander zou treffen en het woensdag mijn laatste PIC in de beker is.
Ik ben afgelopen seizoen net gepromoveerd naar de VI.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je bent zelf een VII? Tja vaak is ronde 3 een lastige, nu ik hoog in de V meedraai heb ik daar even geen last meer van en kan ik een paar rondes doorvlammen. Ook wel eens lekker
Mooi team. Lekker hoog in de VI draaien moet zeker lukken lijkt me.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen seizoen net gepromoveerd naar de VI.
Dit is mijn team id: 1008322
Dankje, ik ga mijn best doen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mooi team. Lekker hoog in de VI draaien moet zeker lukken lijkt me.
Lijkt me verstandig. Een gemiddelde V komt toch al gauw aan 280/320 hatstats en daar zit je nog een stukje vanaf.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dankje, ik ga mijn best doen!
Wil nog niet promoveren, eerst ff goed doorgroeien.
Klopt, is nog voldoende groei nodig. Wat zijn jouw doelen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig. Een gemiddelde V komt toch al gauw aan 280/320 hatstats en daar zit je nog een stukje vanaf.
Ik wil met mijn team de IV bereiken. Meer zit er denk ik ook niet meer in.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klopt, is nog voldoende groei nodig. Wat zijn jouw doelen?
Hoe bedoel je meer zit er niet in? De grens is toch nooit bereikt tot het kampioenschap in de I?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik wil met mijn team de IV bereiken. Meer zit er denk ik ook niet meer in.
Vorig seizoen heb ik ronde 7 in de beker gehaald dus dat is ook bijna niet meer te verbeteren gok ik..
Je moet voor de grap eens mijn team bekijken en dan vooral mijn spelersquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hoe bedoel je meer zit er niet in? De grens is toch nooit bereikt tot het kampioenschap in de I?
Ah, wat cool..nu zie ik hetquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens mijn team bekijken en dan vooral mijn spelers
Hehe, het team is compleet de laatste paar seizoenen dus ik ben nu aan het pieken. Ik schat dat ik een seizoen of 4 nog met dit team kan spelen en daarna worden ze wat oud..quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ah, wat cool..nu zie ik het
Dan zijn je mogelijkheden idd beperkt. Best lastig met opstelling maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |