abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159286282
* OscarMopperkont is wel blij met deze uitvinding... Is wel beter voor mijn dieet. ^O^
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_159286934
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:12 schreef delano.888 het volgende:
Btw de airfryer smaakt wel pas lekker als je het vaker gedaan hebt. De eerste paar keer ga je de tijd gegarandeerd verkeerd inschatten. Maar als je het door hebt is het heerlijk.
en die tijd en temp is?
pi_159287156
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:09 schreef delano.888 het volgende:
Heb uit beide gehad, heb zelf de Philips, maar die maakt echt wel veel betere dingen, ik maak er ook vlees in zoals kip en schnitzels enz, bevalt goed. Die van Tefal vond ik veel minder lekker. Schoonmaken is wel een hel want al het vet valt in de bak er onder en die is een vage vorm waar de afwasborstel niet heel lekker langs kan dus dat is elke keer een heel gezeik. Mja wel handig. Friet uit de airfryer is trouwens minder ongezond als gebakken aardappels uit de pan.
Philips heeft gewoon de warmteverdeling goed voor elkaar. Het eten wordt zowel boven als onder goed en gelijkmatig verhit. Het element werkt ook als grill, dus voor wat extra bruining. Het lijkt simpel, maar het is een mooi stukje engineering.

Schoonmaken vind ik juist makkelijk, ik leg het bakje met mandje erin in de wasbak en maak er een beetje sop in. Dat laat ik even weken en borstel het daarna zo schoon.

Maar ik denk dat de aangegeven temperaturen te hoog zijn. 175-180 lijkt veel beter te werken, misschien maar iets langer wachten.
.
pi_159287247
Friet wordt gebakken in ossewit :)
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_159288086
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en die tijd en temp is?
Dat is dus het probleem. Dat hangt er vanaf welke friet je hebt, maar vooral hoe vol de bak is. Dus daarom moet je t een paar keer proberen voordat ze echt goed zijn.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_159298042
de verpakking geeft soms 10 minuten aan voor 750 gram friet. Aviko is dat volgens mij.
Dat is toch wel erg veel friet voor 2 personen, maar ook voor het mandje.

Na 10 minuten en een paar keer omschudden waren ze nog wel erg licht.. terwijl 10 minuten vaak bij een portie voor 2 personen vaak wel voldoende is.

Dus gewoon proberen.
pi_159298165
Gisteren nog gebruikt trouwens, was weer lekker:

Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_159316508
tief mn patat gewoon in een pan op gas :7 in de zonnebloem olie :P
pi_159317115
Korte dikke frieten van kleine aardappels. 30 minuten in water, 160 graden voorbakken en 180 graden afbakken, smaakte al beter. Maar ik mis toch wel wat olie bij het afbakken, ook zout blijft zo niet plakken.

Ook geprobeerd vis te bakken, in een beslagje en panko, maar dat was geen succes. De bovenkant werd wel lekker krokant, maar de stukken vis tegen elkaar gingen plakken. Die haal ik wel weer gebakken bij de visboer.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')