quote:
Op donderdag 21 januari 2016 18:09 schreef delano.888 het volgende:Heb uit beide gehad, heb zelf de Philips, maar die maakt echt wel veel betere dingen, ik maak er ook vlees in zoals kip en schnitzels enz, bevalt goed. Die van Tefal vond ik veel minder lekker. Schoonmaken is wel een hel want al het vet valt in de bak er onder en die is een vage vorm waar de afwasborstel niet heel lekker langs kan dus dat is elke keer een heel gezeik. Mja wel handig. Friet uit de airfryer is trouwens minder ongezond als gebakken aardappels uit de pan.
Philips heeft gewoon de warmteverdeling goed voor elkaar. Het eten wordt zowel boven als onder goed en gelijkmatig verhit. Het element werkt ook als grill, dus voor wat extra bruining. Het lijkt simpel, maar het is een mooi stukje engineering.
Schoonmaken vind ik juist makkelijk, ik leg het bakje met mandje erin in de wasbak en maak er een beetje sop in. Dat laat ik even weken en borstel het daarna zo schoon.
Maar ik denk dat de aangegeven temperaturen te hoog zijn. 175-180 lijkt veel beter te werken, misschien maar iets langer wachten.