Uiterlijk staat niet op nummer 1 bij mij. Ik vind dat een vent wel iets moet hebben qua uiterlijk, maar hoe hij is is veel belangrijker.quote:
je moet hem een cijfer geven.....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Uiterlijk staat niet op nummer 1 bij mij. Ik vind dat een vent wel iets moet hebben qua uiterlijk, maar hoe hij is is veel belangrijker.
whehehe de loonslaafquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:00 schreef -moppie- het volgende:
lunch![]()
nog een paar uurkes en dan is het weekend!
arme Colt moet vanavond tot 22.00 uur werken, morgen van 09.30 tot 17.00 en zondag van 11.00 uur tot 17.00 uur
ik heb nu vakantie...en als ik geen vakantie heb dan heb ik ook vakantiequote:
en dan moet je soms in het weekend wachten of je gebeld gaat worden omdat iemand een problem heeft ...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nu vakantie...en als ik geen vakantie heb dan heb ik ook vakantie
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:24 schreef Inu het volgende:
Ach, als loonslaaf kun je wel zeggen dat je niets doet omdat je vrij bent, als zelfstandige werk je altijd...
brrr!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ook 's nachts
Oh, wacht voor jou is dit misschien erger: Ook om half 7 's ochtends
you'll never have a woemanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:34 schreef r8v2 het volgende:
Zo, na die kutweek gelukkig een leuk weekend en even helemaal weg. Hiernaartoe: http://www.kieler-woche-h(...)scooter/scooter.html
echt welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:46 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Bek dicht. Jij doet het al niet veel beter.
proof with pics of you both!quote:
was grapje, avengers dan?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:38 schreef r8v2 het volgende:
Rio is vet. Feel good film en mooie muziek
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |