Lekker interessant dit vertel meer hier over.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Geachte KLB'ers,
TS ging zoals gewoonlijk weer naar de AH.
Ja idd, vertel ons meer over je dagelijkse sleur.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Lekker interessant dit vertel meer hier over.
Die mensen gaan drie keer per dag om een praatje te maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
Gelijk heb je TS, ik heb ook een schijthekel aan bejaarden die na 17:00 nog naar de supermarkt gaan. Hebben ze de hele dag de tijd, gaan ze expres op een laat tijdstip om de werkenden lekker even te irriteren met hun trage gedoe
Laat ze lekker oprotten naar een bejaardensoos, kunnen ze ook lullen en dan lopen ze me iig niet in de weg.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die mensen gaan drie keer per dag om een praatje te maken.
Jawel maar daar vallen ze me niet lastigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het wel klachtwaardig dat je alleen klaagt over oudjes in de albert heyn, kom je ook wel eens buiten de albert heyn TS?
Rot op met je mandjes kassa. Er moet gewoon een regel komen dat er maar 1 bejaarde tegelijk naar binnen mag na 17:00. Mag ook met scholieren, dus dan kan het ook met bejaarden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
Als je nou direct naar de mandjeskassa was gegaan had je hier geen last van gehad.
Lucky bastard.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jawel maar daar vallen ze me niet lastig
Met een vol mandje is dat niet chillquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
Als je nou direct naar de mandjeskassa was gegaan had je hier geen last van gehad.
Knuppel die oma's gewoon neer joh, gezeik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met een vol mandje is dat niet chill
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
Gelijk heb je TS, ik heb ook een schijthekel aan bejaarden die na 17:00 nog naar de supermarkt gaan. Hebben ze de hele dag de tijd, gaan ze expres op een laat tijdstip om de werkenden lekker even te irriteren met hun trage gedoe
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
ja mandjeskassa's die heb je gewoon hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef Jordy-B het volgende:
mandjeskassa? WTF, je hebt soms een snelkassa voor boodschappen tot zeven producten, maar een mandjeskassa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |