abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112928294
Hoi. Ik woon nu al ongeveer 3 jaar op mezelf. Zo nu en dan breng ik wel eens een weekend door bij mijn ouders. Mijn ouders hebben altijd (voor zover ik kan zien) een hele goede relatie gehad. Geen affaires, voorvallen of iets in die trend. Nu mijn vader wilt sinds een paar maanden als die erg woedend is nog wel eens mijn moeder slaan.

Ik weet dat hij erg van haar houdt, alleen soms haalt ze -naar zijn zeggen- echt het bloed onder zijn nagels vandaan, waarna hij nog wel eens impulsief wil uithalen. Hij heeft een erg stressvolle baan, wat de kans op fysiek geweld ook niet verkleint. Een paar weken terug had mijn moeder echt een heel dik linkeroog, helemaal blauw en een grote beurse plek op haar wang. Ik was er niet bij toen het gebeurde maar hij heeft duidelijk flink uitgehaald, en niet één maar meerdere keren. Omdat ik merk dat er nogal een dik taboe ligt op huiselijk geweld, vraag ik ook mede namens mijn vader, hoe we dit het beste richting de buiten wereld kunnen verkopen? De meeste mensen staan vrij afkeurend tegenover wat tikken op zijn tijd. Dus wat moeten we? Zeggen dat ze van de trap gevallen is, kan ook niet elke week.

Alvast bedankt.
pi_112928384
:')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_112928435
Je vader moet hulp zoeken en je moeder moet het niet pikken...
Scratch
pi_112928500
Natuurlijk staan mensen daar afkeurend tegenover, het is niet normaal!
Hulp zoeken en snel
pi_112928608
Geef haar een t-shirt van Nike en vertel de mensen dat je vader reageerde op de slogan.

Ze zullen het begrijpen.
pi_112928914
Je moeder moet je vader verlaten. Niemand zou zich zo moeten laten behandelen.
pi_112928974
Een vrouw slaan dat is pas zielig.Ik had mn pa een paar tikken verkocht als ik het zou zien man.
pi_112928995
Samen met je moeder aangifte doen?
pi_112929085
zeg dat je moeder meezong met het liedje hellsystem - hit me
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_112929238
Je vader moet je moeder verlaten. Hier is geen uitdaging aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dauntl3ss op 15-06-2012 15:03:36 ]
pi_112929293
Laat je ouders een afspraak maken bij het steunpunt huiselijk geweld in de buurt.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:53:29 #12
244933 trovey
Nachtoele
pi_112929301
Moet deze niet richting Onzin met zo'n OP? :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_112929429
Je maakt me kwaad. :{. "Hoe kunnen we dit het beste richting de buiten wereld verkopen?" Daar denk je over na, daar maak je je zorgen om?

Mijn god. :{.
pi_112929431
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:51 schreef Dauntl3ss het volgende:
Ja vader moet je moeder verlaten. Hier is geen uitdaging aan.
_O- :D
pi_112929690
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:51 schreef Dauntl3ss het volgende:
Ja vader moet je moeder verlaten. Hier is geen uitdaging aan.
Even zijn postgeschiedenis doorgenomen. Hier komt het wel op neer, ja.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:05:47 #16
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_112929830
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:29 schreef Oneironaut het volgende:
Omdat ik merk dat er nogal een dik taboe ligt op huiselijk geweld, vraag ik ook mede namens mijn vader, hoe we dit het beste richting de buiten wereld kunnen verkopen?
Waarom moet jij het verkopen naar de buitenwereld?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_112933642
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:29 schreef Oneironaut het volgende:
Hoi. Ik woon nu al ongeveer 3 jaar op mezelf. Zo nu en dan breng ik wel eens een weekend door bij mijn ouders. Mijn ouders hebben altijd (voor zover ik kan zien) een hele goede relatie gehad. Geen affaires, voorvallen of iets in die trend. Nu mijn vader wilt sinds een paar maanden als die erg woedend is nog wel eens mijn moeder slaan.

Ik weet dat hij erg van haar houdt, alleen soms haalt ze -naar zijn zeggen- echt het bloed onder zijn nagels vandaan, waarna hij nog wel eens impulsief wil uithalen. Hij heeft een erg stressvolle baan, wat de kans op fysiek geweld ook niet verkleint. Een paar weken terug had mijn moeder echt een heel dik linkeroog, helemaal blauw en een grote beurse plek op haar wang. Ik was er niet bij toen het gebeurde maar hij heeft duidelijk flink uitgehaald, en niet één maar meerdere keren. Omdat ik merk dat er nogal een dik taboe ligt op huiselijk geweld, vraag ik ook mede namens mijn vader, hoe we dit het beste richting de buiten wereld kunnen verkopen? De meeste mensen staan vrij afkeurend tegenover wat tikken op zijn tijd. Dus wat moeten we? Zeggen dat ze van de trap gevallen is, kan ook niet elke week.

Alvast bedankt.
:')
Je moeder aan een ketting opsluiten in de keuken, dan krijg je geen lastige vragen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_112933658
Verkopen naar de buitenwereld? Gewoon: Mijn vader heeft losse handjes en kan het niet met woorden af, daardoor is mijn moeder het haasje.

Je vader moet een sport gaan zoeken waar hij zijn agressie in kwijt kan en je moeder moet haar keuze voor de toekomst maken.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:43:53 #19
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_112940123
Ja vrijdagmiddag is weer over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')