foto's of het deed niet gebeuren...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:31 schreef Nezhi het volgende:
(hier kan ik pic van maken als ik het weer eens tegenkom).
als je geluk hebt komen er vanavond pics, weet niet of de schijterd vandaag ook aan het werk is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:36 schreef error_404 het volgende:
[..]
foto's of het deed niet gebeuren...
Heb een ander baantje ernaast, maar over 2 maanden ben ik hiervan verlostquote:
hihi, maar echt wel te goor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:37 schreef White_Flower het volgende:
Misschien was het die jongen van dat andere topic, die heel nodig moest maar niet weg mocht.
Niet altijd al zittend plassenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:46 schreef wuuht het volgende:
Zweedse mannen moeten voortaan zittend plassen
Haha ja, vakantiehuisjes zijn ook net zo erg.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:53 schreef xSouL het volgende:
Ergste wat ik meemaakte was bij Preston Palace.
In de toilet lag nog zo'n DIKKE drol met de WC borstel erin geprikt, waardoor hij rechtop stond.
Al dat kak was uitgesmeerd over de hele WC bril.![]()
Dat blokje poep was zo massief dat je het niet eens kon doorspoelen.
Gore mensen.
Je trollt neem ik aan?quote:
quote:A flush in the middle of the toilet-sitting process in order to reduce the aroma...usually performed on a "foreign throne" as a courtesy to the owner of said throne... in other words, to be polite and not stink up the host's crapper too much.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop