http://www.rsdnation.comquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:58 schreef daeh het volgende:
Wie heeft er een linkje voor me? Ik heb dat filmpje gekeken, maar iets van leesvoer misschien? Want al die termen in dat filmpje waren echt abracadabra voor me.
Niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:58 schreef daeh het volgende:
Wie heeft er een linkje voor me? Ik heb dat filmpje gekeken, maar iets van leesvoer misschien? Want al die termen in dat filmpje waren echt abracadabra voor me.
Volgens een onderzoekerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:57 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Alpha males, especially those of lesser intelligence and abilities, tend to feel threatened by beta males, who are increasingly preferred by women in modern times.
Wel mee eens dat veldervaring alles is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:59 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Niet aan beginnen.Gewoon lekker uitgaan met wat vrienden en mensen aanspreken komt het helemaal goed!
Heb de moed dingen te doen die je wel wilt maar een beetje angstig voor bent. Kleine stapjes, one at a time.
Ik doordenk dingen liever, en het onderwerp interesseert me gewoon, of ik nou zo zou willen gaan leven of niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:59 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Niet aan beginnen.Gewoon lekker uitgaan met wat vrienden en mensen aanspreken komt het helemaal goed!
Heb de moed dingen te doen die je wel wilt maar een beetje angstig voor bent. Kleine stapjes, one at a time.
Dat is waar je na het nadenken en ervaring achter komtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:00 schreef daeh het volgende:
[..]
Ik doordenk dingen liever, en het onderwerp interesseert me gewoon, of ik nou zo zou willen gaan leven of niet.
Je bent schattig Firefly, erg schattigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens een onderzoekerEr komen dagelijks van die liefdes artikeltjes in de metro terecht.
Hoe meer "alpha" je wordt, hoe meer vrouwen je kunt krijgen voor de korte en lange termijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:02 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je bent schattig Firefly, erg schattig
Ik ben zelfverzekerd en spontaan, vergis je niet, maar heb niet het verlangen om meer vrouwen te krijgen. Heb het al druk genoeg....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer "alpha" je wordt, hoe meer vrouwen je kunt krijgen voor de korte en lange termijn.
Alpha staat puur voor zelfverzekerd zijn en spontaan etc.
Misschien ben je wel meer alpha dan ik. Who knows.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:06 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik ben zelfverzekerd en spontaan, vergis je niet, maar heb niet het verlangen om meer vrouwen te krijgen. Heb het al druk genoeg....
Vooroordelen vanachter je computer is makkelijk hé
Ik verschuif wel snel op de schaal zeg, misschien ben jij wel stiekem omega. who knows.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Misschien ben je wel meer alpha dan ik. Who knows.
Bar mag wel een bakkie komen doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:09 schreef firefly3 het volgende:
Maar zodra dit voorbij loopt wil je wel eerdere ervaring hebben opgedaan en alvast hebben warm gelopen met andere hotties zodat je niet zo zenuwachtig wordt als je haar benaderd:
[ afbeelding ]
Jammer dat je meedoet nu het te laat isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:11 schreef theKiD het volgende:
WTFJullie begonnen zo goed..., maar nu vind ik jullie een beetje zielige egotrippers als ik de laatste reacties allemaal eens lees
Wie zegt dat ik meedoe? Ik merk alleen iets op. Jullie hadden een heel wat posts terug al moeten stoppen. En deze thread laten voor wat het was, dan zou je nog serieus genomen worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:21 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Jammer dat je meedoet nu het te laat is
Op een gegeven moment wordt het een welles nietes, en loopt de discussie dood.
Bedankt voor je parental advisoryquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik meedoe? Ik merk alleen iets op. Jullie hadden een heel wat posts terug al moeten stoppen. En deze thread laten voor wat het was, dan zou je nog serieus genomen worden.
Ik ben hetero, helaas.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik meedoe? Ik merk alleen iets op. Jullie hadden een heel wat posts terug al moeten stoppen. En deze thread laten voor wat het was, dan zou je nog serieus genomen worden.
Het heeft weinig zin om dat aan te geven als je verder zelf geen zinnige bijdrage hebt geleverd. Dat kan natuurlijk nog altijd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |