Wat een onzin. We hebben in de wedstrijden tussen AZ en Anderlecht gezien dat de Nederlandse subtop beter dan de Belgische top is. Het is niet omdat de arrogante Belgen brulden dat ze over AZ zouden heen lopen, dat het ook wat voorstelt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:15 schreef bojan het volgende:
[..]
Dat denk ik eerlijk gezegd wel hoor. Het niveau zou omhoog gaan en er is een grotere afzetmarkt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 10:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een onzin. We hebben in de wedstrijden tussen AZ en Anderlecht gezien dat de Nederlandse subtop beter dan de Belgische top is. Het is niet omdat de arrogante Belgen brulden dat ze over AZ zouden heen lopen, dat het ook wat voorstelt.
Toch scoort Nederland ieder jaar meer punten in UEFA-coëfficiënt. In tegenstelling tot jullie Belgen brullen we tenminste niet ieder jaar dat we de EL gaan winnen. Bij jullie is het ieder jaar hetzelfde liedje. In de herfst winnen jullie van een paar obscure oostblokploegen en daarna kan de EL jullie niet meer ontgaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:54 schreef bojan het volgende:
[..]
Sportief is de kloof tussen België en Nederland echt niet meer zo groot hoor. Denk maar aan Vleminckx die in Nederland bv topschutter wordt maar hier in België geen deuk in een pakje boter trapt. De beste spelers uit de Jupiler Pro League van de afgelopen jaren (Witsel, Defour, Fellaini, Courtois, De Bruyne, Lukaku, Suarez, Mbokani enzovoort) zijn voor de top in Nederland ook niet langer haalbaar. Dat was enkele jaren geleden toch wel even anders.
Dafuqquote:Op zondag 17 juni 2012 11:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch scoort Nederland ieder jaar meer punten in UEFA-coëfficiënt. In tegenstelling tot jullie Belgen brullen we tenminste niet ieder jaar dat we de EL gaan winnen. Bij jullie is het ieder jaar hetzelfde liedje. In de herfst winnen jullie van een paar obscure oostblokploegen en daarna kan de EL jullie niet meer ontgaan.
Wat mij betreft laten we het gewoon zoals het is!
Wat een heikneuter-sfeertje daar. Geef mij maar het machtige Feyenoord:quote:Op zondag 17 juni 2012 11:33 schreef bojan het volgende:
Ik zal hier enkele sfeerbeelden geven van de Jupiler Pro League.
Dit is een oefenmatch tussen Antwerp en Beerschot
Dit zijn de fans van KV Mechelen na de promotie op Kortrijk
De match Charleroi - Standard die wat uit de hand loopt.![]()
Standard met "aux armes"
Genk fans in Leverkusen
Zeker de moeite eens om te bekijken allemaal!![]()
Vies tuig dat kinderen en gehandicapten in elkaar slaat. Wees er maar trots op.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:52 schreef bojan het volgende:
En dat is mijn ploeg, Beerschot.![]()
Eventjes Anderlecht uitlachen na hun uitschakeling in de voorrondes van de CL tegen Bate Borisov.
Marginalen zijn er overal.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vies tuig dat kinderen en gehandicapten in elkaar slaat. Wees er maar trots op.
Wuytens wel denk ik. Ojo en Marzo ken ik niet goed, volgens mij had Ojo in de jeugd van PSV wat problemen met de discipline.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:26 schreef bojan het volgende:
Beerschot heeft trouwens 3 spelers van PSV reeds overgenomen deze tranfserperiode
Funso Ojo, Stijn Wuytens en nu ook Stefano Marzo. Versterkingen voor een middenmotor (hopelijk dit jaar subtopper) in België?
Heftig toch.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:35 schreef bojan het volgende:
@ Oldie57
Veel respect voor de Feyenoord fans ja.
Ik vind dit van Standard toch ook best wel machtig.Moeten toch niet onderdoen voor Feyenoord qua support imo
Die zijn er zeker. Ik niet, ik woon in Sweet Lake City nabij Den Haag.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:19 schreef bojan het volgende:
zijn er hier trouwens nog mensen uit België?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |