We zijn in de eindfase van een langlopend potje. Ik lig dik achterquote:Op maandag 18 juni 2012 12:47 schreef crv het volgende:
Voordat we Maringo gaan Huldigen, eens kijken of we der esterende matches nog af kunnen krijgen deze week.
Aangezien Oranje al aan het zwembad ligt moet er weer voldoende tijd zijn voor iedereen![]()
100 Cat-22 - MVPMD -
Net was het alleen nog maar Rumblequote:Op woensdag 20 juni 2012 12:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Of iedereen speelt tegenwoordig Rumble of DrawSomething...
Dat wil "men".quote:Op maandag 18 juni 2012 07:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik probeer het even via 'reclame' voor dit topic op de FP. Als men wil meewerken Uiteraard...
DS heb ik er inderdaad ook maar weer afgedonderd. Ik ben nu even aan de Rumble.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Net was het alleen nog maar Rumble
DS was leuk voor even, maar snel op uitgekeken. Rumble moet ik ¤2,50 voor betalen, daar pas ik op.
Grootste verschil is de pot tussen Maringo en mij... 388 puntenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:31 schreef crv het volgende:
Juni Competitie. bijgewerkt en gesorteerd
Maringo is deze maand echt de absolute winnaar, bijna op alle fronten heeft hij de leiding.
Enkel op het aantel tegenpunten en gemiddelde tegen kon ik hem krap voorblijven
Hulde voor de Juni Winnaar [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 2e plaats wordt gedeeld door OOTW en mezelf met gepaste 3 punten achterstand op Maringo[ afbeelding ]
Maximum score is van Maringo met 708![]()
Minimum score is nu van Ziggymet 235![]()
Het hoogste totaal is nu de pot tussen Maringo en Michel* met 1028 punten (708-320)![]()
Het laagste totaal is de pot tussen svk en Vonkie met 636 punten (290-346)![]()
Het kleinste verschil is tussen Elzass en OOTW met 0 punten (415-415)![]()
Het grootste verschil is de pot tussen Elzass en Ziggyziggyziggy met 363 (636-273)![]()
De hoogste score voor een woord staat nu op naam van Ziggy met 159 punten voor STEDEKE
ex-collegaquote:
Qut, ben ik die ook al kwijtquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:53 schreef OA het volgende:
[..]
Grootste verschil is de pot tussen Maringo en mij... 388 punten![]()
... o, wacht, hmmmm...
Dat komt omdat een andere ranking voorgaat én er maar 1 kan staan. De ranking 'hoogste score' gaat voor. Als je een bepaalde ranking niet ziet, is dat omdat ie na een andere komt die al ergens staat ingevuld.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:48 schreef crv het volgende:
@ Wordfeud, ik kan het grootste verschil niet checken want dat geeft ie niet aan in spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |