Al lang gedaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Moet jij niet een woord neerleggen?
Dat einde was subliemquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:11 schreef crv het volgende:
Verloren van Maringo.
472-489
Continue achter de feiten aangelopen. kroop naar het einde toe dichterbij. kon alleen op een kritiek moment mijn V niet kwijt. Had ik mijn laatste zetten omgedraaid dan had ik misschien gewonnen
Feli Maringo
*screenshot maakt van deze mooie stand*quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:15 schreef Maringo het volgende:
Juni Competitie. bijgewerkt en gesorteerd
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
Gewonnen van crv
#15 Elzass - MVPMD 403 - 422
Lang leve de Q-trick
Nog het plaatje tegoedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:50 schreef crv het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar verdiend, gevochten als een beer maar de Q nekte me. Ik lette even niet op en had natuurlijk kunnen verwachten dat toe je 1 letter swapte dat de Q was
Gefeliciteerd en succes verder
chat ze dan evenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:15 schreef MaleDuck het volgende:
Ik hoop dat ik mijn partijen tegen Cat22 en EvertK af kan maken, want dit weekend heb ik weinig tijd en volgens mij spelen we op totaal verschillende tijden en volgende week zit ik ruim 3 dagen in het buitenland voor mijn werk en denk dat ik dan geen WordFeud kan spelen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:11 schreef crv het volgende:
Verloren van Maringo.
472-489
Continue achter de feiten aangelopen. kroop naar het einde toe dichterbij. kon alleen op een kritiek moment mijn V niet kwijt. Had ik mijn laatste zetten omgedraaid dan had ik misschien gewonnen
Feli Maringo
quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat einde was subliemIk kneep hem wel omdat ik de Q kreeg als allerlaatste letter. Maar toen ik jou zag passen terwijl ik zelf nog een aantal punten kon neerleggen, was ik blij
Wat ik wel raar vond, is dat ie SKIMDEN niet pakte, terwijl er al wel SKIMDE ligt. Ik vond dat namelijk wel een mooie plek voor de N die ik uiteindelijk maar achter WA heb gelegd...quote:
ik en wat is daar bijzonder aanquote:
nee hoor 345-331 en jij bent aan zetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:46 schreef djeep_64 het volgende:
Mijn partij tegen Elzass (#14) is gisteren gestart.
Tussenstand: 331-309 voor mij, maar Elzass is aan zet.
quote:
Escrow to the reddingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:19 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ] krijg geeft pak slaag van verslaat djeep op het nippertje![]()
Hele spel ging gelijk op. Tot aan dat laatste woord stond het praktisch gelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 02:22 schreef Maringo het volgende:
#31 tegen Cat22 gewonnen met 480 - 323
#39 tegen WordFeud gewonnen met 433 - 316 (Met als laatste een woord dat 92 punten waard was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |