SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Passen die er dan helemaal in?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sex with a leprechaun.
[ afbeelding ]Jawel, je keek.![]()
Toen was ik er niet, maar ik wist niet voor hoe lang je die ban had. Ik dacht een maand ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is alweer een week of langer geleden? Hoezo kom je daar ineens bij?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Je miste me wel al.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toen was ik er niet, maar ik wist niet voor hoe lang je die ban had. Ik dacht een maand ofzoAldus Afellay in de slowmotion herhaling na het missen tegen Denemarkenquote:.
![]()
Hey Jumi is Albufeira wat? Wil daar misschien deze zomer heennnI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ja, heel tof! Wel een vrij hoog Lloret-gehalte, dus je moet er van houden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef aight1 het volgende:
Hey Jumi is Albufeira wat? Wil daar misschien deze zomer heennnKloptquote:
Kan je er zuipen, slapen en strandliggen? want dan is het goedquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, heel tof! Wel een vrij hoog Lloret-gehalte, dus je moet er van houden.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Nee man, het is survivallen, 's nachts rondtrekken en kamperen op de bergen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kan je er zuipen, slapen en strandliggen? want dan is het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man, het is survivallen, 's nachts rondtrekken en kamperen op de bergen.misschien is het uitgaan wel helemaal niet leuk en de stranden van betonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Yes. Ik weet niet met hoeveel mensen je wil gaan, maar anders kan je overwegen een villa te huren op villapark Quinta da Balaia. Ziek mooie en goedkope villa's op loopafstand van de uitgaansgelegenheden en het strandquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kan je er zuipen, slapen en strandliggen? want dan is het goed
Er zijn wel een paar toffe barretjes met dubstep, hiphop en drum 'n bass enzo, en er zijn 2 toffe clubs die tot 7 uur open zijn
Dan is het ook geen strand he, maar beton.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
misschien is het uitgaan wel helemaal niet leuk en de stranden van beton
If not now, then when.![]()
Oh klinkt goed maar ga waarschijnlijk maar met z'n 3 of 4en, dus helaassssquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Yes. Ik weet niet met hoeveel mensen je wil gaan, maar anders kan je overwegen een villa te huren op villapark Quinta da Balaia. Ziek mooie en goedkope villa's op loopafstand van de uitgaansgelegenheden en het strand
Er zijn wel een paar toffe barretjes met dubstep, hiphop en drum 'n bass enzo, en er zijn 2 toffe clubs die tot 7 uur open zijn![]()
dat klinkt goed, als t zeker is dat ik ga mag je me even de namen doorgeven
In 't Oostblok noemen ze dat strandenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan is het ook geen strand he, maar beton.
U mad?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
In 't Oostblok noemen ze dat strandenIf not now, then when.![]()
Goodevening boeven en boevinasThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
The Machinist checken onder een deken op de bank met oreo taart. Het goede leven
Oreo taart??!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:57 schreef Juminelle het volgende:
The Machinist checken onder een deken op de bank met oreo taart. Het goede levennat geworden
![]()
ey ik kwam zo op het werk en toen kwam er zo'n boi aan ik zeg hoi hy zo weer WAT ZEG JE NOU HOI ALS JE MIJ NIET KANKERLUL hy zo weer van ey ik ben je collega rustig ik zo ok
toen ging ik blij doenFeyenoord Rotterdam![]()
Ik heb zo'n oreo-taartbodem gekocht en dan zelf taart gemaakt van die koekjesquote:
Ik heb maar liefst 0 foto's gemaakt, dus ik moet wachten tot de rest ze geupload heeft.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Jumi, lesbo. Waar blijven de albufeira foto's?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik zou ook ankerboos worden wanneer een moker mij gedag zegt. Hij is dan uit op handouts of wilt je djoeken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:04 schreef o.us het volgende:
ey ik kwam zo op het werk en toen kwam er zo'n boi aan ik zeg hoi hy zo weer WAT ZEG JE NOU HOI ALS JE MIJ NIET KANKERLUL hy zo weer van ey ik ben je collega rustig ik zo ok
toen ging ik blij doenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
wwat ga je hoi zeggen tegen mensen die je niet kentquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zou ook ankerboos worden wanneer een moker mij gedag zegt. Hij is dan uit op handouts of wilt je djoeken.het muziek in mijn oordopjes zijn belangrijker ankerlul denk ik dan
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 14-06-2012 23:06:13 ]Feyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: