quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, dan wordt het Blue, Dusty pink, red en Turquoise![]()
Denk ik![]()
(ik wil ze eigenlijk allemaal, maar ik probeer zuinig te doen![]()
)
Door schaar geloof ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:37 schreef RenRen- het volgende:
Fiets zei dat ik gezocht werd maar kan het niet vinden
Oh stuur maar hoor, maar eerst krijg je een emo PM terug en dan pas ga ik het laten bezinkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ren![]()
Kut van je afwijzing joh!
Ik wil er even serieus op reageren, maar ook wat dingen zeggen die je misschien minder leuk vind om te horen.
Ik wilde je dus een PM sturen, maar ik kan me voorstellen dat je er totaal geen behoefte aan hebt op dit moment of om überhaupt zoiets van mij te horen. Dus dacht ik check het even van tevoren
Ik ga aan de slagquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh stuur maar hoor, maar eerst krijg je een emo PM terug en dan pas ga ik het laten bezinkenAls je daar geen problemen mee hebt sturen
Is Nederland weer aan het verliezen?quote:
Nee, dit keer ben ik de loser.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is Nederland weer aan het verliezen?
Watskebeurt?quote:
zeker over de oogcreme?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weer een Masja-artikel waar in de reacties blijkt dat ze eens een bron moet raadplegen in plaats van gewoon wat typen
Ik moest dus naar Amstelveen voor een overleg. Omdat het niet al te ver weg was ben ik op de fiets gegaan. Halverwege hoor ik iets knappen en BAM (hehehehequote:
Ik zou naar het centrum van Amstelveen gaan, je fiets schoppen en dan als wraak een nieuwe fiets kopen. Dat zal hem leren!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moest dus naar Amstelveen voor een overleg. Omdat het niet al te ver weg was ben ik op de fiets gegaan. Halverwege hoor ik iets knappen en BAM (hehehehe) mijn fiets stopt ineens. Ik vlieg ervan af en auw
.
Dus nu een kapotte fiets. Een gigantisch slag in het wiel en heel veel spaken geknapt. En ik heb pijn. En ik kon de laatste paar kilometer lopen waardoor ik ook nog eens gruwelijk te laat kwam.
En nu staat mijn fiets dus, kapot, in Amstelveen centrum en heb ik geen idee hoe ik hem hier ga krijgen. En dan moet ik hem weer laten repareren en dat ben ik beu want dat moet iedere paar maanden.
/gezeur.
Dat vind ik een goeden oplossing!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou naar het centrum van Amstelveen gaan, je fiets schoppen en dan als wraak een nieuwe fiets kopen. Dat zal hem leren!
Dan komt hij vast vanzelf weer teruggekropenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:20 schreef Mss het volgende:
Ik denk dat ik mijn fiets maar gewoon in de kou laat staan. Emotionele chantage!
Nee dank jequote:
In één stuk he!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan komt hij vast vanzelf weer teruggekropen
En anders staan ze hier in het lokale winkelcentrum op 5 minuten loopafstand. De gewone, that is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee dank je
Ik wil ze wel een ander keertje, maar dan niet die magnetische dingen. Je gaat er vast ooit nog wel een keertje heen toch?
Zou je wel een blik willen werpen op de "gewone" kleurtjes die ze hebben? En of ze die überhaupt hebben?
U = geweldig!
En kus voor Mss!
Hier nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En anders staan ze hier in het lokale winkelcentrum op 5 minuten loopafstand. De gewone, that is.
Ah da's hendig om te weten!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En anders staan ze hier in het lokale winkelcentrum op 5 minuten loopafstand. De gewone, that is.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah da's hendig om te weten!
Als je er een keertje bent, wil je er dan misschien een foto van maken, van welke ze hebben
als je er een keertje bent hoor, hoeft niet morgen ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk wel even hoe vroeg ik morgen klaar ben, anders vergeet ik dat weer.
Mweh, wilde toch nog kijken of die magnetics hier staan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je er een keertje bent hoor, hoeft niet morgen ofzo
Vrijetijdsmanagement op InHolland.... maar daar kun je niks mee bereikenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:28 schreef RenRen- het volgende:
Wat is de makkelijkste hboopleiding die er is?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:31 schreef megamandy het volgende:
Verpleegkunde, kun je het schooltv-weerkjournaal als bron gebruikenKrijg je alleen in je feedback te horen in het vervolg betere bronnen te gebruiken maar het wordt wel goedgekeurd
It isquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Moet zeggen dat met mijn ervaringen in het werkveld met verpleegkundigen dit wel geloofwaardig klinkt ook nog![]()
![]()
![]()
http://www.hogeschoolrott(...)media-design/voltijd maar dat is misschien wel teveel overlap met wat je nu gedaan hebt?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:28 schreef RenRen- het volgende:
Wat is de makkelijkste hboopleiding die er is?
mwehehequote:Op donderdag 14 juni 2012 22:31 schreef megamandy het volgende:
Verpleegkunde, kun je het schooltv-weerkjournaal als bron gebruikenKrijg je alleen in je feedback te horen in het vervolg betere bronnen te gebruiken maar het wordt wel goedgekeurd
Ik weet het gewoon even niet. Morgen ook niet gok ik.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ga iets doen wat je leuk vindt Ren, motivatie is wel vereist om punten te halen. Als je iets niet leuk vindt duurt 4 jaar erg lang en ga je het misschien niet eens halen. Bovendien moet je daarna ook nog ene baan vinden endezo.
En het is wel fijner als je iets gedaan hebt wat je leuk vindt, waar je wat aan hebt en wat waardevol is
Iets wat je leuk vindt en als het even kan zo breed mogelijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ga iets doen wat je leuk vindt Ren, motivatie is wel vereist om punten te halen. Als je iets niet leuk vindt duurt 4 jaar erg lang en ga je het misschien niet eens halen. Bovendien moet je daarna ook nog ene baan vinden endezo.
En het is wel fijner als je iets gedaan hebt wat je leuk vindt, waar je wat aan hebt en wat waardevol is
CMD ga ik niet doen, want dat is inderdaad gewoon hetzelfde als nu maar dan met communicatie erbij. En mijn hele oude klas gaat het doen en die wil ik nou juist de rest van mijn leven nooit meer zienquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
http://www.hogeschoolrott(...)media-design/voltijd maar dat is misschien wel teveel overlap met wat je nu gedaan hebt?
Even een weekendje overheen laten gaan, je hebt net een mega teleurstelling gekregen, gewoon even laten bezinken johquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
mwehehe
[..]
Ik weet het gewoon even niet. Morgen ook niet gok ik.
Nee dat moet je niet doen danquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
CMD ga ik niet doen, want dat is inderdaad gewoon hetzelfde als nu maar dan met communicatie erbij. En mijn hele oude klas gaat het doen en die wil ik nou juist de rest van mijn leven nooit meer zien
Eerst maar al mijn opties bekijken en dan pas besluiten te gaan werken... Ik ben niet lui maar ik zie gaan werken niet zo zitten... Is nooit zo goed gegaan ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef megamandy het volgende:
En anders gewoon gaan werken in de tussentijd? Ik zou niet overhaast een keuze gaan maken om te studeren gewoon omdat je "moet" studeren. Dan kun je beter een jaar langer nadenken dan een jaar weggooien aan een studie die toch niet leuk blijkt te zijn.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kijk, als twee mensen het zeggen en dan nog wel twee mensen die zo onmenselijk wijs zijn als Kip en ik, dan moet het wel waar zijn
Helemaal met die langstudeerboete. Niet omdat ik angst wil aanjagen, maar maximaal 1 jaar uitloop op alle hbo/wo is toch iets om rekening mee te houden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef megamandy het volgende:
En anders gewoon gaan werken in de tussentijd? Ik zou niet overhaast een keuze gaan maken om te studeren gewoon omdat je "moet" studeren. Dan kun je beter een jaar langer nadenken dan een jaar weggooien aan een studie die toch niet leuk blijkt te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ja precies, beter even goed nadenken dan een studie "uitproberen"quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal met die langstudeerboete. Niet omdat ik angst wil aanjagen, maar maximaal 1 jaar uitloop op alle hbo/wo is toch iets om rekening mee te houden.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Of http://www.hogeschoolrott(...)maatschappij/voltijd
Of je gaat Communicatie doen, dat doen alle mensen die niks anders weten of kunnenDie link is hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Of http://www.hogeschoolrott(...)maatschappij/voltijd
Of je gaat Communicatie doen, dat doen alle mensen die niks anders weten of kunnenNet zoals op de uni rechten, geneeskunde, psychologieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
En CIWquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Net zoals op de uni rechten, geneeskunde, psychologie
Oh sorry, ik bedoelde Vormgeving ofzo geloof ik. Nou ja, ik heb 'm al weg gekliktquote:
wattus?quote:
Communicatie en Informatie Wetenschap.quote:
ja dat bedoelde ik, heb je natuurlijk op HBO en WO-vlakquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Communicatie en Informatie Wetenschap.
Vraag maar aan Spees en Lin.
Neen, het is daadwerkelijk een opleiding.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo van: "ja ik heb een ziekte en nu moet ik een traject gaan volgen bij het CIW, wat een kutzooi, ze hebben een moeilijk lange wachtlijst daar. Vuile hoeren van het CIW!"
?
Ik heb op de VU het idee dat dat het afvoerputje van Letteren is, ongeloveloos wat daar rondwandelt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik, heb je natuurlijk op HBO en WO-vlak
MILJOENEN MENSEN DAARIN SCHOLEN, DAT HEBBEN WE NODIG JONGUH!
Ik word van Nederlands wel een heel goede taalnasi.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je Communicatie doet kan je heel goed praten![]()
Net als dat je van SPH heel sociaal wordt
Ik ben zeer sociaal inderdaad! En ik heb SPH niet eens afgemaakt. Nu doe ik Europese Studies en leer ik wat de hoofdstad van Belgie is!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
zie Maartja's blochquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Antwerpenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben zeer sociaal inderdaad! En ik heb SPH niet eens afgemaakt. Nu doe ik Europese Studies en leer ik wat de hoofdstad van Belgie is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Gent toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben zeer sociaal inderdaad! En ik heb SPH niet eens afgemaakt. Nu doe ik Europese Studies en leer ik wat de hoofdstad van Belgie is!
Liechtenstein domoor!quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/achterkl(...)eerde-vrijgezel.html
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Nice.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ohhai! Eindelijk weer lang gewandeld
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ohhai! Eindelijk weer lang gewandeld
In je rugquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Nu ben ik moemijn conditie, waar ben je
want dat is?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nederland is niet het eerste land dat wordt uitgeschakeld bij het EK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
emoslinger.gifquote:DOETINCHEM - Schouwburg Amphion in Doetinchem voert 'tweetseats' in. Vier stoelen in de zaal zijn voor bezoekers die via Twitter live verslag doen van de voorstelling.
Ja en anderen in hun poule hebben daadwerkelijk gewonnen, in plaats van zoals bij ons dat alleen Duitsland iets wint..quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk Ierland, die hebben nu voor de twee keer duchtig verloren.
Was jij niet aan het twitteren over je fiets dan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:01 schreef Mss het volgende:
Ik zat dus in dat overleg vanavond. Er waren ook enkele wethouders aanwezig. Zaten ze constant te facebooken, twitteren, voetbaluitslagen te checken.
ik kan daar echt kwaad om wordenquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:01 schreef Mss het volgende:
Ik zat dus in dat overleg vanavond. Er waren ook enkele wethouders aanwezig. Zaten ze constant te facebooken, twitteren, voetbaluitslagen te checken.
Nee ik moest notulerenquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was jij niet aan het twitteren over je fiets dan?
Of twitteren over het feit dat zij aan het twitteren waren
Heb je ook genotuleerd in 140 tekens?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee ik moest notuleren. Dat is eigenlijk ook een soort twitteren, maar dan privé
is dat prive?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee ik moest notuleren. Dat is eigenlijk ook een soort twitteren, maar dan privé
Mijn pa zit bij het cao-overleg bij zijn werk, zitten die hoge piefen ook gewoon op de telefoon vanalles te checkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan daar echt kwaad om worden
Bij de BHV zat er een vrouw de hele tijd met de telefoon te klooien..quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan daar echt kwaad om worden
Watquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij de BHV zat er een vrouw de hele tijd met de telefoon te klooien..
Dat is storend ja.
Nog irritanter was dat zij haar geluid aan had staan, inclusief geluidje als je het scherm aanraakt
Ja, en met hashtags. Maar alleen aanwezigen mogen het lezenquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je ook genotuleerd in 140 tekens?
Zulks een hoer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is storend ja.
Nog irritanter was dat zij haar geluid aan had staan, inclusief geluidje als je het scherm aanraakt
#wethouder druk met telefoon #:') ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, en met hashtags. Maar alleen aanwezigen mogen het lezen.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is storend ja.
is je vader zo'n engerd van de OR?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn pa zit bij het cao-overleg bij zijn werk, zitten die hoge piefen ook gewoon op de telefoon vanalles te checken
Ik verwonderde mij enormquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is je vader zo'n engerd van de OR?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:06 schreef megamandy het volgende:
[..]van die mensen die 90% van hun werktijd niet werken wegens al die commissiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Nee 50% vrijstellingquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van die mensen die 90% van hun werktijd niet werken wegens al die commissies
ik zou dat echt niet zoekenquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee 50% vrijstellingEn daarna ook nog in continu diensten blijven werken
Doet het nu een jaar ongeveer maar ik ben benieuwd voor hoelang nog
Eerst dagdienst draaien en daarna nog de hele middag vergaderen
Hij is dan zo iemand die niet minder wil werken, want dan "is hij niet meer zoals de gewone werknemers" maar hij doet wel erg veel tegelijkertijd. Zeker nu de cao nog eens erbij is.quote:
Beter dan die mislukten homo Jack Sparrow.quote:
Net als de zangert van Dragonforcequote:Op donderdag 14 juni 2012 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter dan die mislukten homo Jack Sparrow.
Dragonforce.quote:
NOES!quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dragonforce.
Een van die lui heeft m'n teen geplet.
We zaten in de lokale metalkroeg en blijkbaar hadden die lui in de Vera gespeeld en wilden ze naderhand ook zuipen. EN DIE LOMPE KNAKKER STOND TOEN OP M'N TEEN. Bassist ofzo.quote:
wat een homoquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We zaten in de lokale metalkroeg en blijkbaar hadden die lui in de Vera gespeeld en wilden ze naderhand ook zuipen. EN DIE LOMPE KNAKKER STOND TOEN OP M'N TEEN. Bassist ofzo.
Echt wel.quote:
Jup.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:55 schreef Mss het volgende:
Dit vind ik overigens wel een lollerwaardig nummer:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt wel.
Al weet ik nu wel waarom 'ie niet reageerde op m'n Hollandsche gescheld. Hij begreep het gewoon niet.
Ja, wist ik veel dat het een Brit ofzo was.quote:
Trusten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:56 schreef RenRen- het volgende:
NOE IEK GA SLAAP WANT MORGEN ID LATEN MAKEN en mijn ogen moeten even minder puffy worden.
Trusten!
Trustenquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:56 schreef RenRen- het volgende:
NOE IEK GA SLAAP WANT MORGEN ID LATEN MAKEN en mijn ogen moeten even minder puffy worden.
Trusten!
Wil je al snel gaan pitten?quote:
Geen dekbed in je nagels.quote:
Ik heb daar echt nooit last van als ik lak voordat ik ga slapenquote:
Ik heb het een paar keer gehad, maar dat was voor de sneldrogende tc nog.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb daar echt nooit last van als ik lak voordat ik ga slapen
Riveting heeft wel balletjes, misschien vonden ze het niet nodig bij de Neons?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:11 schreef Mss het volgende:
Zitten er tegenwoordig geen balletjes meer in de CG lakken?
Ja, de hunger games lakjes volgens mij ook nog wel, maar dezen allemaal niet. Raar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Riveting heeft wel balletjes, misschien vonden ze het niet nodig bij de Neons?
Riveting is Hunger Games.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, de hunger games lakjes volgens mij ook nog wel, maar dezen allemaal niet. Raar.
Jouw helmerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:16 schreef Mss het volgende:
[..]
De mijne is allang vol. Bij mij delen OPI en CG samen drie lades
OPI in het rek.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:16 schreef Mss het volgende:
[..]
De mijne is allang vol. Bij mij delen OPI en CG samen drie lades
Jup.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja, ik was even in de war met een lakje uit de VV-collectie. Riveter Rouge ofzo?
Eigenlijk wil ik nu ook een CG-rek, maar dat moet maar als ik niet meer hier zit.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:23 schreef Mss het volgende:
Mijn vriendje belt om te vragen hoe het ging. Had 'm gesmst dat ik van mn fiets gedonderd was dus hij wilde toch wel even bellen.
Naah, kan best.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:23 schreef Mss het volgende:
En ik bedenk me net dat hij over een week 30 wordt, misschien moet ik hem maar niet meer 'vriendje' noemen.
Naaah kan nog welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:23 schreef Mss het volgende:
En ik bedenk me net dat hij over een week 30 wordt, misschien moet ik hem maar niet meer 'vriendje' noemen.
Daarom doe ik het nooit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:31 schreef Mss het volgende:
Vinden jullie het ook zo kut om finishes te bepalen bij een lak?
Ik vond van wel.quote:
Gievquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Mars Icecream
(iemand hier heeft me geenabled het te kopen, volgens mij Lin van de week)
Er zitten er nog 5 in het pak, je mag er best 1, of 2quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er zitten er nog 5 in het pak, je mag er best 1, of 2
<vage zweefteef modus on>quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:44 schreef megamandy het volgende:
Ik ben kapot maar heb geen zin om naar bed te gaanMaar ik moet morgen weer werken
Slaap lekker mevrouwtje!quote:
ik heb 1 dag niet gewerkt en krijg nu al Jomanda-trekjesquote:
Ga op zoek naar de Kerstman.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Slaap lekker mevrouwtje!
Mocht je morgen nog toffe Finland tips weten, mag je me PM-en ofzo, morgen vertrekken we rond 11 uur
Bedoel je mij?quote:
En dan weer de hele nacht op wikipedia doorbrengenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
<vage zweefteef modus on>
Wat zou je nog willen van deze dag voor je gaat slapen? Welk gevoel? Welke kennis nog tot je nemen?
Ga dan iets kleins doen waar je dat gevoel of die kennis van krijgtEn dan lekker voldaan slapen
<vage zweefteef modus off>
quote:
NEEN!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
En dan weer de hele nacht op wikipedia doorbrengen
welches sind das?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga ook maar eens richting bed, met weer een nieuw deel van Janet Evanovich's boekenserie
Jij ja! Ben heul benieuwdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bedoel je mij?
Ik heb 1 jurk gekocht (die online van Asos) en 3 truitjes bij de Hema, die laatste zijn allemaal neon koraal kleurverder niet heel bijzonder, maar gewoon leuk
De jurk heb ik een foto van gemaakt toen het nog licht was, knal ik wel op de FB
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEEN!
Max 30 minuten ofzo
Maar da;s geen antwoord op mijn filosofische vragen,mevrouwtje!![]()
Russische kant genoeg? http://en.wikipedia.org/wiki/Korvatunturiquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hehehehe, we gaan niet naar Rovaniemi, zitten meer aan de Russische kant. Maar wie weet
Of bedoel je dat andere durrup waar 'ie vandaan zou moeten komen?
da's vast niet het gevoel wat je nog wilde hebben vannacht! FOEI!quote:
http://www.evanovich.com/novels/plum-series/quote:
200 km vanaf waar we het dichtstbij zitten, hmmmm. Maar ik hou het in gedachtenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Russische kant genoeg? http://en.wikipedia.org/wiki/Korvatunturi
Urho Kekkonen Park klinkt vet. Urho Kekkonen.
Nu ben ik in de warquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's vast niet het gevoel wat je nog wilde hebben vannacht! FOEI!
Ga door met een poging 2
Ah, da's niks daar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
200 km vanaf waar we het dichtstbij zitten, hmmmm. Maar ik hou het in gedachten
Grazie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit het huis van de kerstman?
oeps, beetje breed
吴 曼 迪
Omschrijving eerste boek:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
http://www.evanovich.com/novels/plum-series/erg leuk, heb ze allemaal op m'n Kindle staan. dus als je ze wilt hebbon laat maar weten!
IT'S A JERSEY THING!quote:Watch out, world. Here comes Stephanie Plum, a bounty hunter with attitude. In Stephanie’s opinion, toxic waste, rabid drivers, armed schizophrenics, and August heat, humidity, and hydrocarbons are all part of the great adventure [i][u][b]of living in Jersey.[/b][/u][/i]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:54 schreef megamandy het volgende:
Nope, dat staat in Rovaniemi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit het huis van de kerstman?
oeps, beetje breed
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik kan ook niet meer naar het nummer Jersey Girl luisteren zonder hieraan te denkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Omschrijving eerste boek:
[..]
IT'S A JERSEY THING!
[ afbeelding ]
Nietquote:
Wikipedia liegt nietquote:Korvatunturi is the place where Father Christmas (or Joulupukki in Finnish) lives
http://nl.wikipedia.org/wiki/SMART-principequote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu ben ik in de warik weet niet waar ik heen wil met mijn leven. Wil gewoon klaar ermee zijn, en niet nog jaren langzaam vooruit gaan.
Maar ook wel geld verdienen, weg hier, maar dan gaat het alleen maar langer duren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik ken heel dat nummer niet, moet ik daar blij om zijn?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer naar het nummer Jersey Girl luisteren zonder hieraan te denken.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/SMART-principe
Haalbare doelen voor vanavond in een half uurtje mevrouw
Je probeert nu al je levensvragen in een nachtje op te lossen, da's heul niet mogelijk jonguh!![]()
Maar als je daar toch het antwoord op wilt hebben, ook dat heb ik
Dat is.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan SMARTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
volgens mij is dat zo'n hutje om dieren vanuit te spotten/schietenquote:
RUMBA danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
waar gaat het over vanuit jouw perspectief?quote:
gestreeptquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:59 schreef Lindytje het volgende:
Mss een rode magnetic, schaar die vier.
MM, welke wilde jij?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
RUMBA dan
Ik moet zelfs op mijn werk POP's makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Een klassieker jonge, een keimooi liet! Origineel is van Tom Waits geloof ik, ik prefereer de Bruce Springsteen versie:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken heel dat nummer niet, moet ik daar blij om zijn?
been there, done that, still doing that actually.....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik moet zelfs op mijn werk POP's maken
Bruce heeft ook een geile stemquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Een klassieker jonge, een keimooi liet! Origineel is van Tom Waits geloof ik, ik prefereer de Bruce Springsteen versie:
ik ken het echt nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Een klassieker jonge, een keimooi liet! Origineel is van Tom Waits geloof ik, ik prefereer de Bruce Springsteen versie:
SPH?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:03 schreef Mss het volgende:
POP's, PAP's, SWOTS en ik weet het allemaal niet meer. Allemaal gemaakt
slaap lekker meisje!quote:
ik zou heel blij zijn met die opmerking als ik jou wasquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:05 schreef Mss het volgende:
Ik heb ooit eens van een vage stagebegeleidster de feedback gekregen dat ik 'niet SPH genoeg was'. Wat moet je daar nou weer mee?
Top, ik ga voor je kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
gestreept
paars/turquoise/rood maar ik hoef er maar 2 kijk maar welke ze hebben en anders is dat de volgorde
Je bent een bitchquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:05 schreef Mss het volgende:
Ik heb ooit eens van een vage stagebegeleidster de feedback gekregen dat ik 'niet SPH genoeg was'. Wat moet je daar nou weer mee?
Luister deze dan maar evenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ken het echt niet![]()
Maar ik ben ook geen Springsteen fan, ik stoor me altijd aan hem/zijn stem
Super leukquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Jurkje op FB, niet op mijn lompe hoofd letten
betere stemquote:
Dank je, ik vind 'm ook echt leukquote:
Sekshaarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dank je, ik vind 'm ook echt leuk
Ik wil wel langer haar hebben, maar goed, dat gaat nog "even" duren voor het zover is. Dat vind ik leuker staan in het algemeen en bij jurkjes in het bijzonder
En dan van die ruige "net uit bed" krullen erbij
ik vind m wel een iets te verrookte/verneukte stem hebben, zeker nu hij behoort te zingen "singing sjalalalalala" en er iets uit komt pruttelen als "singing schrrrrarrrrrarrrrrrhhhhrrrrrraaaaa"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:12 schreef Mss het volgende:
Goeden nummer toch!
En die is nu hillemoal verpest
Juitem!quote:
Daarom ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind m wel een iets te verrookte/verneukte stem hebben, zeker nu hij behoort te zingen "singing sjalalalalala" en er iets uit komt pruttelen als "singing schrrrrarrrrrarrrrrrhhhhrrrrrraaaaa"
Hahahaha, ik zit te twijfelen om er nog eentje te pakken, die dingen zijn zo kleinquote:
oh ja da's waar....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar je bent getrouwd, je hoort niet meer te batsen!
Ik heb er ook al twee op vandaag....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha, ik zit te twijfelen om er nog eentje te pakken, die dingen zijn zo klein
Mits tarzan, want waarom moeite doen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja da's waar....
mag masturberen wel?
heb ik nietquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Verdorie, ik ga 'm gewoon pakken ook.
MARS HERE I COMEEEEEEEE
Ik heb deze:quote:
Tssss.... Saaiquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Works for me!
neuh joh, niet nodig!quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:22 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, ik ging eigenlijk slapen!
Kip, veel plezier op vakantie!!
Trusten allemaal
Geen melta?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Net een nieuwsonderwerp op tv over de ingestorte Parmezaanse kaas stallingen. Echt fucking bizar hoeveel kazen daar (kapot) liggen![]()
![]()
Piemelsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neuh joh, niet nodig!
Altijd handen en een piemel voor handen
nee eckten kazen, maar ze gaan de kapotte ongerijpte kazen nu gebruiken voor smeltkaas. Soort extra luxe melta dusquote:
Wedden dat dat onbekend smaakt en daarom goor is?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee eckten kazen, maar ze gaan de kapotte ongerijpte kazen nu gebruiken voor smeltkaas. Soort extra luxe melta dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |