quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, dan wordt het Blue, Dusty pink, red en Turquoise![]()
Denk ik![]()
(ik wil ze eigenlijk allemaal, maar ik probeer zuinig te doen![]()
)
Door schaar geloof ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:37 schreef RenRen- het volgende:
Fiets zei dat ik gezocht werd maar kan het niet vinden
Oh stuur maar hoor, maar eerst krijg je een emo PM terug en dan pas ga ik het laten bezinkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ren![]()
Kut van je afwijzing joh!
Ik wil er even serieus op reageren, maar ook wat dingen zeggen die je misschien minder leuk vind om te horen.
Ik wilde je dus een PM sturen, maar ik kan me voorstellen dat je er totaal geen behoefte aan hebt op dit moment of om überhaupt zoiets van mij te horen. Dus dacht ik check het even van tevoren
Ik ga aan de slagquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh stuur maar hoor, maar eerst krijg je een emo PM terug en dan pas ga ik het laten bezinkenAls je daar geen problemen mee hebt sturen
Is Nederland weer aan het verliezen?quote:
Nee, dit keer ben ik de loser.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is Nederland weer aan het verliezen?
Watskebeurt?quote:
zeker over de oogcreme?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weer een Masja-artikel waar in de reacties blijkt dat ze eens een bron moet raadplegen in plaats van gewoon wat typen
Ik moest dus naar Amstelveen voor een overleg. Omdat het niet al te ver weg was ben ik op de fiets gegaan. Halverwege hoor ik iets knappen en BAM (hehehehequote:
Ik zou naar het centrum van Amstelveen gaan, je fiets schoppen en dan als wraak een nieuwe fiets kopen. Dat zal hem leren!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moest dus naar Amstelveen voor een overleg. Omdat het niet al te ver weg was ben ik op de fiets gegaan. Halverwege hoor ik iets knappen en BAM (hehehehe) mijn fiets stopt ineens. Ik vlieg ervan af en auw
.
Dus nu een kapotte fiets. Een gigantisch slag in het wiel en heel veel spaken geknapt. En ik heb pijn. En ik kon de laatste paar kilometer lopen waardoor ik ook nog eens gruwelijk te laat kwam.
En nu staat mijn fiets dus, kapot, in Amstelveen centrum en heb ik geen idee hoe ik hem hier ga krijgen. En dan moet ik hem weer laten repareren en dat ben ik beu want dat moet iedere paar maanden.
/gezeur.
Dat vind ik een goeden oplossing!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou naar het centrum van Amstelveen gaan, je fiets schoppen en dan als wraak een nieuwe fiets kopen. Dat zal hem leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |