Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Die kan je toch zelf ook wel vindenquote:
Kleine poging tot gedaan, maar nee ;Pquote:
yep, 1 verdedigings foutje is dodelijkquote:
Moet die naam maar even onthouden, vergeet hem al het hele jaarquote:
NOS + Officiële website zijn toch de eerste plaatsen waar je zou kijken neem ik aan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kleine poging tot gedaan, maar nee ;P
Ja wie er spelen vind ik wel maar formatie en wie waar niet
jupquote:
Hij speelde tegen Spanje pas zijn 1e en nu zijn 2e interland.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet die naam maar even onthouden, vergeet hem al het hele jaarKijk ook niet heel vaak Italiaans voetbal, 2x per maand ofzo.
Bedoel ook met Italiaans voetbal Juve etc.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij speelde tegen Spanje pas zijn 1e en nu zijn 2e interland.
internationalquote:
Wat denk je zelf?quote:
Nagenoeg nooit last van.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
Hebben andere hier ook last van Chrome en shockwave? Die crasht echt vaak in de webapp.
JA JA JAquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:58 schreef pascal08 het volgende:
Wie wilt er een potje spelen op de Xbox?
En toch te laf zijn om de pool hier in te vullenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
Ik doe mee met 2 pools en sta bij beide bovenaan. Eentje met 40 deelnemers en eentje met 75 man.
Meestal ben jij wel de man met de juiste info!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bedankt dat je vertrouwen in me toont.
@pazzl ben er
Ik ga ff autistisch doen, sorry.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bedankt dat je vertrouwen in me toont.
@pazzl ben er
Eerste helft een indrukwekkend Italië. Dikverdiend 1-0 voor, had meer kunnen zijn. Na rust ging Kroatië voetballen, maar echt overtuigend was het niet. Italië ging ineens antivoetbal spelen en er was geen fuck meer aan. 1 kans voor de Kroaten na rust, 1 goal.quote:
Toevallig had ik dat vandaag 3 keerquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
Hebben andere hier ook last van Chrome en shockwave? Die crasht echt vaak in de webapp.
Ik heb het vandaag al 10x gehad ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Toevallig had ik dat vandaag 3 keer
Hoop echt dat ze nog doorgaan, ik zie hen veel liever dan Portugal!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:06 schreef Tim86 het volgende:
Huntelaar in de spits op de training..hele training crossen en afronden
Voor wie ben jij?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoop echt dat ze nog doorgaan, ik zie hen veel liever dan Portugal!
Men, ik dacht dat ik de enige was.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
Mega ongelofelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kom online dan.
Btw, check dit:
[ afbeelding ]
Nee sorry echt sorry ik zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:11 schreef Fuszy het volgende:
http://breda.dichtbij.nl/(...)land-duitsland-video
Ik weet zeker dat jij dit was SB
Lekker hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
even twee uurtjes eten bij opa en oma, kom je thuis bij dit
"Oma, Opa, het was gezellig en bedankt voor het lekkere eten, maar ik moet snel naar huis om te kijken of de spelers op mijn tradepile op Ultimate Team verkocht zijn!"quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
nee ik moest naar huis om weer verder te leren voor morgenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:35 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
"Oma, Opa, het was gezellig en bedankt voor het lekkere eten, maar ik moet snel naar huis om te kijken of de spelers op mijn tradepile op Ultimate Team verkocht zijn!"
Examens ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik moest naar huis om weer verder te leren voor morgen
Haha grapje toch! Alhoewel ik wel denk dat er mensen zijn die dat doenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik moest naar huis om weer verder te leren voor morgen
ik heb volgend jaar pas examens gelukkigquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Examens ofzo?
Ik zie jou echt altijd posten over leren
Ik wel ja, nog tot maandag en 8 dagenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Examens ofzo?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw idool staat in de basis en ik heb het gevoel dat hij gaat scoren. Maar dat wil ik niet want dan zakt de prijs van zijn IFquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Examens ofzo?
Eindexamens of gewone? Want wat hier toetsen zijn moeten jullie zo nodig examens noemenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik wel ja, nog tot maandag en 8 dagen
Gourcuff ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand een alternatief voor Nasri <20k? Hij valt mij echt verschrikkelijk tegen en hij heeft al weinig krediet bij mij want hij is een cunt.
Gourcouff en anders een omgebouwde spits.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand een alternatief voor Nasri <20k? Hij valt mij echt verschrikkelijk tegen en hij heeft al weinig krediet bij mij want hij is een cunt.
Proefwerken heb je op de basisschool. Toetsen op de middelbare school. Examens aan het einde van de middelbare school en tentamens op de uni/hbo enzoquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:37 schreef stoereboii het volgende:
Wat is het verschil tussen toetsweek/proefwerkweek/examens/tentamens dan?
Gourcuffquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Tentamens gebruiken we bij studie, proefwerk zijn de toetsen die je in toetsweken etc hebt en examens is wat jullie eindexamens noemen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:37 schreef stoereboii het volgende:
Wat is het verschil tussen toetsweek/proefwerkweek/examens/tentamens dan?
Belhanda?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Examens ja, alle leerstof van januari tot nu, en met december ook al gehad. Bij Pasen enkel Latijn, wiskunde en Fransquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eindexamens of gewone? Want wat hier toetsen zijn moeten jullie zo nodig examens noemen
Ha, hij wint ook eens een keer!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:40 schreef pascal08 het volgende:
Gourcuff is echt goed, bijna net zo goed als Fred.
Oh, maar jullie hebben geen examens in december enzo?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Proefwerken heb je op de basisschool. Toetsen op de middelbare school. Examens aan het einde van de middelbare school en tentamens op de uni/hbo enzo
Ik was gewoon een héle lange tijd uit vorm. Wel gek dat alles weer gaat zo als vroegâh, nadat ik m'n Pro heb verwijderd. Het verdedigen gaat weer zo chill.quote:
Maar wat is een toetsweek dan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tentamens gebruiken we bij studie, proefwerk zijn de toetsen die je in toetsweken etc hebt en examens is wat jullie eindexamens noemen.
Jawel, er zijn 4 toetsweken per jaar bij mij.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh, maar jullie hebben geen examens in december enzo?
Heb je bijvoorbeeld even 7 toetsen in een week, meestal zonder les. Alleen mijn school is zo grappig om vaak alsnog lessen erbij te doenquote:
En dat zijn examens? Wij krijgen gewoon toetsen op gewone lesdagen. En jullie mogen altijd 's middags al naar huisquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jawel, er zijn 4 toetsweken per jaar bij mij.
Ja, ik moest hem ook een tweede keer lezenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]ik moest 'm echt 3 keer lezen, voordat ik 'm snapte.
Tussendoor hebben we ook wel toetsen hoor, maar die tellen minder zwaar (bij mij tenminste)quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En dat zijn examens? Wij krijgen gewoon toetsen op gewone lesdagen. En jullie mogen altijd 's middags al naar huis
jij fokt teveelquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb 'm echt al 10x langs zien komen denk ik.
Ja, die toetsen tellen mee voor je eindexamens uiteindelijk. Op gewone lesdagen hebben we proefwerken/repetities.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En dat zijn examens? Wij krijgen gewoon toetsen op gewone lesdagen. En jullie mogen altijd 's middags al naar huis
Met 5% rente.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
Ik heb zoveel coins:
[ afbeelding ]
Ik zie net een SIF Ramires voor 'MAAR' 55K bin eropstaan als CDM in 3-5-2. Zoals jullie kunnen zien heb ik niet genoeg coinsIk wil hem graag hebben, kan iemand anders hem vasthouden?
Nee, vroegah speelde je irritant veel rond nu doe je steeds 3 keer xquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik was gewoon een héle lange tijd uit vorm. Wel gek dat alles weer gaat zo als vroegâh, nadat ik m'n Pro heb verwijderd. Het verdedigen gaat weer zo chill.
Eindexamens in het laatste jaar of in juni?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, die toetsen tellen mee voor je eindexamens uiteindelijk. Op gewone lesdagen hebben we proefwerken/repetities.
Nee, 2x B.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, vroegah speelde je irritant veel rond nu doe je steeds 3 keer x
wat gebeurd er als je 3x x gebruiktquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, vroegah speelde je irritant veel rond nu doe je steeds 3 keer x
Is dat bij jou gesplitst dan? Bij mij is het gewoon bij sommige vakken 10% van eindcijfer v5 gaat mee naar v6. Behalve bij Nederlands dan gaat alleen debat mee en bij sommige vakken niets.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, die toetsen tellen mee voor je eindexamens uiteindelijk. Op gewone lesdagen hebben we proefwerken/repetities.
Dan schiet ie heel hoog over, althans bij mij.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat gebeurd er als je 3x x gebruikt?
Lage voorzet, maar Pascal heeft alles anders. Wat opzich wel handig is want 3 keer x heb ik vaak maar 2 keer ingedrukt en dan gaat de bal half-hoog. Verder houdt hij wel van hoge steekpass op Nilmar!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat gebeurd er als je 3x x gebruikt?
ongeveer hetzelfde als 3x de voorzet? een harde lage voorzet is dat volgens mij.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lage voorzet, maar Pascal heeft alles anders.
Dat ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde als 3x de voorzet? een harde lage voorzet is dat volgens mij.
Smeerlap ben je ook.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
Ik heb zoveel coins:
[ afbeelding ]
Ik zie net een SIF Ramires voor 'MAAR' 55K bin eropstaan als CDM in 3-5-2. Zoals jullie kunnen zien heb ik niet genoeg coinsIk wil hem graag hebben, kan iemand anders hem vasthouden?
Hmm, mij lukt het wel, maar ik denk als ik het nu aanpas dat het sowieso misgaat. Waar ik wel last van heb is dat ik met linksbenige spitsen vaak de lob doe ipv finesse. Bij rechtsbenen nooit last vanquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:47 schreef vandermar het volgende:
Ik heb schieten met X en voorzet met B anders kan ik het gewoon nietik kan dan gewoon niet finessen lol
Zo speel ik ook, al van jongs af aan geleerd. Moet de controlls ook altijd naar 'Alternatief' ipv 'Traditioneel' zetten als ik bij vrienden speel of iets.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:47 schreef vandermar het volgende:
Ik heb schieten met X en voorzet met B anders kan ik het gewoon nietik kan dan gewoon niet finessen lol
Ja, heb ik ook. In het begin deed ik altijd een voorzet als ik alleen op de keeper af kwamquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:48 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zo speel ik ook, al van jongs af aan geleerd. Moet de controlls ook altijd naar 'Alternatief' ipv 'Traditioneel' zetten als ik bij vrienden speel of iets.
quote:
Ik heb 'm gekocht. Wanneer heb je die 55k denk je?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
Ik heb zoveel coins:
[ afbeelding ]
Die gaat echt niet veel goedkoper worden.quote:
Gewoon houden hij stijgt misschien 10k maar met taxes ben je dat ook zo weer kwijt.quote:
Geojen garpquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 'm gekocht. Wanneer heb je die 55k denk je?
[ afbeelding ]
Het zou echt nep zijn als hem nog beter makenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon houden hij stijgt misschien 10k maar met taxes ben je dat ook zo weer kwijt.
Mooi doelpunt gewoon hoorquote:
Torres wordt echt geen MOTMquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het zou echt nep zijn als hem nog beter maken
Daar kun je toch niks over zeggen na een paar minuten, misschien naait ie er nog wel 5 in.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Torres wordt echt geen MOTMEn anders slaat dat echt nergens op
Ik zie hem nog wel 2 maken eigenlijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als hij er dadelijk nog 2 maakt dan is hij toch verdiend MOTM? MInder dan dat kan ook zomaar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Mijn school ook.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je bijvoorbeeld even 7 toetsen in een week, meestal zonder les. Alleen mijn school is zo grappig om vaak alsnog lessen erbij te doen
Die wordt ook overal grijsgedraaid, wel een erg tof nummer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:54 schreef vandermar het volgende:
Ik vroeg hier laatst om een nummer van Chuckie, ik bedoelde Afrojack
Bekeer hem tot het Kandjiisme danquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:52 schreef WezepAFCA het volgende:
Win 5-1 van een Bronze MLS team, ik stuurde hem: You lost because you don't have Kandji! stuurt hij terug: Who the fuck is Kandi.
Ja true, prima nummertje. Ik zat steeds aan een nummer van Chuckie te denken maar was dezequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die wordt ook overal grijsgedraaid, wel een erg tof nummer.
88 Torres lijkt me stiekem wel geilquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij er dadelijk nog 2 maakt dan is hij toch verdiend MOTM? MInder dan dat kan ook zomaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |