Och, ik heb dan een langer leven. Is ook iets waard.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:40 schreef 16meter het volgende:
Doet het pijn dat als zo'n smerige drugsgebruiker meer pussy krijgt en in een veel betere lichamelijke conditie is?
Als je getrouwd bent is seks verantwoord hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net zoals verantwoorde seks onthouding is?
Voor een hoop mensen niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je getrouwd bent is seks verantwoord hoor.
Ik denk dat obesitas iets is waar je relatief langer gezond mee leeft dan doodgaan aan de gevolgen van XTCquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:44 schreef 16meter het volgende:
Valt nog te bezien. Hart- en vaatziekten, kanker.. niet fijn waarmee je in aanraking komt door obesitas.
Ik bestel vast een doodskist hoor, zo te zien heb ik nog geluk gehad.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok ik lees: Fibrose van hartklep met hartfalen in ratten en muizen, nierfalen, hyperthermie in mensen bij enkelvoudig gebruik.
Kortom ga maar zoeken.
Je zou eens moeten stoppen met denken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik denk dat obesitas iets is waar je relatief langer gezond mee leeft dan doodgaan aan de gevolgen van XTC
Ik denk dat een obesitas-patiënt best de 47 kan halen hoor. In tegenstelling tot alle drugsgebruikers:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:44 schreef 16meter het volgende:
Valt nog te bezien. Hart- en vaatziekten, kanker.. niet fijn waarmee je in aanraking komt door obesitas.
quote:De gemiddelde levensverwachting van daklozen is 47 in
Ik denk dat je je moet realiseren dat er te weinig onderzoek naar gedaan is. Als men dode ratten en muizen krijgt bij onderzoek dan is een medisch ethische commissie ook niet geneigd om ja te zeggen tegen een trial op mensen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik bestel vast een doodskist hoor, zo te zien heb ik nog geluk gehad.
[..]
Je zou eens moeten stoppen met denken.
Niet alle drugsgebruikers zijn dakloos....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik denk dat een obesitas-patiënt best de 47 kan halen hoor. In tegenstelling tot alle drugsgebruikers:
[..]
Serieus? Ik hoop dat jij geen wetenschapper bent want als je dit soort aannames gaat doen dan zal je niet ver komen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik denk dat je je moet realiseren dat er te weinig onderzoek naar gedaan is. Als men dode ratten en muizen krijgt bij onderzoek dan is een medisch ethische commissie ook niet geneigd om ja te zeggen tegen een trial op mensen.
Vroeger was roken ook volledig niet schadelijk. Het was namelijk niet aangetoond dat het schadelijk was. Zelfde argument denk ik.
Maar niet getreurd, als je even doorgaat met gebruiken ben je straks door de amnesie deze discussie ook weer vergeten![]()
Mwah, 9 op de 10 noem ik wel alle hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet alle drugsgebruikers zijn dakloos....
Ach, wie hou ik voor de gek.
Ik hoop dat jij het niet bent als je aannames maakt op basis van een bericht in een niet goed blad ipv dat je goede research doet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:51 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Serieus? Ik hoop dat jij geen wetenschapper bent want als je dit soort aannames gaat doen dan zal je niet ver komen.
Net zoals alle dikzakken maagd zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mwah, 9 op de 10 noem ik wel alle hoor.
Ik snap niet waar je heen wilt. Sterven er veel mensen door xtc gebruik dan? (hoeft niet met hoofdletters)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik denk dat obesitas iets is waar je relatief langer gezond mee leeft dan doodgaan aan de gevolgen van XTC
dankjequote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:53 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Net zoals alle dikzakken maagd zijn.
jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je heen wilt. Sterven er veel mensen door xtc gebruik dan? (hoeft niet met hoofdletters)
Wat een belachelijke mongool ben jij zegquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Goede research? 1 artikel over dode ratten? Volgens mij heb jij de rest ook niet eens gelezen, tot nu toe zijn alle sterfgevallen te wijten aan overhitting en slechte producten zonder mdma. Nog nergens is bewijs gegeven voor de schadelijkheid op langere termijn, terwijl mdma al 30 jaar volop in de omloop is, dus dan zouden we er nu toch iets van gaan moeten merken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het niet bent als je aannames maakt op basis van een bericht in een niet goed blad ipv dat je goede research doet.
Ja er zijn mensen gestorven aan XTC gebruik. Niet veel, maar het gebeurt. Echter niet zoveel als aan roken, of de gevolgen van overgewicht.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je heen wilt. Sterven er veel mensen door xtc gebruik dan? (hoeft niet met hoofdletters)
Dat mag jij doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo hilarisch is xtc niet. Heeft toch wel een zooi doden veroorzaakt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:55 schreef Specularium het volgende:
Zeg smakelijke berg, hou je nu jezelf voor de gek of is dit zo'n hilarische rol die je aanneemt?
Alles heeft doden veroorzaakt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo hilarisch is xtc niet. Heeft toch wel een zooi doden veroorzaakt.
Als je 28 pillen in je mik duwt wel, daarom is voorlichting belangrijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo hilarisch is xtc niet. Heeft toch wel een zooi doden veroorzaakt.
Dus dan moet geaccepteerd worden dat xtc nog meer doden mag gaan maken?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alles heeft doden veroorzaakt.
Water, suiker, koffie, vetten, komkommers, you name it..
Mwoah ben wel voor gratis testen. Mensen doen het toch wel. Ben serieus zelf ook wel eens nieuwsgierig voor een beetje ooitquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus dan moet geaccepteerd worden dat xtc nog meer doden mag gaan maken?
Nee, aanpakken het gebruik ervan. Hoge straffen voor gebruikers en we zijn meteen af van alle criminaliteit.
Ik heb weinig medelijden met xtc-slikkers.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus dan moet geaccepteerd worden dat xtc nog meer doden mag gaan maken?
Nee, aanpakken het gebruik ervan. Hoge straffen voor gebruikers en we zijn meteen af van alle criminaliteit.
Wil je soms dood ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:02 schreef Evie het volgende:
Ben serieus zelf ook wel eens nieuwsgierig voor een beetje ooit
Zit je bij het corps? DMquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah ben wel voor gratis testen. Mensen doen het toch wel. Ben serieus zelf ook wel eens nieuwsgierig voor een beetje ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |