SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door chufi op 14-06-2012 19:31:13 ]
Dezelfde van het afgelopen jaar... over een week of zoquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:51 schreef golfer het volgende:
Ja!
Op welke datum valt dit jaar de zomer?
2e kerstdagquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:51 schreef golfer het volgende:
Ja!
Op welke datum valt dit jaar de zomer?
Beterquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Aangepast ... naar iets anders je had gelijk
Dus volgende week wordt het een dag zomer?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:55 schreef chufi het volgende:
Dezelfde van het afgelopen jaar... over een week of zo
Golfer, jij bent toch wel creatief, kan jij niet iets leuks bedenken voor een officiële OP?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus volgende week wordt het een dag zomer?
Goed bezig! klessebessen is inderdaad een wijvenwoordquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:22 schreef chufi het volgende:
Ben er mee bezig... Maar Klessebessen is weer zo typisch vrouwelijks...
Laten we eerst eens verder kijken.. Ben grafisch niet zo actief meer .. En is dat wel wat we willen? Maar goed.. Er staat weer iets meer dan een 2 regels. Karina is natuurlijk mod hier en kan het ten alle tijde aanpassen dus wie weet kunnen we er een build een OP topic van makenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed bezig! klessebessen is inderdaad een wijvenwoord![]()
Denk je dat het met die UI's lukt of moeten we eerst vragen wie er in wilt?
We zitten nu in een Oranje fase qua UI's ... Dus om die er in te kopieren lijkt me niet echt verstandig nu...quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:36 schreef Deisyy het volgende:
Dat vind ik een prima plan, dan kan iedereen zijn ideeën spuien
Gewoon TT veranderen in Afvoerputje van Fok #59quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
We zitten nu in een Oranje fase qua UI's ... Dus om die er in te kopieren lijkt me niet echt verstandig nu...
En misschien dat een modje dan de titel aan kan passen naar :
Bouw allen aan een origineel OP voor deeltje 60 and ongoing
Of zoietsVan mij mag ze
Dat is de KLB al.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gewoon TT veranderen in Afvoerputje van Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |