Hoi,
Ik ben na de basisschool naar het VMBO gegaan waar ik 2 jaar lang Basis/Kader heb gedaan. Naar deze 2 jaar ben ik naar Kader (elektro) gestuurd en daar heb ik nog 2 jaar gezeten. Ik heb vandaag bericht gehad dat ik geslaagd ben.
Ik ben geslaagd met deze punten:
Vak | SE | CE = eind
-----------------------------
Ne | 7,8 | 6,8 = 7
Wi | 7,1 | 8,5 = 8
Nsk1 | 6,9 | 7,5 = 7
En | 8,3 | 7,8 = 8
Ms# | 8 | 8 = 8
ET* | 6,9 | 7,6 = 7
-----------------------------
#Maatschappijleer
*Elektrotechniek
Ik heb hiervoor NOOIT mijn boek open hoeven doen, NOOIT echte inzet hoeve tonen en ben mijn 4 jaar kader zonder enige moeite doorgelopen.
Nou ben ik aangenomen op niveau 4 en ga ik de opleiding Applicatieontwikkelaar volgen. Nou heb ik spijt van deze keuze...
Bij nader inzien wil ik toch op niveau 4 de opleding Game Art & Development volgen. Maar dit is volgens mij te laat. Alle intake gesprekken zijn al geweest en de zomer vakantie begint bijna.
Mijn vragen:
1. Zou ik als ik havo aangekund hebben (ik zou dan vanaf het begin af aan geprikkeld worden met havo stof... in plaats van niks hoeven doen en toch hoge punten halen)
2. Is het misschien toch niet te laat om nog over te stappen naar Game Art & Development of moet ik toch echt volgend jaar (zodat ik niet volgend jaar maar het jaar daarop met Game A&D zou kunnen beginnen)?
3. Ik heb volgens mij ook de optie om naar Havo-4 te gaan. Ik weet niet of dit een slimme keuze is voor een geslaagde Vmbo-K leerling... Ik weet ook niet of dit ook al te laat is maar dit kan wel gewoon om mijn huidige school.
Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen!
PS:Dit is mijn eerste post en ik neem aan dat hij hier thuishoort

iGod