abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112890389
Hoi,

Ik ben na de basisschool naar het VMBO gegaan waar ik 2 jaar lang Basis/Kader heb gedaan. Naar deze 2 jaar ben ik naar Kader (elektro) gestuurd en daar heb ik nog 2 jaar gezeten. Ik heb vandaag bericht gehad dat ik geslaagd ben.

Ik ben geslaagd met deze punten:

Vak | SE | CE = eind
-----------------------------
Ne | 7,8 | 6,8 = 7
Wi | 7,1 | 8,5 = 8
Nsk1 | 6,9 | 7,5 = 7
En | 8,3 | 7,8 = 8
Ms# | 8 | 8 = 8
ET* | 6,9 | 7,6 = 7
-----------------------------
#Maatschappijleer
*Elektrotechniek

Ik heb hiervoor NOOIT mijn boek open hoeven doen, NOOIT echte inzet hoeve tonen en ben mijn 4 jaar kader zonder enige moeite doorgelopen.

Nou ben ik aangenomen op niveau 4 en ga ik de opleiding Applicatieontwikkelaar volgen. Nou heb ik spijt van deze keuze...
Bij nader inzien wil ik toch op niveau 4 de opleding Game Art & Development volgen. Maar dit is volgens mij te laat. Alle intake gesprekken zijn al geweest en de zomer vakantie begint bijna.

Mijn vragen:
1. Zou ik als ik havo aangekund hebben (ik zou dan vanaf het begin af aan geprikkeld worden met havo stof... in plaats van niks hoeven doen en toch hoge punten halen)

2. Is het misschien toch niet te laat om nog over te stappen naar Game Art & Development of moet ik toch echt volgend jaar (zodat ik niet volgend jaar maar het jaar daarop met Game A&D zou kunnen beginnen)?

3. Ik heb volgens mij ook de optie om naar Havo-4 te gaan. Ik weet niet of dit een slimme keuze is voor een geslaagde Vmbo-K leerling... Ik weet ook niet of dit ook al te laat is maar dit kan wel gewoon om mijn huidige school.

Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen!

PS:Dit is mijn eerste post en ik neem aan dat hij hier thuishoort :)

iGod
pi_112890413
aangekunt?
pi_112890429
Aangekunt.
Nee.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:11:13 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112890523
Zo mooi dat de TT soms vraag en antwoord in één is.
pi_112890575
quote:
Ik heb hiervoor NOOIT mijn boek open hoeven doen, NOOIT echte inzet hoeve tonen en ben mijn 4 jaar kader zonder enige moeite doorgelopen.
Nee je kunt het dus NIET aan.
pi_112890696
Nee, als je een spelvout maakt dan is het einde verhaal voor je.
pi_112890736
Voor Nederlands een zeven? Als je al niet eens fatsoenlijk kan spellen? :N
pi_112890748
daar lijkt het wel op...
pi_112890873
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:07 schreef iGodlike het volgende:
Hoi,

Ik ben na de basisschool naar het VMBO gegaan waar ik 2 jaar lang Basis/Kader heb gedaan. Naar deze 2 jaar ben ik
Ik gaf je na de TT nog een kleine kans, maar helaas, hier stopte ik met lezen. Een duidelijke 'nee' dit.
pi_112890880
Waarom heb je het daar niet met je ouders over? Met je school? Denk je serieus hier een antwoord daarop te krijgen?

Wie niet waagt wie niet wint. Als jij denkt dat je het kan, probeer het en bewijs jezelf.
Die 2e vraag kan alleen de school waar die opleiding gegeven wordt je beantwoorden, pak de telefoon zou ik zeggen.
pi_112890961
Hoe kan je je leven verkloten door voor je studie niks te hoeven doen... dan zit je dus op een te laag niveau.
pi_112891048
Als je niet gewend bent iets te doen voor je opleiding dan kun je het nog moeilijk krijgen.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_112891082
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:12 schreef ABombali het volgende:

[..]

Nee je kunt het dus NIET aan.
ik zie wat je bedoelt maar hij zegt dat hij het nooit heeft hoeven doen, wil niet zeggen dat als het wel moet dat het niet kan
pi_112891120
Ja en een hoger niveau is TG/T... en ik heb niet echt het gevoel dat er zoveel verschil tussen zit. Op mijn nulmeting van het MBO hebben ze ook al gezegd dat ik boven het T niveau had gescoord.

Naar T komt op mijn school Havo....

edit:

Zoals ik al zij. Ik heb gewoon niet veel geleerd op Kader omdat het te makkelijk was. Spelfouten en dingen zoals dat maak ik omdat wij amper spelling hebben. En nee... ik heb zelf niet zo goed mijn best gedaan dat ik zelf op hoger niveau ben gaan leren buiten school om.
pi_112891293
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef iGodlike het volgende:
Ja en een hoger niveau is TG/T... en ik heb niet echt het gevoel dat er zoveel verschil tussen zit. Op mijn nulmeting van het MBO hebben ze ook al gezegd dat ik boven het T niveau had gescoord.

Naar T komt op mijn school Havo....

edit:

Zoals ik al zij. Ik heb gewoon niet veel geleerd op Kader omdat het te makkelijk was. Spelfouten en dingen zoals dat maak ik omdat wij amper spelling hebben. En nee... ik heb zelf niet zo goed mijn best gedaan dat ik zelf op hoger niveau ben gaan leren buiten school om.
Dat blijkt wel :') Godver man :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_112891347
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef iGodlike het volgende:
edit:

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik denk dat Kader --> Havo-4 echt een veel te grote stap is als ik dit allemaal zo lees.
pi_112891614
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik denk dat Kader --> Havo-4 echt een veel te grote stap is als ik dit allemaal zo lees.
Ik ben 16 jaar. Oke bedankt voor je antwoordt dan denk ik dat ik gewoon naar het MBO ga en daarna naar het HBO.

Maakt het bij het solliciteren veel uit of je een Vmbo-K, MBO en HBO diploma hebt of een Havo en HBO diploma (Als bijde op het HBO de zelfde opleiding hebben gevolgd.)
pi_112891660
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:35 schreef iGodlike het volgende:

[..]
Maakt het bij het solliciteren veel uit of je een Vmbo-K, MBO en HBO diploma hebt of een Havo en HBO diploma (Als bijde op het HBO de zelfde opleiding hebben gevolgd.)
Nee, maakt geen fuck uit. Succes!
pi_112891783
Ondanks de grappige taalfouten zal ik toch proberen om serieus antwoord te geven.

1&3. Is moeilijk te zeggen denk ik. Je cijfers zien er goed uit, maar het niveauverschil Kader / Havo is wel erg groot. Als je al niet erg gemotiveerd bent om er iets voor te doen zal het een lastig verhaal worden. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik denk dat het verstandiger is om je via het mbo omhoog te werken.

2. Vraag het aan je begeleider / verantwoordelijke voor die Game Art & Development opleiding, die weten het beter dan de Fok!kers.
pi_112891800
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Nee, maakt geen fuck uit. Succes!
Oke alweer bedankt dan:) Kun je hier ergens een slotje opzetten? (ben nieuw.)
pi_112891812
Slotjes kun je zelf niet op een topic zetten. :)
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:41:24 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_112891866
Ligt er maar helemaal aan of je überhaubt wel inzet KAN tonen lijkt me. Je kan redelijk slim zijn maar het doorzettingsvermogen hebben van een garnaal en dan zou je het alsnog moeilijk hebben gehad. Dus elke avond met de boeken voor je neus een uurtje huiswerk maken/studeren met uitlopers tot meerdere uren voor langere tijd om alles maar in je hoofd gepropt te krijgen. Anyway, het is allemaal gelul in de ruimte want je krijgt het toch niet meer terug.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_112891888
Ik weet niet of ik gemotiveerd ben. Ik heb niets voor mijn punten hoeven doen. Maar ik wil wel hoger komen dan het MBO!
pi_112891954
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:41 schreef iGodlike het volgende:
Ik weet niet of ik gemotiveerd ben. Ik heb niets voor mijn punten hoeven doen. Maar ik wil wel hoger komen dan het MBO!
zo moeilijk is dat toch niet mbo->hbo :')
pi_112892051
Oke dan weet ik nu wat ik moet doen. Bedankt voor jullie antwoorden!

/slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')