volledig nuchter natuurlijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:36 schreef charmed_angel het volgende: [..] De Spaanse vlag hangt in ieder geval al weer buiten
En iedereen komt vanavond weer bij mij voetbal kijken
Huis is net weer helemaal schoon
Vannacht gedweild, en nu net weer
Overal lag wijn
![]()
ja ik was echt lam aan het dweilenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
volledig nuchter natuurlijkzag net pas je berichtje dat je lam stond te dweilen haha
Ik ook. Maar ik durfde nietquote:
Ze zijn hier beter in vissen jaquote:
Uhm ik ging pas rond half 2 vanmiddag slapen hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tjezus de tering! Heb je soms in coma gelegen dat je nu pas op bent?
kloptquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
Ey die foute party is dat in Den Bosch?Kreeg net 2 kaartjes aangeboden door een vriendin van me of ik mee wilde.
Heb ik ook niet hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Blij dat ik nooit hoofdpijn heb of misselijk ben
Whaha, het is alleen geen feestje voor mij jammer genoeg. Carnaval vind ik eigenlijk al kut, maar dat geforceerde vind ik nog erger. Dus ik pas denk ik.quote:
oranjekater?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik ook niet hoor![]()
Nergens last van!
Dit is een andere kater
Stop met het gebruiken van een voetbal als PI graagquote:
want?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stop met het gebruiken van een voetbal als PI graag
Mijn pi is beter, inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stop met het gebruiken van een voetbal als PI graag
Gewoon. Omdat ik het vraagquote:
Dratquote:
jawel hoor. morgen krijg ik bericht of ik aangenomen ben, ben wel benieuwd maar heb er een erg goed gevoel over.quote:
Ik hoop het voor je kerel!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:55 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel hoor. morgen krijg ik bericht of ik aangenomen ben, ben wel benieuwd maar heb er een erg goed gevoel over.
y contigo?
hoeveel graden is het daar dan? het is niet zo snel te heet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je kerel!
Hier alles ok, te heet
Het is nu 27 graden. En dat is doorgaans niet te warm. Wel als je op een kantoor zit waar de airco kapot is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:15 schreef dawg het volgende:
[..]
hoeveel graden is het daar dan? het is niet zo snel te heet.
big american pizza's zijn echt fucking smerig trouwens.
oh nee, das bij lange na niet te warm, eerder nog net iets te koud.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is nu 27 graden. En dat is doorgaans niet te warm. Wel als je op een kantoor zit waar de airco kapot is.Morgen vrij, en aan het strand met een biertje daarintegen is 30+ goed te doen
![]()
Big american? Dat zijn toch die tapijttegels van deeg?
Je zit nog steeds aan de pizza?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
oh nee, das bij lange na niet te warm, eerder nog net iets te koud.
ik vind het echt te warm worden zodra de temperatuur boven de 36/37 graden komt. in mexico een keer 42 graden gehad, en dat was echt niet leuk meer. zelfs de wind was heet.
ja. gore troep.
Hier ook een paar maal 40+ gehad. Komt niet zo heel vaak voor trouwens. En dan wel met wind, een zuidenwind. Alsof je ook nog een föhn op je kop hebt staan. Was iets teveel van het goedequote:Op donderdag 14 juni 2012 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
oh nee, das bij lange na niet te warm, eerder nog net iets te koud.
ik vind het echt te warm worden zodra de temperatuur boven de 36/37 graden komt. in mexico een keer 42 graden gehad, en dat was echt niet leuk meer. zelfs de wind was heet.
ja. gore troep.
Volgens mij niet meerquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zit nog steeds aan de pizza?
nee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zit nog steeds aan de pizza?
Dus nu eet je brood?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
nee.ik heb hem weggegooid, zoals je kunt lezen.
nee inderdaad. maar 30+ is het meest ideale wel. ik vind als het eind twintig is vaak nog wat te fris.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier ook een paar maal 40+ gehad. Komt niet zo heel vaak voor trouwens. En dan wel met wind, een zuidenwind. Alsof je ook nog een föhn op je kop hebt staan. Was iets teveel van het goede
nu nog even niks totdat die gore smaak weg is.quote:
Nee, die valt mee. Heb al uithuilseks gehad dusquote:
Melba toast met pindakaas!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
nu nog even niks totdat die gore smaak weg is.
nu nog even verzinnen wat ik straks eet. geen zin om te koken en geen zin om naar supermarkt te gaan. dus even denken.
Hoe kom je erop?quote:
Eind 20 is niet te min voor me, ik vermaak me wel hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
nee inderdaad. maar 30+ is het meest ideale wel. ik vind als het eind twintig is vaak nog wat te fris.
ik hou niet zo van friet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders haal je een patatje ;D
nee, liever dat dan het weer zoals hier.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eind 20 is niet te min voor me, ik vermaak me wel hoor
Ik dacht dat het over leeftijden gingquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eind 20 is niet te min voor me, ik vermaak me wel hoor
Ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over leeftijden ging
En toen las ik terug...
Ik wacht op een logische verklaringquote:
Ook daar vermaak ik me prima mee hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over leeftijden ging
En toen las ik terug...
Ik ga niet eens vragen wat voor weer het in NL isquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:34 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, liever dat dan het weer zoals hier.
maar toch.
nou, te koud dus.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga niet eens vragen wat voor weer het in NL is
Een jaar ouder dan ik.quote:
Arme julliequote:
Jij wilt je vijver gewoon groot houden, oudje!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ontdekt dat ik op jongere jongens val
Die was 15 jaar jongerquote:
Ik dacht altijd dat ik op jongere meiden viel. Maar ik denk dat ik tegenwoordig liever iemand heb die ouder is. Lijkt me wel fijn en rustig.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach als je zo lui bent als Dawg en honger hebt...je weet als je honger hebt, vreet je allesquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wacht op een logische verklaring
Gij vuige cougarquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Koffie, hoe is het ermee?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Acvh als je zo lui bent als Dawg en honger hebt...je weet als je honger hebt, vreet je alles
34quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wilt je vijver gewoon groot houden, oudje!
Dat zijn allemaal verzuurde oude mannetjes he?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Groot, like the choice of words!
Nah, mijn leeftijd vind ik gewoon niks.
Vertel nog eens meer over die pener.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Groot, like the choice of words!
Nah, mijn leeftijd vind ik gewoon niks.
Hmm rustig. Dat is voor mij juist de reden om jonger te gaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik op jongere meiden viel. Maar ik denk dat ik tegenwoordig liever iemand heb die ouder is. Lijkt me wel fijn en rustig.
Ik mag datquote:
Doe mij maar een wat rustiger iemandquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm rustig. Dat is voor mij juist de reden om jonger te gaan
He made me come and come and come and come and....quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel nog eens meer over die pener.
Wat is er zo goed aan?
En dan? Heb jij niet iemand nodig die je wat inspireert tot activiteit?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe mij maar een wat rustiger iemand
Ik vond het ook wel kunnen jaquote:
Ik wil geen gezeur. Ik wil geen daddyissues. Ik wil geen eeuwige twijfel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm rustig. Dat is voor mij juist de reden om jonger te gaan
Pussy, dat doe ik altijd. Waar moet je heen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben lui geweest vandaag en morgen moet ik door de regen fietsen
Maar lag dat aan zijn pener, of aan iets anders?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
He made me come and come and come and come and....
Ik ook. Alleen heet dat voor mij anders.quote:
Ik vind dat dat juist uit mezelf zou moeten komen. Ergens snap ik je punt wel hoor, maar ik weet niet of een relatie waarin ik de aanhankelijke ben, nou wel zo gezond is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:51 schreef twi het volgende:
[..]
En dan? Heb jij niet iemand nodig die je wat inspireert tot activiteit?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen heet dat voor mij anders.
Moet morgen naar afspraak psych en de apotheek waar ik heen moet is daar nog geen 5 minuten vandaan. Maar hopen dat het gaat meevallen met de regen morgenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pussy, dat doe ik altijd. Waar moet je heen?
Nouquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:53 schreef Watertornado het volgende:
Ik hoor al Huppel, het is helemaal goedgekomen.
Aanhankelijkheid en door iemand geinspireerd worden om (nog meer) uit je comfortzone te stappen zin wel verschillende dingen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat dat juist uit mezelf zou moeten komen. Ergens snap ik je punt wel hoor, maar ik weet niet of een relatie waarin ik de aanhankelijke ben, nou wel zo gezond is.
anders smelt je?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet morgen naar afspraak psych en de apotheek waar ik heen moet is daar nog geen 5 minuten vandaan. Maar hopen dat het gaat meevallen met de regen morgen
Das waar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:54 schreef twi het volgende:
[..]
Aanhankelijkheid en door iemand geinspireerd worden om (nog meer) uit je comfortzone te stappen zin wel verschillende dingen.
Nee, anders wordt de pizza natquote:
Huppel is goed gekomen ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:53 schreef Watertornado het volgende:
Ik hoor al Huppel, het is helemaal goedgekomen.
Meerdere malen zelfsquote:
jij bent ook een rare soms heh.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das waar.
[..]
Nee, anders wordt de pizza nat
Nu de rest nog!quote:
De boze weermannetjes!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent ook een rare soms heh.
wie zegt dat het morgen gaat regenen trouwens?
Emigreren!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
er zijn maar weinig lekkere vrouwen in nederland.
Oneens. Leuke vrouwen zatquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Hier ook!quote:
Ga eens naar buiten dan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
19 jaar, dat is toch legaal en niet pedobear approvedtm?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Barbusse: 15 jaar hmm?
*rekent even terug*
Dan zou vanaf 12 jaar...![]()
19 it is
quote:
Batsen! Met z´n allen!quote:
Ik doe mn best hoor!!quote:
Ik ook!quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze zijn echt niet allemaal zo mooi als jij bent hoorquote:
Een proefwerk maken voor de toetsweek.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef Watertornado het volgende:
Weet iemand leuke dingen om te doen op deze donderdagavond?
Spanje kijkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef Watertornado het volgende:
ik hou niet van die lompe, geemancipeerde misplaatst arrogante brede dikke manvrouwen die zich totaal niet vrouwelijk kleden en gedragen die in nederland wonen.quote:
19 kan écht niet!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
19 jaar, dat is toch legaal en niet pedobear approvedtm?
Zuipen in Amsterdamquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn echt niet allemaal zo mooi als jij bent hoor
Slapenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef Watertornado het volgende:
jij bent wel lekker trouwens.quote:
Ja, en daarna de M&M&M&K&W&T-show houden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we nog laminaat leggen trouwens?
EN HOI!
kan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
maar nee, ik vind de meeste nederlandse vrouwen niet echt aantrekkelijk.
Yes, I know.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:15 schreef dawg het volgende:
[..]
als dat voor mij zo makkelijk was dan was ik nu al 2 jaar hier weg heh, remember.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent wel lekker trouwens.![]()
maar nee, ik vind de meeste nederlandse vrouwen niet echt aantrekkelijk, shoot me.
Nice.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:19 schreef Royco1 het volgende:
Ik kom morgen niet naar Rotterdam, mag niet weg van mijn vriendin. Ze heeft een verrassing voor me
Ze wil haar nieuwe paar schoenen laten zien.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:19 schreef Royco1 het volgende:
Ik kom morgen niet naar Rotterdam, mag niet weg van mijn vriendin. Ze heeft een verrassing voor me
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:19 schreef Royco1 het volgende:
Moet je dan een zak over je hoofd?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben niet lekker en toch doe ook ik regelmatig aan matrasworstelen
true that. ik heb het dan ook niet over de buitenlands-nederlandse vrouwen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Maar er lopen niet alleen Nederlandse vrouwen rond in Nederland
Beter van wel maar ik ben opstandig dus dat doe ik niet.quote:
Ik mag toch hopen dat dat niet de verrassing isquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ze wil haar nieuwe paar schoenen laten zien.
Waarom doe jij niet mee met de bats-o-thon?quote:
geen ideequote:Op donderdag 14 juni 2012 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we nog laminaat leggen trouwens?
EN HOI!
Oké, geef maar dan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een proefwerk maken voor de toetsweek.
Ik ookquote:
Mwah, even denken hoorquote:
Als dat geen ne...quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:19 schreef Royco1 het volgende:
Commentaar?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. ik heb het dan ook niet over de buitenlands-nederlandse vrouwen.
en uit '89. dat scheelt al wat minder dan barb zijn 15 jaar.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom doe jij niet mee met de bats-o-thon?
Wanneer is dat eigenlijk sowieso?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, en daarna de M&M&M&K&W&T-show houden.
Partypoopers. Ze bestaan.quote:
Ze wil je gewoon niet weg hebben en is nu heel erg hard aan het bedenken wat ze eens als "verrassing" kan doen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:19 schreef Royco1 het volgende:
Whahaha je moet haar beter opvoeden schat!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en nee, ik hoop niet dat ik een wedstrijd mis, eigenlijk wel slecht van mij he
Die verdienen ook gewoon geen seks!quote:
Ik weet wel een goede verrassingquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze wil je gewoon niet weg hebben en is nu heel erg hard aan het bedenken wat ze eens als "verrassing" kan doen.
Squatten tijdens een D66 conferentie?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet wel een goede verrassing
Dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze wil je gewoon niet weg hebben en is nu heel erg hard aan het bedenken wat ze eens als "verrassing" kan doen.
Dan moet ik mijn buik met vetjens tonen en tevens mijn relatief kleine pener.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom doe jij niet mee met de bats-o-thon?
Ik zal hem even uploaden, momentje.quote:
Goeden vraag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer is dat eigenlijk sowieso?
Een cd-box van de orkestrale werken van rachmaninov?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet wel een goede verrassing
Er zijn echt vrouwen die zoiets doen hequote:Op donderdag 14 juni 2012 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ik daar nou niet aan dachtquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Squatten tijdens een D66 conferentie?
Heb je je cijfers eigenlijk al?quote:
Dat lukt niet bij jullie ajaciedenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha je moet haar beter opvoeden schat!
Droog staan tot ze poeder spuiten!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die verdienen ook gewoon geen seks!
Mensen die niet Groningenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
50 cent en the Game kan ik wel waarderenquote:
Was slechts een matig garpje hoorquote:
Nietsquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ah. de huiskokkin. wat ging je ook weer maken voor me?
Nicequote:Op donderdag 14 juni 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
5: Nederlands + scheikunde
7: Engels, bio, m&o, economie
6: De rest.
Maar hij heeft honger en z´n pizza was te ranzig om op te eten....quote:
Nee blijkbaar is dat een 6 Een 5.9.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice
Wat had je voor Engels op CE? Ik een 7,9
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hij heeft honger en z´n pizza was te ranzig om op te eten....
Ik vind haar echt zo geweldigquote:
http://www.youtube.com/re(...)&aql=&gs_l=youtube.3quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:27 schreef Royco1 het volgende:
Moet je eens de 303 bars van the Game checken
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee blijkbaar is dat een 6 Een 5.9.
En dan nog 2 jaar extra!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Droog staan tot ze poeder spuiten!
3quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:29 schreef SiIk het volgende:
[..]Was goed te doen toch?
Mijn afgeronde CE cijfers:
NL - 7
Eng - 8
Fr - 7
Bio - 7
Na - 3
Wis A - 6
Sch - 5
Inf - 7
Combi - 7
Bio, natuurkunde, scheikunde en dan wiskunde A...Wut?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:29 schreef SiIk het volgende:
NL - 7
Eng - 8
Fr - 7
Bio - 7
Na - 3
Wis A - 6
Sch - 5
Inf - 7
Combi - 7
Ja, Wis B faalde ik ook al in.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bio, natuurkunde, scheikunde en dan wiskunde A...Wut?
Een mini-mars zekerquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, je wilt meteen door na het toetjetoetje.
dat kan ook.
Wat zieligquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hij heeft honger en z´n pizza was te ranzig om op te eten....
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:29 schreef SiIk het volgende:
NL - 7 Ik: 5
Eng - 8 6
Fr - 7
Bio - 7 7
Na - 3 6
Wis A - 6
Sch - 5 5
Inf - 7
Combi - 7 6
Wiskunde B : 5
Eco: 6
M&O 7
Exactly my thoughtsquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:29 schreef Myraela het volgende:
Whutwhat, zitten jullie nog op het middelbaar.
Als dat geen reden voor de modjes is om dit topic naar PUB te schoppen dan weet ik het ook niet meerquote:
Nuts dan maarquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
auw.![]()
nee, een snickers. stilt stevige uhh, trek.
Iddquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als dat geen reden voor de modjes is om dit topic naar PUB te schoppen dan weet ik het ook niet meer
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/re(...)&aql=&gs_l=youtube.3
Hihi notenquote:
Wist je dat niet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:29 schreef Myraela het volgende:
Whutwhat, zitten jullie nog op het middelbaar.
Natuurkunde op mijn rapporten: 8-4-8-4-8-4-8quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, Wis B faalde ik ook al in.
Ik ben een te luie scholier
Ja, lekker erg lekkerquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat zielig![]()
Hoe gaat het met jou Barbs?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:33 schreef Myraela het volgende:
Examentijd is een goede tijd. Een heel schooljaar niets doen en een paar examens maken en daarna kei lang vakantie.
Ik zat gewoon door te denken hoor schatquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben meer van de stroperige dingen, caramel enzo
Mijn hart huilt van binnen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:29 schreef SiIk het volgende:
NL - 7
Eng - 8
Fr - 7
Bio - 7
Na - 3
Wis A - 6
Sch - 5
Inf - 7
Combi - 7
Noes, daar mag ik niet postenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als dat geen reden voor de modjes is om dit topic naar PUB te schoppen dan weet ik het ook niet meer
zwem in dat bloed!quote:
Pedobear does not approve?quote:
Ik ook darrrrrlingquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat gewoon door te denken hoor schat
Hihiquote:
Neen. Op Frans, Wiskunde, Natuurkunde en Scheikundequote:Op donderdag 14 juni 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurkunde op mijn rapporten: 8-4-8-4-8-4-8![]()
Maar je bent dus niet geslaagd op Natuurkunde?
Herkans ff scheikunde danquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neen. Op Frans, Wiskunde, Natuurkunde en Scheikunde
Voulez vous qou chez avec moi?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Holy shit, I'm tripping balls.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je hebt van me geleerd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voulez vous qou chez avec moi?
Ik maak het volgend jaar goed met 7ens, okquote:
Waarom?quote:
coucher zul je bedoelen sukkelquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oh dat is shit. Heeft het nog zin om te herkansen? Ik weet ff niet meer hoe het zit trouwens met die regels....quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, liever zesjes, dan laat je zien dat je de natuurkunde echt echt begrepen hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik maak het volgend jaar goed met 7ens, ok
[..]
Neen. Gewoon een schop onder m'n kont als ik toetsen heb. Zonder al die 1en was ik gewoon geslaagd dit jaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Holy shit, I'm tripping balls.![]()
Bijles Wis- en Natuurkunde nodig?
Ik vergeet dat soort dingen gewoon meteen weer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je dat niet?![]()
Dat was de enige reden dat ik ze niet hosselde.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Slechte leraar danquote:
Misschien kunnen jullie wel bij elkaar afkijkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kunnen we samen leuk zeggen hoe de herkansing ging en wat we van de toets vonden
Ik ben met een 4 voor economie geslaagdquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Een 3 voor natuurkunde...wat erg.
Ik had ooit een 3 voor frans. Na dat jaar meteen laten vallen haha!
Ik beschouw dit als een persoonlijke afwijzing. Ik ga nu in een hoekje zitten krassen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neen. Gewoon een schop onder m'n kont als ik toetsen heb. Zonder al die 1en was ik gewoon geslaagd dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig ben ik zelf ooit geslaagd met een 7 voor frans.quote:
Ik had al jaren moeten werken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vergeet dat soort dingen gewoon meteen weer.
Voor mijn gevoel ben ik met mijn leeftijd al laat. Maar dat is gewoon omdat ik in het 3de jaar hoor te zitten als het goed was gegaan. Maar eigenlijk valt dat wel mee.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik met een 5 voor wiskunde Bquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben met een 4 voor economie geslaagd
Zeker. Gisteren sprak ik nog frans met je.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, ik had beter op knoflookstaafmixer moeten letten
QFT.quote:
Zonde.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:40 schreef SiIk het volgende:
Mensen die ipv vwo 5 & 6 natuurkunde maar 12 weken natuurkunde hebben en toch een 3 halen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als een persoonlijke afwijzing. Ik ga nu in een hoekje zitten krassen.
Waarom kreeg je 1'en dan? Niet opdagen?Ik had al jaren gestopt willen zijn met werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Gelukkig ben ik zelf ooit geslaagd met een 7 voor frans.
[..]
Ik had al jaren moeten werken.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als een persoonlijke afwijzing. Ik ga nu in een hoekje zitten krassen.
Waarom kreeg je 1'en dan? Niet opdagen?Ja, ik heb het allemaal niet gemaakt enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Zo zonde.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, ik had beter op knoflookstaafmixer moeten letten
Misschien had je eerder aan natuurkunde moeten beginnenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:40 schreef SiIk het volgende:
Mensen die ipv vwo 5 & 6 natuurkunde maar 12 weken natuurkunde hebben en toch een 3 halen
Ik was gek genoeg beter in Wiskunde B dan in Aquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik met een 5 voor wiskunde B
Ik ben een beetje te chaotisch om heel exact te zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was gek genoeg beter in Wiskunde B dan in A![]()
Allebei klotevakken daar niet van
Je was me voor, en mijn Frans is niet eens zo denderendquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje te chaotisch om heel exact te zijn
Het is nogsteeds couchezquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je was me voor, en mijn Frans is niet eens zo denderend
Hier gaat alles goed.quote:
Nou zo klinkt het een stuk minder oke.quote:
Zo sportschool even in.quote:
De hele dag partyen en gamen en knuffelen? Hell yeah.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had al jaren gestopt willen zijn met werken
Stout wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik heb het allemaal niet gemaakt enzo
goed hoor. al klaar voor het warme weer?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier gaat alles goed.En daar dan?
Ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier gaat alles goed.En daar dan?
[..]
Nou zo klinkt het een stuk minder oke.
[..]
Zo sportschool even in.
Ja, gewoon kut en klote enzo. Maarja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De hele dag partyen en gamen en knuffelen? Hell yeah.
[..]
Stout wel.
Wut?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
daar is nog een knoflookstaaf voor nodig.
Er is een lineup voor flips.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
daar is nog een knoflookstaaf voor nodig.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je was me voor, en mijn Frans is niet eens zo denderend
Nee.quote:
Wat een talent!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Je kan van Silk zeggen wat je wil maar ze is tenminste wel keigoed in kansloos zakken
Geef het op Flipsquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee.Er staat immers al Voulez dus hele werkwoord coucher.
Ik weet wel een goede hoogte tot waar ze kan zakkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Je kan van Silk zeggen wat je wil maar ze is tenminste wel keigoed in kansloos zakken
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat van mij ook niet meer. Helaas.
[..]
En nu? Gaat Patjen je troosten?quote:
Gisteren kwam er een Marokkaan frans met me praten nadat ik me had voorgesteld.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat van mij ook niet meer. Helaas.
[..]
Wat? Mag dat überhaupt wel?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef SiIk het volgende:
Klasgenootje van mij gaat volgend jaar haar 9de jaar middelbaar doen. Dat lijkt me dan wel weer onmeunig kut.
Nee. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nu? Gaat Patjen je troosten?
Ik zeg toch ook niet dat Flips ongelijk heeft?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef dawg het volgende:
[..]
ze heeft gelijk. voulez-vous gevolgd door hele werkwoord.
Watquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef SiIk het volgende:
Klasgenootje van mij gaat volgend jaar haar 9de jaar middelbaar doen. Dat lijkt me dan wel weer onmeunig kut.
Hoe oud?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef SiIk het volgende:
Hoe Achterhoeksquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef SiIk het volgende:
Blijkbaar wel. Hoewel je wel in tussentijd af en toe van school zal moeten wisselenquote:
Denk rond de 21 dan ofzo.quote:
Op z'n minstquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:47 schreef Myraela het volgende:
Als je zo lang over je middelbaar doet, zit je gewoon op een niveau waar je niet hoort.
Volkomen kansloos onmeunig kut zelfsquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef SiIk het volgende:
Waarheid.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die meer moeite deden dan strikt noodzakelijk.
Alsof Patjen niet aan je verbrandde billetjes wil zitten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Hater.quote:
ne, maar wel dat ze het op moet geven. ik zeg strijd voor je gelijk!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat Flips ongelijk heeft?
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
goed hoor. al klaar voor het warme weer?
Wat is HIIT?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ookik ga weer aan HIIT beginnen
Wordt een drukke boel dan.quote:
Hehequote:
Ja zo klopt het welquote:
Hahahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nu? Gaat Patjen je troosten?
[..]
Gisteren kwam er een Marokkaan frans met me praten nadat ik me had voorgesteld.![]()
Kutouders.
High intensity interval trainingquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaZo meteen ook even een zonnebankje pakken dan ben ik niet geheel bleek hopelijk
[..]
Wat is HIIT?
[..]
Wordt een drukke boel dan.
[..]
Hehe
[..]
Ja zo klopt het welAls er geen voulez bij staat
[..]
HahahaBizarre situatie wel
Ik ken het verhaal er niet achter, dus dat hoor je mij verder niet zeggen. Volgens mij heeft ze nog geen havo diploma ofzo, dus is ze niet doorgestroomt. Maar kan ziek zijn geweest etc. natuurlijk, en volgens mij is ze ook nog van profiel gewisseld.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:47 schreef Myraela het volgende:
Als je zo lang over je middelbaar doet, zit je gewoon op een niveau waar je niet hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |