Film kijken, goeden ideequote:Op donderdag 14 juni 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iets nuttigs voor school? Film kijken, series kijken?
Ik wil ook best mijn kwast nat maken voor u!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Mss het volgende:
Mandy, je kwast natmaken wil nog wel eens helpen.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik wil ook best mijn kwast nat maken voor u!
Ja, ik kan me door dat soort dingen echt heel kut voelen. Dat ik niet in alle kleren pas heb ik aan mezelf te danken, maar schoenen niet. En als ik nu zoiets als ik nu heb wil kan ik een speciaalzaak gaan opzoeken. Ka-ching.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Incantrix het volgende:
@ TT
[..]
Wel jammer nvan je schoeners though, zit net plaatjes te kijken
Goeien openingszin!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik wil ook best mijn kwast nat maken voor u!
Met dezelfde kwast als dat ze het in de winkel hadden aangebracht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Lindytje het volgende:
MM, hoe heb je je foundation aangebracht?
Bahquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik kan me door dat soort dingen echt heel kut voelen. Dat ik niet in alle kleren pas heb ik aan mezelf te danken, maar schoenen niet. En als ik nu zoiets als ik nu heb wil kan ik een speciaalzaak gaan opzoeken. Ka-ching.
Zoenenquote:
Ik heb een kwast met veel haren die dicht op elkaar staan, dan krijg ik niet zo'n dikke laag foundation als ik dat over mijn gezicht aanbreng met ronddraaiende bewegingen. Bufferkwast dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met dezelfde kwast als dat ze het in de winkel hadden aangebracht.
Eigenlijk een blushkwast maar ze gebruikte deze dus ook voor foundation, krijg je een beetje een airbrush effect.
[ afbeelding ]
Hm.... kwast nat of droog?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met dezelfde kwast als dat ze het in de winkel hadden aangebracht.
Eigenlijk een blushkwast maar ze gebruikte deze dus ook voor foundation, krijg je een beetje een airbrush effect.
[ afbeelding ]
Batsenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zoenen
Neucken of tetters knijpen; anders opbokken
droog. Maar volgens mij kwam het gewoon echt omdat ik teveel op mijn kwast had gepakt in het begin.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bah![]()
Dikkemop, brede voeten met hoge wreven heb ik ook en dat is zo fokking irri gewoon.. Ohja, en dikke fietskuiten, dus laarzen kopen is ook altijd leuk.
Als ik de verwarming wat opdraai word het aardig zwoel ja!quote:
Eerst op je gezicht dotjes aanbrengen en dan uitsmeren? Werkt bij mij goed om minder zooi erop te smerenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
droog. Maar volgens mij kwam het gewoon echt omdat ik teveel op mijn kwast had gepakt in het begin.
Ik denk datquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of je gebruikt teveel product? Minder proberen?
Rood schraal gezichtquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk datmaar ik probeer het wel een andere keer weer met minder product, heb nu weer alles afgehaald enzo wil mijn gezicht dat niet weer aandoen
OEH DIE DIKKEquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:50 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Als ik de verwarming wat opdraai word het aardig zwoel ja!
Waarom hebben jullie het btw over kwasten?
Hier heb je voor ¤ 5 verschillende soorten, leef je uit!
[ afbeelding ]
http://www.gamma.com/asso(...)eesterkwasten-alkyd/
ek?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben me een partij lam ende moe... en vanavond bruiloftNa 3 biertjes lig ik op tafel te ronken denk ek
![]()
Ga ik de volgende keer proberenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerst op je gezicht dotjes aanbrengen en dan uitsmeren? Werkt bij mij goed om minder zooi erop te smeren
Dan moet je wel wat hebben om in te knijpen...quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zoenen
Neucken of tetters knijpen; anders opbokken
quote:
ek = ik... heel foute typo van mequote:Op donderdag 14 juni 2012 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ek?
EK?
WAT NOU EK, WE GAAN ZONDAG NAAR HUIS![]()
Twijfelen bij MSS of ze iets heeft om in te knijpenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:51 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat hebben om in te knijpen...
Priems tettenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:51 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Zie op. Keuze zatquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:51 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
EN DAT 1!!!!1!11quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Twijfelen bij MSS of ze iets heeft om in te knijpen
Ja zo voelt het nu welquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Rood schraal gezichtIs zo kut
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Twijfelen bij MSS of ze iets heeft om in te knijpen
Ik ken die meid niet... daarbij reageerde ik op u mevrouw.quote:
LOLquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
Goei.. ik sluit af... mogen een uurtje eerder naar huis om ons te fatsoeneren tegen 18u... het zal vast nodig zijn als onze baas ons naar huis stuurt![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:53 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
[..]
Ik ken die meid niet... daarbij reageerde ik op u mevrouw.
quote:
Moet ik jouw flamoesje nou nog poederen of ga je nog steeds erom heen draaien?quote:
En anders heb ik ook nog een kabuki hier liggen. Anders de volgende keer de ene helft met de kabuki en de andere kant met die witte wat ik gekocht heb en dan kijken wat het beste/makkelijkste is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een kwast met veel haren die dicht op elkaar staan, dan krijg ik niet zo'n dikke laag foundation als ik dat over mijn gezicht aanbreng met ronddraaiende bewegingen. Bufferkwast dus
Dit is het makkelijkste:quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
En anders heb ik ook nog een kabuki hier liggen. Anders de volgende keer de ene helft met de kabuki en de andere kant met die witte wat ik gekocht heb en dan kijken wat het beste/makkelijkste is.
Goeien kwast erbij, klaar!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:00 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Thats right! Lekker alles volproppen ermee, dat word genieten!
De morantiek!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:01 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik doop hem er zo in voor jouw! Dubbel vullen!
En er staan niet eens tetten in de TTquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:02 schreef Dwyn het volgende:
Is er weer een verdwaalde vent die ons wel even komt vertellen hoe het moet?
Verdwaald? Ik hou gewoon van jullie!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:02 schreef Dwyn het volgende:
Is er weer een verdwaalde vent die ons wel even komt vertellen hoe het moet?
Ja,ik voel de liefde.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:04 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Verdwaald? Ik hou gewoon van jullie!
Hoax.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:04 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Verdwaald? Ik hou gewoon van jullie!
Tegen het bord voor je kop.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:07 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Op welke plekjes voel jij het schat?
Jij bent geen aangenaam persoon om mee te communiceren.quote:
mata nequote:Op donderdag 14 juni 2012 16:11 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Jij bent geen aangenaam persoon om mee te communiceren.
Ga jij maar even hier staan:
[ afbeelding ]
Nee, bedankt. We leven in 2012.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:11 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Jij bent geen aangenaam persoon om mee te communiceren.
Ga jij maar even hier staan:
[ afbeelding ]
IK EERST IK EERST!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:11 schreef Mss het volgende:
Wanneer zullen we vertellen dat dit een lesbotopique is?
Lesbos, homos, clowns, boeren jullie zijn allemaal mensen met gaatjes die gevuld moeten worden!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:11 schreef Mss het volgende:
Wanneer zullen we vertellen dat dit een lesbotopique is?
Nee en jij mij ook niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:13 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet vertellen waar ik in moet leven!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:15 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik mag dat want ik ben groter dan dat jij bent.
Is Fok anders?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]Sorry, die redenering gaat alleen op de basisschool op.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je was weer heel grappig, ga maar weer fijn een ander topic verzieken
Jij wilt graag anders zijn dan dat jij bent maar dat lukt u niet mevrouw!quote:
Ik ben graag mezelfquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:21 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Jij wilt graag anders zijn dan dat jij bent maar dat lukt u niet mevrouw!
JE BENT WIE JE BENT!
Huu, vreemd?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:21 schreef Mss het volgende:
Okay, er is echt iets raars met een van mijn neons! Lakje heeft gewoon twee verschillende kleuren...
Twee verschillende kleuren? Hoe (hahaha)?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:21 schreef Mss het volgende:
Okay, er is echt iets raars met een van mijn neons! Lakje heeft gewoon twee verschillende kleuren...
Hehehehequote:Op donderdag 14 juni 2012 16:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Twee verschillende kleuren? Hoe (hahaha)?
Is dat die lichte peachkleur? Heeft die van mij ook, en Scrangie schreef er volgens mij ook al over..quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehehehe. Ja de achterkant van het flesje is VEUL donkerder dan de voorkant!
Vreemde zaak!! MIsschien heeft ie scheef gelegen in de post ofzo... ik heb ook wel eens van die flesjes waarin de nagellak zich 'scheidt'quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehehehe. Ja de achterkant van het flesje is VEUL donkerder dan de voorkant!
Surfin for boys jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is dat die lichte peachkleur? Heeft die van mij ook, en Scrangie schreef er volgens mij ook al over..
yea dit heb k ook wel met paar lakjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vreemde zaak!! MIsschien heeft ie scheef gelegen in de post ofzo... ik heb ook wel eens van die flesjes waarin de nagellak zich 'scheidt'
Welke en kan je een foto mailen zodat ik het kan bekijken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:21 schreef Mss het volgende:
Volgens mij is dat bij meer mensen dan, die van mij heeft het in elk geval ook. Ik had het al gelezen bij Scrangie, vandaar dat ik er niet van opkeek. Heb je 'm al geswatcht? Merk je het met lakken ook?quote:
Het is Surfin for Boys.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Welke en kan je een foto mailen zodat ik het kan bekijken?
Ik kijk ff hoe het er op het swatchwiel uitziet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die heef het idd wel erg kloptik kan het even navragen voor je?
Ooh daar heb ik geen ervaring mee, probeer altijd vanalles uit als ik bij een vriend ben die het ook heeftquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had die capsules van DE, maar die zijn toch niet hetzelfde.
Ik had van het welkomstpakketje alles geprobeerd en heb nu 4 lekkere besteld.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh daar heb ik geen ervaring mee, probeer altijd vanalles uit als ik bij een vriend ben die het ook heeftalleen weet ik niet meer welke ik allemaal gehad heb
Oja dat pakket is dan wel fijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had van het welkomstpakketje alles geprobeerd en heb nu 4 lekkere besteld.
Ja, via de Nespresso club. En dat wordt afgeleverd op het postkantoor dus niet thuis wachten op een pakketje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja dat pakket is dan wel fijnAls ik op mijzelf woon wil ik ook zo'n apparaat
En heb je dan nu gewoon via internet besteld? Toen ik bij de Bijenkorf werkte was dat op dezelfde afdeling als de Nespresso, soms was het daar zoooo drukWas er echt zo'n wachtrij afgezet met zo'n rode dingen haha. Of dan gaan ze daar een uur aan de bar zitten want dan krijg je gratis koffie
Fijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, via de Nespresso club. En dat wordt afgeleverd op het postkantoor dus niet thuis wachten op een pakketje.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:39 schreef Dwyn het volgende:
Zoals DeSlegte die 8 boeken in 5 verschillende pakketjes verstuurd op verschillende dagen.
Ooh bol.com ook laats. 3 boeken besteld, kregen we 2 boeken in 1 karton en 1 boek in een andere. Maar die wat alleen zat was voor iemand anders (wel ons adres maar de factuur + boek was voor iemand andersquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:39 schreef Dwyn het volgende:
Zoals DeSlegte die 8 boeken in 5 verschillende pakketjes verstuurd op verschillende dagen.
Mwehehehehequote:Op donderdag 14 juni 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde lin vragen of zij boeken heeft van volgend semester maar toen bedacht ik dat lindy geen boeken leest.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh bol.com ook laats. 3 boeken besteld, kregen we 2 boeken in 1 karton en 1 boek in een andere. Maar die wat alleen zat was voor iemand anders (wel ons adres maar de factuur + boek was voor iemand anders).
Dus wij bellen, was het inderdaad fout gegaan, maar ze hadden de drie boeken niet in 1 karton gekregen dus hadden ze het gesplitstZeker te duur/zwaar voor 1 pakket
Dat is kudt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]Ik snap dat niet hoor. Wat kost hun nou 1 pakket? En ik heb een postvakje als brievenbus dus als ze drie brievenbuspakketjes sturen, gaat dat niet passen.
Ja, sorry. Ik kan het ook niet helpen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is kudt.Moet ik weer een sticker gaan plakken enzo.
Niet!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:45 schreef megamandy het volgende:
Bij ons hadden ze vanmorgen een boek in de mand van mijn fiets gelegdEn dan een briefje in de bus: Pakket ligt in mand fiets
Wat?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:45 schreef RenRen- het volgende:
Hoe zo'n leuke dag in een seconde verpest kan worden. Ik had het wel verwacht, maar het is pas echt als je de afwijzing voor je neus hebt.
ah kut en nuquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:45 schreef RenRen- het volgende:
Hoe zo'n leuke dag in een seconde verpest kan worden. Ik had het wel verwacht, maar het is pas echt als je de afwijzing voor je neus hebt.
Nee, nu gaan ze eerst met de pakketdienst mee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik kan het ook niet helpen.Dan gaan ze naar het postkantoor toch?
Renquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:45 schreef RenRen- het volgende:
HE bah, wat kut, Hebben ze een reden gegeven?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:45 schreef RenRen- het volgende:
Nopequote:Op donderdag 14 juni 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde lin vragen of zij boeken heeft van volgend semester maar toen bedacht ik dat lindy geen boeken leest.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:45 schreef RenRen- het volgende:
Ja, diequote:Op donderdag 14 juni 2012 16:57 schreef Mss het volgende:
Ik vind dezen echt supertof, maar ben aan de andere kant bang dat deze ook weer te smal zijn, en dat ik dan alweer verzendkosten betaal voor iets dat niet past.
http://www.neck.nl/produk(...)iew%3Dlister&pcon=pr
Niet oorspronkelijk genoeg. Er is een begin zichtbaar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HE bah, wat kut, Hebben ze een reden gegeven?
Nee ja, ga je verdiepen in kunst. Maar als ik een jaar geen opleiding heb moet ik werken, ik ga dan echt niet iedere dag naar een museum.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:50 schreef megamandy het volgende:
[..]echt balen zeg! Stond er feedback of weet ik wat?
Ik ga antwerpen proberen dus, niet geschoten is altijd mis, maar ik gok op het ergste. Ik kan nog proberen me te storten op andere scholen verder, maar ik weet het niet...quote:
Wehkamf volgens mij niet. Maar ze zijn wel heul tofquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die![]()
Bij wehkamf krijg je toch ook je verzendkosten terug als je niks houdt? Of was dat H&M? Ik weet het niet meer...
Neuh, enabler!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
Dus eigenlijk had ik mijn mond moeten houden
MUIZENquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:44 schreef Mss het volgende:
Ik vind overal zwarte plastic schilfers in mijn kamer, en ik weet niet waar ze vandaan komen.
WAT IS DEZEN?
Bezig met eenquote:
Aww, balen zegquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:45 schreef RenRen- het volgende:
Ja hč. Amsterdam is echt te ver alleenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh RenRen, wat jammer zeg![]()
Als ik jou was zou ik ook A'dam en Antwerpen proberen hoor. Misschien nog wat gewaagdere dingen laten zien, die jezelf uitdrukken. Happy kant maar misschien ook je donkere kant (dark passenger, a la Dexter ofzo![]()
grapje).
Ik vond het leuk dat je er was trouwens, had nog veel langer gezellig willen beppen, maar druk druk druk helaas![]()
Loop nu ook vet achter op schema, maar moet heel even chillen
Misschien moet je een pittig kort roze kapsel nemen, kleding kapotscheuren en aandoen en dan een intake doen. Dan willen ze je vast welquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja hč. Amsterdam is echt te ver alleenMaar misschien Utrecht of St Joost dus nog... Ik ben niet zo gewaagd ook, dus misschien ben ik daarom niet zo geschikt. Ik weet gewoon niet hoe ik kan ook niet echt boos zijn.
Ik vond het ook leuk! En dat snap ik best hoorik heb je lang genoeg van je werk gehouden
Ga je het nog in kunnen halen?
heen en weer reizen is best te doen hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja hč. Amsterdam is echt te ver alleenMaar misschien Utrecht of St Joost dus nog... Ik ben niet zo gewaagd ook, dus misschien ben ik daarom niet zo geschikt. Ik weet gewoon niet hoe ik kan ook niet echt boos zijn.
Ik vond het ook leuk! En dat snap ik best hoorik heb je lang genoeg van je werk gehouden
Ga je het nog in kunnen halen?
Ik weet het ook niet, je krijgt er geen zicht op, ze geven je een paar rare richtlijnen waar je weinig mee kunt. Ja, meer experimenteren. Waarmee? Materialen liet ik zien, stijlen ook, ik kan mezelf onderverven en over een canvas glijen, maar ik zie dat niet zo zittenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap die selectieprocedure nietAlsof je alleen 'gewaagde' mensen nodig hebt
kunstacademie docenten zijn meestal wel freaks ja... daarom werken ze ook daar en zijn ze zelf geen kunstenaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap die selectieprocedure nietAlsof je alleen 'gewaagde' mensen nodig hebt
ja leuk he! Ben er ook helemaal blij mee!quote:
Vuile enablerquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja leuk he! Ben er ook helemaal blij mee!
Heb ik tenminste ook een wat netter jurkje ipv alleen maar zomerjurkjes met blommen en zulks
Asos![]()
(Tot maandag alle jurkjes trouwens 30% korting!)
quote:
Dan ga ik er wel evne naar kijken, als het echt wel te doen is. Poop.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heen en weer reizen is best te doen hoor
Heb ik ook gedaan toen meneer hier nog in A'dam woonde, valt mee. Doe je gewoon wat theorie enzo in de trein, da's echt goed te doen.
En als je er klaar voor bent lekker op kamers gaan of zo'n zeecontainer huren, da's leuk joh!
Ik ga het wel halen hoor
Ze zullen misschien alleen een beetje verbaasd zijn over het tijdstip van versturen
Ik wilde het langs brengen maar ga het toch maar mailen. Zo eerst nog boodschappen doen (o.a. wijn inslaan) en daarna tassen inpakken, wordt wel een latertje denk ik
Zit een omrekentabel bij als je bij een artikel zit als het goed isquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:14 schreef Lindytje het volgende:
Hoe zat dat nou ook alweer met die UK-maten......
Net op mijn hanger van de Primark gekeken, maat 36 is in UK maten 10quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:14 schreef Lindytje het volgende:
Hoe zat dat nou ook alweer met die UK-maten......
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zit een omrekentabel bij als je bij een artikel zit als het goed is
Oh, dan klopt mijn site nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Net op mijn hanger van de Primark gekeken, maat 36 is in UK maten 10
Ohquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zag het ook al op the interwebz. Je eigen maat min 30
Naja ik weet het dan ook niet preciesquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die site spreekt zichzelf ook nog eens tegen
Ik rijd regelmatig richting Arnhem, ik gaan dan altijd heel kort voor die mensen langs naar rechtsquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:26 schreef megamandy het volgende:
Haha nu maken ze reclame op tv om aan te geven dat als de spitsstrook open is je over een doorgetrokken streep mag rijden. Dat is inderdaad ook een ramp hoe weinig mensen dat snappen
Dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik rijd regelmatig richting Arnhem, ik gaan dan altijd heel kort voor die mensen langs naar rechts"hier mongol, hier kende ook rije
"
Ja en extra lang het knipperlicht aanlaten enzoquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik rijd regelmatig richting Arnhem, ik gaan dan altijd heel kort voor die mensen langs naar rechts"hier mongol, hier kende ook rije
"
Oh ik blaas er dan soms ook rechts langs hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en extra lang het knipperlicht aanlaten enzo![]()
Maar het is gewoon ook gevaarlijk. Zitten ze met 90 op de middelste strook te rijden, maar dan durf ik niet van rechts in te halen omdat ik dus niet weet of ze het nou wel of niet snappen dat je ook helemaal rechts mag rijden en toch plotseling naar rechts komen.
Nee okay, dat zie ik ook vaak gebeuren. Ik rijd niet netjes maar geef mensen echt wel de kans om te schuivenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Al moeten sommige niet zo ongeduldig doen, laatst had ik niet eens de *kans* om naar rechts te gaan. Etterbak
Was sowieso een ettergeval, mij rechts inhalen, daarna voor me gaan rijden en m'n voorganger via links inhalen en dan direct weer naar de meest rechtse baan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee okay, dat zie ik ook vaak gebeuren. Ik rijd niet netjes maar geef mensen echt wel de kans om te schuiven.
Neequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
hebben jullie nou allemaal je oranjekleurtje ingeleverd?
Jup.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
hebben jullie nou allemaal je oranjekleurtje ingeleverd?
Yayquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:23 schreef RenRen- het volgende:
Ik mag cupcakes maken voor mijn oudtante, zo leuk!
dan ga je lachen op de meetquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:10 schreef megamandy het volgende:
Ik heb er nooit een gehad. Oranje is lelijk
Nee, ze gaat een paar smaakjes uitkiezen denk ik, en dan gaat ze ze invriezen voor als er een gelegenheid isquote:
Ah oke, dat is wel leuk dan jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ze gaat een paar smaakjes uitkiezen denk ik, en dan gaat ze ze invriezen voor als er een gelegenheid isZe vindt dat ik moet gaan cateren, haha, zo lief
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ze gaat een paar smaakjes uitkiezen denk ik, en dan gaat ze ze invriezen voor als er een gelegenheid isZe vindt dat ik moet gaan cateren, haha, zo lief
Falen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai!
I haz failed and it was good
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Zijn ze al in de aanbieding?quote:
Wow, wanneer gaat ze wielrennen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik las in de laatste zin: "ik ben zo'n man"
Mijn nichtje post net via dat Endomundogebeuren dat ze maarliefst 5,2 km heeft gefietst!
JONGUH! RESPECT MAN!
Oh en AH Waldorfsalade is goed te nommen, die ben ik nu pikaan aan het maken
jaaaaaaaaaa picsquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wow, wanneer gaat ze wielrennen?
Interesse in pics van den faals?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wow, wanneer gaat ze wielrennen?
Interesse in pics van den faals?
Loller @ vetgedrukte.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik las in de laatste zin: "ik ben zo'n man"
Mijn nichtje post net via dat Endomundogebeuren dat ze maarliefst 5,2 km heeft gefietst!
JONGUH! RESPECT MAN!
Oh en AH Waldorfsalade is goed te nommen, die ben ik nu pikaan aan het maken
Heb je nog wat kunnen regelen voor de katters qua oppassen enzo?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Anderhalve kilo kip in stukjes geknipt en twee bakken kippenhartjes en een zak kuikens in zakjes lopen stoppen
Gelukkig hoef ik daarna twee weken geen kattenvoedsel aan te raken
Goed dat je me nog een reden geeft om nooit aan katten te beginnenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Anderhalve kilo kip in stukjes geknipt en twee bakken kippenhartjes en een zak kuikens in zakjes lopen stoppen
Gelukkig hoef ik daarna twee weken geen kattenvoedsel aan te raken
en het is niet eens een vetklep ofzo...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Loller @ vetgedrukte.
En wauw. Da's een heul end gefiehietst!
Mijn moeder uiteindelijk toch. Volgend jaar gaan we het bij een stichting ofzoiets proberen die dan vrijwillige huizenoppassers levert. Vond ik nu eng qua ik ken die mensen niet, maar ik wil mijn moeder hier niet telkens mee opzadelenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb je nog wat kunnen regelen voor de katters qua oppassen enzo?
Foei!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:51 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en die spitsstrook weet ik ook nooit zo. Maarja, ik rij toch nooit rechts
Joah, je hķeft ze natuurlijk geen kuikens en dat soort shit te geven, maar ik persoonlijk geloof erin dat carnivoren vlees voorschotelen beter voor hun gezondheid isquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goed dat je me nog een reden geeft om nooit aan katten te beginnen
Maar goed gepland, alle ranzigheid in 1 keer, ben ej er voorlopig weer vanaf
Weet ik veel. Like I said, ik kom nooit rechtsquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Foei!![]()
Dat staat toch vrij duidelijk aangegeven?
Goed gefaald jonguh!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Schoenen
[ afbeelding ]
Adidas, 24 euro![]()
Tasje
[ afbeelding ]
Marc Picard, 22 euro
Tas
[ afbeelding ]
(lijkt wat kleiner dan hij is, heeft opgevouwen gezeten)
Fossil, 15 euro
[ afbeelding ]
Badpak
Adidas, 12 euro.
Ik hou van dit soort prijzen
Goeden faal.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Schoenen
[ afbeelding ]
Adidas, 24 euro![]()
Tasje
[ afbeelding ]
Marc Picard, 22 euro
Tas
[ afbeelding ]
Fossil, 15 euro
[ afbeelding ]
Badpak
Adidas, 12 euro.
Ah oke. Naja dan probeer je dat toch met de volgende vakantie? Lief dat je moeder het iig wilt doenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn moeder uiteindelijk toch. Volgend jaar gaan we het bij een stichting ofzoiets proberen die dan vrijwillige huizenoppassers levert. Vond ik nu eng qua ik ken die mensen niet, maar ik wil mijn moeder hier niet telkens mee opzadelen
Jup.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef Incantrix het volgende:
Of is dat dat bordje met die pijl die weggehaald kan worden? Met van die lamellen-achtige dingen?
snap ik, maar kattenvoer vind ik eigenlijk nog erger stinkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Joah, je hķeft ze natuurlijk geen kuikens en dat soort shit te geven, maar ik persoonlijk geloof erin dat carnivoren vlees voorschotelen beter voor hun gezondheid is
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef Incantrix het volgende:
Of is dat dat bordje met die pijl die weggehaald kan worden? Met van die lamellen-achtige dingen?
Jah, ben ik allang blij mee, anders hadden we nu niet weggekund. Het is alleen sneu dat ze dan veel alleen zijn, maarja.. Kan het ff niet helpen..quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah oke. Naja dan probeer je dat toch met de volgende vakantie? Lief dat je moeder het iig wilt doen
Leuke dingen allemaalquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Schoenen
[ afbeelding ]
Adidas, 24 euro![]()
Tasje
[ afbeelding ]
Marc Picard, 22 euro
Tas
[ afbeelding ]
Fossil, 15 euro
[ afbeelding ]
Badpak
Adidas, 12 euro.
Ah, dan weet ik het ook jaquote:
Ze krijgen hier ook niet heel vaak kipfilet hoor, meestal gewoon gemalen vlees dat je in rollen koopt. Alleen met de vakantie moeten we zorgen dat er gepaste maaltijden liggen om ingevroren neer te leggen, zodat ze een paar uur later kunnen eten, anders moet mijn moeder 3x per dag vreten in bakjes komen schuiven en dat vind ze niet heel hipquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
snap ik, maar kattenvoer vind ik eigenlijk nog erger stinken
Ik vind kip snijden gewoon goor altijd, laat ik het liefst meneer hier doen
Dan ben je straks blij met je Mont Bleuquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is die herome glasfijn grof vergeleken met die van koh
Ik hoop het wel, gisteren besteld en nu al geshipped zelfsquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan ben je straks blij met je Mont Bleu.
Nicequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, gisteren besteld en nu al geshipped zelfs
Ongeveer een uur en een kwartier vanaf hier, dus vanaf jou zal het max een kwartiertje langer zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Leuke dingen allemaalhoelang ist eigenlijk rijden naar Bataviastad?
Ja een keertje moet toch niet heel erg zijn voor die beesten? Kan je ze als je terugkomt extra veel knuffelenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:56 schreef Incantrix het volgende:
Dan weet ik het ook jah
[..]
Jah, ben ik allang blij mee, anders hadden we nu niet weggekund. Het is alleen sneu dat ze dan veel alleen zijn, maarja.. Kan het ff niet helpen..
Oh dat valt meequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ongeveer een uur en een kwartier vanaf hier, dus vanaf jou zal het max een kwartiertje langer zijn
Het is de rit waard, het is echt een dagje uitquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dat valt meeik wil daar echt naar toe, misschien eens kijken of ik een vriendin kan roggelen
Jah, ze worden een beetje eigenaardig van veel alleen zijn.. Maarjaquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja een keertje moet toch niet heel erg zijn voor die beesten? Kan je ze als je terugkomt extra veel knuffelen
DOE HET NIET, WEES REBELS!!!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik moest maar weer eens gaan opruimen..
Had ik laatst met een nog nooit gedragen jurkje.quote:
Ik zat ook eigenlijk gewoon nagelvijlen te checken om te zien wat die mont bleu-dingen kostenquote:
Eens even kijken welke winkels ze hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is de rit waard, het is echt een dagje uit![]()
Wij hebben het de eerste jaren dat we gingen met de trein gedaan, dan was het een uur of twee... Maar we hadden toen nog OV, dus gratiz, dus deden we dat
hahahhaa, vakantieschoonmaak/opruim ontwijkend gedragquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zat ook eigenlijk gewoon nagelvijlen te checken om te zien wat die mont bleu-dingen kosten
Geen groene! Ik heb wel eens een lichtgekleurd shirt in groene afwasmiddel geweekt en toen was de vetvlek eruit, maar had mijn shirt een groen patroonquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb ook 2 (leuke) truitjes met vetvlekken erop, en ik krijg ze er maar niet uit![]()
Na mijn vakantie ook maar eens in afwasmiddel laten weken dan, misschien helpt dat
Thnxquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahhaa, vakantieschoonmaak/opruim ontwijkend gedrag
Succes met huisje netjes maken!
oh dat komt goed, ik heb altijd citroengeur, die groene vind ik stinkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geen groene! Ik heb wel eens een lichtgekleurd shirt in groene afwasmiddel geweekt en toen was de vetvlek eruit, maar had mijn shirt een groen patroon
ik zit expres langzaam te eten omdat ik daarna ook weer verder moet....quote:
Dingen uitzoeken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Bah, nu moet ik weer echt dingen gaan uitzoeken enzo.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geen groene! Ik heb wel eens een lichtgekleurd shirt in groene afwasmiddel geweekt en toen was de vetvlek eruit, maar had mijn shirt een groen patroon
Ja, voor mijn eigen stukjes.quote:
Honderd miljoen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef Lindytje het volgende:
Schaar, hoeveel magnetics wilde jij hebben?
Okequote:Op donderdag 14 juni 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Honderd miljoen!
O wacht
Eh.. Alles wat niet bruin of paars is, want die kleuren heb ik al. Tenzij vel-paars, die heb ik nog niet
Hoeveel bestaan er?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |