Film kijken, goeden ideequote:Op donderdag 14 juni 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iets nuttigs voor school? Film kijken, series kijken?
Ik wil ook best mijn kwast nat maken voor u!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Mss het volgende:
Mandy, je kwast natmaken wil nog wel eens helpen.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik wil ook best mijn kwast nat maken voor u!
Ja, ik kan me door dat soort dingen echt heel kut voelen. Dat ik niet in alle kleren pas heb ik aan mezelf te danken, maar schoenen niet. En als ik nu zoiets als ik nu heb wil kan ik een speciaalzaak gaan opzoeken. Ka-ching.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Incantrix het volgende:
@ TT
[..]
Wel jammer nvan je schoeners though, zit net plaatjes te kijken
Goeien openingszin!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik wil ook best mijn kwast nat maken voor u!
Met dezelfde kwast als dat ze het in de winkel hadden aangebracht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Lindytje het volgende:
MM, hoe heb je je foundation aangebracht?
Bahquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik kan me door dat soort dingen echt heel kut voelen. Dat ik niet in alle kleren pas heb ik aan mezelf te danken, maar schoenen niet. En als ik nu zoiets als ik nu heb wil kan ik een speciaalzaak gaan opzoeken. Ka-ching.
Zoenenquote:
Ik heb een kwast met veel haren die dicht op elkaar staan, dan krijg ik niet zo'n dikke laag foundation als ik dat over mijn gezicht aanbreng met ronddraaiende bewegingen. Bufferkwast dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met dezelfde kwast als dat ze het in de winkel hadden aangebracht.
Eigenlijk een blushkwast maar ze gebruikte deze dus ook voor foundation, krijg je een beetje een airbrush effect.
[ afbeelding ]
Hm.... kwast nat of droog?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met dezelfde kwast als dat ze het in de winkel hadden aangebracht.
Eigenlijk een blushkwast maar ze gebruikte deze dus ook voor foundation, krijg je een beetje een airbrush effect.
[ afbeelding ]
Batsenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zoenen
Neucken of tetters knijpen; anders opbokken
droog. Maar volgens mij kwam het gewoon echt omdat ik teveel op mijn kwast had gepakt in het begin.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bah![]()
Dikkemop, brede voeten met hoge wreven heb ik ook en dat is zo fokking irri gewoon.. Ohja, en dikke fietskuiten, dus laarzen kopen is ook altijd leuk.
Als ik de verwarming wat opdraai word het aardig zwoel ja!quote:
Eerst op je gezicht dotjes aanbrengen en dan uitsmeren? Werkt bij mij goed om minder zooi erop te smerenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
droog. Maar volgens mij kwam het gewoon echt omdat ik teveel op mijn kwast had gepakt in het begin.
Ik denk datquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of je gebruikt teveel product? Minder proberen?
Rood schraal gezichtquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk datmaar ik probeer het wel een andere keer weer met minder product, heb nu weer alles afgehaald enzo wil mijn gezicht dat niet weer aandoen
OEH DIE DIKKEquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:50 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Als ik de verwarming wat opdraai word het aardig zwoel ja!
Waarom hebben jullie het btw over kwasten?
Hier heb je voor ¤ 5 verschillende soorten, leef je uit!
[ afbeelding ]
http://www.gamma.com/asso(...)eesterkwasten-alkyd/
ek?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben me een partij lam ende moe... en vanavond bruiloftNa 3 biertjes lig ik op tafel te ronken denk ek
![]()
Ga ik de volgende keer proberenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerst op je gezicht dotjes aanbrengen en dan uitsmeren? Werkt bij mij goed om minder zooi erop te smeren
Dan moet je wel wat hebben om in te knijpen...quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zoenen
Neucken of tetters knijpen; anders opbokken
quote:
ek = ik... heel foute typo van mequote:Op donderdag 14 juni 2012 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ek?
EK?
WAT NOU EK, WE GAAN ZONDAG NAAR HUIS![]()
Twijfelen bij MSS of ze iets heeft om in te knijpenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:51 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat hebben om in te knijpen...
Priems tettenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:51 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Zie op. Keuze zatquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:51 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
EN DAT 1!!!!1!11quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Twijfelen bij MSS of ze iets heeft om in te knijpen
Ja zo voelt het nu welquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Rood schraal gezichtIs zo kut
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Twijfelen bij MSS of ze iets heeft om in te knijpen
Ik ken die meid niet... daarbij reageerde ik op u mevrouw.quote:
LOLquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
Goei.. ik sluit af... mogen een uurtje eerder naar huis om ons te fatsoeneren tegen 18u... het zal vast nodig zijn als onze baas ons naar huis stuurt![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:53 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
[..]
Ik ken die meid niet... daarbij reageerde ik op u mevrouw.
quote:
Moet ik jouw flamoesje nou nog poederen of ga je nog steeds erom heen draaien?quote:
En anders heb ik ook nog een kabuki hier liggen. Anders de volgende keer de ene helft met de kabuki en de andere kant met die witte wat ik gekocht heb en dan kijken wat het beste/makkelijkste is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een kwast met veel haren die dicht op elkaar staan, dan krijg ik niet zo'n dikke laag foundation als ik dat over mijn gezicht aanbreng met ronddraaiende bewegingen. Bufferkwast dus
Dit is het makkelijkste:quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
En anders heb ik ook nog een kabuki hier liggen. Anders de volgende keer de ene helft met de kabuki en de andere kant met die witte wat ik gekocht heb en dan kijken wat het beste/makkelijkste is.
Goeien kwast erbij, klaar!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:00 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Thats right! Lekker alles volproppen ermee, dat word genieten!
De morantiek!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:01 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik doop hem er zo in voor jouw! Dubbel vullen!
En er staan niet eens tetten in de TTquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:02 schreef Dwyn het volgende:
Is er weer een verdwaalde vent die ons wel even komt vertellen hoe het moet?
Verdwaald? Ik hou gewoon van jullie!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:02 schreef Dwyn het volgende:
Is er weer een verdwaalde vent die ons wel even komt vertellen hoe het moet?
Ja,ik voel de liefde.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:04 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Verdwaald? Ik hou gewoon van jullie!
Hoax.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:04 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Verdwaald? Ik hou gewoon van jullie!
Tegen het bord voor je kop.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:07 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Op welke plekjes voel jij het schat?
Jij bent geen aangenaam persoon om mee te communiceren.quote:
mata nequote:Op donderdag 14 juni 2012 16:11 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Jij bent geen aangenaam persoon om mee te communiceren.
Ga jij maar even hier staan:
[ afbeelding ]
Nee, bedankt. We leven in 2012.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:11 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Jij bent geen aangenaam persoon om mee te communiceren.
Ga jij maar even hier staan:
[ afbeelding ]
IK EERST IK EERST!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:11 schreef Mss het volgende:
Wanneer zullen we vertellen dat dit een lesbotopique is?
Lesbos, homos, clowns, boeren jullie zijn allemaal mensen met gaatjes die gevuld moeten worden!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:11 schreef Mss het volgende:
Wanneer zullen we vertellen dat dit een lesbotopique is?
Nee en jij mij ook niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:13 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet vertellen waar ik in moet leven!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:15 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik mag dat want ik ben groter dan dat jij bent.
Is Fok anders?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]Sorry, die redenering gaat alleen op de basisschool op.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je was weer heel grappig, ga maar weer fijn een ander topic verzieken
Jij wilt graag anders zijn dan dat jij bent maar dat lukt u niet mevrouw!quote:
Ik ben graag mezelfquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:21 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Jij wilt graag anders zijn dan dat jij bent maar dat lukt u niet mevrouw!
JE BENT WIE JE BENT!
Huu, vreemd?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:21 schreef Mss het volgende:
Okay, er is echt iets raars met een van mijn neons! Lakje heeft gewoon twee verschillende kleuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |