Myst had er eerder Duffe doetjes doen dutjes van gemaakt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:10 schreef MohMi het volgende:
Ik probeer te leren van MystTT-eindbaas.
Idd! Kak >.< Ik ben nog lerendequote:Op donderdag 14 juni 2012 13:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Myst had er eerder Duffe doetjes doen dutjes van gemaakt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
Ik verwacht Suske en Wiske elk moment in dit topic.
EY! NULLEKE!!!! HIERRRRRR!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:25 schreef MohMi het volgende:
Mijn kitten gaat trouwens straks Schanulleke heten!
Of Puca, één van de twee
Puca is makkelijker als ik even naar dr moet schreeuwen omdat ze stout is.
Puni.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:25 schreef MohMi het volgende:
[..]Mijn kitten gaat trouwens straks Schanulleke heten!
Of Puca, één van de twee
puca?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:25 schreef MohMi het volgende:
[..]Mijn kitten gaat trouwens straks Schanulleke heten!
Of Puca, één van de twee
Fucking goed feestje!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:29 schreef Skv het volgende:
Nice, als je op puni zoekt op google is dit de eerste hit!
[ afbeelding ]
Mijn dochter gaat later wel Flamuschka hetenquote:
Ze is er nog niet, tweede weekend van juli pas dus ben benieuwd hoe dat zal gaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
Wat vindt die domme kat van je kitten?
Wel als ze lastig isquote:
Doe haar ee riempje om, dat is veel naarder.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn dochter gaat later wel Flamuschka hetenEn een zoon krijgt de edele naam Falussius
[..]
Ze is er nog niet, tweede weekend van juli pas dus ben benieuwd hoe dat zal gaan
[..]
Wel als ze lastig isEerst natmaken met de plantenspuit en dan die 220
Geef mij de wodka, Flamuschka en laat ons alleen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef MohMi het volgende:
Mijn dochter gaat later wel Flamuschka hetenEn een zoon krijgt de edele naam Falussius
DP?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
Morgen een fijne meeting van twee uur met oa BBQ-man en een klant van ons die deze week nogal bijzonder heeft lopen sjansenIk voel me Skv
![]()
Neequote:
Jij hosselaar jij!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
Morgen een fijne meeting van twee uur met oa BBQ-man en een klant van ons die deze week nogal bijzonder heeft lopen sjansenIk voel me Skv
![]()
De meeste hier kunnen ook niet zeggen dat ze prins heerlijk op de bank liggen te slapen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef muhahaha het volgende:
Goffedomme ik lag gewoon prinsheerlijk te slapen op de bank ja, ik was om kwart over 6 al wakker, dat kan ik van de meeste hier niet zeggen
How you doin'?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
NeeDie klant is ook echt niet goodlooking ofzo
Ik heb wel sjans maar het is nog niet gelukt omdat van knappe mannen te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |