abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112874935
Zwangerschap & geboorte

12 juni: adesse
26 juni: KatyM (jongetje)
30 juni: clauwheee (meisje)

04 juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
13 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
11 november: Spees_Eend
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie

06 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: becky27

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel
papillion

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_112874983
Gefeliciteerd logician! *O*

Zo eerste babywasje zit er in. Heb de wasjes maar onderverdeeld in, roze, donkerder roze en wit :')
Vandaag maar s adressen voor.de geboortekaartjes bij elkaar gaan zoeken.

Gerbera :*

*O* voor het hartje van as!
pi_112875001
Logician gefeliciteerd en welkom *O* .. volgens mij is het bij jou best snel gegaan toch? Fijn hoor!

As een knipperend hartje *O*
pi_112875039
Leuk Son baby wasjes. Enne krijgt je een meid....:D
pi_112875065
En das te zien ook _O-
pi_112875077
Leuk toch. ik zou ook helemaal los gaan.
pi_112875174
Ik denk dat ik dat na morgen ook ga doen als we duidelijk kunnen zien wat het wordt
Kheb nog heulemaal nie zoveel :o
Al hebben 2 vriendinnen me wel al een paar dozen kleding in het vooruitzicht gesteld van hun eigen kids. Maja, je wilt ook lekker je eigen dingetjes O+
pi_112875267
Ik had tot februari ook niet veel *lol*
Dacht dat t nu wel meeviel :') (vergeleken met vorige keer) maar tis geloof.nog.erger. Toen had k nog spul in 68 :') nu bijna niet...
pi_112875709
Logi! *O*
Zijn wij samen zwanger, gezellig :D
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2012 @ 09:55:22 #10
309370 Nanadu
pi_112876204
Logician gefeliciteerd *O* *O*

Geberaatje het is jou ook echt niet gegund deze zwangerschap :*

Ik merk dat alles van de afgelopen dagen toch meer impact op mij heeft gemaakt dan ik dacht. Ik ben echt ontzettend moe en kan wel de hele dag door slapen. Daarnaast ben ik er echt de hele dag door mee bezig (ook 's nachts) of ik de baby wel voel. Vanochtend was ik vroeg uit bed, omdat mijn dochter vroeg naar het kinderdagverblijf ging, vervolgens ben ik een beetje gaan opruimen in huis en was opvouwen. Ineens was het 9.30 en ik bedacht mij dat ik de baby niet meer had gevoeld sinds ik vanochtend uit bed kwam om 7.00. Ik ging rustig zitten op de bank en nog voelde ik geen beweging. Uiteindelijk toen ik op bed was gaan liggen voelde ik na 10 minuten de baby weer schoppen. Ondertussen was ik natuurlijk al helemaal gestresst :X Ik ben nu in afwachting tot ze straks langs komen voor een hartfilmpje.
pi_112876220
Logi gefeliciteerd, dat heb je snel gedaan!

Sterkte alle dames die het even moeilijk hebben en dat zijn er nogal wat volgens mij :*

Ik zag wat prachtige foto's langskomen van verse babytjes O+

Ik heb de babywasjes nog niet gedaan :X inmiddels wel al wat van mijn to-do-list gedaan hoor.. de klossen opgehaald, proefdrukje voor geboortekaartje, adressen nog even checken, afspraak gemaakt voor zwangerschapsmassage... :) heb het rijk vandaag weer helemaal alleen dus kan weer flink wat doen en net gestoomd aan de kruidenthee, nu nog even relaxen.
pi_112876229
Oww Nanadu wat rot die onzekerheid nu. Voel je vooral niet geremd om iemand te bellen als je het gewoon niet vertrouwt hoor! Je hebt alle reden om te bellen denk ik.
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:00:39 #13
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112876325
Bedankt iedereen, zo fijn om het te kunnen opschrijven en tegelijkertijd zo onwerkelijk. Ik ben nu telkens bang als ik moet plassen :@ :*

Freecel Mereltje: samen als oud gedienden O+ *O*

Twinkle: Ja 1e ronde, ik had verwacht dat het veel langer zou duren, maar had wel meteen het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Alleen ben wel wat angstig omdat het zo vroeg is en het 2jr geleden eens mis is gegaan..
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112876326
Nanadu logisch dat het zo door je hoofd spookt. Als je het niet vertrouwd bellen hoor.
pi_112876334
Geberaatje balen joh van die blaasontsteking! Het slechte slapen helpt ook niet mee.

Logi gefeliciteerd!

Hier een rustige nacht gehad. Zoontje was weer zo vroeg wakker, maar ik ben lekker blijven liggen. Wat scheelt dat zeg als je iets langer kan slapen. Kan er mentaal weer tegen aan. Zo even wat shoppen om uit te kunnen delen op kdv en vanmiddag naar verloskundige.
pi_112876387
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 09:32 schreef freecell het volgende:
Logi! *O*
Zijn wij samen zwanger, gezellig :D
Waaaat?! Heb ik weer gemist??!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_112876396
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:00 schreef Logician78 het volgende:
Bedankt iedereen, zo fijn om het te kunnen opschrijven en tegelijkertijd zo onwerkelijk. Ik ben nu telkens bang als ik moet plassen :@ :*

Freecel Mereltje: samen als oud gedienden O+ *O*

Twinkle: Ja 1e ronde, ik had verwacht dat het veel langer zou duren, maar had wel meteen het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Alleen ben wel wat angstig omdat het zo vroeg is en het 2jr geleden eens mis is gegaan..
Hier ongeveer hetzelfde verhaal dan. Vorig jaar augustus miskraam gehad na een ongeplande zwangerschap. Was toen ongeveer 6/7 weekjes zwanger. Vond het echt de horror.

Met Kerst gestopt met de pil (bewust) en begin februari bleek ik zwanger te zijn :)
En nu gaat alles goed! Alweer 20 weken.

Maar die onzekerheid in het begin is echt te erg ja.

Je had nog geen echo gehad voor een knippertje of wel? :@ .. En qua klachten ook nog niet zoveel last? Hopelijk heb je gauw zekerheid :* .. Probeer er toch positief in te blijven staan want het kan echt!

En nu ik zelf zwanger ben merk ik pas hoeveel vrouwen een miskraam hebben gehad. Het komt goed! :*
pi_112876586
Nanadu, kan me voorstellen dat je zo gespitst bent op de bewegingen en als je dan even niks voelt zit je meteen in de stress. :{ krijg je thuis CTG? Elke dag of alleen maar als je je zorgen maakt?

Dikke :*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112876599
Nanadu :*
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:12:31 #20
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112876637
Logician, gefeliciteerd *O*

Gerbera, ook dat nog... Hou je in de gaten dat je geen weeën krijgt?

Nanadu, ik snap volkomen dat je gestressed bent. Maar fijn dat ze thuis het hartfilmpje kunnen afnemen, scheelt weer wat tripjes naar het ziekenhuis.

Ja Draak, vandaag ben ik 5 jaar mama! Net hebben ze zijn verjaardag op school gevierd en ik mocht erbij zijn. Nu weer thuis lekker emo zijn en herbeleven :')
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:14:17 #21
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112876685
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:03 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Hier ongeveer hetzelfde verhaal dan. Vorig jaar augustus miskraam gehad na een ongeplande zwangerschap. Was toen ongeveer 6/7 weekjes zwanger. Vond het echt de horror.

Met Kerst gestopt met de pil (bewust) en begin februari bleek ik zwanger te zijn :)
En nu gaat alles goed! Alweer 20 weken.

Maar die onzekerheid in het begin is echt te erg ja.

Je had nog geen echo gehad voor een knippertje of wel? :@ .. En qua klachten ook nog niet zoveel last? Hopelijk heb je gauw zekerheid :* .. Probeer er toch positief in te blijven staan want het kan echt!

En nu ik zelf zwanger ben merk ik pas hoeveel vrouwen een miskraam hebben gehad. Het komt goed! :*
Dankje :*

Symptomen: Misselijk, pukkels, last van mijn tepels en elke ochtend om 6am wakker :')

Ik ga vandaag de gyn bellen, de vorige x was ik 4mnd... (blijft lastig op te schrijven) dus idd het maakt het wel heel erg eng, ben zo blij maar ergens durf ik nog niet 100% blij te zijn.

Ik ga denk ik ook pas echt meeposten hier na de echo (uit zelf bescherming) :Y
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:16:17 #22
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112876732
Wow Logician, dat kan ik me voorstellen. 4 maanden op weg is niet niks ;(
Neem lekker je tijd, we zien je wel weer verschijnen zodra je er aan toe bent.
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:19:21 #23
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112876811
Dames, wat zijn we toch bevoorrecht met z'n allen!
Het moederschap is zoiets ongelooflijks. Met alle ups en downs die erbij horen, het blijft zoiets verschrikkelijk moois om een kind, jouw kind te mogen krijgen en dat op te voeden O+
En dat gaan we allemaal (weer) ervaren straks.... ik kan niet wachten!!
pi_112876948
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:16 schreef Kersjes het volgende:
Wow Logician, dat kan ik me voorstellen. 4 maanden op weg is niet niks ;(
Neem lekker je tijd, we zien je wel weer verschijnen zodra je er aan toe bent.
Nou wat je zegt Kersjes :Y
pi_112877027
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:14 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Dankje :*

Symptomen: Misselijk, pukkels, last van mijn tepels en elke ochtend om 6am wakker :')

Ik ga vandaag de gyn bellen, de vorige x was ik 4mnd... (blijft lastig op te schrijven) dus idd het maakt het wel heel erg eng, ben zo blij maar ergens durf ik nog niet 100% blij te zijn.

Ik ga denk ik ook pas echt meeposten hier na de echo (uit zelf bescherming) :Y
Logician, ook hier nog eens gefeliciteerd! *O*

Die 'angst' is herkenbaar. Hier de eerste keer na 8 weken een miskraam gehad. Al heb ik dat snel kunnen accepteren en ben ik verder kunnen gaan, je merkt dat het idd wel een impact heeft (je bent toch een stuk 'voorzichtiger' daarna, ik heb vrij lang niet heel blij durven zijn).

Slikte je de vorige keer niet nog steeds de pil of zoiets? Want dat kan natuurlijk een behoorlijke invloed hebben gehad, da's misschien een geruststelling voor nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')