Waaaat?! Heb ik weer gemist??!quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:32 schreef freecell het volgende:
Logi!
Zijn wij samen zwanger, gezellig
Hier ongeveer hetzelfde verhaal dan. Vorig jaar augustus miskraam gehad na een ongeplande zwangerschap. Was toen ongeveer 6/7 weekjes zwanger. Vond het echt de horror.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:00 schreef Logician78 het volgende:
Bedankt iedereen, zo fijn om het te kunnen opschrijven en tegelijkertijd zo onwerkelijk. Ik ben nu telkens bang als ik moet plassen![]()
Freecel Mereltje: samen als oud gedienden![]()
Twinkle: Ja 1e ronde, ik had verwacht dat het veel langer zou duren, maar had wel meteen het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Alleen ben wel wat angstig omdat het zo vroeg is en het 2jr geleden eens mis is gegaan..
Dankjequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:03 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde verhaal dan. Vorig jaar augustus miskraam gehad na een ongeplande zwangerschap. Was toen ongeveer 6/7 weekjes zwanger. Vond het echt de horror.
Met Kerst gestopt met de pil (bewust) en begin februari bleek ik zwanger te zijn![]()
En nu gaat alles goed! Alweer 20 weken.
Maar die onzekerheid in het begin is echt te erg ja.
Je had nog geen echo gehad voor een knippertje of wel?.. En qua klachten ook nog niet zoveel last? Hopelijk heb je gauw zekerheid
.. Probeer er toch positief in te blijven staan want het kan echt!
En nu ik zelf zwanger ben merk ik pas hoeveel vrouwen een miskraam hebben gehad. Het komt goed!
Nou wat je zegt Kersjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:16 schreef Kersjes het volgende:
Wow Logician, dat kan ik me voorstellen. 4 maanden op weg is niet niks![]()
Neem lekker je tijd, we zien je wel weer verschijnen zodra je er aan toe bent.
Logician, ook hier nog eens gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:14 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Dankje![]()
Symptomen: Misselijk, pukkels, last van mijn tepels en elke ochtend om 6am wakker
Ik ga vandaag de gyn bellen, de vorige x was ik 4mnd... (blijft lastig op te schrijven) dus idd het maakt het wel heel erg eng, ben zo blij maar ergens durf ik nog niet 100% blij te zijn.
Ik ga denk ik ook pas echt meeposten hier na de echo (uit zelf bescherming)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |