Als je nou wat beter je best had gedaan, dan had je nu ook chillmode iets anders kunnen doenquote:
Viel me ook al op dat scheikunde ten opzichte van andere vakken niet bepaald hoog isquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:04 schreef Renn het volgende:
Godver, door het ' volle punten geven' voor 3 vragen bij scheikunde is de norm laag uitgevallen... m'n 9 op scheikunde schiet er hierdoor waarschijnlijk bij in
.. seriously? Jij hebt geen idee van wat ik wel en niet heb gedaan, dus mond houden. Daarnaast was diequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als je nou wat beter je best had gedaan, dan had je nu ook chillmode iets anders kunnen doen
Doe niet zo gepikeerd joh waus, ik maak toch ook maar een grapje.quote:
Gooood morning Etsuquote:
Klinkt voor mij niet als een grapje. Misschien moet je bedenken dat 1. intonatie op het internet nauwelijks te zien is en 2. dat in je eigen hoofd anders kan klinken. Daarnaast is het ook alles behalve een leuk grapje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Doe niet zo gepikeerd joh waus, ik maak toch ook maar een grapje.
Ik twijfel of ik wel überhaupt 7 punten voor samenvatting hebquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:20 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Gooood morning EtsuN-norm NL gezien? (A) Je gaat het denk wel halen, jongen
Je had zonder n-norm, dacht je, een 4?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik wel überhaupt 7 punten voor samenvatting heb
Mja ik wacht af xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |