Als je nou wat beter je best had gedaan, dan had je nu ook chillmode iets anders kunnen doenquote:
Viel me ook al op dat scheikunde ten opzichte van andere vakken niet bepaald hoog isquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:04 schreef Renn het volgende:
Godver, door het ' volle punten geven' voor 3 vragen bij scheikunde is de norm laag uitgevallen... m'n 9 op scheikunde schiet er hierdoor waarschijnlijk bij in
.. seriously? Jij hebt geen idee van wat ik wel en niet heb gedaan, dus mond houden. Daarnaast was diequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als je nou wat beter je best had gedaan, dan had je nu ook chillmode iets anders kunnen doen
Doe niet zo gepikeerd joh waus, ik maak toch ook maar een grapje.quote:
Gooood morning Etsuquote:
Klinkt voor mij niet als een grapje. Misschien moet je bedenken dat 1. intonatie op het internet nauwelijks te zien is en 2. dat in je eigen hoofd anders kan klinken. Daarnaast is het ook alles behalve een leuk grapje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Doe niet zo gepikeerd joh waus, ik maak toch ook maar een grapje.
Ik twijfel of ik wel überhaupt 7 punten voor samenvatting hebquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:20 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Gooood morning EtsuN-norm NL gezien? (A) Je gaat het denk wel halen, jongen
Je had zonder n-norm, dacht je, een 4?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik wel überhaupt 7 punten voor samenvatting heb
Mja ik wacht af xd
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:19 schreef reinbertio het volgende:
Die norm van vwo Frans verbaast me: 1,5!!!
En Latijn dan maar 1,0 de naaiers
Jep, maar straks hebben we iets over t hoofd gezienquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:22 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Je had zonder n-norm, dacht je, een 4?
19 punten nodig voor een 4,4
Welke game speel je?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:28 schreef FokNederland het volgende:
Kom op zeg jullie zijn echt erg bezig, wacht gewoon af. Speculeren heeft echt geen zin nu hoor.
Idem met Fifa, nice. Wel fijn als je je niet druk hoeft te maken hèquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:31 schreef FokNederland het volgende:
[..]
GTA IV en een beetje Fifa'en (is dat een werkwoord). Niet heel interessant dus, jij?
Moeders hequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:31 schreef Lutte het volgende:
Duits![]()
M'n moeder stresst hem helemaal, ze vindt me te rustig
Zeker, wel beetje spanning, maar wel redelijk relaxed zo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Idem met Fifa, nice. Wel fijn als je je niet druk hoeft te maken hè
Ik werd om half 7 wakkerquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:41 schreef M-arijnn het volgende:
Had m'n wekker om half 12 gezet maar al om 10 uur wakkerNiet zozeer door de spanning (die normeringen <3) maar eerder doordat ik honger heb
Ik ook, best wel vaak zo vroeg in de vakantie, maar dan slaap je toch weer verder?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:42 schreef Bangarang het volgende:
Wiskunde B 1,5![]()
![]()
Dat was het enige examen dat ik heb gemaakt maar als dit het moeilijkste was is er echt sprake diploma-inflatie. Landelijk gemiddelde voor CE is ook gestegen dit jaar.
ja nogal D: ik val moeilijk in slaap en ik wordt te vroeg wakkerquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:43 schreef M-arijnn het volgende:
[..]
Haha dan moet je vast wel balen xD
Jawel maar dan wordt ik daarna weer een paar x wakkerquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:43 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Ik ook, best wel vaak zo vroeg in de vakantie, maar dan slaap je toch weer verder?![]()
Vervolgens wordt ik om 8 uur wakker, of 10 uur, maar voor 11 uur ga ik er normaal gesproken niet uit.
Word ik. Ook in de vakantiequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:43 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Ik ook, best wel vaak zo vroeg in de vakantie, maar dan slaap je toch weer verder?![]()
Vervolgens wordt ik om 8 uur wakker, of 10 uur, maar voor 11 uur ga ik er normaal gesproken niet uit.
Niet te geloven ditquote:
Wekker gezet of kon je niet slapen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik lag om 4 uur erin, ietsje voor 8 wakker
ben brak nu
Ik tussen 14:30 en 15:30. Kvind het wel fijn dat ze gewoon iedereen bellen elke mentor de klas in het uur, op alfabetische volgorde.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:47 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hoelaat worden jullie trwns gebeld? Bij ons beginnen ze om 15.00 met de gezakten en daarna meteen de geslaagden Ö Dus de tijd dat je gebeld wordt geeft niet veel aan D:
Kon niet slapen. Van de spanning. Toen ging ik hele tijd met 1 oog kijken naar de wekker tot het 08:00 was.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:47 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wekker gezet of kon je niet slapen?
Hoelaat worden jullie trwns gebeld? Bij ons beginnen ze om 15.00 met de gezakten en daarna meteen de geslaagden Ö Dus de tijd dat je gebeld wordt geeft niet veel aan D:
Ja vind ik ook. Plus wij hebben maar 2 vwo klassen, 50 leerlingen in totaal gok ik, dus dat zal redelijk snel gaan. Al bellen er maar 2 personenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:48 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Ik tussen 14:30 en 15:30. Kvind het wel fijn dat ze gewoon iedereen bellen elke mentor de klas in het uur, op alfabetische volgorde.
Zijn de normeringen gunstig genoeg voor je etsu ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kon niet slapen. Van de spanning. Toen ging ik hele tijd met 1 oog kijken naar de wekker tot het 08:00 was.
Aawwquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kon niet slapen. Van de spanning. Toen ging ik hele tijd met 1 oog kijken naar de wekker tot het 08:00 was.
ja hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:49 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Zijn de normeringen gunstig genoeg voor je etsu ?
Ja, dat je allemaal grammaticale fouten heb gemaakt in je NL samenvattingquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:50 schreef M-arijnn het volgende:
Hoor het tussen 13:00-14:00 maar ben eigenlijk 99% zeker van slagen of er moet iets heel ergs zijn gebeurt
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:51 schreef Etsu het volgende:
12-14 word ik door mn mentor gewhatsappt/gesmst.
omdat ik heb gevraagd dat niet te doen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]waarom wordt je niet gewoon gebeld?
Puike comeback.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:51 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Ja, dat je allemaal grammaticale fouten heb gemaakt in je NL samenvatting
Ditquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:51 schreef Etsu het volgende:
12-14 word ik door mn mentor gewhatsappt/gesmst.
Wij mochten kiezen tussen huisnummer en mobieltje, vond ik al erg gul.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat ik heb gevraagd dat niet te doen.
Bij ons kwam er een brief met je wordt gebeld op huisnummer. Als je ergens anders bereikbaar bent, mail me even voor woensdag middag:Pquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij mochten kiezen tussen huisnummer en mobieltje, vond ik al erg gul.
Misschien het feit dat wij dat niet weten. Dan zijn onze reacties niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:54 schreef Etsu het volgende:
misschien heeft het te maken met het feit dat er wat aan m'n oren mankeert.
Ik weet niet wat mijn eerste woorden zullen zijnquote:
Iets met meteen conclusie trekken ipv vragen waarom.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:54 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Misschien het feit dat wij dat niet weten. Dan zijn onze reacties niet meer dan normaal.
Ik ook nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:55 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mijn eerste woorden zullen zijnIk ga iig niet overdreven gillen van blijdschap etc.
Wij hebben ook een mail, maar op de schoolmail, voor dat opgestart is ben ik al gebeld dus laat maarquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:54 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Bij ons kwam er een brief met je wordt gebeld op huisnummer. Als je ergens anders bereikbaar bent, mail me even voor woensdag middag:P
Ok waarom?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iets met meteen conclusie trekken ipv vragen waarom.
Nice.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:56 schreef Paxcon het volgende:
Bij ons bestaat het vermoeden dat de mentor langs iedereens huis rijdt om het nieuws te gevenDeed ze vorige twee jaren wel (11 leerlingen nu).
Owh wij mailen gewoon met onze normale emails naar de schoolmailen van leraren e.d.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij hebben ook een mail, maar op de schoolmail, voor dat opgestart is ben ik al gebeld dus laat maarMerk het vanzelf
Ik ook niet.. Denk alleen janken mocht ik toch gezakt zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:55 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mijn eerste woorden zullen zijnIk ga iig niet overdreven gillen van blijdschap etc.
De kans zit erin.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:57 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Wie denkt dat hij moet herkansen?
In wat voor gehucht woon jij dan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:56 schreef Paxcon het volgende:
Bij ons bestaat het vermoeden dat de mentor langs iedereens huis rijdt om het nieuws te gevenDeed ze vorige twee jaren wel (11 leerlingen nu).
Dat is wel vet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:56 schreef Paxcon het volgende:
Ik. Gezakt of geslaagd, ik ga denk ik sowieso herkansenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:57 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Wie denkt dat hij moet herkansen?
Doe ik ook, maar ze mailen terug naar je magister of schoolmailquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Owh wij mailen gewoon met onze normale emails naar de schoolmailen van leraren e.d.Werkt prima
In de op een na grootste plaats in Groningen. Maar er staat hier nog een andere school en die hebben wel 4 6vwo-klassen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In wat voor gehucht woon jij dan.
Lol, wtfquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op een na grootste plaats in Groningen. Maar er staat hier nog een andere school en die hebben wel 4 6vwo-klassen.
Echt? Bij ons niet. Ze mailen gerust terug naar je hotmail/gmail wat je ook hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar ze mailen terug naar je magister of schoolmailRegeltjes he
Mijn mentor wil eerst de zakkers/herkansers bellen. Dus als ik niet te vroeg wordt gebeld weet ik dat ik ben geslaagd. En anders moet ik denk ik M&O/Frans herkansen, wat een pokkenexamens zeg.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:57 schreef Paxcon het volgende:
Haha ja op zich wel, maar er is totaal geen zekerheid. Ik heb geen idee of er misschien wel gebeld wordt, en vanaf hoe laat je dan veilig bent enzoBeetje chaos.
Wij hebben ruim honderd man op vwo maar ook zulke mentorklassenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In wat voor gehucht woon jij dan.
Je mag maar een vak herkansen....quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:00 schreef Paxcon het volgende:
En engels en geschiedenis heb je voldoende herkanst?
nee, engels laten staan, ges opgekrikt naar een 6.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:00 schreef Paxcon het volgende:
En engels en geschiedenis heb je voldoende herkanst?
Ze willen van die vreemde adressen met cijfers, namen, laag streepje of koppelteken, tjuh,@hotmail/gmail/home alles af. Ging te vaak foutquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Echt? Bij ons niet. Ze mailen gerust terug naar je hotmail/gmail wat je ook hebt.Coördinator ook. Zulke regels zijn er bij ons niet. Wat heb jij voor idiote school
Owh haha die hebben wij nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze willen van die vreemde adressen met cijfers, namen, laag streepje of koppelteken, tjuh,@hotmail/gmail/home alles af. Ging te vaak fout
Je komt van het vmbo af en dan havo en twee jaar vwo in één jaar?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:59 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar werd ik wel thuis gebeld, m'n moeder nam op, toen was het zoiets van:
Mentor: Hoi!
Moeder: Hoi! Even op speaker zetten hoor, moment.
Mentor: Ik heb niet zo goed nieuws.
Ik: HERKANSING? -schreeuwt-
Mentor: Je hebt vier vijven, dus je bent gezakt.
Ik: Kut. Welke vakken?
Mentor: Nederlands, Engels, geschiedenis en economie allemaal een 5
Ik: geschiedenis...?
Mentor: Ja, kom maar straks naar school om je in te schrijven voor de herkansing. Erg jammer hoor, maar ik ben trots op je dat je alsnog geprobeerd hebt (2 jaar vwo in 1 jaar, kom van vmbo blablah)
Ik: Ok, is goed, tot zo.
*opgehangen*
Achteraf gezien best... Droog.
Nee, vmbo, toen 2 jaar havo in 1, toen 2 jaar vwo in 1 (2x) en ik ben 19. Mooie leeftijd toch.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je komt van het vmbo af en dan havo en twee jaar vwo in één jaar?
Hier zit ook een jongen op school die van het vmbo komt, ik was zestien hij 21, dat zijn dan je klasgenoten
Ga film kijken? Ik heb net even lekker Wrath of Titans gedownloadt. Wachten tot moeder terug komt met de boodschappen (koelkast is praktisch leegquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:03 schreef jantjevertonghen het volgende:
Pfff stress.. Tijd gaat sloom en echt geen zak te doen nu
Voor Latijn hebben we dat ook gedaan, maar dat mens kon het anders nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Owh haha die hebben wij niet. Wij hebben redelijk simpele email adressen. Plus dat meeste leraren de klas gewoon in groepmail hebben staan. In 1 klik iedereen bereikt
Ik ken mensen die tot morgen moeten wachten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:04 schreef FokNederland het volgende:
Je hebt pas pech als je tot vanavond moet wachten.
Ik heb magister nooit gebruikt voor email dus geen ervaring meequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor Latijn hebben we dat ook gedaan, maar dat mens kon het anders niet
Magister is wel handig, dan kun je als docent bijvoorbeeld aanklikken: alle leerlingen van die en die docent, alle docenten die *leerling* lesgeven, een mentorklas, alle leerlingen met een vak. Echt heel handig
Zekerquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, vmbo, toen 2 jaar havo in 1, toen 2 jaar vwo in 1 (2x) en ik ben 19. Mooie leeftijd toch.
Dat laatste klonk niet zo lekker.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:05 schreef Paxcon het volgende:
Ik hoop echt dat m'n moeder niet thuis is vanmiddag want daar kan ik echt niet tegen.
broer, zus en vader zijn er sowieso niet. Ik wil alleen de uitslag in ontvangst nemen, zeker als ze langskomt.
Ik heb de huistelefoon gepakt en straks gewoon lekker deur dichtquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:05 schreef Paxcon het volgende:
Ik hoop echt dat m'n moeder niet thuis is vanmiddag want daar kan ik echt niet tegen.
broer, zus en vader zijn er sowieso niet. Ik wil alleen de uitslag in ontvangst nemen, zeker als ze langskomt.
Ik pleur 'm maar gelijk op speaker, als ons mam gaat proberen mee te luisteren als ik hem aan m'n oor heb hoor ik het zelf niet meer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:05 schreef Paxcon het volgende:
Jij ook Jantje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:07 schreef jantjevertonghen het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaah stressss haha succes iedereen..
Nee, klopt niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:06 schreef Robinioz het volgende:
Kan iemand met SK mij helpen? Ik hoorde iemand zeggen dat er 3 vragen bij SK sowieso goedgerekend waren... Kan alleen vraag 12 vinden, klopt het dat er nog 2 zijn? En zo ja, welke?
Iedereen loopt elkaar maar succes te wensen en ik denk dan echt: waarmee? De deur open doen? Groene knopje van de telefoon indrukken? Het werk is al gedaan, nou is het gewoon wachten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:07 schreef jantjevertonghen het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaah stressss haha succes iedereen..
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:09 schreef FokNederland het volgende:
Nog 2,5 uur, en dan 1,5 uur wachten.
Met geen hartverzaking krijgen wanneer de telefoon gaat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iedereen loopt elkaar maar succes te wensen en ik denk dan echt: waarmee? De deur open doen? Groene knopje van de telefoon indrukken? Het werk is al gedaan, nou is het gewoon wachten.
Daar wens ik je sterkte meequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:09 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Met geen hartverzaking krijgen wanneer de telefoon gaat.
Zou wel de norm verklarenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:11 schreef Robinioz het volgende:
[..]
Ah oke, was ook te mooi voor woorden geweest
Wij kregen er van de week nog netjes een brief overquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:12 schreef Paxcon het volgende:
Ik neem ook de telefoon maar mee naar boven, ookal heb ik geen idee of we überhaupt gebeld worden. Een klasgenote heeft onze mentor er nog over gemaild maar nog geen reactie gehad over van hoe en wat..
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:17 schreef jantjevertonghen het volgende:
Lutte wat kan jij zeiken zeg pfff.. Als je je al drukmaakt als ik iemand succes wens.. Dan krijg jij later een slecht huwelijk vermoed ik
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:17 schreef jantjevertonghen het volgende:
Lutte wat kan jij zeiken zeg pfff.. Als je je al drukmaakt als ik iemand succes wens.. Dan krijg jij later een slecht huwelijk vermoed ik
Afvragen waarom je 5 tienden cadeau krijgt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:12 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Waarom is de n-term voor Frans (vwo) zo hoog? Is hij echt zó slecht gemaakt?
Dikke edit hier.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Afvragen waarom je 5 tienden cadeau krijgt.Wees er blij mee.
Lekker duidelijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:22 schreef Paxcon het volgende:
Ik lees nu in een mail dat we z.s.m. na 15.00 gebeld worden, maar dat het door onvoorziene gebeurtenissen ook eerder of later kan zijn
Tsja.
Bellen ze sowieso of niet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:24 schreef Polyfemos het volgende:
Nog 36 minuten, dan weet ik of ik wel of niet geslaagd ben. Maar mijn achternaam zit best ver in het alfabet dus je weet maar nooit, maar met deze normeringen ziet het er wel rooskleurig uit.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:25 schreef Paxcon het volgende:
Waarom bellen ze trouwens niet om 9.00 ofzoZe hebben de punten al + normering = cijfer = klaar. Dat kost toch geen 15 - 8 = 7 uur?
Vergaderen over de gezakten/herkansingen. Wij hebben havo/vwo, dus twee vergaderingen want leraren van de havo geven ook op vwo les et cetera.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:25 schreef Paxcon het volgende:
Waarom bellen ze trouwens niet om 9.00 ofzoZe hebben de punten al + normering = cijfer = klaar. Dat kost toch geen 15 - 8 = 7 uur?
waarom zouden ze moeten vergaderen.. laat de leerlingen lekker zelf bepalen denk ik dan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vergaderen over de gezakten/herkansingen. Wij hebben havo/vwo, dus twee vergaderingen want leraren van de havo geven ook op vwo les et cetera.
Nja ik vind het ook onzinquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom zouden ze moeten vergaderen.. laat de leerlingen lekker zelf bepalen denk ik dan.
Hahahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:30 schreef Paxcon het volgende:
Oh update (): Een klasgenote had gister iemand van de receptie aan de kassa in de plaatselijke supermarkt en zij wist te bevestigen dat het na 15.00 gebeurt.
Nee, alleen als je gezakt ben en de uitslag staat op de site om 12:00quote:
Ik ben zelf ook een V'tjequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:31 schreef Lutte het volgende:
Nog zoiets, ze bellen eerst de gezakten en mensen met een her, dan op alfabet. En dat per mentorklas dan.
Achternaam van vriendin met de B (sowieso geslaagd), achternaam vrienden met een V (nog spannend). Als de eerste gebeld is weet de tweede dat ze geslaagd is
En wat als je her hebt?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:33 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Nee, alleen als je gezakt ben en de uitslag staat op de site om 12:00
[..]
Ik ben zelf ook een V'tje
Ik ben een G'tje, precies goed. Niet heel laat, maar ook niet te vroeg zodat je bij weinig gezakten de schrik van je leven krijgt omdat de telefoon zo vroeg gaat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:33 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Nee, alleen als je gezakt ben en de uitslag staat op de site om 12:00
[..]
Ik ben zelf ook een V'tje
Al die leraren op Facebook en Twitter: ''Duimend voor alle examenkandiaten''. ''En vandaag komen de uitslagen spannend.''quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Etsu het volgende:
Ze zijn nu al bezig met bellen. Zie op fb dat iemand is geslaagd.
Verschilt toch gewoon per persoon man, alsof elke school op exact hetzelfde moment begint te bellenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Etsu het volgende:
Ze zijn nu al bezig met bellen. Zie op fb dat iemand is geslaagd.
... ik hoop dat je door hebt dat die iemand op mn school zit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:43 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Verschilt toch gewoon per persoon man, alsof elke school op exact hetzelfde moment begint te bellen
Hoeft niet per se, mijn mentor doet dat wel omdat het logisch is om de zakkers als eerst te informeren. De geslaagden kunnen wel wachten.quote:
omgquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bij ons ging het allemaal door elkaar heen. Ook werd niet op naam gebeld.
WTFquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nederlands Roulette ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haha ja zoietsquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:49 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nederlands Roulette ofzo?
Wtf? Wij worden zo gebeld en dan moeten we later op de dag nog naar school komen om de cijferlijsten te ondertekenen. Ik ga er vanuit dat iedereen tegen 3 uur/half 4 al is gebeld.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik werd als laatste nog even gebeldtegen 10 voor 5.
Ja hier ook!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
schattebout, komt er zo'n lijst met geslaagden van 2012?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja hier ook!om te voorkomen dat de persoon "Zaagmans" ofzo niet per definitie als laatste werd gebeld
ik werd als allereerste gebeld
Ik niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:55 schreef Etsu het volgende:
Ik kan hier niet meer tegen, ik wil het NU weten.
f5 f5 f5!quote:
Ah joh, jij kan showenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:00 schreef FokNederland het volgende:
Naar school toe moeten om cijferlijst op te halen
Bij ons zouden ze van 14.00 tot 15.00 bellen gister en dan zou na het laatste belletje de lijst van de geslaagden de lucht in gaan. En we moesten om 16.00 op school zijn. Helaas kwam die lijst pas om 15.35 op de site omdat er zoveel mensen gezakt warenquote:
Bij m'n broer ging er iets fout waardoor ze een uur na uiterlijke tijd nog niemand gebeld hadden, iedereen naar school bellen, grote crisisquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:02 schreef Paxcon het volgende:
M'n zus appte me net dat ze 3 jaar geleden bij haar ook zeiden dat het na 15.00 gebeurde maar dat de mentrix al veel eerder ging bellenZelfde mentor
ik heb nog niks officieels gehoordquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent geslaagd? Dikke gefeliciteerd
Geslaagd?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:10 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Word ik gewhatsappt. Dacht helemaal dat ik gebeld werd.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:11 schreef Polyfemos het volgende:
Geslaagd:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Gefeliciteeeeerd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:11 schreef Polyfemos het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:11 schreef Polyfemos het volgende:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:11 schreef Polyfemos het volgende:
Nee, ik werd gewhatsappt door een vriend van me.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:12 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nee, ik werd gewhatsappt door een vriend van me.Maar mijn mobiel trilt hard dus ik dacht dat ik werd gebeld door mijn mentor.
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:16 schreef Paxcon het volgende:
kijk ik net in de spiegel: zie ik dat er een blokje van m'n beugel los is gegaan![]()
Is dit een voorteken voor een dag met tegenslagen?
Snel! Breek die spiegel, want scherven brengen geluk!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:16 schreef Paxcon het volgende:
kijk ik net in de spiegel: zie ik dat er een blokje van m'n beugel los is gegaan![]()
Is dit een voorteken voor een dag met tegenslagen?
TOP!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:23 schreef Polyfemos het volgende:
Jalalaalalalzo naar school en cijfers inkijken, ben benieuwd
En zeven jaar ongelukquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Snel! Breek die spiegel, want scherven brengen geluk!
OKquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:26 schreef Etsu het volgende:
ik ga mensen neermeppen als ik niet snel het verlossende antwoord krijg
WTFquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jezus, maar 35% van de havo is geslaagd.. op de scholen hier in de stad zijn ze al bloemen aan het kopen voor de gezakte mensen.
trololo.gifquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jezus, maar 35% van de havo is geslaagd.. op de scholen hier in de stad zijn ze al bloemen aan het kopen voor de gezakte mensen.
WTF bron?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Damn, dat is wel dramatisch laag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kreeg van m'n werk een zak snoep, flesje drinken en een kaart uit medelijden dat ik was gezakt vorig jaar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:31 schreef Paxcon het volgende:
wie de fuck zit er nou op bloemen te wachten als je zakt.. opdonderen dan
troll dus, heb de volkskrant hier voor me liggen, pagina 12 linksbovenin staat iets over de OV-jaarkaart voor studenten met daarnaast een fotocollage van VMBO-leerlingen die wachten op de uitslag. Verder niets over HAVO/VWO-kandidaten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lees het ook maar op facebook. Iemand las het in de volkskrant. Blz 12 links bovenin staat het volgens hem.
Sorry als ik jullie laat schrikken terwijl het niet waar is
Die krant is vannacht gedrukt, dan weten hun de normen ook nog niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lees het ook maar op facebook. Iemand las het in de volkskrant. Blz 12 links bovenin staat het volgens hem.
Sorry als ik jullie laat schrikken terwijl het niet waar is
Inderdaad, bier en zulks.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:31 schreef Paxcon het volgende:
wie de fuck zit er nou op bloemen te wachten als je zakt.. opdonderen dan
Ah joh. da's leuk!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:36 schreef Lutte het volgende:
Tas ook ff leeggeruimd, hij moet aan de vlaggenstok van mama, van mij hoeft het niet zo nodigMaar anders lijkt het alsof ik gezakt ben!1!1!!
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:36 schreef Blistering het volgende:
Ik ga geen tas of iets ophangen denk ik, ben er niet trots op om op m'n 20ste nog HAVO te halen
Wat liefquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kreeg van m'n werk een zak snoep, flesje drinken en een kaart uit medelijden dat ik was gezakt vorig jaar.toch een lief gebaar
Mag je best trots op zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:36 schreef Blistering het volgende:
Ik ga geen tas of iets ophangen denk ik, ben er niet trots op om op m'n 20ste nog HAVO te halen
Weet niet, voelt niet echt als een prestatie ofzo. Meer als een noodzakelijk iets om toch HBO te kunnen gaan doenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom niet?je hebt 't toch maar gehaald.
Chanant.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:38 schreef Paxcon het volgende:
Mijn moeder wilde als mijn broer en ik beide slagen twee vlaggen ophangen..
Echt genant
Nou, dat noodzakelijke heb je toch ook maar mooi gedaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Weet niet, voelt niet echt als een prestatie ofzo. Meer als een noodzakelijk iets om toch HBO te kunnen gaan doen
Ik heb er nog vertrouwen inquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:38 schreef ZeeOtter het volgende:
Helemaal nu Nederland ook nog uitgeschakeld is
Dat is waarquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dat noodzakelijke heb je toch ook maar mooi gedaan![]()
Zou wel wat zijn. Op het nippertje door en dat we toch nog ver gaan komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |