welnee een eckte heer brengt jou thuis maar jij was bang dat ik voor je deur ging liggenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:39 schreef MohMi het volgende:
Goeie TT!En nu al missie volbracht! Misschien moet ik de volgende keer met hem mee naar huis lopen, das mss veiliger xD
Bitch moet niet mauwen, ziet eruit alsof hij 12 is maar is het gewoon een grote manquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:39 schreef MohMi het volgende:
Goeie TT!En nu al missie volbracht! Misschien moet ik de volgende keer met hem mee naar huis lopen, das mss veiliger xD
Volgens mij lig je er stiekem nogquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
welnee een eckte heer brengt jou thuis maar jij was bang dat ik voor je deur ging liggen
Ja joh, die was zo zat, geen houden meer aan. Shifto en ik konden hem met zn 2en met moeite de deur uit krijgen, echt dramatisch.quote:
Ja maar ik weet niet of ie een groepje Zuid-marrokaantjes in elkaar mept xDquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch moet niet mauwen, ziet eruit alsof hij 12 is maar is het gewoon een grote man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is nog niet zo erg als een vriend van mij die met een ambulance werd afgevoerd vorig jaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Volgens mij lig je er stiekem nogof het is iemand anders
[..]
Ja joh, die was zo zat, geen houden meer aan. Shifto en ik konden hem met zn 2en met moeite de deur uit krijgen, echt dramatisch.
Ppppfff dat strompel ik zelf nog welquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:42 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
is nog niet zo erg als een vriend van mij die met een ambulance werd afgevoerd vorig jaar
En, hoe waren ze irl? Geef je eerlijke mening maar in mijn dm.quote:
Dat denk jequote:Op donderdag 14 juni 2012 00:42 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
is nog niet zo erg als een vriend van mij die met een ambulance werd afgevoerd vorig jaar
Tof leuk etc kan door de alcohol komen thoquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En, hoe waren ze irl? Geef je eerlijke mening maar in mijn dm.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En, hoe waren ze irl? Geef je eerlijke mening maar in mijn dm.
haha, ik geloof je meteenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat denk jewij vertellen hier nog niet eens de helft. What happens on Zuid, stays on Zuid.
Ze cared about je snap dat danquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:43 schreef MohMi het volgende:
[..]Wat ben je toch een goeie mod
En niet eens aan ons vragen hoe muhahaha is, echt onaardig van je die desinteresse.
/fixedquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tof leuk etc kwam door de alcohol tho![]()
![]()
Ik check zijn zusje nu op facebook (bijkomend voordeel van onze forever friendshipquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:43 schreef MohMi het volgende:
[..]Wat ben je toch een goeie mod
En niet eens aan ons vragen hoe muhahaha is, echt onaardig van je die desinteresse.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik check zijn zusje nu op facebook (bijkomend voordeel van onze forever friendship) en ik kom mss terug op wat ik eerder vanavond zei.
Mijn kant op bro mijn kant opquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zie wel welke kant de goede genen opgegaan zijn
delenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zie wel welke kant de goede genen opgegaan zijn
Stiekem vond ik jullie gewoon niet meer leuk, jwzquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:46 schreef muhahaha het volgende:
waarom svhop je ons eruit en ga je fokken man dit is laag man laag
dan moet je meer zuipen dan word alles leuk zelfs sex met een man (nee dit weet ik zelf niet)quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Stiekem vond ik jullie gewoon niet meer leuk, jwz
joe wuf miequote:Op donderdag 14 juni 2012 00:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Stiekem vond ik jullie gewoon niet meer leuk, jwz
Ja werken morgen hihi werkvolkquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:48 schreef MohMi het volgende:
Ik ga fijn pitten iig, en zet mn wekker een uurtje later.
Shifto en muhahaha; thanks voor het me laten dood lachen ondanks de hoerenkutteringtyfus voetbal
Slaap lekker allemaal
zeg je nu, maar als je meer hebt gezopen komt er zeker heel wat anders uitquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
dan moet je meer zuipen dan word alles leuk zelfs sex met een man (nee dit weet ik zelf niet)
Ja man dat heb ik al ondervondenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:48 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
zeg je nu, maar als je meer hebt gezopen komt er zeker heel wat anders uit
Moeten we proberen johquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
dan moet je meer zuipen dan word alles leuk zelfs sex met een man (nee dit weet ik zelf niet)
quote:
Seks met een manvrouw?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:48 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
zeg je nu, maar als je meer hebt gezopen komt er zeker heel wat anders uit
volgens mij weet je het met muhahaha nooitquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Moeten we proberen joh
[..]![]()
Slaap lekker
[..]
Seks met een manvrouw?
neuh ik dibs alleen vrouwen jeweettoch:Pquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:51 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
volgens mij weet je het met muhahaha nooit..
Bij elke gefaalde poging nam ik een paar slokken, ik weet niks meer van de laatste 15 minuten.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij elke gefaalde poging nam ik een paar slokken, ik weet niks meer van de laatste 15 minuten.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij elke gefaalde poging nam ik een paar slokken, ik weet niks meer van de laatste 15 minuten.
Ik heb me stukgelachen om jou gisteren.quote:
Huurrrr. Wat wassur.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:06 schreef shifto het volgende:
Goedemorgen
Quate van gisteren avond: "Waarom ruikt het hier naar aardappelen? Ik word misselijk."
Hou op, ik word nog steeds misselijk als ik eraan denkquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:06 schreef shifto het volgende:
Goedemorgen
Quate van gisteren avond: "Waarom ruikt het hier naar aardappelen? Ik word misselijk."
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hou op, ik word nog steeds misselijk als ik eraan denk
Mijn arme vleesjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hou op, ik word nog steeds misselijk als ik eraan denk
Die waren echt snel wegquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn arme vleesjesVolgende keer kopen we alleen 11 bakken Celebrations
Wat voor vleesch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kipballekes, gehaktballekes en kipspiesjes. Even opwarmen in de magnetron, minuutje ongeveer. Kwamen we na een half uurtje ofzo achterquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:13 schreef MohMi het volgende:
[..]Mogguh allemaal, lang leve paracetamol.
Geniale posts gister trouwens, net ff terug gelezen xD
Skv; ik ben zwaar teleurgesteld dat je geen boxer-pic hebt
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kipballekes, gehaktballekes en kipspiesjes. Even opwarmen in de magnetron, minuutje ongeveer. Kwamen we na een half uurtje ofzo achterRook lekker man
Wel goed voor de lijn, zo'n chef.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
De luiste chef in the history of mankind
Ik weetquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat ben jij trouwens vroeg wakker voor een niet-werkend mens!Waz met jou!
quote:
Nee, valt mee! Ben wel een half uurtje later begonnen vandaag!quote:
euh,. ok.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:39 schreef Skv het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARA HEEFT NIEUWE LIPPENSTIFT.
Dus je bent niet toevallig al om 5 vrij?quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, valt mee! Ben wel een half uurtje later begonnen vandaag!
Mogguh mensen!
Was het maar zo'n feest!quote:
Aai over je kleine bol is wel oke!quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:39 schreef Skv het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaat echt een succes worden als ik een clam heb gehosselt ooit en dan zoekt ze mn pener en komt ze ondertussen dit tegen.Epische gierbui voor de clam en een meelijdende aai over de bol voor Skv.
jammerquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!
Hoewel mijn laatste afspraak om 17:00 afgelopen moet zijn. En het is met een hoop treinmensen die allemaal naar huis willen rond die tijd.
Wattan, wattan, wattan!?quote:
Tuuuuurlijk wel!quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke zaken zijn niet overtuigend op fok over te brengen
Heb ik weer!quote:
Eet smakelijk alvast!quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:01 schreef SicSicSics het volgende:
Heb ik weer!![]()
Maar ik kan vanavond/ vanmiddag niet naar Utrecht komen nee.Ik moet alweer eten met vrienden, heel naar allemaal!
Lukt echt nog niet, mijn brein is nog dood. Gelukkig ziet de rest van de collega's en de baas er even niet fris uit als ik. Red Bull op kosten van de baas it isquote:
Thx!quote:
Dit geloof ik dan meteen! Zeer overtuigend!quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:02 schreef MohMi het volgende:
Lukt echt nog niet, mijn brein is nog dood.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:02 schreef SicSicSics het volgende:
Thx!Jij ook succes met de cursus. Heb je nog meer terugkomdagen?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:06 schreef MohMi het volgende:
Maar om even heel ongenuanceerd te zijn; SSS en Cue_; neuken jullie?
Bummer!quote:
Wij hebben afgelopen maandag een paar biertjes/ wijntjes in Utrecht gedaan!quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:06 schreef MohMi het volgende:
Maar om even heel ongenuanceerd te zijn; SSS en Cue_; daten jullie?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bummer!
[..]
Wij hebben afgelopen maandag een paar biertjes/ wijntjes in Utrecht gedaan!
Dat zou dan 3 zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:09 schreef MohMi het volgende:
[..]Gezellig!
Mogelijk nog een SC liefde erbij
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zou dan 3 zijn.
Hara en Crutch,
Cue_ en Sicsicsic
Shifto en Muhahaha
Ik geloof er ook niks van dat muhahaha gister netjes naar huis is gegaan. Volgens mij is ie stiekem omgedraait en terug naar shifto gegaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zou dan 3 zijn.
Hara en Crutch,
Cue_ en Sicsicsic
Shifto en Muhahaha
Euhm, hihi. Ik heb expres geen woorden met de R gesproken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:13 schreef MohMi het volgende:
Volgens mij hoorde ik ook iemand fluisteren toen ik shifto vanochtend wakker belde
'Poepseliewoepsie, leg die telefoon weg en kom nog even bij me liggen...' Geen R te bekennen idd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm, hihi. Ik heb expres geen woorden met de R gesproken.
Zo snel al?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:09 schreef MohMi het volgende:
[..]Gezellig!
Mogelijk nog een SC liefde erbij
Alles aan deze SC is snel!quote:
Maar als we dan nog een keer met zijn allen gaan meeten, hebben we dan ook allemaal wat met elkaar!?!quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben niet zo snel hoor![]()
daarbij was het geen date
Zit je hem nou te friendzonen via het topic?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat aan jouw neus ga hangenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Zit je hem nou te friendzonen via het topic?
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat aan jouw neus ga hangen
Het was meer een conclusie dan een vraag, denk ik.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat aan jouw neus ga hangen
Maar het goeie nieuws is wel dat je aan orale skes doet zonder condoom!quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoor SSS niet klagenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Het was meer een conclusie dan een vraag, denk ik.
SSS
Wait, wut?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar het goeie nieuws is wel dat je aan orale skes doet zonder condoom!
Niks van gemerkt!quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:32 schreef MohMi het volgende:
Maar het goeie nieuws is wel dat je aan orale skes doet zonder condoom!
Nee, ik durf niet meer!quote:
Ik las anaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:35 schreef SicSicSics het volgende:
Maar goed! Loop Cue_ (en mij) niet zo te pesten! We hebben gewoon hartstikke gezellig een biertje zitten drinken en vastgesteld dat we geen autist, maar wel kutalto zijn!
Cue_ had een gat in haar trui!VestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtffffffffffffff, Sic en Cue?! En dat nog geheim houden ook?
Hoax
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:35 schreef SicSicSics het volgende:
Maar goed! Loop Cue_ (en mij) niet zo te pesten! We hebben gewoon hartstikke gezellig een biertje zitten drinken en vastgesteld dat we geen autist, maar wel kutalto zijn!
Cue_ had een gat in haar trui!Je hebt gelijk SSS, ik moet mijn ochtendhumeur niet op jullie botvieren. Ik ga op zoek nar een nieuw slachtofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Love is in the air!quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
Hoax![]()
![]()
Alto's.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Als er ooit iets is is dit wel de laatste plek waar ik het zou meldenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
Hoax
Thinking about thinking of you. ♫![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk SSS, ik moet mijn ochtendhumeur niet op jullie botvieren. Ik ga op zoek nar een nieuw slachtoffer![]()
![]()
We hebben weinig geheim gehouden hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
Hoax![]()
![]()
Ja dat ja!quote:![]()
We hebben alles hier gewoon besproken!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:37 schreef MohMi het volgende:
Je hebt gelijk SSS, ik moet mijn ochtendhumeur niet op jullie botvieren. Ik ga op zoek nar een nieuw slachtofferquote:
Dat hield je nog verbazend lang vol!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
Vest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry! Verst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fine, fuck you then!
Dat was hartstikke lief, hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
Dat hield je nog verbazend lang vol!Ik had ook kunnen zeggen...oh nee wacht, dat zou ik dus niet meer doen
![]()
![]()
D'oh!quote:
Ja, dat zei ik!
Fine, fuck you then!
Ik ben verder!quote:
Fine, fuck you then!
Niks, maar ik was het verst!quote:
Niet, voornamelijk!quote:
Fine, fuck you then!
Dan klim jij er toch op?quote:Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Zijn jullie allebei echt alto's?quote:
Nee, ik niet!quote:
Fine, fuck you then!
Ik laat de voordeur open vanavond!quote:
Fine, fuck you then!
??quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]![]()
Vrijdag? Zaterdag? Zondag? TELL ME OMG![]()
je weet al dat ik er niet zal zijn!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik laat de voordeur open vanavond!![]()
Viezig en anders dan ik.quote:
Met lang zwart haar en wijde broeken en bandshirts enzo'n ketting met een portemonnee er aan
en Vans en een eastpak met type-ex.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Viezig en anders dan ik.
Met lang zwart haar en wijde broeken en bandshirts enzo'n ketting met een portemonnee er aan
nee totaal niet dan
![]()
![]()
Ketting met portemonnee inderdaadWas ik vergeten hahahahaha
Zeur toch niet zo over alto's, wij zeuren toch ook niet (vaak) over jouw kakker- en homogewoontes en -gedragquote:![]()
![]()
HAHHAHAHAHAHA KOMT DAT ZIEN, EEN GEFRUSTREERDE ALTO OHOHOEHOHEOEHOEHOEquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeur toch niet zo over alto's, wij zeuren toch ook niet (vaak) over jouw kakker- en homogewoontes en -gedragI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ja.quote:
Kut, dan ben ik toch geen alto!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:06 schreef Skv het volgende:
Viezig en anders dan ik.
Fine, fuck you then!
quote:Als je dan toch terug wilt dissen doe het dan geloofwaardig, meis
Kun je beter beginnen over...bijvoorbeeld...kut, ik kan echt niks bedenken
Ik blijf vergeten hoe awesome ik ben
Oh das trouwens niet helemaal waar, ben wel een hasjroker!Maar niet onder vieze bruggetjes in kleermakerzit, gewoon op de bank, met de beentjes kuis gekruist, een glas Merlot in mijn hand en een ferme krul in mijn snor
![]()
![]()
Dissen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:13 schreef MohMi het volgende:
[..]Als je dan toch terug wilt dissen doe het dan geloofwaardig, meis
Oh das trouwens niet helemaal waar, ben wel een hasjroker!Maar niet onder vieze bruggetjes in kleermakerzit, gewoon op de bank, met de beentjes kuis gekruist, een glas Merlot in mijn hand en een ferme krul in mijn snor
was gewoon even een realisatiemomentje.
![]()
Bedorven clam.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:13 schreef MohMi het volgende:
Kun je beter beginnen over...
![]()
HAHAHAHAH SHIFTO IS EEN LASTPAK HAHAHAHAHAHAquote:I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:13 schreef MohMi het volgende:
You know you want itquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
HAHAHAHAH SHIFTO IS EEN LASTPAK HAHAHAHAHAHA
Ik ben geen kakker. En ik ben ook geen homo. En geen alto.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeur toch niet zo over alto's, wij zeuren toch ook niet (vaak) over jouw kakker- en homogewoontes en -gedrag!
!
je doet me pijn.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
vla pack.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
HAHAHAHAH SHIFTO IS EEN LASTPAK HAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Je bent wel een beetje kak!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben geen kakker. En ik ben ook geen homo. En geen alto.!
!
je doet me pijn.![]()
Heb jij met type-ex en een zwarte stift er ASBAK van gemaakt?quote:
Ik ben vandaag zo hipster als maar kan. Strakke spijkerbroek, sneakertjes, overhemdje open een wit t-shirt er onder.quote:
quote:mnou.quote:
![]()
Nog een uur en dan tafelvoetballen.
Wat de fuck is omhoog met die tyfusbanner?
Ik ben zķ baas op dat ding.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die mannetjes kunnen iig niet kermend van de pijn neerstortenOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
En dat iddquote:Over datum als een malle
Juustem!quote:But it's why we love you!
Zolang je niet loopt te haten op mensen die helaas niet jouw prachtige krullen en onschuldige voorkomen hebben
![]()
![]()
Maar, maar.. dat ding omnomnom't de helft van mijn scherm op.quote:
Ik haat niet, ik probeer uit de tent te lokken. Iedereen hier kent elkaar IRL en ik zit maar wat mee te hannesen en kan me geen beeld vormen bij vierkwart van iedereen hier.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
En dat iddOver datum als een malle
[..]
Juustem!But it's why we love you!
Zolang je niet loopt te haten op mensen die helaas niet jouw prachtige krullen en onschuldige voorkomen hebben
Nieuw scherm kopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:26 schreef Skv het volgende:
Maar, maar.. dat ding omnomnom't de helft van mijn scherm op.![]()
![]()
Ik ken niet iedereenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik probeer uit de tent te lokken. Iedereen hier kent elkaar IRL en ik zit maar wat mee te hannesen en kan me geen beeld vormen bij vierkwart van iedereen hier.![]()
![]()
wachtwat. onschuldig? Ik voel me bijna een prinsesjequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
En dat iddOver datum als een malle
[..]
Juustem!But it's why we love you!
Nee, maar je doet ze wel.quote:Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Camorgie?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik probeer uit de tent te lokken. Iedereen hier kent elkaar IRL en ik zit maar wat mee te hannesen en kan me geen beeld vormen bij vierkwart van iedereen hier.Ik ken er ook niet zoveel, hoor
Misschien moeten we een mooie collage maken met pics van al onze foto's
Voeg ik mijn vroegah-foto toe waar ik een lelijk jongetje was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo lach je ook!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:27 schreef Skv het volgende:
[..]
wachtwat. onschuldig? Ik voel me bijna een prinsesje![]()
![]()
![]()
CHILDZONED FOREVER.quote:Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ja.quote:
Fine, fuck you then!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:31 schreef MohMi het volgende:
Ik ken er ook niet zoveel, hoor
Cue_ was de eerste Fok!ster die ik IRL heb gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
Die boxershort van 90 euro doet dit alles weer helemaal teniet, man.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo hipster als maar kan. Strakke spijkerbroek, sneakertjes, overhemdje open een wit t-shirt er onder.![]()
Nee die heb ik niet aan vandaag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:34 schreef twi het volgende:
[..]
Die boxershort van 90 euro doet dit alles weer helemaal teniet, man.Heb nu een felpaars/groene.
Alsnog van 35~45 euro, zie bovenstaand.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet aan vandaag.Heb nu een felpaars/groene.
![]()
http://www.boxers.nl/medi(...)million06-2pfoto.jpgquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
Alsnog van 35~45 euro, zie bovenstaand.
En ik heb mn leipe Happy Socks aangetrokken. ZO baas.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:31 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik ken er ook niet zoveel, hoor
Doe ik mijn oranjegevoel foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Muhahaha was voor mij de eerstequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Cue_ was de eerste Fok!ster die ik IRL heb gezien!Was even spannend, maar zeer geslaagd!
![]()
![]()
Ik ken wel mensen IRL die ook op fok zitten, maar niet andersom eigenlijk. Alleen Hara app ik wel eens mee. Maar dat is puur platonisch.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Muhahaha was voor mij de eersteWas even spannend, maar zeer geslaagd!
Net voor het eerst sinds de BBQ de bijbehorende man gezien. Enizgszins awkward, vooral omdat ik volgens mij een rode wangen kreeg omdat ik schrok![]()
![]()
Godver, waz met mij, het is niet de bedoeling dat ik nu iemand leuk ga vindenDaar heb ik even geen zin in
![]()
![]()
Zomer in de bol?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:37 schreef MohMi het volgende:
Net voor het eerst sinds de BBQ de bijbehorende man gezien. Enizgszins awkward, vooral omdat ik volgens mij een rode wangen kreeg omdat ik schrok![]()
![]()
Godver, waz met mij, het is niet de bedoeling dat ik nu iemand leuk ga vindenDaar heb ik even geen zin in
Ik heb groen:quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:35 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.boxers.nl/medi(...)million06-2pfoto.jpg
En ik heb mn leipe Happy Socks aangetrokken. ZO baas.![]()
![]()
Same here, op het Hara-deel naquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen IRL die ook op fok zitten, maar niet andersom eigenlijk. Alleen Hara app ik wel eens mee. Maar dat is puur platonisch.Maar jullie wonen grotendeels ook allemaal zo idioot ver weg
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:35 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.boxers.nl/medi(...)million06-2pfoto.jpg
En ik heb mn leipe Happy Socks aangetrokken. ZO baas.
quote:
Vergeet het hele DB topicquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Muhahaha was voor mij de eersteWas even spannend, maar zeer geslaagd!
Nu was ik je echt maar aan het plagenquote:Ik vind het ook gezellig om mensen van Fok te ontmoeten hoor, alleen zit met deze user pas een half jaar op Fok en met die vorige user heb ik ooit één keer met een Fokker afgesproken en dat was nou niet bepaald een succes
![]()
![]()
Een gezellige rapedate met éénzijdig een happy ending?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nu was ik je echt maar aan het plagenIk vind het ook gezellig om mensen van Fok te ontmoeten hoor, alleen zit met deze user pas een half jaar op Fok en met die vorige user heb ik ooit één keer met een Fokker afgesproken en dat was nou niet bepaald een succes
Ik spreek juist alleen af om te neuken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
Ik vind het ook gezellig om mensen van Fok te ontmoeten hoor,![]()
![]()
Weet ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nu was ik je echt maar aan het plagenIk vind het ook gezellig om mensen van Fok te ontmoeten hoor, alleen zit met deze user pas een half jaar op Fok en met die vorige user heb ik ooit één keer met een Fokker afgesproken en dat was nou niet bepaald een succes
Tegenwoordig hoeft van mij dat meeten niet echt meer.![]()
![]()
Ik meet alleen met de mensen waarmee ik wil meeten, doe niet aan van die gekke topic meets. Behalve dan het Den Bosch topic maar dat kwam omdat ik die meet regelde
Is geen seks aan te pas gekomen. Ga er niet teveel op in want de user is nog steeds vrij actief op Fok. Maar het is wel ook de reden dat ik hier nooit een pic zal plaatsenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Een gezellige rapedate met éénzijdig een happy ending?![]()
![]()
En die zijn gezellig!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:44 schreef shifto het volgende:
Ik meet alleen met de mensen waarmee ik wil meeten, doe niet aan van die gekke topic meets. Behalve dan het Den Bosch topic maar dat kwam omdat ik die meet regeldeMag binnenkort wel weer
![]()
![]()
Oh ben jij het?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:44 schreef MohMi het volgende:
Is geen seks aan te pas gekomen. Ga er niet teveel op in want de user is nog steeds vrij actief op Fok. Maar het is wel ook de reden dat ik hier nooit een pic zal plaatsen![]()
Meeten?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:44 schreef shifto het volgende:
Ik meet alleen met de mensen waarmee ik wil meeten, doe niet aan van die gekke topic meets. Behalve dan het Den Bosch topic maar dat kwam omdat ik die meet regelde![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
En die zijn gezellig!Mag binnenkort wel weer
Jij zegt steeds dat het geen date was!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:
Je wil me gewoon nietdaarom was het geen date
Fine, fuck you then!
Ik lees net dat er geen seks aan te pas is gekomen. Dan zat ik toch verkeerd, sorry. Je kunt gewoon door onder deze account.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ffffffuuuuuuu, wéér een kloon aanmaken![]()
Dag Moh!quote:
En dan komt er zo meteen opeens een nieuwe user in de SC en dan weet niiiiemand wie het is!
Fine, fuck you then!
Dan kan het ook björn zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dag Moh!
En dan komt er zo meteen opeens een nieuwe user in de SC en dan weet niiiiemand wie het is!![]()
Jij op de 'date' zelf al!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jij zegt steeds dat het geen date was!![]()
![]()
Das potverdikkie fijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik lees net dat er geen seks aan te pas is gekomen. Dan zat ik toch verkeerd, sorry. Je kunt gewoon door onder deze account.
quote:Scherp!
![]()
![]()
Dat zou wel baas zijn!quote:En ervoor ook al geloof ik! Ik wilde alleen gezellig een biertje drinken!quote:Je hebt gelijk.
Fine, fuck you then!
Ik wist hetquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:51 schreef SicSicSics het volgende:
En ervoor ook al geloof ik! Ik wilde alleen gezellig een biertje drinken!Je hebt gelijk.
![]()
![]()
En dit is gewoon lelijke n vals. maar die meisjes.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:53 schreef Skv het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_talent_s02e12.html
Wauw.
Ik heb de SC doodgemaakt.
Ik heb zin om shifto iets in z'n mond te fluisteren.
Ik was gewoon even in overleg! Over opdracht verlenging en uitbreiding.quote:
Fine, fuck you then!
okquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:15 schreef Skv het volgende:
Ik heb zin om shifto iets in z'n mond te fluisteren.
okThinking about thinking of you. ♫![]()
Ik was even bammetjes halen die ik nu aan het oppeuzelen benquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:15 schreef Skv het volgende:
Ik heb zin om shifto iets in z'n mond te fluisteren.nomnomnomn, versch brood met smeerkaas
![]()
![]()
Net even langs de broodzaak gerend. Toch beter dan Burger King, op sommige momenten!![]()
Werken op het station gaat me nog eens om zeep helpen.
Fine, fuck you then!
De Broodzaak is enorm baasquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:41 schreef SicSicSics het volgende:
Net even langs de broodzaak gerend. Toch beter dan Burger King, op sommige momenten!![]()
Werken op het station gaat me nog eens om zeep helpen.zeker wel dat ik daar regelmatig een fijn broodje ga halen
![]()
![]()
Twee keer gewonnen met tafelvoetbal. Nu vier bammetjes oppeuzelen
Juist!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:43 schreef MohMi het volgende:
De Broodzaak is enorm baaszeker wel dat ik daar regelmatig een fijn broodje ga halen
![]()
Ik moet komende dinsdag naar Breda.Das bijna in Belgie verdorie!
Fine, fuck you then!
kk zemmelquote:Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga jij lekker op je crackertje met humus knabbelen.![]()
quote:
Nee die hetequote:Op donderdag 14 juni 2012 12:51 schreef Harajuku. het volgende:
NAAAAAAAAAAACHO CHEEEEEEEEEEEEEEEEEESE
Wel de beste.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:51 schreef Harajuku. het volgende:
NAAAAAAAAAAACHO CHEEEEEEEEEEEEEEEEEESE
Daarna Cool American
wzmetjouquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NACHO CHEESE EN NIET ANDERS GODVERDOMME
Dat spul smaakt naar ongewassen voet.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Uitje, knoflook, gehakt, bonen, mais en Taco kruiden even in een pan. Daarna in een overschaal, Doritos en kaas eroverheen. Paar minuutjes op 100 graden om de kaas te smelten en de Doritos op te warmen.
Honger!
Fine, fuck you then!
haha skv weet hoe ongewassen voeten smaken!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:53 schreef Skv het volgende:
wzmetjou
Dat spul smaakt naar ongewassen voet.
Fine, fuck you then!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:54 schreef SicSicSics het volgende:
Uitje, knoflook, gehakt, bonen, mais en Taco kruiden even in een pan. Daarna in een overschaal, Doritos en kaas eroverheen. Paar minuutjes op 100 graden om de kaas te smelten en de Doritos op te warmen.
Honger!
Ik hoor al wat je gaat maken voor ons op de meet
Damn you!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:54 schreef SicSicSics het volgende:
Honger!
nu heb ik honger
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik hoor al wat je gaat maken voor ons op de meet![]()
![]()
Deal!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:56 schreef shifto het volgende:
Ik hoor al wat je gaat maken voor ons op de meet
Fine, fuck you then!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:03 schreef MohMi het volgende:
Volgens mij is muhahaha officieel bezweken inmiddels
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Waaraan? Een klein katertje? Pffft! Mietje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:03 schreef MohMi het volgende:
Volgens mij is muhahaha officieel bezweken inmiddels
Fine, fuck you then!
Echt hé, shifto en ik waren ook behoorlijk teleurgesteldquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waaraan? Een klein katertje? Pffft! Mietje.Het is goed dat ie verder zo ontzettend grappig was, daardoor is onze liefde voor hem toch gegroeid!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: