welnee een eckte heer brengt jou thuis maar jij was bang dat ik voor je deur ging liggenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:39 schreef MohMi het volgende:
Goeie TT!En nu al missie volbracht! Misschien moet ik de volgende keer met hem mee naar huis lopen, das mss veiliger xD
Bitch moet niet mauwen, ziet eruit alsof hij 12 is maar is het gewoon een grote manquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:39 schreef MohMi het volgende:
Goeie TT!En nu al missie volbracht! Misschien moet ik de volgende keer met hem mee naar huis lopen, das mss veiliger xD
Volgens mij lig je er stiekem nogquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
welnee een eckte heer brengt jou thuis maar jij was bang dat ik voor je deur ging liggen
Ja joh, die was zo zat, geen houden meer aan. Shifto en ik konden hem met zn 2en met moeite de deur uit krijgen, echt dramatisch.quote:
Ja maar ik weet niet of ie een groepje Zuid-marrokaantjes in elkaar mept xDquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch moet niet mauwen, ziet eruit alsof hij 12 is maar is het gewoon een grote man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is nog niet zo erg als een vriend van mij die met een ambulance werd afgevoerd vorig jaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Volgens mij lig je er stiekem nogof het is iemand anders
[..]
Ja joh, die was zo zat, geen houden meer aan. Shifto en ik konden hem met zn 2en met moeite de deur uit krijgen, echt dramatisch.
Ppppfff dat strompel ik zelf nog welquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:42 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
is nog niet zo erg als een vriend van mij die met een ambulance werd afgevoerd vorig jaar
En, hoe waren ze irl? Geef je eerlijke mening maar in mijn dm.quote:
Dat denk jequote:Op donderdag 14 juni 2012 00:42 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
is nog niet zo erg als een vriend van mij die met een ambulance werd afgevoerd vorig jaar
Tof leuk etc kan door de alcohol komen thoquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En, hoe waren ze irl? Geef je eerlijke mening maar in mijn dm.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En, hoe waren ze irl? Geef je eerlijke mening maar in mijn dm.
haha, ik geloof je meteenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat denk jewij vertellen hier nog niet eens de helft. What happens on Zuid, stays on Zuid.
Ze cared about je snap dat danquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:43 schreef MohMi het volgende:
[..]Wat ben je toch een goeie mod
En niet eens aan ons vragen hoe muhahaha is, echt onaardig van je die desinteresse.
/fixedquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tof leuk etc kwam door de alcohol tho![]()
![]()
Ik check zijn zusje nu op facebook (bijkomend voordeel van onze forever friendshipquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:43 schreef MohMi het volgende:
[..]Wat ben je toch een goeie mod
En niet eens aan ons vragen hoe muhahaha is, echt onaardig van je die desinteresse.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik check zijn zusje nu op facebook (bijkomend voordeel van onze forever friendship) en ik kom mss terug op wat ik eerder vanavond zei.
Mijn kant op bro mijn kant opquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zie wel welke kant de goede genen opgegaan zijn
delenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zie wel welke kant de goede genen opgegaan zijn
Stiekem vond ik jullie gewoon niet meer leuk, jwzquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:46 schreef muhahaha het volgende:
waarom svhop je ons eruit en ga je fokken man dit is laag man laag
dan moet je meer zuipen dan word alles leuk zelfs sex met een man (nee dit weet ik zelf niet)quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Stiekem vond ik jullie gewoon niet meer leuk, jwz
joe wuf miequote:Op donderdag 14 juni 2012 00:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Stiekem vond ik jullie gewoon niet meer leuk, jwz
Ja werken morgen hihi werkvolkquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:48 schreef MohMi het volgende:
Ik ga fijn pitten iig, en zet mn wekker een uurtje later.
Shifto en muhahaha; thanks voor het me laten dood lachen ondanks de hoerenkutteringtyfus voetbal
Slaap lekker allemaal
zeg je nu, maar als je meer hebt gezopen komt er zeker heel wat anders uitquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
dan moet je meer zuipen dan word alles leuk zelfs sex met een man (nee dit weet ik zelf niet)
Ja man dat heb ik al ondervondenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:48 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
zeg je nu, maar als je meer hebt gezopen komt er zeker heel wat anders uit
Moeten we proberen johquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
dan moet je meer zuipen dan word alles leuk zelfs sex met een man (nee dit weet ik zelf niet)
quote:
Seks met een manvrouw?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:48 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
zeg je nu, maar als je meer hebt gezopen komt er zeker heel wat anders uit
volgens mij weet je het met muhahaha nooitquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Moeten we proberen joh
[..]![]()
Slaap lekker
[..]
Seks met een manvrouw?
neuh ik dibs alleen vrouwen jeweettoch:Pquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:51 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
volgens mij weet je het met muhahaha nooit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |