625 aantal keren bekekenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit is pas een lekker EK nummer :
niet hatenquote:
Die andere had 176.238 views, maar die moest ik op prive zetten vanwege fittie in de comments.quote:
Dan maar lasser worden?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Klotevak weer niet gehaald, word hier zo ziek van
jonge zet dei adsense aan lekkere geld ontvangen van googlequote:Op donderdag 14 juni 2012 15:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die andere had 176.238 views, maar die moest ik op prive zetten vanwege fittie in de comments.
Allang geregeld jonge alles.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jonge zet dei adsense aan lekkere geld ontvangen van google
quote:Duitse auto's uitgebrand na Nederland - Duitsland
Nederland • Geschreven door Novum op 14-06-2012 @ 18:14
Op een camping in Biddinghuizen zijn woensdagnacht vijf auto's in vlammen opgegaan, waaronder drie Duitse wagens. Mogelijk ging het om een wraakactie na de voor Nederland desastreus verlopen EK-wedstrijd tegen aartsrivaal Duitsland. Dat meldt Omroep Flevoland.
De beheerder van de camping zou op beveiligingscamera's hebben gezien dat een auto het terrein opreed en een aantal mannen uitstapte. Vervolgens gooiden ze een vloeistof over de vijf auto's en staken ze in brand. Waarom de mannen, als het om een wraakactie ging, ook twee Nederlandse wagens in lichterlaaie hebben gezet is niet duidelijk.
Een woordvoerder van de politie zegt verbolgen te zijn over de berichtgeving rondom het incident. "Het is nog helemaal niet duidelijk wat er gebeurd is. We hebben vage beelden waarop een steekvlam te zien is, meer niet." De politie heeft de beheerder gevraagd niets meer over de zaak te zeggen.
Nederland verloor de wedstrijd tegen Duitsland met 2-1. De politie doet verder onderzoek.
Niet dat hij geblesseerd raakte maar wel dat hij verder alleen Willems mee had.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het is de schuld van Van Marwijk dat Pieters geblesseerd raakte en dat hij maar één echte linksback tot zijn beschikking heeft? Schaars is geen verdediger, Boulahrouz is een rechtsback en viel tegen Bayern al door de mand, Bouma is te oud, Büttner heeft naar mijn mening minder potentie dan Willems en Emanuelson heeft twee jaar geleden voor het laatst op linksback gespeeld toen hij werkelijk niets goed deed tegen Hongarije. Is het nou echt zo moeilijk om na te denken voordat je zomaar weer wat roept?
Een van de beste goals ooit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:22 schreef Cliffy het volgende:
Met deze koning erbij was het allemaal goedgekomen
Vond vdw gisteren niet eens zo bizar slecht vooral de eerste helft. Nick, Sold,MauMau fifa vanavond?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:47 schreef SoldMayor het volgende:
Iedereen loopt wel te janken over die LB positie maar volgens mij hebben we meer problemen op de RB positie. Jezus wat is die van der wiel slecht geworden
Meest efficiënte spits van het toernooi tot nu toe danquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gomez heeft 22 seconden de bal gehad en 3 goals gemaakt tot nu toe
nee. gewoon neequote:Op donderdag 14 juni 2012 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch heb ik er nog wel vertrouwen in dat NL door gaat vraag me alleen niet waarom
Serious?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Portugal is zo matig dat kun je winnen en ze hoeven er maar 2 te scoren
nee daar win je niet vanquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Portugal is zo matig dat kun je winnen en ze hoeven er maar 2 te scoren
Ik vind het veel leuker om met jou over voetbal te praten dan de voetbalfans hierquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:14 schreef Rossdale het volgende:
Denk ik wel mich, maar de Denen winnen gewoon van duitsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |