quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof jij dat nooit meegemaakt hebt Teun
Ja vandaag en morgen kan ik niet, ze komen spullen afleveren hier vandaag uit Duitsland en heb totaal geen idee wanneer ze komenquote:
Ze komen bert ze rommel bij jouw dumpenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja vandaag en morgen kan ik niet, ze komen spullen afleveren hier vandaag uit Duitsland en heb totaal geen idee wanneer ze komen.
Engels praten schiet ook niet op met hun en mijn Duits is niet zo goed meer.
Ik wacht ze op met een Duits shirtquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ze komen bert ze rommel bij jouw dumpen(te mmakkelijk, i know)
Dit dat en maar excuses zoekenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja vandaag en morgen kan ik niet, ze komen spullen afleveren hier vandaag uit Duitsland en heb totaal geen idee wanneer ze komen.
Engels praten schiet ook niet op met hun en mijn Duits is niet zo goed meer.
Niet zo he beerquote:
dezelfde wasbak?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Om de tien minuten scheren ja ze noemen mij beer
Berend.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Om de tien minuten scheren ja ze noemen mij beer
Scherpquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik was knoepersdronken vannacht, ik kwam binnen en volgens haar stond ik al Andre Hazes zingend in de wasbak te pissen,ik weet er zelf eigenlijk niks meer van
Je moet het ook drinken he.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn hoofd doet pijn van de sambuca
Niet op je hoofd kapotslaan omdat die kut Duitsers de vloer hebben aangeveegd met ons inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw yeah nog maar 11 dagen en dan ben ik eindelijk verzekerd tijdens het motorrijden
nope, dus heb je gelukquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]Dus je kan me zaterdag niet van mijn stalen ros afrijden zo zonder WA?
Ja inderdaad, kan je beter Schaars of Bouma daar neerzettenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heel dat Nederlands elftal staat vol met faalhazen eigenlijk die Willems heeft nog niets te zoeken in de basis en Sneijder is de enige met wat winnaars mentaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja inderdaad, kan je beter Schaars of Bouma daar neerzettenHij wordt al 2 wedstrijden aan alle kanten voorbij gelopen over 2 jaar is hij klaar voor de basis maar het feit is dat NL tering zwak is achterinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet de schuld van Willems, maar van van Marwijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij wordt al 2 wedstrijden aan alle kanten voorbij gelopen over 2 jaar is hij klaar voor de basis maar het feit is dat NL tering zwak is achterin
Het is de schuld van Van Marwijk dat Pieters geblesseerd raakte en dat hij maar één echte linksback tot zijn beschikking heeft? Schaars is geen verdediger, Boulahrouz is een rechtsback en viel tegen Bayern al door de mand, Bouma is te oud, Büttner heeft naar mijn mening minder potentie dan Willems en Emanuelson heeft twee jaar geleden voor het laatst op linksback gespeeld toen hij werkelijk niets goed deed tegen Hongarije. Is het nou echt zo moeilijk om na te denken voordat je zomaar weer wat roept?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van Willems, maar van van Marwijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |