ik had er iets van Afgang Room van gemaaktquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
Enige niet ek gerelateerde tt op fok geloof ik
Zou Maja verkering met mij willen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
Patrique, je zou auditie moeten doen voor SpangaS, ik zou elke dag kijken.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zou Maja verkering met mij willen?
Nee, geloof het niet... vraag het René.. hij kijkt het altijd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zit Avalanche er trouwens nog in?
''Onder het bureau van de baas''quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Vraag in intakeboekje:
Wat voor werkzaamheden denk je dat je op stage moet uitvoeren... HALLOOOOMag toch hopen dat ik niet hoef schoon te maken
Zo'n stage heb ik wel gehadquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Vraag in intakeboekje:
Wat voor werkzaamheden denk je dat je op stage moet uitvoeren... HALLOOOOMag toch hopen dat ik niet hoef schoon te maken
Ja, maar ik mag toch hopen dat je als je artiest wilt worden, je daar een opleiding voor doet, dat je dan niet hoeft schoon te maken 24/7 dat bedoel ikquote:
Mag ik dan jou spelen? Met groteske wenkbrauwen, ala Piaf?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:35 schreef Bellatrix het volgende:
Dan ga ik de politiek in en zet alles op stelten.
En schrijf er een boek over.
Dat boek wordt verfilmd.
En in die film speelt Patrique.
Je bent er voor geboren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik dan jou spelen? Met groteske wenkbrauwen, ala Piaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |