abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:10:20 #1
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112870122

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Alternatief Daten
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg25104391.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpg bill.JPGmorera.jpg
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:11:11 #2
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112870157
Graag gedaan. :P moest alleen wel 209 zijn....

Morera... Gaat lekker. Hopelijk help je snel beter succes.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_112870190
Ik ga jou ook missen hoor :* Fijne vakantie! Hihi
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:13:20 #4
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112870256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:11 schreef Sekhmet het volgende:
Ik ga jou ook missen hoor :* Fijne vakantie! Hihi
Hou je nu ook van me?
Gaat lukken. ;)
pi_112870355
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Hou je nu ook van me?
Gaat lukken. ;)
Had ik je dat in ons eerste chat contact nog niet vertelt dan? Hihi

*;
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:16:57 #6
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112870414
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Had ik je dat in ons eerste chat contact nog niet vertelt dan? Hihi

*;
Ik ga ervan uit dat het gewoon zo is als je me aanspreekt. Echte liefde, hoeft niks meer aan te gebeuren.
pi_112870636
^) ?

Toch niet raar dat ik daar nu al over begin...dat hele daten hebben we nu wel gehad. Time for the next step. *)

*zucht...was het maar zo makkelijk*
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:58:47 #8
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112871893
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:22 schreef Sekhmet het volgende:
^) ?

Toch niet raar dat ik daar nu al over begin...dat hele daten hebben we nu wel gehad. Time for the next step. *)

*zucht...was het maar zo makkelijk*
De auto staat klaar, kom maar op met de kinderen. :')
pi_112873777
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:58 schreef -Splash- het volgende:

[..]

De auto staat klaar, kom maar op met de kinderen. :')
*O*
  donderdag 14 juni 2012 @ 08:02:55 #10
328153 kinkyboy
Zo Vanilla als wat
pi_112874248
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 06:46 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

*O*
geluksvogeltje
--------------------------
Aan tegen vallers wen je ..
Aan meevallers nooit helaas
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:02:56 #11
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_112890158
Zo, over een paar uurtjes is het zover - speeddaten in Amsterdam. As always, ik ben benieuwd!
pi_112891523
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo, over een paar uurtjes is het zover - speeddaten in Amsterdam. As always, ik ben benieuwd!
Ik had het er vandaag nog met een collega over. Zij is net geweest en vond het erg leuk...en wil vaker. Ga het ook maar eens proberen.

Veel plezier iig!
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:28:48 #13
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_112898850
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:33 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik had het er vandaag nog met een collega over. Zij is net geweest en vond het erg leuk...en wil vaker. Ga het ook maar eens proberen.

Veel plezier iig!
Thanks! Ik heb t ook al vaker gedAan en tis idd erg leuk :)
pi_112911067
Nou, ik weet niet wat ik moet denken van die dame waar ik nu een tijdje contact mee heb. Zij had interesse in mij getoond dus dat leek me wel wat, we hebben leuk lopen chatten via MSN en ik kreeg meteen haar tel. nummer om te whats appen. Ik had haar het eerst een bericht gestuurd waarop ik iets van 4 uur later antwoord kreeg, ze was aan het werk geweest dus kon ik begrijpen. Vervolgens in de avond weer wat van haar gehoord en vervolgens steeds iets van drie kwartier op een antwoord lopen wachten omdat ze een vriendin bij zich had (ok die zullen ook vast voor gaan). Toen had ik een laatste vraag verzonden en daar helemaal niks over gehoord. De volgende dag kreeg ik opeens twee SMS`jes met de vraag waarom ik niks van me had laten horen. Bleek dat ze wel degelijk antwoord had gegeven maar die kwamen pas aan na het aan en uitzetten van mijn mobiel. Maar ik vond het dus gaaf dat ze de moeite nam om me te SMS`en.

Gisteren hebben we ook heel leuk lopen whats appen en vanmorgen kreeg ik zelfs meteen een bericht van haar toen ze op was gestaan. Maar op heel veel hints van me om elkaar in het echt te ontmoeten is ze nog niet ingegaan. Vandaag heb ik haar maar eens duidelijk verteld dat ik toch echt meer wil dan een chatmaatje blijven, daar reageerde ze op met dat ze me beter wil leren kennen. Naar mijn mening weten we al heel wat van elkaar, dus ik denk dat ik het contact maar moet verbreken. Heel spijtig, want het is echt een leuke meid.
Tok.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 00:15:06 #15
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112911459
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:03 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Nou, ik weet niet wat ik moet denken van die dame waar ik nu een tijdje contact mee heb. Zij had interesse in mij getoond dus dat leek me wel wat, we hebben leuk lopen chatten via MSN en ik kreeg meteen haar tel. nummer om te whats appen. Ik had haar het eerst een bericht gestuurd waarop ik iets van 4 uur later antwoord kreeg, ze was aan het werk geweest dus kon ik begrijpen. Vervolgens in de avond weer wat van haar gehoord en vervolgens steeds iets van drie kwartier op een antwoord lopen wachten omdat ze een vriendin bij zich had (ok die zullen ook vast voor gaan). Toen had ik een laatste vraag verzonden en daar helemaal niks over gehoord. De volgende dag kreeg ik opeens twee SMS`jes met de vraag waarom ik niks van me had laten horen. Bleek dat ze wel degelijk antwoord had gegeven maar die kwamen pas aan na het aan en uitzetten van mijn mobiel. Maar ik vond het dus gaaf dat ze de moeite nam om me te SMS`en.

Gisteren hebben we ook heel leuk lopen whats appen en vanmorgen kreeg ik zelfs meteen een bericht van haar toen ze op was gestaan. Maar op heel veel hints van me om elkaar in het echt te ontmoeten is ze nog niet ingegaan. Vandaag heb ik haar maar eens duidelijk verteld dat ik toch echt meer wil dan een chatmaatje blijven, daar reageerde ze op met dat ze me beter wil leren kennen. Naar mijn mening weten we al heel wat van elkaar, dus ik denk dat ik het contact maar moet verbreken. Heel spijtig, want het is echt een leuke meid.
Vind je dat niet een beetje radicaal? Misschien vindt ze het gewoon wat spannend nog en heeft ze iets meer tijd nodig voor ze durft af te spreken. Hebben jullie al foto's uitgewisseld? En het gehad over wat je eventueel kunt doen als jullie afspreken? Ligt er natuurlijk aan hoe je er zelf in staat en hoe lang je nu contact hebt maar zou nog even geduld hebben als ik jou was.
pi_112912048
quote:

Ik vind het ook wel een erg snelle beslissing. Vooral als je haar echt leuk vind. Je moet er dan ook wat geduld voor kunnen opbrengen.
pi_112912778
We hadden allebei een foto op ons profiel staan en daarnaast nog een extra foto uitgewisseld. Waar ik bang voor ben is dat de gesprekken op een gegeven moment doodlopen en dan is de kans op een date in het echt helemaal voorbij. Ik heb vroeger heel vaak MSN gesprekken gehad en in het begin was het geweldig maar op den duur heb je elkaar gewoon niks meer te melden. In het echt kan je dingen met elkaar ondernemen waar vanzelf weer gesprekken uit kunnen ontstaan maar via de computer of telefoon vind ik het op den duur erg lastig.
Nouja, we zien wel waar het op uitloopt, ik hoop er het beste van.
Tok.
pi_112913756
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 01:02 schreef kip_zonder-kop het volgende:
We hadden allebei een foto op ons profiel staan en daarnaast nog een extra foto uitgewisseld. Waar ik bang voor ben is dat de gesprekken op een gegeven moment doodlopen en dan is de kans op een date in het echt helemaal voorbij. Ik heb vroeger heel vaak MSN gesprekken gehad en in het begin was het geweldig maar op den duur heb je elkaar gewoon niks meer te melden. In het echt kan je dingen met elkaar ondernemen waar vanzelf weer gesprekken uit kunnen ontstaan maar via de computer of telefoon vind ik het op den duur erg lastig.
Dat is dan jou ervaring, misschien is het voor haar juist wel andersom en wil ze daarom eerst iemand leren kennen zodat je wat hebt om over te praten als je elkaar IRL ontmoet. Middenweg zien te vinden lijkt mij. Maar als je haar echt heel leuk vind, geef het dan iig een kans.
pi_112915326
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 01:02 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik zou doorgaan zoals nu en over een week een paar hints oid geven richting het elkaar ontmoeten en uitvinden of ze het dan al wel wil. Als je haar echt leuk vindt dan ben je bereid daarop te wachten. Maar je angst dat het doodbloedt is begrijpelijk.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:18:49 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_112916265
"Ik kap het nu meteen af want anders is er een kans dat het doodbloedt en dan hebben we geen contact meer".

Ehhh, ja? Als je het nu meteen afkapt is er sowieso geen contact meer, dus het lijkt me dat je dan altijd nog kiest voor de "we zien wel waar het op uitloopt en misschien spreken we over een paar dagen af."
Gourmetten of steengrillen?
pi_112916472
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:18 schreef Silenus het volgende:
"Ik kap het nu meteen af want anders is er een kans dat het doodbloedt en dan hebben we geen contact meer".

Ehhh, ja? Als je het nu meteen afkapt is er sowieso geen contact meer, dus het lijkt me dat je dan altijd nog kiest voor de "we zien wel waar het op uitloopt en misschien spreken we over een paar dagen af."
Waar staat dat hij het meteen wil afkappen? :?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:45:18 #22
370039 Morera
more more more
pi_112917021
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:27 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Waar staat dat hij het meteen wil afkappen? :?
quote:
dus ik denk dat ik het contact maar moet verbreken. Heel spijtig, want het is echt een leuke meid.
pi_112917264
Zeg kip, heb je al eens geprobeerd om niet te hinten en gewoon voor te stellen een kop koffie te doen o.i.d.?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_112917875
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:45 schreef Morera het volgende:

[..]

[..]

Ow, ik had alleen de laatste post van kip gelezen :)
pi_112920004
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:52 schreef Ordos20 het volgende:
Zeg kip, heb je al eens geprobeerd om niet te hinten en gewoon voor te stellen een kop koffie te doen o.i.d.?
Mwah, om eerlijk te zijn is die afstand daar een beetje te groot voor. :') Ik zal me wel aan het aanstellen zijn dus ik ga er wel gewoon mee door voorlopig.
Tok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')