Hahaha dope hoor! Ik ga als het goed is ook, alleen nog vervoer fixen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:37 schreef AlexanderC het volgende:
Ik weet alleen dat het in Rotterdam Zuid is.
En het is vandaag trouwens.
Ik ga er wel heen met een maat die wel weet waar het is.
Ik sta er nog, maar de muziek is nog steeds kapot!quote:
Dat lijkt me stiekem zo vet he zo'n illegale rave party. Die dingen zijn de gewoonste zaak in de UKquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:37 schreef AlexanderC het volgende:
Ik weet alleen dat het in Rotterdam Zuid is.
En het is vandaag trouwens.
Ik ga er wel heen met een maat die wel weet waar het is.
Het was ook echt vet imo! Zeker voor herhaling vatbaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat lijkt me stiekem zo vet he zo'n illegale rave party. Die dingen zijn de gewoonste zaak in de UK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, jij checkt z'n soundcloud ook vrijwel iedere dag als er weer een mix aan hoort te komen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:39 schreef AlexanderC het volgende:
Ben nog even de nieuwe Solitude - 5am Mix aan het luisterenHeel chill voor een zondag.
Oh nee, het staat gewoon tussen mijn updates. Ik check soundcloud sowieso bijna dagelijks voor updates.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Inderdaad, jij checkt z'n soundcloud ook vrijwel iedere dag als er weer een mix aan hoort te komen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd lekker deze mixjes![]()
quote:--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Line-up: Audio Culture, Boston Strip, Cinnaman, Cookie Monsta, DBS & Beevee, Digital Mystikz (DMZ), Distance, DJ+, Emalkay, Funtcase, Gomes, Jackmaster, Joker, Kryptic Minds, Loefah, MC Crafty, Nicon, Noisia, Pearson Sound, Piro, Presk, Silkie, TMSV, TNGHT, Youngsta
26 Augustus 2012, NDSM, Amsterdam
http://lockdownfestival.nl/#/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:21 schreef mr.flame het volgende:
Kaartje voor lockdown ook binnen inmiddels
Wordt hard
[..]
Ik dacht dat het een zestienjarige knul is ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:36 schreef Wootism het volgende:
Toch even een bedankje plaatsen hier!
Dankzij deze topicreeks heb ik namelijk MrSuicideSheep leren kennen welke ronduit meesterlijke platen post op YouTube.
Ondanks dat zijn (haar?) laatste mix soms wat slordig gemixt is, is het toch weer een genot voor het oor![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Inderdaad, jij checkt z'n soundcloud ook vrijwel iedere dag als er weer een mix aan hoort te komen?![]()
t gaat heel snel nu, staat op de facebook van Lockdown.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:32 schreef Arcturus het volgende:
Weet iemand hoe snel de verkoop van Lockdown gaat?
Oke danquote:
Ik hou absoluut niet van die die dubstep-rommel, maar ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |