Weet ikquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We hebben nog één strohalm, maar dan moeten de Duutsers hun sportieve plicht doen, en wij zelf met 2- of 3-0 van die kutportugezen... dus TT is nog niet geheel terecht
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:04 schreef norich het volgende:
[..]
Weet ikmaar ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit.
Heb aan het begin gezegd;quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We hebben nog één strohalm, maar dan moeten de Duutsers hun sportieve plicht doen, en wij zelf met 2- of 3-0 van die kutportugezen... dus TT is nog niet geheel terecht
quote:De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we het land 5 jaar kwijt!
Dan toch maar even naar Amersfoort gaan denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:13 schreef Redbaron het volgende:
![]()
Zelfs een knuffel van Maddy was niet voldoende om mijn dag weer enigzins goed te maken
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan toch maar even naar Amersfoort gaan denk ik.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan toch maar even naar Amersfoort gaan denk ik.
Ja, raar he. Hebben ze allemaal 2 ballen, gaan ze toch nog achter die ene aan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is maar een spelletje. Balletje trap, meer niet.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, raar he. Hebben ze allemaal 2 ballen, gaan ze toch nog achter die ene aan.
Trustenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:11 schreef rulerofdeath het volgende:
Nu maar eens slapen. Trusten lieve mensen
MarkoHengeloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik moet/mag altijd getroost wordenJamaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit me hier gewoon niet zo lekker te voelen. Weet niet zo goed waarom.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze zijn in een winkel onder de flat al 3/4 dagen constant aan t boren![]()
En ik ben vrij
vraag of je kunt helpen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze zijn in een winkel onder de flat al 3/4 dagen constant aan t boren![]()
En ik ben vrij
Nieuwe auto ja?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef Redbaron het volgende:
Nieuwe zonnebril gehaald![]()
En een nieuwe polo..
Rekening weer leeg
Goeien zin wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die raakt tenminste nog een bal, kon je van die Nederlandsers niet zeggen gisteren....
Sorry.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:53 schreef Lonaa het volgende:
Goeien zin wel.
En daarnaast ook gewoon niet waar.
Dat we verloren hebben klopt, dat het een slechte wedstrijd was klopt ook, maar geen bal raken is onzin.
Naja, het is niet anders.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:57 schreef Mdrop het volgende:
Eén troost ... het is bijna weekend ofzo.
Het bier heeft rijkelijk gevloeid kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En zo is het maar net.
Maar gelukkig is er bier....
En dat midden in de weekquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:00 schreef Lonaa het volgende:
Het bier heeft rijkelijk gevloeid kan ik je vertellen.
Soms moet dat kunnen.quote:
Stiekem smaken die altijd het best, en voor Tweeën thuis is op z'n minst een compliment waardig!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:04 schreef Lonaa het volgende:
Soms moet dat kunnen.
Was wel netjes voor 2 uur weer thuis. En om half 9 wakker.
Dat vond ik ook wel, zat als ik was.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Stiekem smaken die altijd het best, en voor Tweeën thuis is op z'n minst een compliment waardig!
Ik volg het niet hier normaal, maar goed om te horen 'ondanks alles'.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:10 schreef Lonaa het volgende:
Dat vond ik ook wel, zat als ik was.
Maar t was een goeien avond hoor, ondanks alles.
Waarom volg je het niet hier normaal?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik volg het niet hier normaal, maar goed om te horen 'ondanks alles'.
Maar het is hier best gezellig hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen tijd ofzo, net doen of ik druk ben 'normaal'.
Toen was ik er nog niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik weet het, tijd genoeg doorgebracht tot een jaar terug ofzo.
Helaas wel. Maar er is wel leuke vervanging bij gekomen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Aan de OP te zien zijn er meer weggegaan dan dat er bijgekomen zijn.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemiddag![]()
Hele dag al misselijk. Denk dat de alcohol bij mij gisteren ook niet heel goed gevallen is
METAAAAAL! \M/quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:51 schreef Redbaron het volgende:
zoo de spieren weer uitgeput.. nu rusten tot ong 18u.
David oppikken, eten en METAAAL!
Beetje zwanger?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemiddag![]()
Hele dag al misselijk. Denk dat de alcohol bij mij gisteren ook niet heel goed gevallen is
Jammer dat je er niet bij bent manquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drink en beuk er een paar op mij \m/
Tjaquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet bij bent man
Acht die kans echt verschrikkelijk klein...quote:
wie halen jullie nog meer op dan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog geen ideeeerst eten en heerschers ophalen \m/
Ga je vanavond nog ergens anders naartoe?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was al bang dat ik enige geen was ;-).
Vergadering, ook leukquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:14 schreef Lonaa het volgende:
Ga je vanavond nog ergens anders naartoe?
Vergadering is niet zo leuk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vergadering, ook leuk.
Wat een kromme zin die vorige trouwens, zal aan de telefoon liggen.
Mja, Fear Factory heb ik sowieso geen zin in op t moment. Te veel drukte en alles.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als de muziek je aanstaat en je hebt de mogelijkheid zou ik gaan.
Eyy chick! Nog wat gedaan vandaag?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben wel gezellig op Fok vanavond jongetjes en meisjes!
Lange dag stage gehad. Toen 3 uur gereist. Toen snel gegeten. Toen voor het eerst sinds 2 jaar weer meegedaan aan een zwemtraining. En nu ben ik dus eigenlijk best wel dood.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Eyy chick! Nog wat gedaan vandaag?
uur naar het werk rijden, 8 uur pokkedruk op t werk, uur terug rijden terwijl mijn concentratie ver te zoeken was. Gegeten en toen niks. Wou nog sporten en al maar had echt geen puf. Nu ook lekker slapen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lange dag stage gehad. Toen 3 uur gereist. Toen snel gegeten. Toen voor het eerst sinds 2 jaar weer meegedaan aan een zwemtraining. En nu ben ik dus eigenlijk best wel dood.
En jij?
Ja, ik steek de joint ook maar even op en dan zoek ik mn bedje ook op. Niet zo moeilijk though, ik zit eropquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
uur naar het werk rijden, 8 uur pokkedruk op t werk, uur terug rijden terwijl mijn concentratie ver te zoeken was. Gegeten en toen niks. Wou nog sporten en al maar had echt geen puf. Nu ook lekker slapen.
Voor de grap twee weken terug een wedstrijdje waterpolo met wat bekenden tegen een aantal waterpoloster's gedaan, fuck wat een zware sport is datquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Toen voor het eerst sinds 2 jaar weer meegedaan aan een zwemtraining.
Klopt. Hebben wij eens moeten doen als krachttraining. 2 dagen niet mn bed uit kunnen komen van de spierpijn in mn benenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Voor de grap twee weken terug een wedstrijdje waterpolo met wat bekenden tegen een aantal waterpoloster's gedaan, fuck wat een zware sport is dat
Zullen we eens een wedstrijdje doen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga volgende week ook weer eens zwemmen. Ik kan alleen schoolslag. En paar meter vlinderslag maar niet snel ofzo. Borstcrawl lijkt net of ik verdrink zo appig
Dat win je makkelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zullen we eens een wedstrijdje doen?
Weet ikquote:
Dat viel eigenlijk nog best mee, zal wel komen omdat ik het na goed 10 minuten speeltijd ook wel voor gezien heb gehoudenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Klopt. Hebben wij eens moeten doen als krachttraining. 2 dagen niet mn bed uit kunnen komen van de spierpijn in mn benenMaar leer je wel je benen van gebruiken, en dat is goed!
4.08,32 Moet voor mij ook haalbaar zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn pr op 100 vrij is 1.08,32..
Wij speelden echt een vol uurquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat viel eigenlijk nog best mee, zal wel komen omdat ik het na goed 10 minuten speeltijd ook wel voor gezien heb gehouden.
[..]
4.08,32 Moet voor mij ook haalbaar zijn.
Twee keer 10 minuten was toch echt wel mijn max, dan liever 90 minuten voetballenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wij speelden echt een vol uur![]()
Haha! Binnen die tijd zwem ik 300 meter ofzo
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Twee keer 10 minuten was toch echt wel mijn max, dan liever 90 minuten voetballen.
Dan blijf ik je dus nog aardig bij ook!
Ja. Maar ben elk weekend in Enschede. Zoals nuquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zit je trouwens nog steeds op kamers, ergens aan de andere kant van dit land?
Ah oke, je gaat het toch missen héquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja. Maar ben elk weekend in Enschede. Zoals nu
Alstuquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oke, je gaat het toch missen hé![]()
.
Weekend ... zoals nu, Danku!
Goh er zijn toch nog een aantal dingen het zelfde gebleven hier, dat je het daar al zolang weet uit te houdenquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alstu
Elke donderdag weekend. Maar wees gerust, mijn weekend is gewoon 3 dagen 8 uur werken bij de Mc
Ben ondertussen wel Crewtrainer geworden. En ben gewoon enorm gehecht aan het teamquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goh er zijn toch nog een aantal dingen het zelfde gebleven hier, dat je het daar al zolang weet uit te houden.
Nice, dus geen patat of hamburgers bakken maar nieuwelingen de les lerenquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben ondertussen wel Crewtrainer geworden. En ben gewoon enorm gehecht aan het team
En dat op dit tijdstipquote:
Wut?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En dat op dit tijdstip
* Heeft een vrouw die zeer professioneel 8 ballen naar binnenwerkt op zn netvlies gebrand staan....
Beidequote:Op donderdag 14 juni 2012 23:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nice, dus geen patat of hamburgers bakken maar nieuwelingen de les leren?
Ja van die filmpjes die je vroeger per bluetooth kreeg gaan nu via whatsapp, en blijkbaar is dat de standaard tegenwoordigquote:
Nog steeds op die woonboulevard?quote:
Bloazn! Mooi dat jullie het mooi hadden bij FFquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Mogguh
Einddemper van de auto heb ik achterin liggen ipv eronder
dat gaf zo'n kabaal dat ik oordoppen in heb gedaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bloazn! Mooi dat jullie het mooi hadden bij FF
Dat concert bedoel jequote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:13 schreef rulerofdeath het volgende:
dat gaf zo'n kabaal dat ik oordoppen in heb gedaan
quote:
FF is Fear Factory.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
FF is dat Football Fantasy?
Zoas nederland die de finale van het EK haalt, is waarschijnlijk ook maar fantasie.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
FF is Fear Factory.
wel een leuk bandje
Goed om te horen, gaat zijn speeltje nu ook mee ;-)?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:58 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
En ook hier maar even spammen, ik ben zo blij!
Toen ik een maand of 6 geleden uit elkaar ging met mijn vriend, moest mijn opvangertje, Roja, weg.
Het was voor mij al moeilijk genoeg een plek te vinden om te wonen met 1 hond, laat staan 2.
De katten konden wel bij mijn ex blijven, Roja niet.
Dus Roja moest naar een ander opvanggezin. Met pijn in mijn hart heb ik haar laten gaan. Het voelde als falen want ze was MIJN verantwoordelijkheid...
Ze was zo'n lief verlegen hondje. Blind aan 1 oog, grijze snoet al, niks gewend, jaren in het asiel, veels te dik met veels te dunne pootjes, maar ze bloeide helemaal op.
Eerst liep ze altijd in mijn knieholte geplakt, maar langzaam maar zeker durfde ze verder van me vandaan te lopen.
Als er ergens een groep met mensen stond, liep ze daar op af, kop naar beneden, heel voorzichtig, om middne in die groep mensen te gaan staan, en dan heel lief te kwispelen. "Kijk mij eens, ik bne lief, aai mij"
Haar favoriete speeltje was een bh van mij.
Oh, en ze hamsterde. Dus alles wat ze "vond" ging mee in haar mand.
En dan nu het goeie nieuws: ROJA HEEFT EEN BAAS GEVONDEN!![]()
Deze lieve (oude) schat, mag nog ene paar jaartjes lekker chillen bij iemand. Ik ben zo blij!
Pics van desbetreffend beestje:
[ afbeelding
Hopen dat ze het goed heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:58 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
En ook hier maar even spammen, ik ben zo blij!
Toen ik een maand of 6 geleden uit elkaar ging met mijn vriend, moest mijn opvangertje, Roja, weg.
Het was voor mij al moeilijk genoeg een plek te vinden om te wonen met 1 hond, laat staan 2.
De katten konden wel bij mijn ex blijven, Roja niet.
Dus Roja moest naar een ander opvanggezin. Met pijn in mijn hart heb ik haar laten gaan. Het voelde als falen want ze was MIJN verantwoordelijkheid...
Ze was zo'n lief verlegen hondje. Blind aan 1 oog, grijze snoet al, niks gewend, jaren in het asiel, veels te dik met veels te dunne pootjes, maar ze bloeide helemaal op.
Eerst liep ze altijd in mijn knieholte geplakt, maar langzaam maar zeker durfde ze verder van me vandaan te lopen.
Als er ergens een groep met mensen stond, liep ze daar op af, kop naar beneden, heel voorzichtig, om middne in die groep mensen te gaan staan, en dan heel lief te kwispelen. "Kijk mij eens, ik bne lief, aai mij"
Haar favoriete speeltje was een bh van mij.
Oh, en ze hamsterde. Dus alles wat ze "vond" ging mee in haar mand.
En dan nu het goeie nieuws: ROJA HEEFT EEN BAAS GEVONDEN!![]()
Deze lieve (oude) schat, mag nog ene paar jaartjes lekker chillen bij iemand. Ik ben zo blij!
Pics van desbetreffend beestje:
[ afbeelding ]
Haar speeltje. Mja, toen ze bij ons/mij wegging in januari heb ik die bh wel meegegeven.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goed om te horen, gaat zijn speeltje nu ook mee ;-)?
Daar ga ik wel vanuit.quote:
Sowieso. Opvanghondjes worden toch altijd een beetje je "eigen".quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:27 schreef rulerofdeath het volgende:
ik speel liever met datgene dat in die BH heeft gezeten.
wel leuk dat je hond een nieuw onderkomen heeft gekregen
Ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:27 schreef rulerofdeath het volgende:
ik speel liever met datgene dat in die BH heeft gezeten.
wel leuk dat je hond een nieuw onderkomen heeft gekregen
Ik ookquote:
Ja, tot je zelf een stel tetten in je gezicht gedrukt krijgt. Dan doe je net zo hard meequote:
Vannacht nog heel apart gedroomd. Over een collega van me, dat ik haar ineens op de bek pakte, bij dr tieten greep en dat ze alles gewoon meedeed. Ze wilde me, ik wilde haar. En toen ik haar bh uit wilde doen, zagen we door het raam dat haar vader en broertje (geen idee of ze die heeft, maar in mijn droom wel) er aankwamen lopen. Ineens zaten we in de kano van haar vader en vertrokken we per kano van haar huisquote:
Ik hoef denk ik alleen maar te zeggen: Mijn tettn!quote:
Motorboaten?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoef denk ik alleen maar te zeggen: Mijn tettn!![]()
Dan ben jij ook wel geil!
Mooi is datquote:
Instinctieve reactie als ik tetten in m'n gezicht gedrukt krijgquote:
Haha, niet lieve kusjes, zuigen of likken aan de tepel ?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi is dat
[..]
Instinctieve reactie als ik tetten in m'n gezicht gedrukt krijg
Dat komt daarna, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, niet lieve kusjes, zuigen of likken aan de tepel ?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat komt daarna, wees maar niet bang
Er valt iig genoeg te zoenen, likken en zuigen bij jouquote:
Jepquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er valt iig genoeg te zoenen, likken en zuigen bij jou
Damn right!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er valt iig genoeg te zoenen, likken en zuigen bij jou
Ik zal het doorgeven aan d'r.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:04 schreef Redbaron het volgende:
Mooi wakker worden zo..
Damn dat barchickie van gister was wel fijntjes
Oh jij kent de mensen in de Nul ook?quote:
Oh, ik dacht bij Atak.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Oh jij kent de mensen in de Nul ook?
Ik kan dr helaasch niet vinden op FB of whatever, en gister vergeten te vragen
Jongen, jongen, jongen tochquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Oh jij kent de mensen in de Nul ook?
Ik kan dr helaasch niet vinden op FB of whatever, en gister vergeten te vragen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jongen, jongen, jongen tochZo hebben D en ik je níet opgevoed!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jongen, jongen, jongen tochZo hebben D en ik je níet opgevoed!
Dat lachje!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit zie ik 1 van jullie ook nog wel doen
OMG hoe slecht!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit zie ik 1 van jullie ook nog wel doen
You just have to finishquote:
Ja, dat vind ik nog wel het hardstequote:
In yo face, biatchquote:
idd, mens heeft mogelijk een zware hersenschudding maar je moet t nog wel ff afmakenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nog wel het hardste
Lekker hoorquote:
Eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:04 schreef Redbaron het volgende:
Mooi wakker worden zo..
Damn dat barchickie van gister was wel fijntjes
Schwalbe-training van der manshaftquote:
Geen ID mee?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, belachelijk dat Bas, ik en zo'n andere gast Aspen niet binnenkwamen
Wij zijn ook wel tuig zonder metalshirts, maar dan niet herkenbaarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, maar tuig wegens metalshirts.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wij zijn ook wel tuig zonder metalshirts, maar dan niet herkenbaar
Aspen is sowieso niet zo heel bijzonder. Maak je er niet druk om.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, maar tuig wegens metalshirts.
Lol, naar mijn idee samen met paddys leukste tent in Enschedequote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aspen is sowieso niet zo heel bijzonder. Maak je er niet druk om.
Je was anders best aan het sjansen met Bas zei diequote:
Klopt, maar hij is geen chick alles.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je was anders best aan het sjansen met Bas zei die
Ok.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is geen chick alles.
Jij was aan het dingessen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:08 schreef rulerofdeath het volgende:
Heb ik dan de hele avond tegen de verkeerde geschuurd?
Staan je tanden zo scheef?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij was aan het dingessen!
Heb wel een shitload aan beugels
Godverquote:
Een gevat rond vat ben ik.quote:
Werkzequote:
geen beter vermaak dan leed vermaakquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
geen beter vermaak dan leed lidvermaak
quote:
Nou, als je bij een vereniging aanmeld dan maken ze je lid en als je dan vermaakt wordt. Da's dan lidvermaak.quote:
Logischquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nou, als je bij een vereniging aanmeld dan maken ze je lid en als je dan vermaakt wordt. Da's dan lidvermaak.
Das heul niet wat jij bedoelde meneertje!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nou, als je bij een vereniging aanmeld dan maken ze je lid en als je dan vermaakt wordt. Da's dan lidvermaak.
hij zij er niet bij wát voor verenigingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Das heul niet wat jij bedoelde meneertje!
Hoi Henquote:
Foei! Terug naar school jij!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
hij zijZEI er niet bij wát voor vereniging
daar had ik inderdaad nog naar toe gemoeten vandaag.quote:
Smoothquote:
Haar knie. Wil jij dan de knieën van de rest van alle Toffers behandelen?quote:
nu dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:07 schreef Under_Score het volgende:
ben benieuwd wanneer de beelden van atak online staan![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haar knie. Wil jij dan de knieën van de rest van alle Toffers behandelen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haar knie. Wil jij dan de knieën van de rest van alle Toffers behandelen?
Jammer hoor!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:48 schreef norich het volgende:
[..]
De rest hoeft niet behandeld te worden
Hoeft niet, mag wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:48 schreef norich het volgende:
[..]
De rest hoeft niet behandeld te worden
Vet man.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jammer hoor!
Ik ben vannacht nog wel langs je huis gereden
Ik ben ook nog in Maastrichtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik kwam ook liever bij jou knuffelen, maar aanbellen leek me een slecht plan
Ach, dan had je haar pa wel kunnen knuffelenquote:
Neh dankjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, dan had je haar pa wel kunnen knuffelen
Niks mis met een potje mannelijk gekroel op z'n tijdquote:
Hommo!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks mis met een potje mannelijk gekroel op z'n tijd
Das anders..quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hommo!
[..]
Das anders..![]()
Ik hou niet van kerels knuffelen, zeker niet als ze net zo hard en gespierd zijn als ik
Ben ik nu een hommo omdat ik weleens met jou en D knuffel?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hommo!
[..]
Das anders..![]()
Ik hou niet van kerels knuffelen, zeker niet als ze net zo hard en gespierd zijn als ik
Whut??quote:
Neuh, voor de tijd ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben ik nu een hommo omdat ik weleens met jou en D knuffel?
Kom vechten danquote:
quote:
Als je een keer naar het oosten komtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hen, wanneer gaan wij weer eens knuffelen?
Dan is er nog maar één oplossing: nog eens een keertje goed zat worden samenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neh ik heb dan meelij met je, en draai ik de bak in voor poging tot doodslag
quote:
zoiets ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan is er nog maar één oplossing: nog eens een keertje goed zat worden samen
[..]
Wij doen ons best!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zoiets ja!
Zorg dan dat dan eens kan!!
Dan heb je wel een elftal bij bijbehorende wisselspelersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij en alle stemmen in jouw hoofd?
Wel een 'speciaal' team.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan heb je wel een elftal bij bijbehorende wisselspelers
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij en alle stemmen in jouw hoofd?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan heb je wel een elftal bij bijbehorende wisselspelers
quote:
Hommo.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik wist dat deze opmerking zou komen
Echt absurd inderdaad. Wát een regen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:06 schreef norich het volgende:
match suspended. dikke onweer en regen daar bij ukraine - france
loool.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neh ik heb dan meelij met je, en draai ik de bak in voor poging tot doodslag
ja gaat mooi.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:06 schreef norich het volgende:
match suspended. dikke onweer en regen daar bij ukraine - france
Streampje allessz: http://nos.nl/ek2012/live/quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:16 schreef rulerofdeath het volgende:
heb de tv op aanraden van jou maar aangezet
Die drainage werkt niet zo rap lijkt me. Dus straks lekkere glijwedstrijd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Johdaarom spelen ze in ieder geval niet verder voor 19:00
Mja, sowieso is het spelen nu onverantwoord.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die drainage werkt niet zo rap lijkt me. Dus straks lekkere glijwedstrijd.
Vragen om problemen van die pop.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
whehehe, die Oekraďense presentatrice neten lekkere bui daar in Donetsk
Ja, dat was wel hilarischquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
whehehe, die Oekraďense presentatrice neten lekkere bui daar in Donetsk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |