Weet ikquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We hebben nog één strohalm, maar dan moeten de Duutsers hun sportieve plicht doen, en wij zelf met 2- of 3-0 van die kutportugezen... dus TT is nog niet geheel terecht
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:04 schreef norich het volgende:
[..]
Weet ikmaar ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit.
Heb aan het begin gezegd;quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We hebben nog één strohalm, maar dan moeten de Duutsers hun sportieve plicht doen, en wij zelf met 2- of 3-0 van die kutportugezen... dus TT is nog niet geheel terecht
quote:De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we het land 5 jaar kwijt!
Dan toch maar even naar Amersfoort gaan denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:13 schreef Redbaron het volgende:
![]()
Zelfs een knuffel van Maddy was niet voldoende om mijn dag weer enigzins goed te maken
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan toch maar even naar Amersfoort gaan denk ik.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan toch maar even naar Amersfoort gaan denk ik.
Ja, raar he. Hebben ze allemaal 2 ballen, gaan ze toch nog achter die ene aan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is maar een spelletje. Balletje trap, meer niet.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, raar he. Hebben ze allemaal 2 ballen, gaan ze toch nog achter die ene aan.
Trustenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:11 schreef rulerofdeath het volgende:
Nu maar eens slapen. Trusten lieve mensen
MarkoHengeloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik moet/mag altijd getroost wordenJamaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit me hier gewoon niet zo lekker te voelen. Weet niet zo goed waarom.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze zijn in een winkel onder de flat al 3/4 dagen constant aan t boren![]()
En ik ben vrij
vraag of je kunt helpen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze zijn in een winkel onder de flat al 3/4 dagen constant aan t boren![]()
En ik ben vrij
Nieuwe auto ja?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef Redbaron het volgende:
Nieuwe zonnebril gehaald![]()
En een nieuwe polo..
Rekening weer leeg
Goeien zin wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die raakt tenminste nog een bal, kon je van die Nederlandsers niet zeggen gisteren....
Sorry.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:53 schreef Lonaa het volgende:
Goeien zin wel.
En daarnaast ook gewoon niet waar.
Dat we verloren hebben klopt, dat het een slechte wedstrijd was klopt ook, maar geen bal raken is onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |