Als duitsland de volgende ook weer wint hebben we nog een kans als wij volgende keer wel winnenquote:
Oftewel, ze moeten gewoon goed spelen, want ze weten het pas als ze zelf ook klaar zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als duitsland de volgende ook weer wint hebben we nog een kans als wij volgende keer wel winnen
Ik niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:40 schreef Lindytje het volgende:
Nou jongens, dan moet duitsland winnen van denemarken en wij met groot verschil winnen van portugal... geloof je het zelf????
Naja ik ging al vantevoren uit van dit scenarioquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oftewel, ze moeten gewoon goed spelen, want ze weten het pas als ze zelf ook klaar zijn.
Zie m'n fb-update.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja ik ging al vantevoren uit van dit scenario
Alsof wij van Duitsland zouden winnen
Ik ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:56 schreef megamandy het volgende:
Ach ik heb gelukkig ook nog Duits bloed
hier ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:56 schreef megamandy het volgende:
Ach ik heb gelukkig ook nog Duits bloed
Dát dan weer niet, grootmoeder was een eckte Friezin.quote:
Ohquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dát dan weer niet, grootmoeder was een eckte Friezin.
Kekker dan Fries.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben kwart een land dat niet meer bestaat
Uniek!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben kwart een land dat niet meer bestaat
Op internetquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:11 schreef Diconnected het volgende:
Ren, waar kan je in R'dam kleurstof voor cupcakes halen undso?
Pipoos!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:11 schreef Diconnected het volgende:
Ren, waar kan je in R'dam kleurstof voor cupcakes halen undso?
Aangezien ik morgen in r'dam ben, en Ren rotturdammurt is, dacht ik, misschien weet zij wel waar ik het gelijk kan halenquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:16 schreef RenRen- het volgende:
En ik ga slapen en morgen taart eten met dico en de thee van kip drinken![]()
![]()
bazen meetquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:16 schreef RenRen- het volgende:
En ik ga slapen en morgen taart eten met dico en de thee van kip drinken![]()
![]()
Dat wel, maar toen wist iknog niet van de taart_O-quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:16 schreef Diconnected het volgende:
1u is trouwens wel een rottijd om met Kip afgesproken te hebben enzo
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat wel, maar toen wist iknog niet van de taart_O-
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo simpel de avond samenvatten:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo simpel de avond samenvatten:
[ afbeelding ]
Ja, echt een boutwedstrijd... Ik heb gewoon de hele tijd kunnen twitteren en whatsappen tussendoor, zo lomp was de wedstrijdquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik reed in de rust naar huis toe in de auto (beetje een iets te lange werkdag gehad) en rustig op de weg joh!
En de beveiliging op werk was al sacho vanwege de stand toen, arme ventjes... maar wat een kutwedstrijd, damn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
de kansloosheid ten top!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt een boutwedstrijd... Ik heb gewoon de hele tijd kunnen twitteren en whatsappen tussendoor, zo lomp was de wedstrijd
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus Kip heeft niks gemist![]()
Ik ga hont naar buiten schoppen en dan naar bed.
Morgen wil ik de auto even testen, kijken of hij lange afstanden weer aankan na zijn garage-onderhoud..
Dus dan rijden we maar naar Bataviastad... En aangezien je daar toch kan shoppen gaan we dat dan ook maar doen, als we er toch zijn![]()
Trusten
ik heb terug gelezenquote:
Bwheheheheh, je droeftoeterquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de kansloosheid ten top!
Ik had tijdens de eerste helft tijdens werk even mijn telefoon aangezet voor de radiofunctie en toen mijn collega gewhatsappt dat ik mijn droeftoeter alvast tevoorschijn ging halen voor dat stelletje faalhazen.
Hij echt zo van "uhhhh, wat?"
hehehehehe
je = jij en Wim en Fred?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus Kip heeft niks gemist![]()
Ik ga hont naar buiten schoppen en dan naar bed.
Morgen wil ik de auto even testen, kijken of hij lange afstanden weer aankan na zijn garage-onderhoud..
Dus dan rijden we maar naar Bataviastad... En aangezien je daar toch kan shoppen gaan we dat dan ook maar doen, als we er toch zijn![]()
Trusten
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb terug gelezen
Ik was übersacho toen ik thuis kwam, gewoon te moe en te druk gehad (3 dagen op rijd 12 a 13 uur super intensief werken is niet zo lekker) maar ik ben nu weer vrolijk door jullie!
![]()
hij kende wel de aarstrompet al, maar die dus nog nietquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb terug gelezen
Ik was übersacho toen ik thuis kwam, gewoon te moe en te druk gehad (3 dagen op rijd 12 a 13 uur super intensief werken is niet zo lekker) maar ik ben nu weer vrolijk door jullie!
![]()
nee ben bang van nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Maarre... doe je een beetje rustig aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Een nieuwen groten TV met voetbal en een laptop met fokquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Twee beeldschermen, één met suffe wedstrijd, de ander met fok.
En nu op m'n andere Hells' Kitchen. Omdat het kan.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee ben bang van niet![]()
Maar heb wel vakantie nu, alleen morgen nog wat kleine laatste dingen afmaken en dan lekker 3 weken niksJa, zeker spannend!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je nu vakantie hebt! Straks hebben we een overspannen kip, moeten we niet hebben...
Don't come closer, I might hurt you
zekersquote:
Geen kabel, dus goeden matigen tweede oplossing.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een nieuwen groten TV met voetbal en een laptop met fok
overspannen word ik niet zo snel, wel über sacho en dan word ik evil en zulksquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zeker spannend!!!!!
Goed dat je nu vakantie hebt! Straks hebben we een overspannen kip, moeten we niet hebben...
zolang het werkt, is het prima!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen kabel, dus goeden matigen tweede oplossing.
Truequote:Op woensdag 13 juni 2012 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen kabel, dus goeden matigen tweede oplossing.
or she lurrrrrrrrvvvvvs yaquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:37 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb trouwens tijdens de hele wedstrijd met mijn leidinggevende van de frietboer zitten whatsappen over de wedstrijd en vanmiddag ook al over van alles en niks...
Volgens mij ziet ze me meer als vriendin dan als werknemer
Toch goed dat je nu vakantie hebtquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
overspannen word ik niet zo snel, wel über sacho en dan word ik evil en zulks
absoluut, was ook wel tijd, echt te druk weer de afgelopen tijd... kutzooi..... maar goed, nu even niet dusquote:
I mean in a dirty sexy wayquote:
Uhm, die 5 metallics/duochromes die ik noemde...quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin, welke W7's zijn er allemaal? (ja ik heb alles teruggelezen![]()
)
Goedzoquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
absoluut, was ook wel tijd, echt te druk weer de afgelopen tijd... kutzooi..... maar goed, nu even niet dus
is er een site ofzo met de gewone kleuren?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm, die 5 metallics/duochromes die ik noemde...
En dan nog een aantal magnetics, dat weet ik niet zeker, welke kleuren dat allemaal zijn... en verder alle gewone kleuren wel zo'n beetje geloof ik Y
am freitag jah!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goedzo
Wanneer vertrok je nou ook alweer naar het hoge noorden?
Uhm... geen ideequote:Op woensdag 13 juni 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is er een site ofzo met de gewone kleuren?
Ik vind de W7's die ik van SQ heb overgenomen wel leuk, maar ik hoef geen metallic en magnetisch enzo
zwaar zijn die krengen he!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb een lamme arm van het dragen van een toddler le fu
Nee, dit is iets anders, dit is bach geloof ik, met een of ander cello-stuk... ofzo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin, die muziek die jij op had in je filmpje nu op NL 1 bij voetbalsamenvatting
ik gaat even beter zoeken dan net dan mevrâhtjequote:
ik weet ook echt niks van muziek... dacht dat dit Ave Maria wasquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dit is iets anders, dit is bach geloof ik, met een of ander cello-stuk... ofzo.
Die van mij is Pachelbell, Canon in D
Wacht, ik ga even zoeken...quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet ook echt niks van muziek... dacht dat dit Ave Maria was
ok vooruit dan maar, schimpie op mijn poten is inmiddels dankzij de bedenker van Schimpie ook wegquote:
oranje tagje topic?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet alleen niet meer waar ik m'n tagje enzo weghaal.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ok vooruit dan maar, schimpie op mijn poten is inmiddels dankzij de bedenker van Schimpie ook weg
da's ook mooien begrafenismuziekquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:47 schreef Lindytje het volgende:
Ohnee, kip, Bach en cello is Celle suite No1, die is trouwens ook heel mooi
Kip het meest veelzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjdige stukje kaas, vis!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:48 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin in kip. En dat komt door Kip
Dit nummer was ooit onderdeel van een van de moderne dansen die ik gedaan hebquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's ook mooien begrafenismuziek
Wel mooi op zich, maar ik herken het van uitvaarten![]()
Binnenkort waarschijnlijk weer eentje... meneer zijn oom, maar denk dat we dan in het buitenland zitten... bleh, kuttig weer
Omnomnomquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kip het meest veelzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjdige stukje kaas, vis!
oh ja, daarbij wordt zulke muziek ook vaak gebruikt, maar daar heb ik ook helemaal niks meequote:Op woensdag 13 juni 2012 23:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dit nummer was ooit onderdeel van een van de moderne dansen die ik gedaan heb
Ik welquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, daarbij wordt zulke muziek ook vaak gebruikt, maar daar heb ik ook helemaal niks mee
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ken iemand die speciaal voor de wedstrijd naar Charkiv is gevlogen en daarna direct (zonder overnachting) weer terug vloog, die zal nu balen
zo van: KOST EEN PAAR CENTEN, MAAR DAN HEB JE OOK niksquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ken iemand die speciaal voor de wedstrijd naar Charkiv is gevlogen en daarna direct (zonder overnachting) weer terug vloog, die zal nu balen
deze?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:53 schreef Lindytje het volgende:
Goftedomme, kip
Nu moet ik dat nr vinden
LOLWhutquote:My city the best !!!!!! Nastya is a bright representative of Kharkov !!! SUPPER !!!! Fine fellow !!! Мой город самый лучший !!!!!! Настя яркая представительница Харьковчан !!! СУППЕР !!!! Молодец !!!
u moet u ook minimaal dagelijks wassen tussen den benen, dan voorkomt u dat. KTHKXBYE!quote:
Ik lollerde.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
u moet u ook minimaal dagelijks wassen tussen den benen, dan voorkomt u dat. KTHKXBYE!
Dafuq is dat?quote:
quote:Hey! Hey hoe!
socreative 1 week geleden
gatverdammequote:Op woensdag 13 juni 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
u moet u ook minimaal dagelijks wassen tussen den benen, dan voorkomt u dat. KTHKXBYE!
liedje van de voetbal, welkomslied voor o.a. de Nederlanders in Charkivquote:
Oost-Europese kudtmuziek op z'n best.quote:
Ja precies!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oost-Europese kudtmuziek op z'n best.
Ik zie een opening om deze te posten:quote:
Oh die weer! Whehehehehe, die ga ik morgen aan meneer laten horen, kijken of hij die kent!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie een opening om deze te posten:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh die weer! Whehehehehe, die ga ik morgen aan meneer laten horen, kijken of hij die kent!
vloeken omdat ik je post op YouTube heb ontdekt, das ook niet liefquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vloeken omdat ik je post op YouTube heb ontdekt, das ook niet lief
ik zat te luisteren jonguh! Is mooie muziek, ik heb alleen dus uitvaart associaties, die gaan niet zo makkelijk uit mijn hoofdquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:07 schreef Lindytje het volgende:
En gewoon mijn post negeren, terwijl ik een baas ben dat ik het nr heb gevonden
dat keyboard deuntjequote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
OMG dit MOET wel door Mss zijn gepost bij die clip!
[..]
Jaren '80 oorspronkelijk, toen mochten dat soort deuntjes nog.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat keyboard deuntje![]()
En ik kan me niet voorstellen dat dat in het Fins wel zuiver (dus niet vals) is
Ja man, ze zuigen zooooo hardquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Voetbal jonge. Stelletje laffe homo's en hun bal.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Voetbal jonge. Stelletje laffe homo's en hun bal.
hahahaha, jaren 80 waren zoooo extreem kut qua muziek....quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jaren '80 oorspronkelijk, toen mochten dat soort deuntjes nog.
En daarom ook de andere link, die is íets minder kudt.
Dimmu.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, jaren 80 waren zoooo extreem kut qua muziek....
Toen ik gisteren thuis kwam had meneer keihard deze muziek op staan
........
Zeker!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:12 schreef Mss het volgende:
En ik had nog wel zo'n mooien ooglook gemaakt!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:12 schreef Mss het volgende:
Een Bassie voor je ooglook!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:12 schreef Mss het volgende:
doorklikken, dan kom je op de mooiste video's uit!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Sleckte video's laten mij doorklikken naar matigen video's.
zulks een goeden qualitäts muziek jonguh!quote:
Scharen met IJsquote:
Ik klik net door naar deze:quote:
Karma, ik zeg het jequote:
Het valt me mee dat het geen NIN was.quote:
DAMN! COME TO MOMMA NOW PLEASE, KTHXBYE!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:19 schreef Diconnected het volgende:
ERIC DOET ZN KLEREN UIT WAAAAAAAAAAH
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ok, het kan nķg erger
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
SOPSOPSOPSOPquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DAMN! COME TO MOMMA NOW PLEASE, KTHXBYE!
SNOB!quote:
Half afgepeld laten zitten... dat vind ik wel representatief voor NL dit EKquote:
met een bot aardappelschilmesje, om ze een lesje te leren!quote:
GMTAquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Half afgepeld laten zitten... dat vind ik wel representatief voor NL dit EK
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met een bot aardappelschilmesje, om ze een lesje te leren!
Hoewel, jij luistert geen bachquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Dan niet doen. SIMPEL.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:24 schreef Mss het volgende:
Ik ben lam. Ik wil naar bed maar ik moet eerst mijn bed nog opmaken. Geen zin in.
Ik ben ook bangquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
De officiële kaartverkoop voor dit concert start donderdag 14 juni om 10.00u
![]()
![]()
![]()
Ik wil ze nu al kopen![]()
(ben bang dat mijn zus het vergeet, lompe controlfreak die ik ben)
gewoon zo *plop* in bed vallenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:24 schreef Mss het volgende:
Ik ben lam. Ik wil naar bed maar ik moet eerst mijn bed nog opmaken. Geen zin in.
lekkere muzakjes hoor IJs!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze blijft zķ mooi.
Recent live gezien en dit zijn de enige teksten die ik hoor.
Oh, Trivium is kudt. Maar deze "interpretatie" is gewoon lollig.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lekkere muzakjes hoor IJs!
Al vind ik tekstueel verstaanbare zang beter dan dat grunten en zulks
ik kreeg vanmiddag te horen dat ik te rebels wasquote:
En dat je teveel lult. Slechte dag voor jou!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kreeg vanmiddag te horen dat ik te rebels was
ik ben morgenochtend denk ik niet thuis, maar ga wel ruim van tevoren mijn zus sms-en en zulks...quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben ook bang
In de Ziggo Dome passen 15.000 mensen en twee jaar geleden voor het Goffertpark hebben ze uiteindelijk 55.000 kaarten verkocht
Ben allang blij dat ik morgen vrij heb en niet hoef te werken
Ik zou bijna kaartjes kopen om te gaan verkopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben morgenochtend denk ik niet thuis, maar ga wel ruim van tevoren mijn zus sms-en en zulks...
Vorige keer was ze kaartjes vergeten te kopen voor de Wombats, waren ze natuurlijk stuk duurder, maar nog wel aanwezig. Hierbij is te laat kopen gewoon niet mogelijk, dan kun je het echt vergeten.
En Muse![]()
![]()
Musequote:Op donderdag 14 juni 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben morgenochtend denk ik niet thuis, maar ga wel ruim van tevoren mijn zus sms-en en zulks...
Vorige keer was ze kaartjes vergeten te kopen voor de Wombats, waren ze natuurlijk stuk duurder, maar nog wel aanwezig. Hierbij is te laat kopen gewoon niet mogelijk, dan kun je het echt vergeten.
En Muse![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou bijna kaartjes kopen om te gaan verkopen
ik kreeg wel meer commentaar, maar ach, dat ben ik wel gewend zeg maarquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:27 schreef Mss het volgende:
[..]
En dat je teveel lult. Slechte dag voor jou!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kreeg wel meer commentaar, maar ach, dat ben ik wel gewend zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor je spoiler
吴 曼 迪
NEINZ want dan is er voor ons niks meerquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou bijna kaartjes kopen om te gaan verkopen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kreeg wel meer commentaar, maar ach, dat ben ik wel gewend zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had precies hetzelfde gedaan
it's the map in my mind that sends me on my way.
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEINZ want dan is er voor ons niks meer![]()
Muse is zo leuk, heeeeeerlijk meezingen/schreeuwen in de auto
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar eens tukken, morgen weer een dag met nieuwe zorgen.
Baibai maisjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faalhazen, maar goed, cool down modus nu, vakantiemodus on
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dan moet je knie-aids-remmers nemen jonguh!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:32 schreef Mss het volgende:
Ik wil naar bed maar ik heb knie-aids dus ik durf niet op te staan want dat doet pijn.
Ik heb baco, dus ik wil niet opstaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:32 schreef Mss het volgende:
Ik wil naar bed maar ik heb knie-aids dus ik durf niet op te staan want dat doet pijn.
+ dat uiteraardquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Tukse Dico!
[..]
Dan moet je knie-aids-remmers nemen jonguh!
Ik zou als ik jou was mijn wekker op 8u zetten om meteen te kunnen bellen als ze open gaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:34 schreef Mss het volgende:
Knie-aids-remmers, die bestaan vast! Even de doktert bellen morgen!
Zulks een goeden ideeen heeft die Lindy!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was mijn wekker op 8u zetten om meteen te kunnen bellen als ze open gaan
nee, daar moet je de fietsenspecialist of garage voor hebben, omdat het om remmen gaatquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:34 schreef Mss het volgende:
Knie-aids-remmers, die bestaan vast! Even de doktert bellen morgen!
Maar dat wist je toch al langquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Zulks een goeden ideeen heeft die Lindy!
Dat is waar. Maar het is moeilijk om de lat hoog te houden, dus ik zou ook niet verbaasd zijn geweest als je er eens naast zou zitten...quote:
Trusten Ijsquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Slapon, alle matige tv is ook weer bijgekeken.
Maar dat doe ik niet, ik zit er nooit naast.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het is moeilijk om de lat hoog te houden, dus ik zou ook niet verbaasd zijn geweest als je er eens naast zou zitten...
Dat kan ik inmiddels niet ontkennen nee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar dat doe ik niet, ik zit er nooit naast.
Ik ben namelijk briljant
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat kan ik inmiddels niet ontkennen nee.
Naast je tetten? Jij komt er wel!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is ook een van mijn goeden eigenschappen
Nee man, gewoon laten zitten tot ie vanzelf weg gaatquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:40 schreef Mss het volgende:
Uh kut, ik moet die goeien ooglook nog verwijderen.
Ik ben er al lang, maar de maatschappij heeft dat nog niet doorquote:
En dan mijn kale dekbed onder smotzen! Nog rebelser!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee man, gewoon laten zitten tot ie vanzelf weg gaat
Ja die zijn soms nogal langzaam van begripquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben er al lang, maar de maatschappij heeft dat nog niet door
Wat zonde om niet gewaardeerd te worden in je eigen tijd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben er al lang, maar de maatschappij heeft dat nog niet door
Jazekerquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:44 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan mijn kale dekbed onder smotzen! Nog rebelser!
Ik vind mijn oranje wenkbrauwen ook wel een blijvertje. Ik denk dat ik dat onderdeel van mijn dagelijkse routine ga maken.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die zijn soms nogal langzaam van begrip
Over honderd jaar wenst iedereen dat ze me gekend haddenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat zonde om niet gewaardeerd te worden in je eigen tijd.
Goeden idee!! Misschien kan ik er wel een tuutoorijal van maken als het aanslaatquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind mijn oranje wenkbrauwen ook wel een blijvertje. Ik denk dat ik dat onderdeel van mijn dagelijkse routine ga maken.
Wellicht moet ik even een permanent bewijs maken van mijn contacten met jou. Brengt misschien ooit nog eens geld op!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Over honderd jaar wenst iedereen dat ze me gekend hadden
Maar NU begript voor mijn briljantie? Welnee
Maar dan ben ik niet meer origineelquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden idee!! Misschien kan ik er wel een tuutoorijal van maken als het aanslaat
Dan zal ik het niet doen, om jouw originaliteit niet teniet te doen!quote:
Lijkt me een goed idee. Scharen op de meet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Wellicht moet ik even een permanent bewijs maken van mijn contacten met jou. Brengt misschien ooit nog eens geld op!
Wellicht kun je mijn idee kopen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zal ik het niet doen, om jouw originaliteit niet teniet te doen!
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. Scharen op de meet?
Maar uiteraardquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!
Wel wil ik daar videomateriaal van! En je moet mijn naam roepen. Vaak!
En we moeten een vrijwilliger hebben om te filmen, maar ik verwacht niet dat dat een probleem zal zijn.quote:
Dat zal ik eens in overweging nemen. Al moet ik wel zeggen dat ik natuurlijk duizenden fans op mijn blog heb, dus misschien wil je je prijs daar nog aan aanpassen.quote:
Ik denk dat daar genoeg vrijwilligers voor te vinden zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:50 schreef Mss het volgende:
[..]
En we moeten een vrijwilliger hebben om te filmen, maar ik verwacht niet dat dat een probleem zal zijn.
Wellicht kunnen we een soort lease-idee uitwerken, maar daar moet ik nog even over nadenken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zal ik eens in overweging nemen. Al moet ik wel zeggen dat ik natuurlijk duizenden fans op mijn blog heb, dus misschien wil je je prijs daar nog aan aanpassen.
Ruzie om de camera denk ik!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat daar genoeg vrijwilligers voor te vinden zijn
Ja, misschien moet ik zelfs wel geld aan jou vragen om je bekend te maken bij mijn duizenden fans.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we een soort lease-idee uitwerken, maar daar moet ik nog even over nadenken.
Naamsbekendheid bij al je duizenden fans klinkt natuurlijk ook wel aanlokkelijk.
Misschien wil Schaar wel een voice over doen. Kunnen we er een soort docu van maken. 'Scharen met Schaar' oid!quote:
Krijgen we ook een goodiebag?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik zelfs wel geld aan jou vragen om je bekend te maken bij mijn duizenden fans.
Ik ga binnenkort ook een lindyparty houden met 5 stands, waar dan 8.000 mensen mogen komen
Natuurlijkquote:
Een soort van Jambers, maar dan met schaar. Dat lijkt me een heel mooi idee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Misschien wil Schaar wel een voice over doen. Kunnen we er een soort docu van maken. 'Scharen met Schaar' oid!
Oeh tof. Ook met een oude banaan en een gebruikte lipgloss?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Natuurlijk
Met een grazia van vorig jaar en nagelstickers van essence
Ik wil een kaartje!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik zelfs wel geld aan jou vragen om je bekend te maken bij mijn duizenden fans.
Ik ga binnenkort ook een lindyparty houden met 5 stands, waar dan 8.000 mensen mogen komen
Vooral omdat Schaar altijd liegt. Dat kan interessant materiaal worden!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een soort van Jambers, maar dan met schaar. Dat lijkt me een heel mooi idee.
Daar heb jij dan weer een punt te pakken.... Dat wordt lastig.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:59 schreef Mss het volgende:
Hoewel dat natuurlijk wel de geloofwaardigheid van de docu in twijfel brengt. Dat is dan wel weer jammer.
Wellicht kunnen we Schaar een waarheidsclausule laten tekenen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer een punt te pakken.... Dat wordt lastig.
Ja, idd... stomme winkel...quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil een kaartje!
Zag net de post van de W7 op je blog. Alleen ligt die winkel nergens in Nederland onder Oosterhout
Maar ik denk dat ze daar dan ook over liegt. Ze is wel een echte liegenaar he....quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we Schaar een waarheidsclausule laten tekenen?
Hey, je moet geen enkele kans laten liggen als je kan enablenquote:
Oh kut. Maar als ze zegt dat ze altijd liegt, dan is dat toch ook een leugen toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ze daar dan ook over liegt. Ze is wel een echte liegenaar he....
Jep ik kom ook naar de meetquote:Op donderdag 14 juni 2012 01:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, idd... stomme winkel...
Kom je naar de meet? Dan kan ik wat voor je meenemen als je wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |