Als duitsland de volgende ook weer wint hebben we nog een kans als wij volgende keer wel winnenquote:
Oftewel, ze moeten gewoon goed spelen, want ze weten het pas als ze zelf ook klaar zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als duitsland de volgende ook weer wint hebben we nog een kans als wij volgende keer wel winnen
Ik niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:40 schreef Lindytje het volgende:
Nou jongens, dan moet duitsland winnen van denemarken en wij met groot verschil winnen van portugal... geloof je het zelf????
Naja ik ging al vantevoren uit van dit scenarioquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oftewel, ze moeten gewoon goed spelen, want ze weten het pas als ze zelf ook klaar zijn.
Zie m'n fb-update.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja ik ging al vantevoren uit van dit scenario
Alsof wij van Duitsland zouden winnen
Ik ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:56 schreef megamandy het volgende:
Ach ik heb gelukkig ook nog Duits bloed
hier ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:56 schreef megamandy het volgende:
Ach ik heb gelukkig ook nog Duits bloed
Dát dan weer niet, grootmoeder was een eckte Friezin.quote:
Ohquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dát dan weer niet, grootmoeder was een eckte Friezin.
Kekker dan Fries.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben kwart een land dat niet meer bestaat
Uniek!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben kwart een land dat niet meer bestaat
Op internetquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:11 schreef Diconnected het volgende:
Ren, waar kan je in R'dam kleurstof voor cupcakes halen undso?
Pipoos!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:11 schreef Diconnected het volgende:
Ren, waar kan je in R'dam kleurstof voor cupcakes halen undso?
Aangezien ik morgen in r'dam ben, en Ren rotturdammurt is, dacht ik, misschien weet zij wel waar ik het gelijk kan halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |