Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:51 schreef poker4lifee het volgende:
wtf huntelaar weer bank + 2 controleurs weer
AFJWESZ(Ejfa09zufj890ejhag98th89eh
als hij blijft ga ik Belgie maar aanmoedigen ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:57 schreef poker4lifee het volgende:
echt wat is dit, nu kunnen we alleen winnen met achterlijk veel veeeeeeeeeeeeel geluk
weg met bert aub
beter wordt dit systeem gewoon zwaar afgestraftquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:26 schreef Nickskuh het volgende:
we kunnen nog door als we verliezen
winnen van portugal en die duitsers ook winnen
Huntelaar komt er zo in maar veel te laat natuurlijkquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
als hij blijft ga ik Belgie maar aanmoedigen ofzo
Net nu wij opkomen gaan julle in een dieptepunt. Wel jammer want 2 jaar geleden naar een groot scherm in NL naar de finale gaan kijken! Wat een sfeer! Zal niet kunnen dit jaarquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
als hij blijft ga ik Belgie maar aanmoedigen ofzo
Opkomen? Je niet kwalificeren voor het EK en gelijk spelen tegen Montenegro?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Net nu wij opkomen gaan julle in een dieptepunt. Wel jammer want 2 jaar geleden naar een groot scherm in NL naar se finale gaan kijken! Wat een sfeer! Zal niet kunnen dit jaar
Met Huntelaar en VdV had je wellicht zelf al 2-0 voor gestaan. Genoeg kansen voor gehad iig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:31 schreef DutchSL het volgende:
Als we met Huntelaar en van der Vaart die tegengoals niet hadden gehad. Duitsland is gewoon goed en de verdediging is gewoon slecht.
ja haha echt prachtig, zijn land staat 2-0 achter, hij lachen natuurlijk enzo, helemaal te gek.quote:
Bwa, kwalificatie was 2 jaar geleden toen we nog problemen hadden tussen jong en oud, intussen nog maar bijna enkel jonge gasten die al bij topclubs spelen! Nu gaan we naar brazil!quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Opkomen? Je niet kwalificeren voor het EK en gelijk spelen tegen Montenegro?
Ik kijk ook niet meer aandachtigquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:32 schreef Pobberd het volgende:
Heb het afgezet.
Bert van Marwijk zet gewoon weer van Bommel erin, die het liefst in het kontje genomen wilt worden door de centrale verdedigers. Robben staat weer op rechts, Afellay op links. En wie staat er in de spits? van Persie!
Hij wordt gepasseerd terwijl hij gewoon de beste verdediger in dit Oranje isquote:
Soms kan ik je echt niet serieus nemenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet meer aandachtig
Afellay alles laten voorzetten met zijn verkeerde been, Robben tegenover de opkomende rechtspoot Lahm, en natuurlijk Van Persie in de spitsquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:37 schreef poker4lifee het volgende:
Robben lekker op rechts tegenover Lahm
Waarom?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Soms kan ik je echt niet serieus nemen
toen speelden we ook al kut en hadden we zo kansloos veel gelukquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:39 schreef stoereboii het volgende:
Waarom trouwens zoveel gezeik op BvM? Ok ik ga akkoord dat na wat er zaterdag is gebeurd er iets moest veranderen, maar het is net alsof iedereen vergeet dat hij jullie naar de WK-finale heeft geleid.
Dat was iedereen hier op FOK! gelukt, NL had geluk dat ze tegen slechte tegenstanders speeldequote:Op woensdag 13 juni 2012 21:39 schreef stoereboii het volgende:
Waarom trouwens zoveel gezeik op BvM? Ok ik ga akkoord dat na wat er zaterdag is gebeurd er iets moest veranderen, maar het is net alsof iedereen vergeet dat hij jullie naar de WK-finale heeft geleid.
Ja was niet met het mooiste voetbal. Maar de prestaties waren er wel. Moest het nu mooi zijn en jullie verliezen is er ook weer gezaag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
toen speelden we ook al kut en hadden we zo kansloos veel gelukkritiek was er toen ook al.
maar hij heeft een nog grotere plaat dan gje voor z'n hoofd
Kijk dit snap ik nou niet he.. WAAROM? Waarom stelt hij ze op?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Afellay alles laten voorzetten met zijn verkeerde been, Robben tegenover de opkomende rechtspoot Lahm, en natuurlijk Van Persie in de spits
ik vind prestaties door geluk wat anders dan prestaties door lelijk voetbal. bij ons was het 1e.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja was niet met het mooiste voetbal. Maar de prestaties waren er wel. Moest het nu mooi zijn en jullie verliezen is er ook weer gezaag.
we verliezen toch.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:43 schreef Pobberd het volgende:
Ik ga zondag niet eens meer kijken tegen Portugal.
Doe je toch welquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:43 schreef Pobberd het volgende:
Waarom niet NL kan nog door toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:43 schreef Pobberd het volgende:
BrazilIe, uruguay en slowakije toch? Groep denemarken, kameroen en nog wat. Ok ja nu ik het zo terugzie is dat wel waarquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat was iedereen hier op FOK! gelukt, NL had geluk dat ze tegen slechte tegenstanders speelde
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom niet NL kan nog door toch?
quote:
Alleen Brazilië was echt moeilijk en daar hebben we gewoon veel geluk gehad.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
BrazilIe, uruguay en slowakije toch? Groep denemarken, kameroen en nog wat. Ok ja nu ik het zo terugzie is dat wel waar
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
BrazilIe, uruguay en slowakije toch? Groep denemarken, kameroen en nog wat. Ok ja nu ik het zo terugzie is dat wel waar
Bwa dat viel wel mee hoor. Volgens mij waren ze in de eerste helft beter, maar Nl in de 2de toch? Weet het niet allemaal precies meer, maar denk dat ze elk een helft hadden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alleen Brazilië was echt moeilijk en daar hebben we gewoon veel geluk gehad.
Duitsland??quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Verder hadden we zoveel geluk tegen Duitsland anders lagen we er al in de kwartfinale uit
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:41 schreef Pobberd het volgende:
Ik snap BvM echt niet. Is hij autistisch ofzo, dat hij niet tegen veranderingen kan? Hij moet zelf toch ook wel zien dat dit niet werkt.
Bij mij ook jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hele poultje meteen naar de tyfus als NL eruit ligt![]()
Heb als finale NED 2 -1 ESPquote:
Vooralsnog weet Nederland geen knappe kansen tegen de Manschaft te creeren, dus ik denk niet dat het 3-2 zal worden eerlijkgezegdquote:
Klopt, maar dat wist ik van tevoren nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vooralsnog weet Nederland geen knappe kansen tegen de Manschaft te creeren, dus ik denk niet dat het 3-2 zal worden eerlijkgezegd
RW voor RB?quote:
Iedereen denk ik!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Mijn opa is nog beter op RB dan VdW.
nee maar jij snapt ook niks van voetbal dus dat is logisch.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zie dat echt niet dat VdW zo slecht is op RB.
Irriteer me er alleen aan dat hij altijd terugpasst
Het is niet om aan te zien.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:02 schreef Toefjes het volgende:
EK. Ik weet nu waar die K voor staat![]()
Ben naar Rotterdam gegaan naar de kroeg maar na de 0-2 á la GJV woedend vertrokken. Zelfs AZ in de slechtste tijden heeft mij nog nooit zo ver gekregen![]()
![]()
![]()
Ik ben ook boos. Alleen ze spelen zo slecht dat ze het niet eens verdienen om in de volgende ronde te staanquote:
Nee, 2-0.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:12 schreef Rijst het volgende:
LOL Nederland moet 3-0 winnen van Portugal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:20 schreef Pobberd het volgende:
Maar als ze dit verliezen moeten ze dus met 2 doelpunten verschil van Portugal winnen, en Duitsland van Denemarken?
Denk 3 doelpunten, want Portugal heeft al 3 goals gemaakt tegen denemarken. Bij gelijk doelsaldo telt het meest gescoorde goals.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:20 schreef Pobberd het volgende:
Maar als ze dit verliezen moeten ze dus met 2 doelpunten verschil van Portugal winnen, en Duitsland van Denemarken?
2 goals, dan komt Portugal op -1 en Nederland op +1. (resultaten tegen Duitsland worden weggestreept).quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk 3 doelpunten, want Portugal heeft al 3 goals gemaakt tegen denemarken. Bij gelijk doelsaldo telt het meest gescoorde goals.
Echt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |