Mwah, is het gros de komende dagen chagerijnig en loopt weer te klagen dat de scheids een bril nodig heeft en zoquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas niet, maar wel een syuk minder
heb ik met mijn collega's gelukkig niet zoveel last vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, is het gros de komende dagen chagerijnig en loopt weer te klagen dat de scheids een bril nodig heeft en zo
Mooi, dus ook geen extra voorziening hoeven treffen met een radio in de keuken of zo?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik met mijn collega's gelukkig niet zoveel last van
radio is er altijd, maar speelt gewoon muziek. Eind van de maand wordt dat andersquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, dus ook geen extra voorziening hoeven treffen met een radio in de keuken of zo?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
radio is er altijd, maar speelt gewoon muziek. Eind van de maand wordt dat anders
1 maar, andere twee zijn ook fanatieke tour volgersquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan zijn je collega's verplicht naar de tour verslagen te moeten luisteren?
Ah, kijk dat scheeltquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
1 maar, andere twee zijn ook fanatieke tour volgers
Episch momentjequote:
die zijn niet bij te houdenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, kijk dat scheelt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1-0 Duitsland
Echt het is veel hilarischer om de twatjes te lezen dan de wedstrijd te kijken
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
die zijn niet bij te houdenDie TL gaat sneller dan mijn auto
daar heb ik geen last van, maar moet je voor de gein is zoeken op nedduiquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb toch maar wat mensen geunfollowed en de laatste dagen heel veel @'jes van retweetjes geblocked. Is een stuk rustiger en normaler geworden in mijn TL
Nah, geen behoefte aan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar heb ik geen last van, maar moet je voor de gein is zoeken op neddui
gewoon lists maken, kan je voor jou belanrijke personen in zetten, zodat het makkelijker te volgen isquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, geen behoefte aan.
Ik miste voor mij wel interessante twatjes door het hoge retweet gehalte van enkelen. En ik volg lang zoveel mensen niet als jij
Oh, dat moet je mij dan eens uitleggen. Ik snap weinig van die lijstjes. Heb wel een lijstje voor de tornadojagers zodat ik hun twatjes in een oog op slag kan zien.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon lists maken, kan je voor jou belanrijke personen in zetten, zodat het makkelijker te volgen is
is hetzelfde principequote:Op woensdag 13 juni 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat moet je mij dan eens uitleggen. Ik snap weinig van die lijstjes. Heb wel een lijstje voor de tornadojagers zodat ik hun twatjes in een oog op slag kan zien.
heb net iemand een sms gestuurd met de vraag of ie het nog leuk vindquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
3/4 NL zit nu zwaar gefrusteerd op de bank
In de andere SC zit ik serieus met iemand een boek te bespreken. 1 post van hem t.o.v. 25 van de voetbalfrustraten. Vraagt iemand, of het boek echt zo interressant is dat hij iedere 10 minuten een update moet gevenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb net iemand een sms gestuurd met de vraag of ie het nog leuk vind
en die zijn tussendoor nog wel aan het fokkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de andere SC zit ik serieus met iemand een boek te bespreken. 1 post van hem t.o.v. 25 van de voetbalfrustraten. Vraagt iemand, of het boek echt zo interressant is dat hij iedere 10 minuten een update moet geven
Ach, niet iedereen heeft twitter om vol te spammenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
en die zijn tussendoor nog wel aan het fokken
Goed planquote:
langquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Maar kokkie, jij hebt nu weekend? Lang, kort?
quote:
nu alquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik moet nog twee lange dagen. Wordt echt tijd dat er een fatsoenlijk betalende baan voorbij gaat komen. Ben er nu wel klaar mee
Ik geloof dat jij mij niet veel beter kent dan klagen over mijn werk hèquote:
doe wat je niet laten kan, zal je niet unfollowenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij mij niet veel beter kent dan klagen over mijn werk hè
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe wat je niet laten kan, zal je niet unfollowen
een klein beetje jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar dat is toch ook omdat ik wel een beetje liev ben en niet altijd klaag toch
Ach, ik troost mij maar met de gedachte dat 6 augustus pre-seaon weer begint. Kunnen we weer op elkaar scheldenquote:
la grande bouffetquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ow trouwens, kokje, ik heb een film gezien waar ik door het eten begon te![]()
Film is helaas veel te traag voor jou, maar voor het eten
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, ik troost mij maar met de gedachte dat 6 augustus pre-seaon weer begint. Kunnen we weer op elkaar schelden
Die ken ik niet, dus heb ik op mijn to-see-lijstje gezetquote:
Jij bent een kokje, jij kunt multi-taskenquote:
goeie filmquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die ken ik niet, dus heb ik op mijn to-see-lijstje gezet
Nee, was Eat, Drink, Man, Woman.... Gaat over een Chinees Chefkokje, man o, man,
zegt me niksquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die ken ik niet, dus heb ik op mijn to-see-lijstje gezet
Nee, was Eat, Drink, Man, Woman.... Gaat over een Chinees Chefkokje, man o, man,
La grande bouffet heb je het dan denk ik over?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
goeie filmgaat over liefhebbers van lekker eten die zich opsluiten in een huis, om alleen maar super te eten
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
La grande bouffet heb je het dan denk ik over?
Eat, Drink, Man, Woman, gaat juist over een chefkok die op zondag altijd uitgebreid kookt voor zijn dochters, die juist onder zijn juk vandaan willen. En dan verliest Chefkokkie zijn smaak ook nog eens
Echt, als ik eens zin heb moet ik die kookdelen uit de film voor je rippen. Je krijgt dan zo ontzettend trek in dat etenquote:
Eh, weet je zeker dat je de titel van de film goed hebt? Als ik die intik op de IMDB kom ik bij een ander soort vleesfilm uitquote:
nieuwe serie stormchasers op Discoveryquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt, als ik eens zin heb moet ik die kookdelen uit de film voor je rippen. Je krijgt dan zo ontzettend trek in dat eten
En is ook geen film voor de PvdD-aanhangers, die zouden hem wreed vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |