Ok, want hij swingt niet die kant namelijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:17 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik vond het lullig voor hem dat we zo beoordelend overkwamen
Die met tieten en een poesje.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op wat voor mannen val jij eigenlijk?
Hoi.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op wat voor mannen val jij eigenlijk?
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef Murdera het volgende:
[..]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef Murdera het volgende:
[..]SchattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Kut, ik wist dat ik hem had moeten opslaan![]()
En we vroegen in koor:quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:27 schreef kree het volgende:
goeie avond, zo net terug spoed ritje naar scheveningen.
Hoe is het hier allemaal klaar voor de voetbal?
(C_A en Snarf iig wel zie ik)
Ja, daar kan ik lekker doorheen kroelen met mijn vingers.quote:
Was het maar waar, maar nee dit was voor werk, moest nog even snel wat brengen voordat de Wiron bootjes uitvaardenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:28 schreef twi het volgende:
[..]
En we vroegen in koor:
"Waaaaaaaaaaaaaaarom spoed ritjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?"
Booty call?
Ja gezellig hierquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:27 schreef kree het volgende:
goeie avond, zo net terug spoed ritje naar scheveningen.
Hoe is het hier allemaal klaar voor de voetbal?
(C_A en Snarf iig wel zie ik)
Oh die is leukquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gezellig hier
[ afbeelding ]
Kan je de dame naast snarf even mijn kant op sturen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gezellig hier
[ afbeelding ]
Blond of donker?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je de dame naast snarf even mijn kant op sturen?
wie is die linker?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gezellig hier
[ afbeelding ]
links of rchts?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je de dame naast snarf even mijn kant op sturen?
donker is normaal meer mijn smaak, maar die staat nogal oncharmant, en die blonde kijkt zo lief.quote:
quote:
Sssttt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond ik ook.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
donker is normaal meer mijn smaak, maar die staat nogal oncharmant, en die blonde kijkt zo lief.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sssttt.Ik denk dat de donkere ook teveel zou spartelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vond ik ook.![]()
Dit is ook niet goed voor Nederland. Nu moeten we gaan winnen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:38 schreef Flippiee het volgende:
Dit is niet goed voor mijn poule, kut Denen.
quote:
Die blonde heeft al een vriend, zie ik op facebook.quote:
Dat moesten we toch alquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is ook niet goed voor Nederland. Nu moeten we gaan winnen.
Stalkertje!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die blonde heeft al een vriend, zie ik op facebook.
Dan kan hij haar mooi identificeren morgen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SDKGHSLDHLG NOITSD GySRIOP SHREJU #@Û&$W EGSDF
[..]
Die blonde heeft al een vriend, zie ik op facebook.
Nee hoor. Duitsland alles winnen, Nederland wint van Portugal met redelijk grote cijfers = win.quote:
nog 20 min anders heb ik geen etenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:39 schreef Flippiee het volgende:
Dat ook Twi, nog 9 minuten vol spanning
Ook een relatie. Staat niet met wie. Staat alleen op haar foto.quote:
Dan neem je een te groot risico, gewoon nu 2 wedstrijden winnen dan zijn we veiligquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor. Duitsland alles winnen, Nederland wint van Portugal met redelijk grote cijfers = win.
Soberzo. We kunnen ook een aanbevelingsbrief meesturen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kan hij haar mooi identificeren morgen.
En als ik die pic stuur dumpt ze hem zo voor me.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soberzo. We kunnen ook een aanbevelingsbrief meesturen.
scheve tepels.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:42 schreef twi het volgende:
Bij nader inzien is ze toch niet zo leuk. Puntige knieën.
Alleen Snarf is single van die dames in de foto.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:42 schreef twi het volgende:
Bij nader inzien is ze toch niet zo leuk. Puntige knieën.
"Tight ass, would fuck again. 4,5/5 stars."quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Approved by Kaneel.
NIETS KAN MIJ NOG STOPPEN.
Pics van jouw knieën, dan kan ik even kijken of ik het uit kan leggen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:42 schreef Flippiee het volgende:
Wanneer heeft een vrouw puntige knieen?
Fobo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
"Tight ass, would fuck again. 4,5/5 stars."
Zo zie je maar wat honden met je gewildheid doen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen Snarf is single van die dames in de foto.
Die honden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat honden met je gewildheid doen.
snarfquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen Snarf is single van die dames in de foto.
Denk dat ze over haar gewildheid niet hoeft te klagenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt heul geen fobo meer.quote:
Iedereen zit achter haar aan. Zelfs haar buurman zonder geld, gebruikte zijn laatste centen om haar te proberen versieren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Heul wel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt heul geen fobo meer.
[..]
Iedereen zit achter haar aan. Zelfs haar buurman zonder geld, gebruikte zijn laatste centen om haar te proberen versieren.
scheve tepelsquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:47 schreef Flippiee het volgende:
Foto van billen niet, tieten zijn vast ergens wel op zichbaar
Uiteraard.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:53 schreef Flippiee het volgende:
Oh een vriend van mij heeft zo een shirt met als tekst "Gratis borstvergroting door handoplegging"
Maar in jou heb ik meer vertrouwen dan een vent met zo een shirt.
Ik lees het. Rekening is onderweg.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zal mijn secretaresse vragen een prijslijst op te sturen.
Of las je het al Kaneel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |