heeft het op korte termijn consequenties voor jou?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:14 schreef Etcetera het volgende:
Heb je wel gelijk in. Hier net 'bedrijfspresentatie' gehad over de reorganisatie, fase 2. Ook feestmaar veel duidelijker is het allemaal nog niet nu, gaat nog wel weer een maand duren.

quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kookwinkels, kan ik ook moeilijk mee omgaan. Ik heb een curverbak vol koekjesvormpjes![]()

quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kookwinkels, kan ik ook moeilijk mee omgaan. Ik heb een curverbak vol koekjesvormpjes![]()

quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nou 2x botercreme en cakebeslag staan mixen, en ik heb nu meer dan ooit mn zinnen gezet op zo'n mixer:
[ afbeelding ]

Geloof ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Zodra wij een nieuw dak op de keuken hebben wil ik een Kenwood Chef, of misschien toch een Kitchenaid, maar ik geloof dat de Kenwood qua vermogen en kwaliteit net iets bovenuit stak.

Kitchen Aidquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nou 2x botercreme en cakebeslag staan mixen, en ik heb nu meer dan ooit mn zinnen gezet op zo'n mixer:
[ afbeelding ]

True, dat is de reden dat ik twijfel, maar de Kenwood is ook niet lelijk, en hij komt dan toch in de bijkeuken te staan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geloof ik ook
Maar die kitchenaid is ook nog eens mooi

Is dat die grote Kitchenaid of de standaard? Mijn schoonmoeder heeft de standaardversie en het is een prima mixer maar bij zwaarder deeg was ik niet enorm onder de indruk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
qua vermogen is de Kenwood een stuk sterker. Op mijn werk gebruiken we al jaren een Kitchenaid en gezien het feit dat dat ding daar ernstig mishandeld wordt (veel meer dan dat iemand ooit thuis zal doen) ben ik ernstig onder de indruk van de kwaliteit van de KitchenAid

Oh, een bijkeuken.... ja dat is echt fijn om te hebben!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
True, dat is de reden dat ik twijfel, maar de Kenwood is ook niet lelijk, en hij komt dan toch in de bijkeuken te staan.

Je hebt de gewone en de heavy duty versiequote:Op donderdag 14 juni 2012 13:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hebben ze verschillende versies dan?
zie er op de website maar 1. Enige verschil is een glazen of RVS mengkom

Behalve als hij lekt als een incontinente olifantquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, een bijkeuken.... ja dat is echt fijn om te hebben!
* funda weer aanslingert...

iets naar beneden scrollenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:49 schreef wyccie het volgende:
Fuck, wat voor nucleair megadeeg, en met welk doel, maken jullie dat er een mixer van bijna 1000 euro aan te pas moet komen?

Botercreme en biscuitbeslag moet je minstens 10 minuten mixen, daar krijg je lamme armen vanquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:49 schreef wyccie het volgende:
Fuck, wat voor nucleair megadeeg, en met welk doel, maken jullie dat er een mixer van bijna 1000 euro aan te pas moet komen?

Ohquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
iets naar beneden scrollen
waar jij naar zit te kijken heeft een kom vaqn 6,9 liter

ah ok, scheelt 50 watt zie ik.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je hebt de gewone en de heavy duty versie

echte professionals kopen Hobartquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohdat had ik ook nog niet gezien
Dat lijkt me echt voor professionals

quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
echte professionals kopen Hobart![]()
http://www.hobartnederland.nl/mengen.aspx

Oh ja. Maar 600 euro vind ik nog steeds een astronomisch bedrag voor een mixer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iets naar beneden scrollen
waar jij naar zit te kijken heeft een kom vaqn 6,9 liter
Ik hoef geen planeet te mengen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
echte professionals kopen Hobart![]()
http://www.hobartnederland.nl/mengen.aspx

Het gaat niet alleen om vermogen, maar ook om de kwaliteit van het binnenwerk. De Kenwood chef van mijn oma ging 50 jaar mee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja. Maar 600 euro vind ik nog steeds een astronomisch bedrag voor een mixer.
http://www.wehkamp.nl/hui(...)/C27_7G4_G43_732274/
Deze is ruim de helft goedkoper en heeft 3 keer zo veel vermogen. Het heeft dan niet zo'n hip kleurtje en retro look, maar ik zou het wel weten.
[..]
Ik hoef geen planeet te mengen.

Waarom hebben ze bij jou op het werk een KitchenAid staan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
qua vermogen is de Kenwood een stuk sterker. Op mijn werk gebruiken we al jaren een Kitchenaid en gezien het feit dat dat ding daar ernstig mishandeld wordt (veel meer dan dat iemand ooit thuis zal doen) ben ik ernstig onder de indruk van de kwaliteit van de KitchenAid![]()
en daarnaast is de KitchenAid een stuk mooier

Dit is een Kenwood.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het gaat niet alleen om vermogen, maar ook om de kwaliteit van het binnenwerk. De Kenwood chef van mijn oma ging 50 jaar mee.

Ah, ok. Mij zou het niks uitmaken, denk niet dat ik 50 jaar lang botercrème ga maken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar geen Kenwood Chef, dat is nog een iets andere kwaliteits- en prijsklasse
quote:Op de foto's die donderdag zijn opgedoken is te zien hoe Octomom zichzelf betast. Ze doet dat onder meer met een waslijn vol babykleertjes op de achtergrond. Hoeveel Suleman opstrijkt met de video Octomom: Home Alone, is niet bekend.

quote:
Dat is met de meeste dingen ook prima te doenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik mix - als ik al mix - met een gewone handmixer. Gaat prima.
Heb ooit een keukenmachine gehad, maar die stond vooral ongebruikt in de kast.

Yeps.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]
Dat is met de meeste dingen ook prima te doen

Werkze!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
Meh, het is alweer tijd om te werken...
Mag alweer tot 20:00en dat terwijl we brei-avond hebben met een paar meiden!

Absoluut geen flauw idee van.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heeft het op korte termijn consequenties voor jou?

Die van mijn moeder was ook een Moulinex, dacht ik. Prima dingen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
Keukenmachientje heb ik wel, een heel oude van Moulinex die mn moeder ooit gratis bij een ECI-abonnement kreegMoet echt al in 1994 zijn geweest ofzo
Hij is wel heel klein, maar prima voor af en toe een deeg, of raspen.
Leuk. Ik doe een sportmiddagje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
Mag alweer tot 20:00en dat terwijl we brei-avond hebben met een paar meiden!

we zijn ooit eens bezig geweest met het ontwikkelen van candybar achtige repen en daar moesten we een deeg voor maken. Dat spul werd al hard in de mixer en ondanks dat is het scharnier nooit gebroken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom hebben ze bij jou op het werk een KitchenAid staan?
Overigens heeft een soortgelijke anekdote me ooit kunnen overtuigen van Candy-wasmachines. Mijn studentenhuis in Enschede (bevolking: zestien man) had er een staan en dat ding heeft het jarenlang prima gedaan

Dan heb je toch al een streepje voor?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Een van de commissieleden is de hrm-adviseur met wie ik 4 jaar heb gewerkt in hetzelfde account. Vreemd.

Speelgoed speelgoed speelgoed!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
A.s. dinsdag om 9 uur sollicitatiegesprek... spannend!!
Een van de commissieleden is de hrm-adviseur met wie ik 4 jaar heb gewerkt in hetzelfde account. Vreemd.

Hm, dan werk je misschien toch in andere fabrieken dan ik dachtquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
we zijn ooit eens bezig geweest met het ontwikkelen van candybar achtige repen en daar moesten we een deeg voor maken. Dat spul werd al hard in de mixer en ondanks dat is het scharnier nooit gebroken.

"Even voelen mevrouwtje"?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef Whiteguy het volgende:
'Elk EU-land moet een register gaan bijhouden welke vrouwen er borstimplantaten hebben'
Ik zie nu echt mannen voor me die met die lijst in de ene hand van deur tot deur gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |