En toch is Ryanair vanaf Eindhoven naar Budapest stukken duurder dan Wizzair. Daar komt bij dat dat Ryanair slechts 4 keer per week vliegt, waar Wizzair 2 maal daags vliegt, mij keuze was snel gemaakt. De vluchten van Wizzair zaten ook beide keren stampvol, betaalde 60 euro retour.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:02 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
En jij vindt ¤34 (¤12 CC kosten kan je nog onderuit komen) voor een retourtje Bergamo duur? Dat is waarschijnlijk net genoeg om de taxes mee te betalen van beide airports. Een dagretour Amsterdam Centraal - Eindhoven is duurder (¤35).
Budapest is behoorlijke overcapaciteit op op dit moment, en om de route te lanceren en marktaandeel van Wizzair af te snoepen. Middenin het hoogseizoen lukt het dan echt niet meer om voor ¤3.99 oneway te vliegen. Daarnaast verandert de markt ook wel, Ryanair kan niet meer de ¤0.01 tickets aanbieden zoals voorheen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:47 schreef ThymeS het volgende:
Waar blijven die goedkope tickets.. maandje terug nog voor 18,78 retour naar Budapest kunnen gaan, zit er nu niet meer in. Ook om vanaf Brussels-Charleroi naar Milan Bergamo te komen, kon 1,5 jaar geleden nog voor een spotprijsje. Daarna werd het +-10 voor een enkele reis. En nu staat het op 17 euro, wat wil zeggen dat je 17+17+12=46 voor een weekendje weg moet betalen.
Waar blijven die goedkope tickets.. maandje terug nog voor 18,78 retour naar Budapest kunnen gaan, zit er nu niet meer in. Ook om vanaf Brussels-Charleroi naar Milan Bergamo te komen, kon 1,5 jaar geleden nog voor een spotprijsje. Daarna werd het +-10 voor een enkele reis. En nu staat het op 17 euro, wat wil zeggen dat je 17+17+12=46 voor een weekendje weg moet betalen.
Hoewel 'duur' hier natuurlijk maar een relatief begrip is begrijp ik wel de frustratie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:47 schreef ThymeS het volgende:
Dankje! Ga meteen boeken. Nog even paar dagen tussenuit voordat ik mijn afstudeer jaar in ga! Wel met andere data. Word het zo ¤50,- maar dat is alsnog cheap!quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:01 schreef lokpokken het volgende:
Eindhoven - Budapest
Heen in September : ZO, MA of WO
Terug in September : WO
Retour prijs : 0,78 cent.
Deze prijzen zijn alleen in September, in Oktober kan je alleen heen voor 0,39 cent en terug voor 23 euro.quote:Dankje! Ga meteen boeken. Nog even paar dagen tussenuit voordat ik mijn afstudeer jaar in ga! Wel met andere data. Word het zo ¤50,- maar dat is alsnog cheap!
Zag het! Maar als nog goedkoop. Begin pas 4 september. Dus ga dan 28/29 aug vliegen en dan 2/3 sep terugquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:09 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Deze prijzen zijn alleen in September, in Oktober kan je alleen heen voor 0,39 cent en terug voor 23 euro.
Er zijn weer goedkope tickets naar Boedapest, Eindhoven - Budapestquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:47 schreef ThymeS het volgende:
0,78 euro, bedoel je.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:26 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Er zijn weer goedkope tickets naar Boedapest, Eindhoven - Budapest
Heen in September : ZO, MA of WO
Terug in September : WO
Brussels Charleroi - Budapest
Heen in September / Begin Oktober : MA, DI, WO, DO, ZA of ZO
Terug in September / Begin Oktober : MA, DI, WO, DO
Nee, en ook niet als je wel bent ingecheckt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:48 schreef VacaLoca het volgende:
Er zit geen boete aan verbonden toch als je niet opdaagt voor een vlucht zonder melding? (en niet bent ingecheckt)
Waar kun je een prepaid mastercard regelen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef VacaLoca het volgende:
Geboekt dan voor 78 cent
Prepaid mastercard, handbagage, geen priority shizzle. Totaalprijs dus
Bedankt voor de tip
Ik heb er een van moneybookers.comquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:19 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waar kun je een prepaid mastercard regelen?
Alstublieft ;aaaquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef VacaLoca het volgende:
Geboekt dan voor 78 cent
Prepaid mastercard, handbagage, geen priority shizzle. Totaalprijs dus
Bedankt voor de tip
Bedankt voor de uitleg. En zet je daar dan eerst saldo op, waarmee je op een later moment afrekent?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik heb er een van moneybookers.com
Kost eenmalig 10 euro, maar die heb je er met 1 boeking dus al uit.
Let wel dat voor bepaalde landen het gratis betalen met prepaid mastercard niet opgaat (iig Engeland, Spanje, Duitsland uit het hoofd). Dus Weeze-Madrid bv betaal je ook met prepaid mastercard 12 euro.
Ja, kan je instant er op zetten met iDeal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg. En zet je daar dan eerst saldo op, waarmee je op een later moment afrekent?
Ik zou het gewoon boeken want ik denk niet dat het lager word dan 38 euro voor een retour vanaf Eindhoven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:53 schreef DutchieBre het volgende:
Ik wil 22 sepember naar Dublin en 23 september weer terug .. Liefste vanuit Eindhoven of Charleroi. Zal ik nu gewoon boeken voordat de prijzen hoger worden, of denken jullie dat er nog wel een leuke aanbieding gaat aankomen ? Zit namelijk een beetje in dubio ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |