abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114693861
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:56 schreef lokpokken het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon boeken want ik denk niet dat het lager word dan 38 euro voor een retour vanaf Eindhoven.
Want nu is de aanbiedingsperiode voor September.
Ik denk dat het Charleroi gaat worden, de tijden (zaterdag/zondag) zijn niet ideaal , laat heen en weer heel vroeg terug ..
pi_114727622
Leuk om het topic zo meteen een stuk actiever te zien. Goedkoop reizen is een sport! En bedankt voor de melding van die goedkope reizen naar Budapest en Warschau
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:02:08 #203
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_114727824
De 39 cent tickets zijn nu zelfs beschikbaar t/m november.
pi_114728437
Weet iemand toevallig een hotel in Barcelona?
pi_114731646
Eindhoven - Krakau geboekt voor ¤4.38
pi_114732149
quote:
Eindhoven - Krakau geboekt voor ¤4.38
Voor welke periode? :o
pi_114732348
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:05 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Voor welke periode? :o
Mid september
pi_114732406
quote:
Mid september
Ok. Ik wou er begin Jan. naar toe, maar dan zijn de prijzen echt superduur :(
pi_114733738
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:12 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Ok. Ik wou er begin Jan. naar toe, maar dan zijn de prijzen echt superduur :(
Dan moet je nog een tijdje wachten want nu zijn er aanbiedingen voor September - Oktober, dus rond November zullen de prijzen voor Januari een stuk lager zijn :D
  zaterdag 28 juli 2012 @ 10:25:15 #210
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_114757194
Het jammere is wel dat de goedkope tickets naar Budapest, Warschau en Krakow er alleen maar zijn om te concurreren met Wizzair. Als die er maar niet te veel last van gaan krijgen...
  zaterdag 28 juli 2012 @ 11:16:39 #211
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_114757998
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 10:25 schreef Lemans24 het volgende:
Het jammere is wel dat de goedkope tickets naar Budapest, Warschau en Krakow er alleen maar zijn om te concurreren met Wizzair. Als die er maar niet te veel last van gaan krijgen...
Ryanair heeft inderdaad nu vol de aanval ingezet op Wizzair. Zeker naar de Oost Europese bestemmingen is prijs vaak belangrijker dan comfort waardoor Ryanair veel reizigers kan aantrekken.

Wizz Air staat een stuk zwakker dan Ryanair, ze zullen ongetwijfeld ook lage prijzen aan gaan bieden op de routes voor zover ze dat al niet deden, maar Wizz Air staat wat zwakker dan Ryanair qua positie om te kunnen overleven.
Sky Europe heeft het niet kunnen reden, OLT zit in zware problemen, Smart Wings is ook niet echt solide, dus het wegdrukken uit de markt van Wizz Air zou zomaar eens kunnen slagen...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_114764021
Worden de TERUGreizen nog wel eens goedkoper?
Heen kan ik voor 29 cent naar Gdansk, terug 22 euro... Wil natuurlijk ook terug voor 29 cent ;)
Zag dat je zelfde betaald in poolse valuata als euro voor terugreis, dus heb alvast de heenreis vanaf Eindhoven geboekt. Zo niet dan heb ik een gok van 29 cent gewaagd! :P
pi_114764316
0,29 Gdańsk
0.39 Budapest T2
4.59 Warsaw Modlin
4.99 Kraków
:O
pi_114764401
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:33 schreef Deezertje het volgende:
Heen kan ik voor 29 cent naar Gdansk, terug 22 euro... Wil natuurlijk ook terug voor 29 cent ;)
Zag dat je zelfde betaald in poolse valuata als euro voor terugreis, dus heb alvast de heenreis vanaf Eindhoven geboekt. Zo niet dan heb ik een gok van 29 cent gewaagd! :P
Ik heb een paar terugreizen 29 cent gezien (Begin oktober) en in September 12 euro.

[ Bericht 0% gewijzigd door lokpokken op 28-07-2012 15:21:16 ]
pi_114764429
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:33 schreef Deezertje het volgende:
Toen ik budapest en krakau boekte waren er meerdere tickets voor centenprijs heen, maar nog maar eentje terug, die had ik gelukkig. Heb 5 nachten budapest en 2 nachten krakau. Laatste had ik liever 4 nachten gehad, maar goed ik heb wel meer goede herinneringen aan steden waar ik maar 2 nachten bent geweest.
pi_114764524
Oké dan hou ik de terugreis de komende dagen goed in de gaten :) Maximaal 18 euro retour nu, is al goedkoop maar ga voor de 29 cent retour ;) Zo niet, dan ben ik 29 cent kwijt.....
pi_114764574
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:47 schreef Deezertje het volgende:
Oké dan hou ik de terugreis de komende dagen goed in de gaten :) Maximaal 18 euro retour nu, is al goedkoop maar ga voor de 29 cent retour ;) Zo niet, dan ben ik 29 cent kwijt.....
is dat bij Wizzair, en op welke dagen allemaal ?
pi_114764619
Nee ryanair. Vanaf Eindhoven naar Gdansk. Begin oktober tot eind november volgens mij. Volgens mij 3/4 keer per week. Mooie tijden op zich :) Herfstvakantie is zoals te verwachten duurder.
pi_114764656
Wizzair boek ik nooit omdat ze daar geen truukje hebben als een mastercard prepaid voor geen toeslagen... of weten mensen die toevallig wel? ;)
pi_114764658
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:50 schreef Deezertje het volgende:
Nee ryanair. Vanaf Eindhoven naar Gdansk. Begin oktober tot eind november volgens mij. Volgens mij 3/4 keer per week. Mooie tijden op zich :) Herfstvakantie is zoals te verwachten duurder.
Eens zien .. Mijn vrouw is jarig op 6 Oktober .. Wellicht een leuk weekendje weg boeken :)
pi_114764674
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:51 schreef Deezertje het volgende:
Wizzair boek ik nooit omdat ze daar geen truukje hebben als een mastercard prepaid voor geen toeslagen... of weten mensen die toevallig wel? ;)
Ik heb een mastercard, hoe kan ik dat dan omzeilen ?
pi_114764754
Je moet een PREPAID mastercard hebben. Scheelt je op een retourtje 12 euro per persoon.
Zo'n kaart kost een tientje bij Moneybookers en is gratis bij Neteller. Geld zet je er op met iDeal. Alleen duurt vaak nog wel even voordat je 'm binnen hebt, dus als je nu wilt boeken moet je ff rond vragen wie er een prepaid mastercard voor je heeft ;)

http://g.moneybookers.com/mastercard/nl/
pi_114764837
Ik irriteer me tegenwoordig mateloos aan de woorden die je moet invullen om een zoekopdracht te kunnen voltooien. Ik begrijp het nut ervan, echter de werking is erg annoying. Die woorden zijn nauwelijks leesbaar en moet ze vaak 4 keer verversen voordat ik een woord zie waarvan ik denk dat ik weet wat er staat .. grrr ..
pi_114765132
Ik erger me er ook mateloos aan, maar bekijk het vanuit de positieve kant: hoe meer mensen weigeren de code in te vullen, des te meer goedkope tickets er voor ons overblijven... ;) De echte bespaarder tikt wel een code over op de Ryanair site hoor.
pi_114765445
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:58 schreef DutchieBre het volgende:
Ik irriteer me tegenwoordig mateloos aan de woorden die je moet invullen om een zoekopdracht te kunnen voltooien. Ik begrijp het nut ervan, echter de werking is erg annoying. Die woorden zijn nauwelijks leesbaar en moet ze vaak 4 keer verversen voordat ik een woord zie waarvan ik denk dat ik weet wat er staat .. grrr ..
Te irritant voor woorden inderdaad. Kost ze gewoon klanten, want het hele browsen naar goedkope vluchten waar dan ook naartoe is toch wel deel van het koopproces, maar het wordt op deze manier echt te vermoeiend irritant gemaakt,
pi_114765611
maar je hoeft die code nooit helemaal precies over te typen ;p als het maar een beetje klopt kom ik al verder.
pi_114772642
quote:
Zeker jammer. Als het even kan, vlieg ik met Wizzair, dat is echt zoooveel comfortabeler en fijner dan Ryanair.
pi_114778356
Ik kan me m'n vlucht met Wizzair eigenlijk niet zo goed herinneren, was in 2009, maar was volgens mij wel degelijk, zou idd zonde zijn als zulke maatschappijen ten onder gaan.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:43:18 #229
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_114778930
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:22 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Zeker jammer. Als het even kan, vlieg ik met Wizzair, dat is echt zoooveel comfortabeler en fijner dan Ryanair.
Eens. Liever Wizzair dan Ryanair, al was het maar om de concurrentie in stand te houden. Een minpunt hebben ze wel, je kunt er pas 7 dagen tevoren online inchecken.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:55:09 #230
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_114779623
Bij Ryanair schijn je veel geld kwijt te kunnen zijn aan de extra's.
Nu zijn we voor 2 personen 160 euro kwijt voor een retour Weeze - Menorca en dat vonden we vrij goedkoop.

Nu moest ik het hotel er nog los bij boeken, wat ik normaal gesproken altijd doe via booking.com
In het boekingsproces kon ik tevens via Ryanair een hotel boeken, die me vervolgens doorverwees naar een partnersite hotels4u.

Vervolgens zowel op Hotels4u als via Booking.com de prijzen voor hetzelfde hotel - 10 dagen - all inclusive - zelfde kamer - opgezocht en via Hotels4u ben ik +/- 110 euro minder kwijt. Enige nadeel is dat er geen 'gratis annuleren' bij zit wat bij Booking.com (bijna) altijd wel het geval is.

Ik verbaasde me echter wel over het redelijk grote prijsverschil en vroeg me daarom af of er mensen zijn die hun reis via ryanair en vervolgens het Hotel via hotels4u hebben geboekt en de ervaringen daarmee.
keep up the good work!
pi_114779753
Euh nee. Bij Ryanair is mijn koopgedrag vrij simpel;

Ticket boeken en alle opties allemaal NEE NEE NEE NEE BEDANKT NEE OPROTTEN NEE DOEI

edit: Ah ik begrijp na nog een keer lezen dat ze je slechts doorverwijzen en het geen onderdeel is van je boeking bij RyanAir? Dat valt me nog mee. Heb iig zelf geen ervaring met hotels4u.
pi_114780105
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef VacaLoca het volgende:
Euh nee. Bij Ryanair is mijn koopgedrag vrij simpel;

Ticket boeken en alle opties allemaal NEE NEE NEE NEE BEDANKT NEE OPROTTEN NEE DOEI

Staat dit al in de OP? _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 28 juli 2012 @ 22:10:47 #233
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_114780441
@Vacaloca: opties nee; mits deze goedkoper zijn dan rechtstreeks boeken via bv booking.com
In dit geval is het bij Hotels4u (via doorklik Ryanair) 110 euro goedkoper, maar zonder 'kosteloos annuleren'.

Nu zal ik alleen annuleren in geval van ernstige ziekte of als er plotseling iemand dichtbij overlijdt óf als Ryanair op het laatste moment de vlucht annuleert. Ik las hier dat dat gelukkig weinig voorkomt.
keep up the good work!
pi_114781136
quote:
Eens. Liever Wizzair dan Ryanair, al was het maar om de concurrentie in stand te houden. Een minpunt hebben ze wel, je kunt er pas 7 dagen tevoren online inchecken.
Dat weegt voor mij niet op tegen de voordelen: je wordt niet de hele tijd lastiggevallen tijdens de vlucht, gewoon 2 x voor eten/drinken en 1 keer voor non-food meuk. Niet telkens nog een keer apart voor krasloten, sigaretten, parfum en weet-ik-veel-wat. Wizz vliegt met een comfortabele Airbus i.p.v. een Boeing en de stewards en stewardessen vond ik veel vriendelijker, maar dat verschilt natuurlijk per vlucht en dag.

Wat ik wel echt een minpunt vind, is dat je bij Wizz de boekingskosten niet kunt omzeilen. Boeken per bankoverschrijving is het goedkoopst, maar ook daar moet nog voor betaald worden.
pi_114783571
Haha ja dat hele gedoe met lottery, sigaretten e.d. is wel weer tenenkrommend doch komisch elke vlucht... arme stewardessen :')
pi_114795584
Is er een rooster beschikbaar met daarin de vliegtuigregistratienummers?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_114800538
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:55 schreef krn176 het volgende:
Bij Ryanair schijn je veel geld kwijt te kunnen zijn aan de extra's.
Nu zijn we voor 2 personen 160 euro kwijt voor een retour Weeze - Menorca en dat vonden we vrij goedkoop.

Nu moest ik het hotel er nog los bij boeken, wat ik normaal gesproken altijd doe via booking.com
In het boekingsproces kon ik tevens via Ryanair een hotel boeken, die me vervolgens doorverwees naar een partnersite hotels4u.

Vervolgens zowel op Hotels4u als via Booking.com de prijzen voor hetzelfde hotel - 10 dagen - all inclusive - zelfde kamer - opgezocht en via Hotels4u ben ik +/- 110 euro minder kwijt. Enige nadeel is dat er geen 'gratis annuleren' bij zit wat bij Booking.com (bijna) altijd wel het geval is.

Ik verbaasde me echter wel over het redelijk grote prijsverschil en vroeg me daarom af of er mensen zijn die hun reis via ryanair en vervolgens het Hotel via hotels4u hebben geboekt en de ervaringen daarmee.
Ik heb daar ook een x geboekt, werkt gewoon precies hetzelfde als booking.com.
Je kan ook kijken naar Sunjets.be , is onderdeel van de TUI groep. Maar omdat er geen tussenpersonen tussen zitten scheelt dit best veel geld met Jetair en Arke.
pi_114809800
quote:
19s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:17 schreef Guidetti het volgende:
Is er een rooster beschikbaar met daarin de vliegtuigregistratienummers?
http://www.planespotters.net/Airline/Ryanair
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zondag 29 juli 2012 @ 23:26:26 #239
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_114827238
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:50 schreef Deezertje het volgende:
Gdansk hadden ze vorig jaar ook alleen in.de herfst, vreemd.

En waarom blijft Wizzair ook een optie? Nou, die hebben veel meer keus naar Oost-Europa: Wrocław, Katowice, Boekarest, Sofia, Skopje, Debrecen, Brno, Praag, Belgrado, Riga, Vilnius... Ja, én Gdansk, Warschau en Boedapest.
pi_114836462
quote:
Ik bedoel een rooster met daarin de informatie over de inzet van de vliegtuigen. Waar je dus bijvoorbeeld kunt zien welk vliegtuig ingezet wordt op de route Eindhoven - Girona op bijvoorbeeld 01-08-2012
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_114838617
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 09:17 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Ik bedoel een rooster met daarin de informatie over de inzet van de vliegtuigen. Waar je dus bijvoorbeeld kunt zien welk vliegtuig ingezet wordt op de route Eindhoven - Girona op bijvoorbeeld 01-08-2012
Dat kan je nu nog nergens zien. Dit zal wel een toestel van de Girona-base zijn, maar ze roteren de toestellen ook nog regelmatig tussen de bases door, en daarnaast zijn er ook nog de switches bij verstoringen e.d. Je kan wel achteraf een overzichtje zien op flight24.com; bijvoorbeeld http://data.flight24.com/airplanes/ei-dyb
pi_114838657
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:00 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Dat kan je nu nog nergens zien. Dit zal wel een toestel van de Girona-base zijn, maar ze roteren de toestellen ook nog regelmatig tussen de bases door, en daarnaast zijn er ook nog de switches bij verstoringen e.d. Je kan wel achteraf een overzichtje zien op flight24.com; bijvoorbeeld http://data.flight24.com/airplanes/ei-dyb
Die Route Eindhoven - Girona was maar een voorbeeld :)
Ik weet dat je bij andere maatschappijen zoals KLM, transavia en Arke Fly je het wel van tevoren kunt zien. Bij Ryanair heb ik het nog niet kunnen vinden.
pi_114838696
quote:
19s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:02 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Die Route Eindhoven - Girona was maar een voorbeeld :)
Ik weet dat je bij andere maatschappijen zoals KLM, transavia en Arke Fly je het wel van tevoren kunt zien. Bij Ryanair heb ik het nog niet kunnen vinden.
Max een dag vooraf kan je het soms nog weleens terugvinden. Verder vooruit wordt het natuurlijk wel gepland maar hoe langer vooraf hoe onzekerder het is dat het ook dat betreffende toestel wordt. Schiphol.nl laat het bijv. een dag voor vertrek al zien, maar als je dit een beetje bijhoudt zie je dat hier erg regelmatig wijzigingen in zijn.
pi_114861116
Ik probeer al 3x een boeking te doen bij Ryanair. maar krijg bij het betalen steeds de melding dat "your session is locked". Iemand die dit ook heeft??
  maandag 30 juli 2012 @ 19:52:44 #245
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_114861682
Ik postte gisteren op m´n Facebook dat er weer vluchten van 29 en 39 cent zijn, maar mensen vinden het maar moeilijk te geloven... Zo gaat het al jaren: ik vlieg voor bijna niks, familie en vrienden denken dat het een fabeltje is dat dit soort vluchten bestaan.
  maandag 30 juli 2012 @ 20:12:31 #246
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_114862719
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:03 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Max een dag vooraf kan je het soms nog weleens terugvinden. Verder vooruit wordt het natuurlijk wel gepland maar hoe langer vooraf hoe onzekerder het is dat het ook dat betreffende toestel wordt. Schiphol.nl laat het bijv. een dag voor vertrek al zien, maar als je dit een beetje bijhoudt zie je dat hier erg regelmatig wijzigingen in zijn.
Zelfs de ingeplande vliegtuigen welke een betreffende dag gaan vliegen worden nog wel eens gewijzigd, bijvoorbeeld als je een verlate longhaul vlucht hebt waarvan de transitpassagiers nog naar de eindbestemming gebracht moeten worden waardoor je later op de dag een groter toestel nodig hebt, of bij bijvoorbeeld een defect aan een vliegtuig waardoor je moet rouleren met toestellen, zo was de kans op vertraging bij een vlucht naar Hong Kong of Singapore het grootst bij KLM, deze vertrokken qua planning als laatste, en stonden op beide bestemmingsluchthavens lange tijd stil in afwachting van de terugvlucht, dan kon je het ingeplande toestel beter gebruiken naar Bangkok of Kuala Lumpur vanaf waar nog werd doorgevlogen naar Taipei / Jakarta en minder 'gronddtijd was' Op die manier kan je vertragingen of latere vluchten voorkomen.

By Ryanair is opzich het wisselen van toestellen qua capaciteit niet aan de orde, (allemaal hetzelfde type) echter om operationele redenen moet je toch vaak toestellen wisselen, het is niet goed voor een toestel om alleen maar Noord - Zuid - Noord of Oost - West - Oost te vliegen, je moet dit rouleren, dus dat kan je van te voren inplannen, maar bij één vertraging zal er toch worden gekeken of bepaalde vliegtuigen niet toch op een andere route ingepland moet worden om bijvoorbeeld te kunnen garanderen dat er binnen de venstertijden van de luchthavens gevlogen kan worden. Wel zo fijn als een toestel ook nog terug kan komen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  maandag 30 juli 2012 @ 20:15:33 #247
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_114862894
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:52 schreef Lemans24 het volgende:
Ik postte gisteren op m´n Facebook dat er weer vluchten van 29 en 39 cent zijn, maar mensen vinden het maar moeilijk te geloven... Zo gaat het al jaren: ik vlieg voor bijna niks, familie en vrienden denken dat het een fabeltje is dat dit soort vluchten bestaan.
Het 'probleem' is dat als deze mensen gaan kijken de aanbiedingen er niet zijn, of dat de data dat zij willen vliegen de tarieven niet beschikbaar zijn.
Het goedkoop kunnen vliegen is een uitdaging, maar ongemerkt gaat daar toch tijd inzitten en je moet wel flexibel kunnen zijn qua data.
Nu ben ik dat gelukkig over het algemeen wel en kan ik gelijk als er een aanbieding is ook boeken zonder dat ik een groot risico heb dat ik niet kan vliegen. Al komt ook dat wel eens voor dat achteraf blijkt dat iets toch niet kan, maar de bespaarde euro's wegen hier ruim tegenop.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  FOK!fotograaf maandag 30 juli 2012 @ 22:32:53 #248
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_114872201
Ik vlieg woensdag voor 11 euro van Brussel-Charleroi naar Milaan.
Een week later voor 23 euro van Girona naar Brussel-Charleroi.

Nu keek ik naar de parkeertarieven op vliegveld Brussel-Charleroi en tot mijn schrik zag ik dat me dat maar liefst 84,- gaat kosten. Hebben mensen hier ervaring mee, en zijn jullie ook bekend met eventuele transferiums of pendelbussen naar Goedkopere parkeergelegenheden rondom het vliegveld?
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  maandag 30 juli 2012 @ 22:37:23 #249
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_114872538
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:32 schreef Mascleta het volgende:
Ik vlieg woensdag voor 11 euro van Brussel-Charleroi naar Milaan.
Een week later voor 23 euro van Girona naar Brussel-Charleroi.

Nu keek ik naar de parkeertarieven op vliegveld Brussel-Charleroi en tot mijn schrik zag ik dat me dat maar liefst 84,- gaat kosten. Hebben mensen hier ervaring mee, en zijn jullie ook bekend met eventuele transferiums of pendelbussen naar Goedkopere parkeergelegenheden rondom het vliegveld?
Er is ook een bus vanaf het treinstation van Charleroi naar het vliegveld. (3 euro per enkele reis). In Charleroi kan je in een van de woonwijken wel parkeren en een stukje lopen naar het station.
In de omliggende plaatsen dichter bij Charleroi wordt het parkeren ontmoedigt en zijn er weinig tot geen mogelijkheden om naar de luchthaven gebracht te worden met publiek transport anders dan een taxi.

Wel is de vraag wat voor auto je hebt, parkeren in Charleroi is niet met elke auto aan te raden, althans, als je de betreffende auto wilt terugvinden zoals je deze hebt achtergelaten...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  FOK!fotograaf maandag 30 juli 2012 @ 22:40:49 #250
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_114872807
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:37 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Er is ook een bus vanaf het treinstation van Charleroi naar het vliegveld. (3 euro per enkele reis). In Charleroi kan je in een van de woonwijken wel parkeren en een stukje lopen naar het station.
In de omliggende plaatsen dichter bij Charleroi wordt het parkeren ontmoedigt en zijn er weinig tot geen mogelijkheden om naar de luchthaven gebracht te worden met publiek transport anders dan een taxi.

Wel is de vraag wat voor auto je hebt, parkeren in Charleroi is niet met elke auto aan te raden, althans, als je de betreffende auto wilt terugvinden zoals je deze hebt achtergelaten...
Dat is een beetje het punt. Ik rij in een nieuwe Fiat500c van een half jaar oud. Die wil ik niet in een willekeurige achterwijk een week laten staan. Daarnaast sluit de gate op de heenvlucht om 05.50u en wil ik eigenlijk 04.30u aanhouden als tijd om op het vliegveld te zijn. Bijna 1,5 uur buffer vanuit de provincie Zeeland (tomtom geeft twee rijden aan).

Dus ben bang dat ik niet onder het dure parkeertarief uit kom zonder risico's en rare fratsen.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')