Ja logisch dat arme beest werd zo woest aantrekkelijk voor de vrouwtjeswespen dat ze hem doodverkrachtten. Onderschat het Axe-effect niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:44 schreef AppelCake het volgende:
Helpt deo eigenlijk tegen wespen? want ik heb een keer een fles deo in een wespennest opening leeggespoten en toen heb ik ze niet meer terug gezien...
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja logisch dat arme beest werd zo woest aantrekkelijk voor de vrouwtjeswespen dat ze hem doodverkrachtten. Onderschat het Axe-effect niet.
Niet bijzonder effectief denk ik; ik denk eerder dat ik zo'n dude van de gemeente opbel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:44 schreef AppelCake het volgende:
Helpt deo eigenlijk tegen wespen? want ik heb een keer een fles deo in een wespennest opening leeggespoten en toen heb ik ze niet meer terug gezien...
Het was in mijn balkon...quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Niet bijzonder effectief denk ik; ik denk eerder dat ik zo'n dude van de gemeente opbel.
Dat moet je sowieso doen, want hoornaars zijn een beschermde diersoort dus zelf even het nest kapot maken / platspuiten mag niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Niet bijzonder effectief denk ik; ik denk eerder dat ik zo'n dude van de gemeente opbel.
Ik zei wesp, dat is niet persé een hoornaar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso doen, want hoornaars zijn een beschermde diersoort dus zelf even het nest kapot maken mag niet.
En ik had het niet tegen jou maar tegen TS, die wel specifiek last van hoornaars heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zei wesp, dat is niet persé een hoornaar.
Fail.
Je kan ze eten... maar het lijkt me niet zo gezond als ze nog een angel bij zich hebben...quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet iemand in dit topic of hoornaars eetbaar zijn? En wespen?
Heeft je schildpad die bij overleefd trouwens?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je kan ze eten... maar het lijkt me niet zo gezond als ze nog een angel bij zich hebben...
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso doen, want hoornaars zijn een beschermde diersoort dus zelf even het nest kapot maken / platspuiten mag niet.
Dan bel je dus iemand met verstand ervan op om het nest weg te laten halen / te laten verplaatsen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]mooi makkelijk praten want jij hebt geen insecten in je kamer ten grootte van een vogel.
dit nest blijft daar zeker niet zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |