Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
ruim winnen dusquote:Oranje zal van goeden huize moeten komen om zich te plaatsen voor de kwartfinale op het EK. Maar wat zijn nou eigenlijk de scenario's voor woensdagavond?
Nederland wint van Duitsland
In dit geval houdt Oranje plaatsing in eigen hand, maar dan moet in de laatste speelronde waarschijnlijk ook van Portugal gewonnen worden. Dat hoeft niet als Oranje woensdag met een doelpunt meer wint van Duitsland dan Portugal van Denemarken. In dit geval heeft Nederland tegen Portugal genoeg aan een gelijkspel omdat het doelsaldo beter is. Toch bestaat er ook een scenario dat Nederland met twee zeges uitgeschakeld wordt. Denemarken moet dan van Portugal winnen en op de laatste speeldag van Duitsland verliezen. Nederland wint dan van Portugal, waardoor er drie teams op zes punten komen. Dan wordt er gekeken naar onderling doelsaldo. Dat zou in het voordeel van Denemarken en Duitsland kunnen uitvallen, afhankelijk van de komende uitslagen.
Nederland speelt gelijk tegen Duitsland
Oranje komt dan op één punt. Dat hoeft niet fataal te zijn, maar dan is het belangrijk dat Portugal-Denemarken vanavond niet gelijk eindigt. In dat geval kunnen Duitsland en Denemarken het in de laatste wedstrijd op een akkoordje gooien zodat ze op vijf punten komen en allebei ongrijpbaar zijn voor zowel Portugal als Nederland. Wint Denemarken vanavond van Portugal, dan is de ploeg in dit scenario ongrijpbaar voor Oranje geworden en komt het aan op een strijd met Duitsland en Portugal. Oranje moet dan bidden dan Duitsland niet van Denemarken wint op de laatste speeldag en zelf wél wint van Portugal. Geen fijn scenario dus.
Nederland verliest van Duitsland
Als Denemarken eerder op de avond één of drie punten tegen Portugal pakt, is Oranje uitgeschakeld. Oranje blijft in dit scenario alleen in leven als Portugal van Denemarken wint. Dan moet Nederland op de laatste speeldag van Portugal winnen en hopen dat Duitsland, dat dan al geplaatst is, zijn sportieve plicht vervult tegen de Denen. Dan eindigen Denemarken, Nederland en Portugal op drie punten en komt het aan op onderling doelsaldo tussen de drie teams (bij gelijke stand tussen twee teams is onderling resultaat in punten belangrijker). Omdat de wedstrijd tegen Duitsland niet wordt meegenomen in die berekening, maakt het niet uit hoe dik Oranje van Duitsland verliest, maar wél hoe dik Oranje van Portugal wint op de slotdag.
Conclusie:
Het ideale scenario: wij winnen met 2-0 van Duitsland en Portugal wint met 1-0 van Denemarken. In dat geval volstaat een gelijkspel tegen Portugal om tot de kwartfinale door te dringen.
Het doemscenario: naast uitschakeling (dat is logisch) is dat een gelijkspel bij zowel Nederland-Duitsland als Portugal-Denemarken. Dan kunnen Duitsland en Denemarken er zondag een salonremise van maken.
heb je hem toen naar het ziekenhuis gebracht?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:00 schreef DutchSL het volgende:
Mijn neef zei vorig jaar niet ik ben geslaagd/geslaagt, maar ik ben geslagen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
Naam: Lindgren.
Leeftijd: 20
Beroep: Marketeer
Geslacht: Nee, wel vaak gepest. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
leicester + 200kquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
pique en puyol zijn dan ook achterlijk langzaam en dat middenveld heeft er zeker mee te maken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:34 schreef KrAlex het volgende:
Ik krijg iedere wedstrijd met 4-3-3 echt té veel goals tegen. Heb al verschillende spelers geprobeerd in de verdediging, maar met elke steekpass loop ik weer achter de feiten aan met Pique en Puyol.
Sergio Ramos - Pique - Puyol/Pepe - Marcelo/Enrique
Zo staat mijn verdediging nu, maar echt iedere aanval van de tegenstander is een gevaar. Dat had ik met 3-5-2 formatie juist niet. Toen liepen Thiago Silva, Lucio en Chiellini alle gaten dicht en kreeg ik amper doelpunten tegen.
Heb op het middenveld wel 3 spelers rondlopen die verdedigend geen helden zijn. Zou dat er mee te maken hebben?
Ozil - Xabi/Fabregas - Silva
Als je 4-3-3 wil spelen, dan moet je minimaal 1 verdedigende middenvelder hebben. Zelf prefereer ik er twee, waarvan er één ook nog kan aanvallen. Een heel extreem voorbeeld: Gerrard.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:34 schreef KrAlex het volgende:
Ik krijg iedere wedstrijd met 4-3-3 echt té veel goals tegen. Heb al verschillende spelers geprobeerd in de verdediging, maar met elke steekpass loop ik weer achter de feiten aan met Pique en Puyol.
Zo staat mijn verdediging nu, maar echt iedere aanval van de tegenstander is een gevaar. Dat had ik met 3-5-2 formatie juist niet. Toen liepen Thiago Silva, Lucio en Chiellini alle gaten dicht en kreeg ik amper doelpunten tegen.
Heb op het middenveld wel 3 spelers rondlopen die verdedigend geen helden zijn. Zou dat er mee te maken hebben?
Vervang Ozil voor Xabi Alonso ofso.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:34 schreef KrAlex het volgende:
Lucio/Chielini/Silva vs Puyol/Pique, daar noem je me nogal een verschil in pace. Ik heb altijd vreselijk veel pret als ik zie dat die 2 bij de tegenstander achterin staan. Als je CM's niet kunnen/willen ondersteunen roep je de problemen wel een beetje over je af denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:34 schreef KrAlex het volgende:
Bij Pique en Puyol heb ik dan nog wel redelijk snelle backs met Sergio Ramos en Marcelo/Enrique, maar die zie ik nooit iets goed doen in de verdediging.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lucio/Chielini/Silva vs Puyol/Pique, daar noem je me nogal een verschil in pace. Ik heb altijd vreselijk veel pret als ik zie dat die 2 bij de tegenstander achterin staan. Als je CM's niet kunnen/willen ondersteunen roep je de problemen wel een beetje over je af denk ik.
Marcelo heeft zeker weten high att workrates en low defensive, dus daar heb je weinig aan. Sergio Ramos weet ik niet uit mijn hoofd, maar volgens mij ook. Die zijn vooral op avontuur, en dus niet standaard achterin te vinden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:38 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Bij Pique en Puyol heb ik dan nog wel redelijk snelle backs met Sergio Ramos en Marcelo/Enrique, maar die zie ik nooit iets goed doen in de verdediging.
Aanvallend gezien is het wel een heerlijk elftal, vooral het middenveld met Ozil - Fabregas - Silva is lekker om mee te spelen. Goede dribbelaars met een mooie pass. Alleen jammer dat elke aanval meteen gevaarlijk is.
Dat verklaart een hoop. Kijken of ik een andere formatie kan gebruiken of misschien een hybrid maken met verdediging van Serie A en dan middenveld + aanval gemixt met spaanse spelers/competitie.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Marcelo heeft zeker weten high att workrates en low defensive, dus daar heb je weinig aan. Sergio Ramos weet ik niet uit mijn hoofd, maar volgens mij ook. Die zijn vooral op avontuur, en dus niet standaard achterin te vinden.
Loopt jou UI nou de hele tijd een hitlergroet te doen of mis ik iets?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:41 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Kijken of ik een andere formatie kan gebruiken of misschien een hybrid maken met verdediging van Serie A en dan middenveld + aanval gemixt met spaanse spelers/competitie.
Eigenlijk speel je met 1 keeper, 2CB's en 8 spelers die niet willen verdedigenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:41 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Kijken of ik een andere formatie kan gebruiken of misschien een hybrid maken met verdediging van Serie A en dan middenveld + aanval gemixt met spaanse spelers/competitie.
Pepe heeft ook High attack work rate.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk speel je met 1 keeper, 2CB's en 8 spelers die niet willen verdedigen
Haha lijkt er veel op, maar het is een gebaar die ex-Fenerbahce speler Daniël Güiza en meerdere spaanse spelers doen na een doelpunt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Loopt jou UI nou de hele tijd een hitlergroet te doen of mis ik iets?
Heb jij trouwens zin in een potje FUT?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk speel je met 1 keeper, 2CB's en 8 spelers die niet willen verdedigen
Oh zoquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:44 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Haha lijkt er veel op, maar het is een gebaar die ex-Fenerbahce speler Daniël Güiza en meerdere spaanse spelers doen na een doelpunt.
[ afbeelding ]
TOTY Martinez.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:44 schreef DutchSL het volgende:
BBVA/Spanje is gewoon altijd kut in de verdedigende helft van je team.
Marcelo, Pepe, Pique en Ramos hebben allen high attacking work rates. Ik heb precies dezelfde verdediging gehad...
Probeer het eens met Natxo Monreal-Pepe-Perea-Ramos, dit kan al enorm veel schelen.
Bedankt voor de tip, ga die spelers even proberen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:44 schreef DutchSL het volgende:
Marcelo, Pepe, Pique en Ramos hebben allen high attacking work rates. Ik heb precies dezelfde verdediging gehad...
Probeer het eens met Natxo Monreal-Pepe-Perea-Ramos, dit kan al enorm veel schelen.
Bizar dat die vier nog beter zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:44 schreef DutchSL het volgende:
Kan me niet herrineren dat het bij FIFA 11 ook zo was. In FIFA12 is er gewoon een té groot verschil in pace tussen aanvallers en verdedigers. En als je dan uitschieters zoals Doumbia, Nilmar, Agbonlahor etc moet verdedigen is het al helemaal hopeloos.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bizar dat die vier nog beter zijn.Fifa
.
Nu is dit nog niet eens zo'n extreem voorbeeld, maar Pace is echt te overpowered..
Wynne is de oplossingquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Kan me niet herrineren dat het bij FIFA 11 ook zo was. In FIFA12 is er gewoon een té groot verschil in pace tussen aanvallers en verdedigers. En als je dan uitschieters zoals Doumbia, Nilmar, Agbonlahor etc moet verdedigen is het al helemaal hopeloos.
daarom maak ik alleen nog maar teams met cheatverdedigersquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Kan me niet herrineren dat het bij FIFA 11 ook zo was. In FIFA12 is er gewoon een té groot verschil in pace tussen aanvallers en verdedigers. En als je dan uitschieters zoals Doumbia, Nilmar, Agbonlahor etc moet verdedigen is het al helemaal hopeloos.
Gewoon 5 atb met Thiago Silva, Dede en die IF Santanaquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daarom maak ik alleen nog maar teams met cheatverdedigers
Ik heb Joao Moutinho in mijn team. Zou mooi zijn als die een IF kreegquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:54 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb een portugees team. Als nani, of Meireles vandaag er even 1 legt kan ik mooi cashen
meh, vond ik tegenvallen toen ik 532 team had, 352 bevalt mij veel beterquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:55 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Gewoon 5 atb met Thiago Silva, Dede en die IF SantanaEn dan als backs Maicon en Taiwo en ultra defensive spelen. Niemand die er doorheen komt. Nieteens keeper nodig denk ik
Idd. 1 snelle en 1 grotequote:Op woensdag 13 juni 2012 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
Mwah, als je je goed positioneert kun je al heel wat schade tegenhouden. 1 pacy verdediger vind ik voldoende.
Joao Moutinho IF zou wel echt een beest zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb Joao Moutinho in mijn team. Zou mooi zijn als die een IF kreeg
ja ps3. Oke heb echt een kut team op Fut maar je wilt fut?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:57 schreef KrAlex het volgende:
[..]
PS3? Zo ja, voeg toe Bicer-03. Mogen meer mensen doen met een PS3 af en toe potje FUTTEN
Vind H2H minder spannend, tempo op FUT ligt hoger wat ook de reden is dat ik het speel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja ps3. Oke heb echt een kut team op Fut maar je wilt fut?
Joo isgoed. Doe maar FUTquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vind H2H minder spannend, tempo op FUT ligt hoger wat ook de reden is dat ik het speel.
Jawel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:05 schreef stoereboii het volgende:
Hebben jullie in NL geen examens ofzo?
15NL'se, 7Duitsters en 3Portugezenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:54 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb een portugees team. Als nani, of Meireles vandaag er even 1 legt kan ik mooi cashen
Eindexamens zijn allang geweest en de schoolexamens zijn bij mij pas over 2 weken.quote:
Laatst had er iemand rij-examen meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Examens zijn al geweest hoor, ergens in mei?
Ja!quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:18 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Doen we! maar wil wel even die rechtsback halen. Heb je even?
Ehmm L2 en dan de kant op die je wilt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja!
2e helft had ik zoveel kansen. WOu er gewoon niet in!
Hoe doe je dat trucje wat je best vaak doet?
lolwut, welke skill is dat?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:22 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ehmm L2 en dan de kant op die je wilt.
Heb je ook de Ajax kit?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:36 schreef vandermar het volgende:
Iemand iets kopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel wil je ervoor geven?quote:
Ok...quote:
Hahaha, het moest zijn L2 + fake shot + richting. En dan heb je nog die McGeady spin dat is L2 + Vooruit + Richting (Links of Rechts)quote:
Morgen kan dat pas...quote:
Lichamelijk zal hij dat zijn, mentaal betwijfel ik het!quote:
Ronaldo Chop dus.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:41 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hahaha, het moest zijn L2 + fake shot + richting. En dan heb je nog die McGeady spin dat is L2 + Vooruit + Richting (Links of Rechts)
Van jou kant ook! Goed gespeeld! (btw als je tegen andere speelt, vinden ze misschien dat je sweaty speelt hahaquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:39 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Lekkere goals beideahah kwam er maar niet doorheen. Mooie pot!
Ik hoop het niet. Dan moet Nederland 'echt' winnen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:43 schreef KrAlex het volgende:
Zou wat zijn als Denemarken straks "gewoon" wint.
Kut bende, moet met fucking (in)competenties bezig van SLB om die troep te reflecteren volgens de starrt methodequote:
Het zit je wel hoog he, dat SLBquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kut bende, moet met fucking (in)competenties bezig van SLB om die troep te reflecteren volgens de starrt methode
Wat was er sweaty aan dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Van jou kant ook! Goed gespeeld! (btw als je tegen andere speelt, vinden ze misschien dat je sweaty speelt haha)
Volgend jaar ga ik het gelijk bijhoudenquote:
Nou doe dan en ga niet hier lopen mekkeren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:48 schreef vandermar het volgende:
Ik moet dit gewoon 20x invullen
[ afbeelding ]
Doe maar niet. Dan moet je verbeterpunten opstellenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:49 schreef vandermar het volgende:
Ik vraag het mij af of ze het zou waarderen als ik gewoon zou zeggen dat ik overal incompetent in ben
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:50 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
haha vdm, leukSLB ftw!
NEe viel wel mee. maar bv Die lage voozet de je scoorde, vinden sommige sweaty. maar je speelt wel goed ja !quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat was er sweaty aan dan?Ik heb niet echt een manier van spelen, doe vaak switchen van tactiek in de wedstrijd. Ene keer door het midden andere keer via de vleugels en dan voorgeven of finesse.
Mooi volksliedquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Die portugezen moet het vooral van het zingen hebben
ze mogen nuw el stoppen, kut voor doelsaldo ditquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:36 schreef Toefjes het volgende:
Zorgwekkend dat de Portugezen Denemarken zo makkelijk wegspelen waar wij dat niet konden. Maar we doen nog mee
Wij winnen toch van Duitsland en Portugal!quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ze mogen nuw el stoppen, kut voor doelsaldo dit
Snel getypt vanaf me telefoonquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hopelijk kan je beter voorspellen dan spellen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben vrij sterk in het voorspel hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus we moeten van Duitsland met 2-0 winnen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:41 schreef vandermar het volgende:
2-1 is prima, NL moet dan met 2-0 winnen om met een gelijkspel in de laatste wedstrijd zeker te zijn.
4-2 11-9 allemaal goed zolang het maar 2 goals verschil zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dus we moeten van Duitsland met 2-0 winnen?
Met onze verdediging? ...
Oke. Maar ik denk niet dat deze wedstrijd 2-1 blijft.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-2 11-9 allemaal goed zolang het maar 2 goals verschil zijndan ga je Duitsland en Denemarken voorbij en als Portugal met 2-1 wint ga je die ook voorbij en sta je dus 1e. Dan heb je gneoeg aan een gelijkspel!
je hebt het beste positieve doelsaldo namelijk.
Zelfs bij een nederlaag zolang Denemarken maar verliestquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:48 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Oke. Maar ik denk niet dat deze wedstrijd 2-1 blijft.
Als we gelijkspelen tegen de Duitsers, kunnen we dan alsnog doorgaan?
lees de 1e post in dit topic.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:48 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Oke. Maar ik denk niet dat deze wedstrijd 2-1 blijft.
Als we gelijkspelen tegen de Duitsers, kunnen we dan alsnog doorgaan?
Dan moet je 70K coins overmaken naar mijquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:49 schreef BDIL het volgende:
Is het mogelijk om je voorspellingen te wijzigen in het FOK! EK pool?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je 70K coins overmaken naar mij
Oh, ik sinds vandaag tot maandag over 2 weken. Dan vakantiequote:Op woensdag 13 juni 2012 17:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eindexamens zijn allang geweest en de schoolexamens zijn bij mij pas over 2 weken.
ik hoop eten voor je.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:08 schreef marcie216 het volgende:
Om 20:00 naar vrienden, dan langs de mac een EK box halen. Dan Nederland kijken![]()
![]()
![]()
Wat zit er eigenlijk in die box?
heb net Mijn avond eten achter me kiezen maar okequote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
Justin Timberlake is een hommo ondanks dat zijn muziek best wel goed is!
Dat laten ze aan de polen over.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:20 schreef Toefjes het volgende:
Zou parkeren zonder te betalen tijdens zo'n wedstrijd een verantwoord risico zijn? Zouden parkeerwachters werken met zo'n belangrijke wedstrijd?
hm, ik neem het risico maar niet. Iedereen een hele prettige wedstrijd. Vanavond ziet alles er anders uit.quote:
Doe ik ook als ik mij verveelquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:27 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nice. Als beginner ben ik maar begonnen met de bronze pack methode, werkt aardig goed.
Spelers met een rating van 45 of lager en spelers met degelijk pace en goede formatie wel, onder de 60 zonder pace discard ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:33 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wordt bij jou ook letterlijk elke speler verkocht? Ook al is diegene 52 rated ofzo?
QFTquote:
HEb je de EK box?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zit in de mac hier, allemaal kutkinderen die 'ja, ja!' roepen als iemand een kans maakt
Ga je nu wel Nederland kijken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zit in de mac hier, allemaal kutkinderen die 'ja, ja!' roepen als iemand een kans maakt
Ijstheetje, net terug van de Thai manquote:
Groetjes aan Lisaquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Serieus? Baasquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:45 schreef marcie216 het volgende:
Ik zeg net tegen mijn pap :
Hee, die zwarte die erin komt is Varela
Hij : Ja dat weet ik
Ik : Ik wed voor 5 euro dat hij nog gaat scoren.
Hij zo : oke is goed
Ik nu :
Ja, hahaa kan ik mooi dalijk die EK box van halenquote:
Nee moest het zijn broer zijn heette hij toch ook ronaldo...quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Is Rolando het dyslectische broertje van Ronaldo ?
Over broertjes gesproken...quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee moest het zijn broer zijn heette hij toch ook ronaldo...
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee moest het zijn broer zijn heette hij toch ook ronaldo...
Ron Aldoquote:
Deed ie toch.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:52 schreef diedjuh het volgende:
Lekker Schöne help Nederland ff, wil je.
hjb echt?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:51 schreef poker4lifee het volgende:
wtf huntelaar weer bank + 2 controleurs weer
AFJWESZ(Ejfa09zufj890ejhag98th89eh
offtopicquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Precies dezelfde opstelling als vorige keer
Nee, Mathijsen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Behalve Mathijsen dan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit dus. Topscorer van de BUNDESLIGA <<<<< op de bank tegen DUITSLANDquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:55 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat de fuck is het probleem van BvM? Echt, verkloot het maar hoor. Optiefen, kuthomo.
Ja, ik kan er echt niet tegen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit dus. Topscorer van de BUNDESLIGA <<<<< op de bank tegen DUITSLANDIk ben boos
Van der Wiel is slechter.quote:
En dan 10 minuten wachten omdat er 2 corners komenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:57 schreef Rijst het volgende:
En dan laat hij Huntelaar weer veel te laat invallen net als tegen Denemarken
quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:01 schreef Duuc-nl het volgende:
van marwijk is echt een conservatieve mongool
homoquote:
mooi, echt totaal geen vertrouwen meer nuquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:05 schreef Rijst het volgende:
Pff datboze gevoel nu. Alsof we al verloren hebben.![]()
quote:
Dit ja. na gister vi te hebbe gekeken had ik helemaal hoop dat hij de goede opstelling zou doen, komt dit. gewoon geen zin meer om te kijkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:05 schreef Rijst het volgende:
Pff datboze gevoel nu. Alsof we al verloren hebben.![]()
Van Buytenquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Wie heeft er meer pace? Mertesacker of Mathijsen
Zo slecht vind ik Vlaar niet eens. Slechts een beetje slechter dan Mathijsen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:07 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat NL verliest, dan lag het niet aan Vlaar iig
Nee, dat is hij niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik Vlaar niet eens. Slechts een beetje slechter dan Mathijsen.
Computer says no.quote:
let maar niet op steefie hoor, die heeft een joekel van een feyenoordbril op.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hij is beter, ik weet dat je dat niet wilt i.v.m Feyenoord maar ja
Computer says no.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hij is beter, ik weet dat je dat niet wilt i.v.m Feyenoord maar ja
Haha ja dat weet ik inmiddels wel jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
let maar niet op steefie hoor, die heeft een joekel van een feyenoordbril op.
Hij weet iets offtopics toch nog ontopic te makenquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mathijsen is gold en Vlaar is silver dus Mathijsen is beter.
zonder 'squote:Op woensdag 13 juni 2012 20:16 schreef vandermar het volgende:
Vlaar is 80 rated, Mathijsen 78. Explain's everything.
Komt omdat ik Nederlands spreek.quote:
Kan je geen Engels dan?quote:
Jij kan het weten!quote:
Gelukkig want ik geloofde hem eerst niet maar nu wel omdat jij bevestigt!quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig want ik geloofde hem eerst niet maar nu wel omdat jij bevestigt!
Af en toe een twijfel tussen d en t inderdaadquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:30 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Je niveau van taal hier is wel redelijk representatief ja denk ik
Op internet dingen schrijven is geen reden om opeens allemaal spelfouten te maken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:32 schreef vandermar het volgende:
Mensen veroordelen op hoe ze taal gebruiken op het internetOp internet kunnen de grootste analfabeten of buitenlanders normaal schrijven als ze willen.
wow nicequote:Op woensdag 13 juni 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
Net in een pakje
[ afbeelding ]
Ik had hem net nodig maar dit scheelt 270K
Natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
Net in een pakje
[ afbeelding ]
seems legit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
Net in een pakje
[ afbeelding ]
Juistquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Af en toe een twijfel tussen d en t inderdaad
Engels beheers ik wel perfect
hij heeft niks getweet hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vanderwiel twittert het volkslied mee xd
Haha ja idd ik zag em ook als een eckte met zn bb staan echt supergrappig die vdwquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vanderwiel twittert het volkslied mee xd
Even de ziekte weghalen aub, ivm users die dit liever niet hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Haha ja idd ik zag em ook als een eckte met zn bb staan echt grappig die vdw
Schitterende pass jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:57 schreef DutchSL het volgende:
Wat een pass van "kan niet voetballen" van Bommel. Van Persie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |