quote:
Dus je hebt ons voorgelogen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:53 schreef cookie-monstaa het volgende:
Mensen ik moet dit kwijt ""ik ben lelek"![]()
pics van paps.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:47 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hoe bedoel je?? Kloon?? ik spreek puur frans, maar schrijven is echter een afgang...zo denkt paps erover
Doe ff pics, dan kunnen we zelf oordelen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:49 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
nou, nee...ik vind mezelf lelijk, maar anderen vinden me mooi "duh"
en cookiequote:Op woensdag 13 juni 2012 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
cookie-monstaa heeft een deeltje teveel aangemaakt
hahha foutjequote:Op woensdag 13 juni 2012 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
cookie-monstaa heeft een deeltje teveel aangemaakt
ze is misschien zwanger, van meerdere keren seks.. en nog meer seks... maar oma gaat zo een test voor dr kopenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
Whut, meisje van 15 dat zwanger is met pronte borstjes?
Te jong voor jouquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
Whut, meisje van 15 dat zwanger is met pronte borstjes?
ik ben op de telequote:Op woensdag 13 juni 2012 15:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Doe ff pics, dan kunnen we zelf oordelen.
Zonder anticonceptie?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze is misschien zwanger, van meerdere keren seks.. en nog meer seks... maar oma gaat zo een test voor dr kopen
Hoe oud zou oma zijn? 45?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze is misschien zwanger, van meerdere keren seks.. en nog meer seks... maar oma gaat zo een test voor dr kopen
ze is al wegquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ga eens snel van die tv af! Die bezwijkt nog onder jouw gewicht.quote:
als op je 15e zwangerraken een familiekwaaltje is , kan dat prima!quote:
Ach, mijn stiefoma is ook al overgrootmoeder, en die is ook nog in de 60, kan allemaal.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als op je 15e zwangerraken een familiekwaaltje is , kan dat prima!
ik weeg maar 50quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ga eens snel van die tv af! Die bezwijkt nog onder jouw gewicht.
hahah??quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jouw oma zal nog leven als jouw dochter zwanger raakt.
En je denkt dat de tv dat aankan?quote:
ik wandel veelquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat deed ik ook op mijn 15e, en op mn 18e werd ik mollig
En je kreeg tietenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ohja... dat is DE remedie tegen niet dik worden tijdens een zwangerschapquote:
Chubbyquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ik slik de pilquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:54 schreef kingtoppie het volgende:
Cookie, heb jezonder anticonceptie zitten wippen?
Ik wandel ook de godganse dag heen en weer in de snackbar, blijkbaar is het vet door mijn porien naar binnen gedrongen want gegeten heb ik er niet.quote:
Nu niet meer dus.quote:
mn tieten kunnen niet afvallen whahahquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
jij moet nog veel leren meisje...quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:57 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
mn tieten kunnen niet afvallen whahah
Ik heb een mesquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:57 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
mn tieten kunnen er niet afvallen whahah
hahahquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wandel ook de godganse dag heen en weer in de snackbar, blijkbaar is het vet door mijn porien naar binnen gedrongen want gegeten heb ik er niet.
Dat kan wel hoor. Als jij 40 kilo zou gaan wegen blijft er wss niet veel van over.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:57 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
mn tieten kunnen niet afvallen whahah
doe ik ook!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nomnomnom,
Dat is best betrouwbaar als je het goed doet
Dan is het de wil van god, en ga je bevallen van jezus, het kindje is ongeveer 3 maanden geleden in je buik gebracht, ongeveer 25 december zal je bevallen van een kindje en komen er 3 wijven uit het oosten.quote:
Als ze maar wierook meebrengen die niet zo meurt als die bij mijn grootouders thuis.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan is het de wil van god, en ga je bevallen van jezus, het kindje is ongeveer 3 maanden geleden in je buik gebracht, ongeveer 25 december zal je bevallen van een kindje en komen er 3 wijven uit het oosten.
whahaha "humor"quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan is het de wil van god, en ga je bevallen van jezus, het kindje is ongeveer 3 maanden geleden in je buik gebracht, ongeveer 25 december zal je bevallen van een kindje en komen er 3 wijven uit het oosten.
oh oh.... das beedje heilig schennis he... glazen op een vlag zetten....quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh oh.... das beedje heilig schennis he... glazen op een vlag zetten....
Boeienquote:
Ik denk dat ik dan ruzie krijgquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:03 schreef twi het volgende:
Ik vind dat je de bank ook oranje moet spuiten.
Werken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan ruzie krijg
OW EN ALS NEDERLAND GROEPSWINNAAR WORDT, WIE GAAT ERMEE NAAR GDANSK???
Donderdagavond/nacht vertreken, vrijdag heel de dag feesten, en dan wedstrijd kijken
mja... hondjes....quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Donderdagavond/nacht vertreken, vrijdag heel de dag feesten, en dan wedstrijd kijken
Ik vind het nog een wonder dat de hond niet licht gevend oranje is met een rood/wit/ blauwe staartquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:03 schreef twi het volgende:
Ik vind dat je de bank ook oranje moet spuiten.
Vrouwen..quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij wou gaan koken voor je? Noem je het een dreigement... Sjongejonge.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]hoe ziet de rest van het interieur eruit?
Nope die gaan nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... hondjes....en je gaat vast al met een bepaald gezelschap
Je brengt haar nog op ideeenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind het nog een wonder dat de hond niet licht gevend oranje is met een rood/wit/ blauwe staart
nou hop... pissen over dat staafje..!quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
er wordt gevraagd naar t interieur en waar krijg je ene foto van.... bier en de hond... ghehehequote:Op woensdag 13 juni 2012 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehehehequote:Op woensdag 13 juni 2012 16:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
er wordt gevraagd naar t interieur en waar krijg je ene foto van.... bier en de hond... ghehehe
hondjes kunnen vast niet meequote:
Jammer dat je heineken hebt!quote:
Nou ja ik bedoelde natuurlijk ook haar oranjegektequote:Op woensdag 13 juni 2012 16:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
er wordt gevraagd naar t interieur en waar krijg je ene foto van.... bier en de hond... ghehehe
Ga je niet terugquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naar wat?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen idee wat ik aan moet trekken
ik zou beginnen met een onderbroekquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is gdansk? Hoeveel gaat het me kosten?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Blijf naaktquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
polen...quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is gdansk? Hoeveel gaat het me kosten?
Nee, dat wil ik de buitenwereld niet aandoen!quote:
De kroeg!!quote:
Oe.quote:
Blijf binnen danquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik de buitenwereld niet aandoen!
volgens mij is feets gratis.. is t alleen de reis en drankquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe.
Dat gaat me dus wel veel kosten![]()
Op zich wil ik wel!!
Het is 12-14 uur rijden lieve schatquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hondjes kunnen vast niet mee?? Obi kan ik opzich wel regelen denk ik, maar jess niet... tenzij we vrijdag middag weg zouden gaan, dan hoef ik alleen voor savonds en zaterdag ochtend iets te regelen..
Kroegkleding: laagjesquote:
nee, als we vrijdag middag pas weg zouden gaan, zou ikz e thuis kunnen laten en dan savonds en zaterdag ochtend uitlaat regelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is 12-14 uur rijden lieve schatOp vrijdag overdag is het feestje op het plein, en s avonds de wedstrijd.
Je moet echt donderdagnacht wegEn waar moet je Jessie laten? Die mag het plein niet op
Geen idee hoeveel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is gdansk? Hoeveel gaat het me kosten?
* ook_gek ook!! Poooooolse vrouwenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe.
Dat gaat me dus wel veel kosten![]()
Op zich wil ik wel!!
Kloptquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
volgens mij is feets gratis.. is t alleen de reis en drank
In die cabrio? En doe je niet slapen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel.
Als Nl groepswinnaar wordt, dan spelen ze de wedstrijd in Polen/Gdansk
Benzinekosten delen (ligt eraan hoeveel er mee gaan). 14 uur heen en 14 uur terug
14 uur rijdenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, als we vrijdag middag pas weg zouden gaan, zou ikz e thuis kunnen laten en dan savonds en zaterdag ochtend uitlaat regelen
ja, maar ik dcaht... dan heb je geen feest, en alleen de wedstrijdquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
14 uur rijdenWakker worden, dat red je niet
Toen ik naar Basel ging heb ik die nacht niet geslapen neequote:Op woensdag 13 juni 2012 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In die cabrio? En doe je niet slapen?
Nee dat is niet leuk, als je daarheen, moet je alles meemakenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar ik dcaht... dan heb je geen feest, en alleen de wedstrijd... anders ga ik t echt niet redden om daarheen te gaan
nou dan houdt t voor mij op... pension regelen op zon korte tijd redt je niet.. jess kan ik niet zomaar ergens "dumpen" en kan ze ook 48 uur alleen laten... das echt te langquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is niet leuk, als je daarheen, moet je alles meemakenHet feest, de mensen, de oranjegekte, de optredens EN de wedstrijd
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen ik naar Basel ging heb ik die nacht niet geslapen neeToen heb ik het grootste deel gereden. Heel de dag gefeest, s avonds wedstrijd gekeken, en in de nacht weer terug
Maar toen heb ik geslapen en iemand anders gereden
Echt jammer dat je Jess nergens kwijt kanquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou dan houdt t voor mij op... pension regelen op zon korte tijd redt je niet.. jess kan ik niet zomaar ergens "dumpen" en kan ze ook 48 uur alleen laten... das echt te lang
Precies! Wedstrijd is de kers op de slagroomquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is niet leuk, als je daarheen, moet je alles meemakenHet feest, de mensen, de oranjegekte, de optredens EN de wedstrijd
Ja en mijn Pietertje rijdt niet op waterquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
volgens mij is feets gratis.. is t alleen de reis en drank
2 bleven nuchterquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]dood vermoeid en dronken achter het stuur. Klinkt goed
Ja daarom moet je ook met 2-4personen gaan, dan valt het qua benzine wel meequote:Op woensdag 13 juni 2012 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en mijn Pietertje rijdt niet op water
Ja als we het delen is het waarschijnlijk wel te doen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel.
Benzinekosten delen (ligt eraan hoeveel er mee gaan). 14 uur heen en 14 uur terug
J ga ik niet op gokken, zelfs niet met uitlaten...,quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt jammer dat je Jess nergens kwijt kanW? of J?
Maar alleen even voor de wedstrijd is te lang rijden
Kan je met je ID kaart naar polen? Dat weer ik eigenlijk niet eensquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt jammer dat je Jess nergens kwijt kanW? of J?
Maar alleen even voor de wedstrijd is te lang rijden
Ja dat kanquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je met je ID kaart naar polen? Dat weer ik eigenlijk niet eens
Ik heb alleen een ID kaart namelijk
Uhmz jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als we het delen is het waarschijnlijk wel te doen.
Als jij nou met een begroting komt!
Tofquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top dan kan ik meequote:
Jep, europese unie.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook bloed laten prikken, vrijdag de uitslag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is de buikpijn waarschijnlijk een ernstige ziekte, volgende week ga je dood.
2 mensen die BOB willen zijn he!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz ja
Als we nog 2 mensen kunnen fixenDan is het te doen
In Pietertje kan het wel maar dan kan ik niet garanderen dat we ook daadwerkelijk in Polen aankomenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Het gaat alleen niet passen in mijn CabrioHoewel dat wel tof zou zijn
Maar diegene die achterin zitten, zitten krap
Hoi lekker geil wijfquote:
Ja of vrijdag nacht overnachten naast de autoquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 mensen die BOB willen zijn he!!
Ik zou er niet op gokkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Pietertje kan het wel maar dan kan ik niet garanderen dat we ook daadwerkelijk in Polen aankomen
Heen en terug?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef Royco1 het volgende:
Denk dat je moet tellen op zo'n 300 euro benzinekosten
Ik rij op een volle tank ongeveer 450 km (dat is echt fantastisch) volle tank kost me ongeveer 65 euro met deze benzineprijzen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef Royco1 het volgende:
Denk dat je moet tellen op zo'n 300 euro benzinekosten
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet jij wat een negatieve testuitslag betekent?
quote:
Mijn cabrio kan het wel aan, en is ook best zuinigquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Pietertje kan het wel maar dan kan ik niet garanderen dat we ook daadwerkelijk in Polen aankomen
Jihaaaaa dan kan ik miss meequote:
Ik ben veel afgevallenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn cabrio kan het wel aan, en is ook best zuinig
Maar dan moeten er 2 man krap zitten
Ja, het is volgens mij zo'n 2800 km, ik kan ongeveer 600km rijden op een volle tank, is ongeveer 70 euro, dus is dan zo'n 330 euroquote:
Ja en als ik rij een stuk, kan ik best veel naar vorenquote:
Reisduur:quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het is volgens mij zo'n 2800 km, ik kan ongeveer 600km rijden op een volle tank, is ongeveer 70 euro, dus is dan zo'n 330 euro
Welke datum is dat? En dagje vrij is geen probleem. Volgende week zaterdag MOET ik naar een verjaardag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van donderdagnacht tot zaterdagavond he? Mits we overnachten naast de auto
Nog iets minder dusquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Reisduur:
12:09 u
Afstand:
1207,3 km
22e is de wedstrijd op een vrijdagquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Welke datum is dat? En dagje vrij is geen probleem. Volgende week zaterdag MOET ik naar een verjaardag.
Ik zeg doen!! Denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en als ik rij een stuk, kan ik best veel naar vorenWaardoor er achter meer ruimte is
En 100 euro heen, 50 euro eten en drinken... Vind ik wel meevallen toch
Heb je wel een topfeest
Wij hebben met 4 vrienden in een fiat Tipo naar oostenrijk gezeten met een bbq etc tussen ons in op de achterbank, het is krap maar het is te doenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en als ik rij een stuk, kan ik best veel naar vorenWaardoor er achter meer ruimte is
En 100 euro heen, 50 euro eten en drinken... Vind ik wel meevallen toch
Heb je wel een topfeest
Ja ik ben wel zo gek, mijn bankrekening is het echter vaak niet met mij eensquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al
Jij bent net zo gek als ik!
Jammer dat Snarf niet kan
stomme bankrekeningenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben wel zo gek, mijn bankrekening is het echter vaak niet met mij eens
Het ligt eraan waarvoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij hebben met 4 vrienden in een fiat Tipo naar oostenrijk gezeten met een bbq etc tussen ons in op de achterbank, het is krap maar het is te doen
Ja dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben wel zo gek, mijn bankrekening is het echter vaak niet met mij eens
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook altijd
Gelukkig payday de 22e
Shitquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
22e is de wedstrijd op een vrijdagWe moeten donderdagnacht weg
Als er iemand nuchter blijft kunnen we na de wedstrijd (en als we winnen feestje) terug rijden naar huis (12-13 uur)
Ja Rob moet werkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan Rob niet op de hondjes van Snarf passen?
En dat weet je vader ook?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Rob moet werken![]()
Mijn vader past dan al op Kyra
Welke FOK!ker had er ook al weer een oogje op Snarf? Laat die op de hondjes passen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Rob moet werken![]()
Mijn vader past dan al op Kyra
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke FOK!ker had er ook al weer een oogje op Snarf? Laat die op de hondjes passen.
Het is wel een aanlokkelijk planquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Hij weet dat ik zo gek ben om daadwerkelijk naar Polen te rijden
Geen idee?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:33 schreef Royco1 het volgende:
Is het een beetje makkelijk om in Duitsland en Polen LPG te tanken?
Ghehehe mijn moeder kijkt ook niet vreemd op van dat soort actiesquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Hij weet dat ik zo gek ben om daadwerkelijk naar Polen te rijden
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Whehehe Ca die laatste foto op mn FB, Roy jij vindt hem ook wel leuk
Is het nu een keer afgelopen met het haten op Robinquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Whehehe Ca die laatste foto op mn FB, Roy jij vindt hem ook wel leuk
Neequote:Op woensdag 13 juni 2012 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het nu een keer afgelopen met het haten op Robin
Ik moet wel even mijn vader zo gek zien te krijgen om het cafe over te nemen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar Royco jij ziet het ook wel zitten dan
Lukt welquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet wel even mijn vader zo gek zien te krijgen om het cafe over te nemen.
En zijn auto uit te lenen
owquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
CA Steven is ziek, die komt niet
zou wel geweldig zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet wel even mijn vader zo gek zien te krijgen om het cafe over te nemen.
En zijn auto uit te lenen
Ik denk niet dat die haar zieke poes 3 dagen alleen wil latenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
[..]
zou wel geweldig zijn
Kan je vriendin niet mee? dan hebben we er 4
jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die haar zieke poes 3 dagen alleen wil laten
edit: dat klinkt best wel fout
Watertornado?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
dan moeten we een snarfplan bedenken
of wt?
heen en terug?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:50 schreef Royco1 het volgende:
Komen we op LPG op ongeveer 200 euro uit aan brandstof
Ik heb mijn oranje tuinbroek alweer aanquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is deze?
Niks, nada, niemand oranje in de trein.
Ik voel mij een vreemde eend in de bijt!
In de poule sta ik nu 10de van de 16. Overall 25000ste.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:05 schreef Flippiee het volgende:
Ik had gisteren een wedstrijd helemaal goed voorspeld, in een keer 30 plekken gestegen
0-1 achterstand maar winnen als nog met 2-1quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zeg 3-2 in het voordeel van Duitsland
Rusland: 1-1
Euhm Griekendland - Tsjechie. Ik sta nu 22 van 80quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de poule sta ik nu 10de van de 16. Overall 25000ste.
Welke had je goed?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is deze?
Niks, nada, niemand oranje in de trein.
Ik voel mij een vreemde eend in de bijt!
dat trek ik niet hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
0-1 achterstand maar winnen als nog met 2-1
Speel je toevallig ook een instrument?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm Griekendland - Tsjechie. Ik sta nu 22 van 80Ik denk alleen dat mijn voorspellingen voor vanavond er weer voor zorgen dat ik weer hard weg zak.
Euhmm ik heb heel vroeger wel eens piano gespeeld.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Speel je toevallig ook een instrument?
quote:
Hawt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhmm ik heb heel vroeger wel eens piano gespeeld.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
Zo zin om richtin polen te gaan
Rob vindt het goed
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vindt het goed, zonder het streepje onder de spatie want de spatie is wel goed gespeld
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
snarf gooit zich vol want dr ex komt binnene...
Dat is vaak ongemakkelijk ja.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
Boh.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ze zien er uit alsof ze klaar zitten voor een cumshot...quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zien er uit alsof ze klaar zitten voor een cumshot...
Hahahaquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Not that I mind in the slightest
Ik ook 2-0 en 3-2quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb 0-2 voor Portugal en 3-1 voor Duitsland straks.
Vingers kruist.
Ohquote:
Maar nog wel gelijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het kan geen 0-2 meer worden lieverd.
WTA HEB IK DAAR NOU AAAN? EASGSHSDRY SRDYquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:51 schreef twi het volgende:
[..]
Maar nog wel gelijk.
GHEHEHHEHGEHGHHEHEGHHEGH
RAWAREWRRRquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WTA HEB IK DAAR NOU AAAN? EASGSHSDRY SRDY
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 13 juni 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
Dit had ik voorspeld wie weet spelen ze nog 45 minuten zonder een doelpunt en heb ik weer 200 punten
Altijd ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:48 schreef Royco1 het volgende:
Wat een acteurs zijn die portugezen toch ook he, bah
Serieuze zaken, serieuze grappen. Flauwe zaken, flauwe grappen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi maakt ook flauwe grapjes over heloef zijn pener.
Sowieso penergrapjesquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi maakt ook flauwe grapjes over heloef zijn pener.
quote:
Ik moest eigenlijk wel gniffelen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Serieuze zaken, serieuze grappen. Flauwe zaken, flauwe grappen.
Vertel er eens een.quote:
M'n haar er af scheren en honden ervoor terugkrijgen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]snarf heeft iets voor mannen met kale hoofden... ga jij nu je haar afscheren???
Zet je erover heenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bovendien is twi al gehosseld.
Ik zie dat ik bijna dezelfde voorspellingen heb als de nummer 1 uit mijn poule. Hij heeft 2-1 voor Duitsland, ik 3-1. Die stomme Gijs heeft al 16 punten meer dan ik.
Heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:01 schreef twi het volgende:
Haha, tegen Nederland wedden. Wat een faalhaas. En Gijs is niet stom, hij kent FOK!garpjes alleen niet
Er was eens een pener en toen had je wat in je ogenquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 man uit mijn poule kunnen nog gelijk krijgen. Die hebben 2-2. Laat dus maar staan zo, loop ik in ieder geval 4 punten in op een paar mensen.
[..]
Ik moest eigenlijk wel gniffelen.
[..]
Vertel er eens een.
Maar jij bent een vrouw, die weten niets van voetbal en die zijn daarnaast ook nog eens keigoed in NSB-acties.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, die weten niets van voetbal en die zijn daarnaast ook nog eens keigoed in NSB-acties.
I will not.quote:
Hij kent wel het woord garpje. Dat zeg ik al jaren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:01 schreef twi het volgende:
Haha, tegen Nederland wedden. Wat een faalhaas. En Gijs is niet stom, hij kent FOK!garpjes alleen niet
Het gaat je wel lukken snarf.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
rose is oke ole ole.... (snarf power)
Gebaseerd op een waar verhaal.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er was eens een pener en toen had je wat in je ogen
Doe je goed, garpjes is een tof woord. Zou hij het aandurven nog een keer confronteerd te worden met enge FOK!kers? Of waren dit de laatste garpjes?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij kent wel het woord garpje. Dat zeg ik al jaren.
"Hihi, is dat alles?" ?quote:
Ik weet het niet twitje. Hem uitnodigen op feestjes ofzo waar ook FOK!kers komen, is geen probleem.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:09 schreef twi het volgende:
[..]
Doe je goed, garpjes is een tof woord. Zou hij het aandurven nog een keer confronteerd te worden met enge FOK!kers? Of waren dit de laatste garpjes?
Dan zeg ik altijd nee, en dan stop ik mijn arm tot aan de elleboog erinquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Hihi, is dat alles?" ?
[..]
Ik weet het niet twitje. Hem uitnodigen op feestjes ofzo waar ook FOK!kers komen, is geen probleem.
Maar hem meeslepen naar een meet, ik denk niet dat hij daar veel plezier aan beleeft.
Je arm nodig hebben om dat effect teweeg te brengenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan zeg ik altijd nee, en dan stop ik mijn arm tot aan de elleboog erin
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan zeg ik altijd nee, en dan stop ik mijn arm tot aan de elleboog erin
[ afbeelding ]
Maar hoezo vroeg je het twitje?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Je arm nodig hebben om dat effect teweeg te brengen
Nee, ik vond het lullig voor hem dat we zo beoordelend overkwamenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hoezo vroeg je het twitje?
Heb je een oogje op hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |