Silent Hill of F-Zero doen dan, aanraders.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wat doe jij wel graag in je eentje dan
Maar klopt, dan wel een game die rustig is en niet te flashy
Speelde laatst nog stukje bij mijn bro van silent hill downpour ofso, lichtelijk geintoxiceert maar dat was behoorlijke paranoidequote:Op donderdag 14 juni 2012 14:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Silent Hill of F-Zero doen dan, aanraders.
herkenbaar. Geester is nog maagd. Dat gebruik ik als ezelsbruggetje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:55 schreef Garisson72 het volgende:
ik haal haan33 en Geester steeds door elkaar.
family guyquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:52 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
stoned family guy kijken
gemaakt voor de smokertjes
Wel man, dat tempo, die snelheid.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Speelde laatst nog stukje bij mijn bro van silent hill downpour ofso, lichtelijk geintoxiceert maar dat was behoorlijke paranoideen fzero
niet te volgen... MW3 bijvoorbeeld ook totaal niet
Hoe weet jij zo zeker dat haan33 dat niet is?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
herkenbaar. Geester is nog maagd. Dat gebruik ik als ezelsbruggetje.
Weet ik niet, maar bij geester weet ik het wel zeker.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat haan33 dat niet is?
Hij zorgt er ook wel voor dat iedereen het weet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar bij geester weet ik het wel zeker.
Nou en of...quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij zorgt er ook wel voor dat iedereen het weet.
Series kijkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wat doe jij wel graag in je eentje dan
Maar klopt, dan wel een game die rustig is en niet te flashy
Ohh 100% waarquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:52 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
stoned family guy kijken
gemaakt voor de smokertjes
Nee? hou wel van wat 'me time'quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Series kijkenMaar het liefst ben ik nooit alleen
Mwoah flashy kan dan ook wel, bak ik er alleen iets minder van
[..]
Ohh 100% waarrandom grappen ftw
Amateurspelletjes, eckte bazen spelen dit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Speelde laatst nog stukje bij mijn bro van silent hill downpour ofso, lichtelijk geintoxiceert maar dat was behoorlijke paranoideen fzero
niet te volgen... MW3 bijvoorbeeld ook totaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
Ja soms denk ik van ik heb zin om gewoon dagje alleen te zijn of niks te doen en dan verveel ik me gewoon echt vrij snel. Ga ik meestal wel op tijd slapenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee? hou wel van wat 'me time'
en idd serieskan zo een hele avond daarmee onder de pannen zijn
Huh? Welke? Ik mis iets denk ik?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en of...in dat andere topic ook weer
wel lachen.
Vooral met regenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja soms denk ik van ik heb zin om gewoon dagje alleen te zijn of niks te doen en dan verveel ik me gewoon echt vrij snel. Ga ik meestal wel op tijd slapen
Echt he, gewoon ene heel seizoen in 1 keer doorknallen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:09 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Amateurspelletjes, eckte bazen spelen dit.SrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat topic van hemquote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
MTV weekend breaks / CC weekendsquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooral met regengeen probleem voor mij tho.
Zeker wetenof gewoon idd bijv. Family Guy afleveringen die je al tig keer hebt gezien
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
MTV weekend breaks / CC weekends![]()
Voor de 180e keer alle afleveringen van Akward of inderdaad Family Guy kijken en er gewoon van genieten
non verbale sukkel ofso daar zit jij ook in. Met zijn Chai als bewijs enzoquote:
Die ja, hij wil wel dat Chai iets bij hem in onderpand brengt want wie weet gaat ze geintjes uithalen en zo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
non verbale sukkel ofso daar zit jij ook in. Met zijn Chai als bewijs enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |