Zie het al voor me. En dan haan de borst geven met zo'n ding alleen dan gevuld met Kanon.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:38 schreef sinepedraap het volgende:
Ik wil haan adopteren en opnieuw opvoeden
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zie het al voor me. En dan haan de borst geven met zo'n ding alleen dan gevuld met Kanon.
[ afbeelding ]
ja uw zoon haan33 heeft 3 leraressen gedrogeerd en verkrachtquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]![]()
Ik kijk al uit naar de ouderavonden.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zie het al voor me. En dan haan de borst geven met zo'n ding alleen dan gevuld met Kanon.
[ afbeelding ]
roosje mag mij wel verzorgenquote:
Volgens mij wordt dat meer oedipus gevalletje.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
roosje mag mij wel verzorgen
door haar krijg ik alle liefde van de wereld
Na school mag jij tot 5 uur met je vriendjes afspreken, dan ben je thuis voor het eten en 's avonds aan je huiswerk en om 10 uur naar bed bij mij hoor,quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
ja uw zoon haan33 heeft 3 leraressen gedrogeerd en verkracht
En dan om de vijf minuten zeuren om borstvoeding zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
roosje mag mij wel verzorgen
door haar krijg ik alle liefde van de wereld
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dan om de vijf minuten zeuren om borstvoeding zeker?
Ik ben echt zo, alleen heel soms overdrijf ik een klein beetje hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:57 schreef Pharkus het volgende:
God haan, soms vraag ik me af of je echt zo bent of dat je me gewoon van het werk probeert te houden.
Overdrijven klinkt gelijk zo negatief. Noem het gewoon verbloemen of romantiseren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ben echt zo, alleen heel soms overdrijf ik een klein beetje hoor
Of uit je duim zuigenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Overdrijven klinkt gelijk zo negatief. Noem het gewoon verbloemen of romantiseren.
Ik wist niet eens dat het bestond.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:53 schreef WH141 het volgende:
Wtf wie drinkt nou kanon in 0.3liter blikken
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het bestond.
een sixpack 0.3L zit in een omhulsing, neemt makkelijker meequote:
het zit in flesjesquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het bestond.
De eerste signalementen van alcoholisme doen zich voor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:30 schreef Robophatt het volgende:
Alleen zuipenDaar vind ik dan weer niks aan.
nu niet al 4 nachten aan het snuiven zijnquote:
Flesjes kanon, daar draait haan33 zijn hand niet voor om!quote:
alleen bier drinken als er andere mensen bij zijn omdat je denkt dat je dan stoer bentquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:42 schreef Swaggmon het volgende:
Alleen bier drinken. Zo beginnen de meeste zwervers.
Ts is doorgeslagen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ook geen remmingen in 't openen van topics helaas.
Smokenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:30 schreef Robophatt het volgende:
Alleen zuipenDaar vind ik dan weer niks aan.
Je gaat toch ook niet in je kamer alleen dansenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:43 schreef KGV het volgende:
[..]
alleen bier drinken als er andere mensen bij zijn omdat je denkt dat je dan stoer bent
Ik zing zelfs alleen in me huiskamer en vooral onder de douchequote:Op woensdag 13 juni 2012 16:45 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet in je kamer alleen dansen?
ik dans sowieso niet want ik ben geen flikkerquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:45 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet in je kamer alleen dansen?
Eindelijk kan ik eens om een post van je lachen, Ludo. Chapeau.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ook geen remmingen in 't openen van topics helaas.
doe is lief manquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:35 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Eindelijk kan ik eens om een post van je lachen, Ludo. Chapeau.
OT: ts is alcoholist
zo raar is dat toch niet?quote:
Want dan ga je dood?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gebruik dit, dit middel wordt ingezet tegen alcoholisme. Een zo'n pilletje en je kunt geen drank meer drinken.
[ afbeelding ]
Doe ik ook niet echt graag in m'n eentje.quote:
ja maar het kutte is dat na jarenlang alleen maar stoned gamen het nuchter niet meer leuk isquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Doe ik ook niet echt graag in m'n eentje.
Hoewel stoned gamen wel lekker kan zijn
En wat doe jij wel graag in je eentje danquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
twijfelen aan de haanquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:42 schreef TrippleDistilled het volgende:
Ik twijfel aan de validiteit van dit verhaal.
stoned family guy kijkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |