quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sowieso reflux, maar daarbuiten is er lichamelijk niks aan de hand. Schijnt een zeer prikkelbaar mannetje te zijn, waardoor hij heel snel afgeleid is, waardoor hij weer overdag niet slaapt, dit resulteer weer in slecht drinken. Ze willen hem nu minstens 1 week opnemen om zijn huidige ritme te doorbreken. Wij moeten vervolgens met hem thuis ook anders met hem omgaan. Minder spelen, minder oppakken, inbakeren, etc.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Wij mogen hem 1x per dag bezoeken om hem te voeden, daarna moeten wij weer weg.
Om zijn ritme te doorbreken inderdaad, gedurende de week willen ze het langzaam opbouwen. Als wij er constant bij zijn gaat hij zich weer 'thuis voelen' waardoor zijn ritme onveranderd zal blijven.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:51 schreef Kyara het volgende:
Wat naar dat je hem zo moet achterlaten Xaban en dat je er maar 1x per dag naar toe mag is ondraaglijk. Is dat ook om zijn ritme te doorbreken? Ik vind het nogal wat.....maar 1x per dag bij je kind mogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarbij hebben we een razenddruk weekend voor de boeg dus er iets moois van maken zat er sowieso niet in. Sorry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn jullie al begonnen met bijvoeding?
Tja, dat heb ik niet gered, maar ook niet verwacht. En wat goed zeg!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo ik ben verslaaaaafd aan volleybalen volleybal ook alweer vanaf dat Liene 6 weken was...
en dit seizoen zelfs gepromoveerd naar de hoofdklasse
Ja maar dan hoef ik tenminste niet zo te hupsenquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:15 schreef Kuukske het volgende:
Van bodybalance krijg je ook helse spierpijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou idd.....Waardeloos. 't lijken de F-jes wel.quote:
Ik kan dat tempo ook precies aanquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:20 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja maar dan hoef ik tenminste niet zo te hupsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, vrije dag! Dan heb je vast tijd om mij je rekening nr door te gevenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Balen van je slechte nachten, mevrouw mus!Tandenpijn is heel sneu, ook voor de mamma's.
Hier wel een goede nacht ondanks zijn keelpijn. Vandaag een vrij dagje, de boodschappen zijn binnen en het huis is beneden schoon dus ik mag even niets doen!
Naam van je kind er nog bijquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:51 schreef PiercedGal het volgende:
ahhhh nothtesame, nu nog elke nacht? vaak??
Erg zwaar hoor!
fee-nix:
zo?
PieredGal 23 sepember 2011
Wordt je daar zelf dan ook niet een keer doodmoe van? Hoeveel dorst kan zo'n kleintje hebben denk ik dan..quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:27 schreef bitterend het volgende:
R ligt vaak zat wakker snachts want geen zin in slapen na het voeden, of ik heb haar net gevoed en een half uur later beslist ze dat ze nogmaals wil drinken
Dat was ook bij ons het geval en mijn pleit om het te accepteren slaat toch echt wel hier op.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:25 schreef Susie het volgende:
Eruit moeten om te voeden en dan weer verder slapen is wat anders dan dat ze uren op zit met draakje, omdat ze niet wil slapen. Dat is volgens mij het probleem bij NTS en het 's avonds niet in slaap willen vallen, pas na een strijd van weet ik niet hoe lang.
Het hoeft niet altijd dorst te zijn maar ook gewoon mama behoefte zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:33 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Wordt je daar zelf dan ook niet een keer doodmoe van? Hoeveel dorst kan zo'n kleintje hebben denk ik dan..
Ja, soms denk ik aaaaalweeer!! maar dan probeer ik het gewoon te accepteren dat het zo is. Idd wat DML zegt, mamahonger, behoefte aan contact, knuffelen enzo..toen ze 2 nachten op haar kamer sliep was het echt nog erger...om het uur hard huilen, nu ze weer bij ons slaapt is het weer beterquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:33 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Wordt je daar zelf dan ook niet een keer doodmoe van? Hoeveel dorst kan zo'n kleintje hebben denk ik dan..
Daar ben ik het ook echt wel mee eens! Heeft hier namelijk ook enorm geholpen. Op het moment dat ik het accepteerde, ging het prima. En inderdaad hier niet meer posten erover hielp ook en nooit neerzetten dat je een goede nacht hebt gehad ivm Fok!-wet enzo...quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat was ook bij ons het geval en mijn pleit om het te accepteren slaat toch echt wel hier op.
Het wordt beter en je kan als lichamelijk echt alles uit gesloten is dan toch maar vooral proberen het beste er van te maken en er door je aan te passen qua slaaptijden etc er zo goed mogelijk doorheen proberen te rollen.
Daar kijken we hier naar uit. Als de kleine over een paar maanden ook aan het speelgoed van de grote komt, ben benieuwd of onze grote dan groot en verstandig genoeg is om er relaxt onder te blijven.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben benieuwd; Evie liep ook met 10 maanden de hele dag rond de tafel enzo, en ging pas bij 14 maanden los lopen... dus kan ook heel prima nog ff duren.
En pffff; wat we nu krijgen hier; beide jaloers, en beide niet willen delen... dus een hoop gepiep en gejengel hier af en toe... Leuk hoor een peuter en een dreumes2be
Zelf zou ik huilen binnen een half uur na een voeding ook nooit duiden als honger bijvoorbeeld. Hoogstens mamahonger maar dat kan ook op andere manieren worden opgelost. Sowies heb ik altijd zo'n beetje als richtlijn gehouden dat er niet binnen twee uur na een voeding opnieuw gedronken werd (binnen de grenzen van wat reëel is natuurlijk) omdat ik liever geen 'graasgedrag' heb. Wat DML zegt, het is ook maar net waar je grenzen liggen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:33 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens! De dramatische nachten worden denk ik deels veroorzaakt door een heel akelige tand, deels doordat Simon even extra behoefte heeft aan geborgenheid. Hij is opeens zo groot, zo enthousiast en onderzoekend... 's nachts moeten alle nieuwe indrukken verwerkt worden en als hij mij daarvoor nodig heeft dan help ik hem met liefde. Wat niet wil zeggen dat ik het niet zwaar vindquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:45 schreef bitterend het volgende:
Weet niet wat graasgedrag is maar ik heb liever geen huilende baby als ik het snel en makkelijk kan oplossen, ik voed op verzoek dus dan is het ook echt op verzoek.
Volgens mij is ook niks mis met mamahonger, BV is toch niet alleen voeding...tenminste voor ons is het veel meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |