Vorig jaar competitie gespeeld bij Vechtlust. Ook een heel mooi park met gravel!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had daar ook bijna meegedaan, maar het is PVDV geworden
Over 2 weken speel ik nog Rijnsweerd, en daarna moet ik nog even kijken wara ik me ga inschrijven. Doe daarna natuurlijk nog toernooi en CK bij mijn eigen club (Vechtlust)
Grappig, nu ik in Utrecht woon zitten er ineens veel meer fokkers in de buurt. In Delft had ik alleen luckass
leuk, geinig!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben ook uitgeloot voor de HE5 (klootzakken!!) maar doe ook mee aan de GD5, ooooeh
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had daar ook bijna meegedaan, maar het is PVDV geworden
Over 2 weken speel ik nog Rijnsweerd, en daarna moet ik nog even kijken wara ik me ga inschrijven. Doe daarna natuurlijk nog toernooi en CK bij mijn eigen club (Vechtlust)
Grappig, nu ik in Utrecht woon zitten er ineens veel meer fokkers in de buurt. In Delft had ik alleen luckass..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Mooiste park van Utrecht en omgeving!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:26 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Vorig jaar competitie gespeeld bij Vechtlust. Ook een heel mooi park met gravel!
Leuk team was dat. 2,5 uur gedaan over mijn singel toen. Ergens rond 11 uur daar en gingen pas rond 20:00 weer naar huis.
Nou, tot in de finale dan maarquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:26 schreef Feestkabouter het volgende:
schema's voor komende week staan al online (ik vond dat zo'n onzin dat ze er soms mee wachten tot na het voorweekend), ik kan Norrage pas in de finale ontmoeten.
Dan hoop ik dat onze Vechtlustgenoten die tegen hun moeten ze gaan inmakenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:44 schreef Feestkabouter het volgende:
als je je eerste wedstrijd wint moeten we even praten, ik heb dan wat dingen te vertellen over je (waarschijnlijke) volgende tegenstanders. die spelen namelijk absoluut niet eerlijk.
als ze zich inschrijven bij mijn toernooi zal ik er alles aan doen om die kerel uit te loten. hij heeft vorig seizoen bij verschillende toernooien echt een heel slechte naam opgebouwd, en voordat ik van die slechte naam wist heb ik in 2010 al een finale HE6 van hem verloren.... dankzij zijn oneerlijkheid!
WTFquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:33 schreef Norrage het volgende:
Dit is toch geniaal bij deze club: gewoo een stream!!
http://www.blauwereigeropen.nl/site/?p=86
met live commentaar
Net zegt de commentator ook: De speelsters waren nog het meest zenuwachtig vanwege alle camera's om de baan. Duhquote:
Toch wel een 2.5 tegen een 3.6! (die 5 staat in de dubbel)quote:
Iedere heer die 5 of 6 is wint hier toch gewoon van.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toch wel een 2.5 tegen een 3.6! (die 5 staat in de dubbel)
Straks de HE3 is misschien wat interessanter
Moest jij niet spelen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Iedere heer die 5 of 6 is wint hier toch gewoon van.
Goed dat die chick aan het winnen is (waarom kijk ik dit).
Edit: iemand zei net op de achtergrond "Koekoek!"
Nee, we zijn om 9:00 begonnen en ik heb helaas in een heroïsche driesetter verloren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee, we zijn om 9:00 begonnen en ik heb helaas in een heroïsche driesetter verloren.9 uur? wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Oh, maar jij moest vanochtend toch spelen in Dongen?quote:
Ja, maar ik ging er vrij kansloos af.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef Salamando het volgende:
[..]
Oh, maar jij moest vanochtend toch spelen in Dongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |